کتونی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی بیان کرد: امروز هیاتی از جماعت با اکثریت اعضای مجلس ایمنی ملی و محاکمه خارجی سفری به قم و نطنز داشته و از دو سایت هسته ای شهید علی محمدی و مثال احمدی روشن بازدید کردند. هدف از این سیر بررسی آخرین اقدامات و تحولات در فعالیتهای هسته ای سرزمین وجود.

وی در تشریح دستاوردهای سفر به قم گفت: طبق توضیحات ارائه شده در سایت شهید علی محمدی داخل فوردو ۱۰۴۴ سانتیریفیوژ در ۶ آبشار از قبیله یک داخل حال غنی سازی اورانیوم تا نزدیک به ۴.۵ درصد هستند.

وی بوسیله سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به نطنز رمز و اعتراف کرد: در ملاقات از سایت شهید احمدی روشن در نطنز تماشایی فعالیتهای سانتیریفیوژهای نسلهای یک، ۲ و ۴ بودیم که در زنجیره غنی سازی قرار خمود است. مشاهدات ما حکایت از مسئله رسیدگی و توسعه بر روی نسلهای جدید سانتیریفیوژهای ایرانی دارد. مواردی از مسئله استفهام و ترقی بر نسلهای جدید سانتیریفیوژ از یکسره IR۶، IR۸ و IR۹ امتداد دارد. نمایندگان از نزدیک داخل سایت نطنز گواه فعالیت های دانشمندان جوان هسته ای و تفحص و توسعه درباره این سانتیریفیوژها بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و دادرسی خارجی کمیسیون خاطرنشان کرد: ملک ما در روانی مدل سازی و جستجو و توسعه کنار روی نسل های جدید سانتیریفیوژ حرکتی رو به جلو دارد. این موضوع شامل طراحی و ساخت قطعات در درون ناحیه می شود که ما را از مناسبت به خارج از کشور بی نیاز کرده است.

به گفته وی، نمایندگان در بازدید از دو سایت هسته ای در فوردو و نطنز از زحمات دانشمندان هسته ای تقدیر کردند که باعث دستاوردهای افتخارآمیز درون مرزوبوم هسته ای برای کشور شده است. نیز نمایندگان بر حفظ دستاوردها و توانمندی های علمی درون این حوزه تاکید داشتند.

عمویی داخل تشریح شرایط سایت هسته ای نطنز بعد از موافقت اخیر داخل آن گفت: در کمی از این بازدید نمایندگان از محل حادثه صورت داده در نطنز بازدید کردند. گفت وگوهای کارشناسی با فداکار از افراد حاضر در نگرش صورت گرفت و مروری بر سناریوهای مختلف شد که می تواند موجب بروز حادثه شده باشد. جمع بندی نکته سنج پر حرارت درباره سبب تصادف نیازمند بررسی های کارشناسی بیشتری است. امیدواریم نهادهای مسئول پاسخ ملتزم را در این باره اطلاع دادن کنند.

سخنگوی محفل کنف ملی و سیاست خارجی جماعت اصرار کرد که فعالیت غنی سازی درون سایت هسته ای نطنز با صحت و در همان سطح قبلی ادامه دارد و این حادثه خللی درون آن ایجاد نکرده است. او ادامه انصاف: غنی سازی تو نطنز تو مدخل زیرزمینی صورت می گیرد و کنار مبنا مشاهدات نمایندگان،  روند ساری غنی سازی بدون ایست دنباله دارد. حادثه داخل یکی از سوله های روی سطح صورت عدل که بوسیله غنی سازی ارتباطی ندارد و بیشتر در امور جستار و توسعه به امر اندوهناک می شده است.

وی در پایان گفت که تو این دیدار اعضای محفل حمایت ملی ضمن اصرار بر حفظ دستاوردهای کشور در مرزوبوم هسته ای آمادگی خود را برای مشارکت با سازمان انرژی اتمی انگیزه حفظ و توسعه دستاوردها اخبار کرده و کنار احترام گذاردن فاکتورهای پدافند غیرعامل در تاسیسات هسته ای سرزمین پافشاری کردند.
نیسانSGHAROOOON از لوگوی متاخر خویشتن داخل کراس اور برقی آریا رونمایی کرد. از این بوسیله بعد لوگوی جدید درون کامل وب سایت های تبلیغاتی و سایر تبلیغات نیسان مشاهده خواهد شد. وب سایت اتوبلاگ در این بنیان از مسئولان نیسان پرسید: «آیا لوگوی جدید تو خودروهای آینده برای بازار آمریکا مصرف می شود» که سخنگوی این شرکت، تأیید کرد. اشتیاق می رود به زودی شاهد این لوگو تو خودروهای متاخر نیسان فرانتیر، سری Z و سایر محصولات متاخر نیسان باشیم.

لوگوی جدید دارای ظاهری مدرن و با مدل سازی مسطح است. طرح پرزرق وبرق کرومی در پس زمینه این لوگو از بین رفته است و سایه ای از خاکستری تخت جایگزین آن می شود. داخل فونت جدید بیشترین تغییر به حرف «A» A تعلق دارد، اما همه ی حروف نازک تر و دارای فاصله ی بیشتر نسبت به قبل هستند و سایه ای افتاده. دارند درون اطراف این خوش نویسی همچنین تغییرات جالبی به چشم می. خورد درحالی که عرضه سه بعدی این لوگو که درون خودروهای پا بر جا ظاهر می شود کاملا مشابه است، نسخه ی دوبعدی آن به دلیل مصرف از نیم دایره های سفیدرنگ و نوار مرکزی اندکی متفاوت به نظر می. رسد درون اصل فقط حروف و نیم دایره ها به عنوان لوگوی بی حالت دیده می شوند و سایر سرنوشت ها به عنوان پس بنیاد هستند که فقط درون نسخه سه اتیه مشخص و ممتاز خواهند.

شد مقاله های:مرتبط مدال تجاری نیسان و خودروهای اسپرت Z معرفی کردن شدشاسی بلند برقی نیسان آریا رونمایی

شد طراحی لوگوی قبلی نیسان به سال ۲۰۰۱ باز می گردد، هرچند که همین لوگو همچنین داخل گوهر نسخه ای بوسیله روزرسانی شده از مدل سازی این شریک شدن درون دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ حیات و در این سال ها با تغییرات مختلفی رو به رو. شد در هر صورت، این بنیادی ترین تحول از زمان ایجاد لوگوی اصلی این برند به شمار می رود که دست خط نیسان درون یک نوار دایره ای محاصره شده.

اند شما تو این بن چه نظریه دارید؟ آیا لوگوی متاخر نیسان پیشرفتی نسبت به گذشته داشته است؟زومیت را داخل شبکه های مدنی دنبال:کنید اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر:بخوانید مازراتی گیبلی هیبرید معرفی شدشرکت ادغامی فیات کرایسلر و پژو سیتروئن، استلانتیس نامیده می شودشاسی اهتزاز برقی نیسان آریا رونمایی شدمرسدس AMG GT سری بلک رونمایی شدسیستم تهویه مطبوع بوگاتی شیرون می تواند یک آپارتمان را خنک
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از روزنامه نگار مهر، امیر قائمی اقرار داشت: ویروس کووید ۱۹ کنار خلاف ویروس های اندوه خانواده اش که «مرس» و «سارس» باشند، همچنان وجود خواهد داشت و باید به زندگی با این ویروس عادت کنیم.

دانشیار انستیتو پاستور ایران، دنباله داد: ویروس کووید ۱۹ آمده که نقاط شکست ویروس های «مرس» و «سارس» را بپوشاند. حتی گونه هایی برای گریز از سیستم امن بدن انسان را فرا می گیرد.

قائمی با اشاره به نبود دارو و واکسن مقابله با کرونا، مداومت کرد: به نظر می رسد که تنها راهکار مقابله با این بیماری، تجلیل فاصله گذاری مدنی و استفاده از ماسک است.

وی با عنوان این یادداشت که تاکنون جوان بر ۳۰۰ گونه مختلف از ویروس کرونا داخل دنیا تعیین ترادف شده است، افزود: قدرت این ویروس به روش ای است که می بینیم سطح ایمنی افراد بعد از ابتلا به این بیماری، به شدت کاهش می یابد.

دبیر انجمن ویروس شناسی، گفت: حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد افراد مبتلا که بهبود می یابند، پس ازآن از اغماض سه ماه می بینیم که آنتی بادی درون بدن آنها قابل معارفه زدودن.

قائمی با اشاره بوسیله تغییرات اثر در پی ویروس و ساخت واکسن کووید ۱۹، افزود: این مسئله یکی از چالش های پیش روی بشر و جامعه علمی گیتی است که با آن مواجه هستند.
پس از گذشت ۵ماه از ورود ویروس کرونای جدید به ایران، به نظر می رسد قیمت درگیری آن هنوز آرام نشده است؛ درواقع مطابق آمارهای رسمی وزارت بهداشت، از خردادماه حتی شرایط بغرنج تری را نسبت به اسفندماه سال پیش تجربه می کنیم.

آمار رسمی ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا طی هفته های اخیر، به نعوظ مداوم صعودی بوده و مقابل آخرین اطلاع دادن وزارت بهداشت، تا دنبال امروز، ۱۶تیرماه، تعداد ۲۴۳ هزار و ۵۱ ایرانی به کووید ۱۹ مبتلا و درمجموع ۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر همچنین جان خود را از مشت داده اند. جدیدترین آمار ابتلا و مرگ و میر براثر کرونا را می توانید تو زومیتمطالعه کنید.

بااینکه از ابتدای ورود بلای ناگهانی کووید ۱۹ بوسیله ایران، برخی ویژگی ها به طور تدریجی اعمال شدند اما درنهایت، از انتهای فروردین ماه بازگشایی ها آغاز شد و تو اوایل خرداد همچنین نهایتا فعالیت اکثر جاهااز ضابطه خمود شد. بازگشایی ها درحالی صورت گرفت که دولت از مهار توفیق آمیز کرونا سخن می گفت؛ حال آنکه آمار ابتلای روزمره هنوز بالای ۲هزار نفر وجود و برخی استان ها نیز داخل وضعیت قرمز به قاعده می بردند.  باری، شاید همین ساده انگاری ها ازسوی مسئولین موجب اطمینان فکر کردن شهروندان شد و آمار مشارکت در تجلیل پروتکل های بهداشتی را بوسیله نقل از خویشتن مقامات، از بالای ۸۰درصد به ذیل ۲۰درصد رساند.

حال که معاون بهداشت و علاج اطلاع دادن کرده باوجود این شرایط کیاست ای جز بازگشایی ها نیست، به نظر می رسد دیگر نباید انتظار اعمال محدودیت را داشته باشیم. البته دولت از دیروز، ۱۵ تیرماه، مصرف از ماسک را در نقاط دارای شلوغی و ابزار حمل و نقل عمومی اجباری کرده است.

مسعود یونسیان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران داخل گفتگوی ویژه خبری شبکه دو بادخور کردن گفته است بسیاری از بازگشایی ها در کشور هیچ گونه تفسیر منطقی ندارد؛ مثلا بازگشایی جماعت ها، ورزشگاه ها، سالن های تماشاخانه و سینما و تالارها. یونسیان گفته که نااستوار شدن پاس های انسانیت را می نبوغ متأثر از نااستوار شدن اقدامات دولت دانست.ظرفیت ویژه یافته بوسیله بیماران کووید ۱۹ در کشور تقریبا تکمیل شده است

با رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی و بالارفتن آمار ابتلا به کرونا، اکنون ظرفیت اختصاص یافته به بیماران کووید ۱۹ نیز درحال تکمیل است. ایرج حریرچی با حضور در مدخل خبری ۲۱ شبکه یک بادخور کردن گفته، اکنون تعداد بستری ها از تعداد مرخصی ها بیشتر شده است.از هفته ی چهارم فروردین، تعداد مرخص کردن ها در تهران و بیشتر شهرهایی که اوج بیماری داشته اند، از تعداد بستری ها بیشتر بود؛ ولی اینک فرصت نمی کنیم بستری های قبلی را مرخص کنیم.

حریرچی اضافه کرد که زیاد از ۱۵ هزار و ۸۴ نفر از کادر درمانی همچنین تنها در بیمارستان های دولتی علائم بیماری کووید ۱۹ را مدال داده اند.

علی رضا دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت وگو با خبرگزاری مهربانی گفته، با رهاشدن رفتارهای بهداشتی، میزان بروز، رنجور و مرگ و میر براثر کرونا تا ۱۵ روز دیگر افزایش می یابد. دلاوری همچنین می گوید، در حال حاضر۵۰ درصد تست های کرونا منجر به بستری بیمار می شود و ما باید به سمت مراقبت های در منزل برویم.

بنا به گفته ی فرشاد علامه، کمک تداوی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تخت های ویژه یافته به بیماران کرونا در بیمارستان های دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران لبالب شده است. سخنگوی وزارت بهداشت نیز می گوید که ظرفیت سریر های بیماران کرونا تو بیمارستان های تهران پر شده و آمار ابتلا به طرز عجیبی بالا رفته است. این درحالی است که استان تهران هنوز جزو نقاط قرمز محسوب نمی شود.

فرشاد علامه درون ادامه ی سخنان خود می گوید، چنانچه پیشگیری ازطریق فاصله گذاری اجتماعی و مراعات نکات بهداشتی ادا نشود، سپس از ابتلا قطعا بیمارانی نیازمند بستری هستند و با نبود اورنگ بیمارستانی، فدایی از آن ها دچار اجل و میر می شوند. به گزارش ایرنا، او تکثیر کرد: «سیستم درمانی سرزمین یک ظرفیتی دارد. در دانشگاه علوم پزشکی تهران ۴۰۰۰ تخت بستری در حوزه ی بیمارستان های دانشگاهی مان داریم که نزدیک به ۵۰۰ تخت برای بیماران مبتلا به کرونا است. از ۴۸۵ بیمار مشغول به کرونا که در این بیمارستان ها بستری هستند، ۱۷۷ ببمار در بخش های ویژه هستند. همچنین ۹۴ ناخوش در بیمارستان های غیردانشگاهی کوچکتر بازرسی ما بستری هستند.»تست کرونا حالا عزب برای افراد علامت دار انجام می شود

علامه می گوید اگر روند ابتلا به کرونا به همین صورت امتداد یابد، باید از تخت های دیگرمان کمینه کنیم و آن ها را به بیماران مشغول بوسیله کرونا اختصاص دهیم اما این انعطاف هم تا جایی وجود دارد.ما نیازمند ایزوله کردن بیماران مبتلا به کرونا هستیم و باید این مقدر شدن ها را از سایر جزء ها استثنا کنیم. زمان حال درون مرحله ای هستیم که داریم مدخل کرونایی افزایش می کنیم که شرایطی شبیه اسفند ماه است. اگر این شرایط ادامه یابد، پاسخگویی سخت خواهد بود و مجبوریم خدمات معمول را، مگر در موارد اورژانسی بوسیله تعویق اندازیم که در این رخ مقدور است عوارضی برای سایر بیماران به قفا داشته باشد.

علامه خاطرنشان می کند که از ۱۷ تا ۲۲ اسفندماه فراز بستری بیماران کرونا اتفاق افتاده و اگر مجددا به این آمار برسیم که ظن صورت اعطا کردن آن اصلا عجیب نیست، دیگر تاب آوری سیستم درمان وجود نخواهد داشت. باید درنظر داشت که سریر بیمارستانی بدون وجود متخصص کمکی به بیماران نمی کند و با افزایش یافتن آمار ابتلا با همین سیر تکاملی صعودی درکنار فرسودگی کادر درمان، انتظار فرا رسیدن چنین روزهای دور نیست.

معاون درمان وزارت بهداشت می گوید، محاکمه کلی وزارت بهداشت، کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا است و اگر اکنون نتوانیم این ویروس را کنترل کنیم، قطعاً تو فصول سرد سال با تلاطم های موکد خیس مواجه خواهیم شد.

اطلاعات درمورد ویروس کرونای متاخر هنوز طولانی محو و هر روز مطالعات دانشمندان، نتایج جدیدی را کشف می کند. علائم مصیبت نیز مرتب درحال تغییر است. به طور شهید داخل ماه های اولیه، کرونا اکثرا افراد بالای ۶۵ سال را گرفتار می کرد اما حالا شاهد هستیم که افراد کبیر یدکی به کووید ۱۹ مبتلا می شوند و آمار مرگ و میر نیز در میان این رده ی اهل سنت افزودن یافته است. معاون برنامه ریزی ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در این مورد اعلام خطر داده و گفته است که درحال معاینه موضوع هستیم.

داخل این میان، ظاهرا شدت و حدت ابتلای بیماران نیز دگرگونی یافته است. بوسیله گزارش ایسنا، فرهاد ابول نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می گوید، موافق تجرید وضعیت اجل و میر بیماران مبتلا بوسیله کرونا در خوزستان، ۴/۷ درصد مواردی که به ما رجوع می کردند، درون کمتر از دو زمانه بعد از دخول به بیمارستان ها فوت کرده و حدود ۱۱ درصد نیز درون ۲۴ زمانه اول مراجعه به بیمارستان جان می باختند. ابول نژادیان می گوید ۲۳ درصد بیماران در ۴۸ ساعت مبدا و ۴۷ درصد از بیماران درون چهار روز اول فوت می کردند؛ بنابراین بیماران بدحال دیر به درمانگاه ها مراجعه می کنند.مقاله های مرتبط:وزارت بهداشت: ۴۰ درصد انسان در گیلان و قم بوسیله کرونا مبتلاشده اندآنتی بادی ویروس کرونا احتمالا ابدیت قدری تو بدن دارد

اما با روند صعودی ابتلا بوسیله کرونا، گروه های هدف غربالگری آزمایشگاهی کووید ۱۹ همچنین کاهش یافته اند. حسین عرفانی، رئیس اداره ی مراقبت مصیبت های واگیر وزارت بهداشت، تداوی و آموزش پزشکی در گفت وگو با ایرنا می گوید، بخاطر ساماندهی آزمایش ها و شمارش حجم آزمایشگاه ها، اکنون اخذ تست از موارد بدون مدال با سابقه ی تماس بر گذاشته شده و فقط از افراد علامت دار که در ربط با بیمار استراحت داشته اند، تست گرفته می شود.

درنتیجه، تست سرپایی درون غربالگری آزمایشگاهی دربرگیرنده افراد بالای ۶۰ سال خواه دارای بیماری زمینه ای خواه بلای ناگهانی ضعف سیستم حمایت بدن می شود. پیش زیرفون افرادی که بوسیله مدت ۱۴روز تو تماس نزدیک با این بیماران بودند نیز تست می شدند. البته درون آن زمان همچنین بوسیله افراد دارای علامت زیر ۶۰ سال گفته می شد که بدون رجوع بوسیله پزشک، خود را قرنطینه کنند و درصورت شدت یافتن بیماری، به مراکز  خدمات جامع مصونیت برگزیده یا درمانگاه ها مراجعه کنند. تست سرپایی نیز عزب بخاطر افراد داخل معرض خطر که بوسیله مراکز رجوع می کردند ارتکاب می شد و چنانچه خراج ی آزمایش مثبت می شد، از تمام افرادی که با وی ارتباط نزدیک داشتند، تست اندوهناک می شد.

بااین حال اکنون تست های سرولوژی به تعداد فراز ارتکاب می شوند. تست های سرولوژی برای بوسیله دست آوردن برآوردی از تعداد بیماران انجام می شود و آن ها را با تست های پادتن یا تست آنتی بادی همچنین می شناسند. به نقل از ایسنا، مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری کرونا می گوید که از تست سرولوژی برای آگاهی از درصد ابتلای افراد یک منطقه به کرونا استفاده می شود و درون همین راستا در ایران نیز این تست به قیافه رندوم ارتکاب شده و ما دریافته ایم که تاکنون ۱۸ میلیون ایرانی، یعنی حدود ۲۰ درصد جمعیت سرزمین به بلای ناگهانی کووید ۱۹ مشغول شده اند. 

درحالی که فدایی مسئولان اطلاع دادن می کنند که به تفکر اضافه امکانات تشخیصی و آزمایشگاهی، تشخیص بیماران عاری علامت و کمینه علامت افزایش یافته، این موضوع نمی تواند تکثیر آمار مرگ و میر را تعبیر کردن نرم.

ابتلا بوسیله مصیبت کووید ۱۹ در دنیا تاکنون به زیاد از ۱۱ میلیون نفر رسا و ۶۰ درصد از موارد ابتلا نیز مربوط بوسیله یک ماه گذشته بوده است.بیشتر بخوانید:شناسایی یک تک ابتلا به طاعون خیارکی در شمال چینکوربینی؛ وضعیت تندخو عجیبی که می تواند بوسیله تشریح خودآگاهی دستیار کندشبیه سازی جدید از نقش ماسک صورت در جلوگیری از ارجاع ویروس کروناDNA مرتبط با کووید ۱۹ از نئاندرتال ها به ارث روان استطرفداران فیلم های ترسناک آمادگی بهتری برای مواجهه با دنیاگیری ویروس کرونا دارند
ایرانسل و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قلمرو در نشستی مشترک توافق کردند درزمینه ی مکتب سازی در کشور بیشتر باهم اتحاد کردن کنند. این میتینگ با درگاه بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و مهرالله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و مهتر سازمان نوسازی، ترقی و تجهیز مدارس کشور، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار و در آن، توافق شد امکانات و حجم ایرانسل در اساس های متخصص و معارفه رسانی و مسؤولیت اجتماعی، متجاوز از گذشته در خدمت گسترش فرهنگ مشارکت در امر مدرسه سازی استراحت گیرد.

عباسی آرند به ظرفیت های مبصر اپراتورهای تلفن همراه در زمینه ی فرهنگ سازی در اجتماع و آمادگی ایرانسل برای پیشگاه کوشا داخل پویش «آجر به آجر» اشاره و تصریح کرد:به نشانی اندام کوچک هیئت علمی دانشگاه، باید بگویم همه ی ما در طول تحصیل، از خدمات نظام آموزشی بهره مند بوده ایم و باید دِین خود را به آموزش و یادگیری ادا کنیم.

«آجر بوسیله آجر» عنوان پویشی است که با کمال مطلوب بسط و توسعه ی اتیکت مشارکت بشریت در حکم دبستان سازی و به منظور حضور افراد خیّر با هر سطح از توان مالی بخاطر انباز شدن در مدرسه سازی آغاز شده است. در قالب این طرح، آحاد جامعه با هر مدل درآمد و درون هر سطح و اشکوب ای، می توانند تنها با اهدای هزینه ی خرید تا اینکه یک آجر، تو دبیرستان سازی سهیم شوند تا هیچگاه بصیرت آموزی از یادگیری جا نماند و بتواند در دبستان ای باکیفیت و دارای امکانات مناسب یادگیری کند.

تو این دیدار، رئیس موسسه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز با قدردانی از خدمات ایرانسل داخل بازسازی مدارس استان های سیل زده، بر بسط مشارکت های دو طرف در زمینه ی دبستان سازی تأکید کرد و افزود:سال گذشته، با دستیار ۳۰ هزار نفر خیّر مسکوک ۱٫۵۰۰ میلیارد تومان برای دستیار به مدرسه سازی اهدا شد و با اجرای این پویش، تقلا خواهد شد این ادب داخل بین تمام اقشار جامعه و اداره ها و نهادهای مختلف، زیاد ازپیش عمومیت شود که در این میان، نقش شریک های بزرگی مشابه ایرانسل، بسیار بنیانی و ارزشمند است.بیشتر بخوانید:تخصیص مخابرات در حوزه فیبر نوری و VDSL پایان یافته است؟میزان عروج مردم درون خرداد ۳/۵ برابر نوروز بوده استمعماری شبکه ملی مفروضات در جلسه شورای فضای مجازی تعریف شدفروشگاه های اینترنتی دارای نشان ای نماد باید قیمت بوسیله روز و موجودی لوازم را اعلام کنندهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۱ تیر ۹۹]
ASهمشهریHAROOOON آنلاین_ مهدی امساعیل پور:    اهمیت و ارزش این موضوع آنقدر حیات که پای «پیروز حناچی»، شهردار تهران، «الهام فخاری»، هیکل شورای اسلامی شهر تهران و فداکار از مدیران صنایع بزرگ قلمرو از عموم گروه «خودروسازی سایپا» را به سرای محله «شهرک دانشگاه» باز کرد تا از نزدیک با کار و دستاوردهای این مشارکت بصیرت بنیان داخل تولید ماسک و گوناگون فیلتر آشنا شوند. شرکتی که به رخ خانوادگی گونه اندازی شده و موسسه می شود. «محمدباقر محمدی»، مدیرعامل و مغز متفکر و همسرش «خدیجه شهنازی»، مدیر تولید و تجارت مشارکت «صافدم» براساس توافقی با شهرداری منطقه ۲۱، سال ۱۳۹۷ دکه و کارگاه تولید محصولات گیرایی را به سرای خیابان کوچک شهرک دانشگاه منتقل کردند تا چراغ این سرا مشخص شود و تعامل و مشارکتی خوب و سازنده بین این شریک شدن دانش زمینه و شهرداری منطقه شکل بگیرد. سراغ مدیران این شریک شدن دانش شالوده رفتیم تا خودشان درباره فعالیتی که دارند، تشریح دهند و ادبیات حضورشان را در سرای محله تعریف کنند.  



خدیجه شهنازی، درباره اینکه از کجا آغاز کردند و جرقه فرمان از کجا زده شد، به همشهری محله می گوید: «همسرم پیش از اینکه دانا کار «فیلتراسیون» شود در مدخل «سانسور انرژی» مشغول کار بود. اینکه چگونه وارد مملکت مفید فیلتراسیون شدیم به سال ۱۳۸۸ کنار می گردد. به سبب «نفس تنگی» و «آلرژی» دخترم، دکترها گفتند که حجره ها و ساختمان باید بدون از هر گرد و غباری باشد. درون خراج شروع کردیم به بستن داخل و پنجره و پنجره کولر به گونه ای که همه منافذ ساختمانی با پارچه پوشیده شد. تا اینکه همسرم این موضوع به ذهنش رسید که چرا به جای نهفتن دریچه های کولر، خود کولر را فیلتر نکنیم. یک فیلتر ثابت قدم کردیم و دور بدنه کولر بستیم. درون ادامه، آزمایش ها و تست هایی را اجرا دادیم تا از راندمان و تأثیر این فیلتر و جلوگیری از ورود گرد و غبار اطمینان حاصل کنیم.  
یک مدت عاری اینکه ایده و بدعت مان را بوسیله کسی بگوییم به روش های مختلف مانور زدیم و پس از تصرف اطمینان، فیلتر کولر را به دفتر استیناف دانشگاه «صنعتی شریف» فرستادیم تا همه ذرات جذب شده توسط آن را آزمایش کنند و داخل آزمایشگاه بی پرده و ثبوت شد که فیلتری که ما مدل سازی کرده ایم، اغلب ذرات معلق در محیط را جذب می یواش. گام بعدی ما تولید ۲ هزار نمونه از این فیلتر بود. همه این فیلترهای تولید شده را تو اختیار دوستان و آشنایان و کسانی که می شناختیم، قراردادیم تا دید آنها را هم درباره عملکرد آن گرفتن کنیم. همه بر این اعتقاد بودند که بسیار خوب است. فیلتر را بوسیله یک آزمایشگاه بردیم و پس از دانشگاه شریف، آنها نیر عملکرد آن را تأیید کردند. سال ۱۳۹۰، اختراع مان را به معاونت «علمی و فن آوری ریاست جمهوری» بردیم. در سال ۱۳۹۲ از ما فراخوانی کردند تا در نمایشگاه «ساخت ایران» باهم اتحاد کردن کنیم. با اینکه مردم درون ابتدا به این اختراع عقیده نداشتند و گمانشان این وجود که بستن دوروبر کولر موجب افت هوا می شود، اما استقبال نوع دوستی از این میوه شد و این موضوع ما را تشویق و ترغیب کرد تا بوسیله کارمان دنباله دهیم. پس از نمایشگاه ثبت ابتکار کردیم. با بیع دستگاه و تهیه جا و نیز استخدام نیرو، تولید انبوه این میوه را آغاز کردیم و موفق به گرفتن تأییدیه وزارت بهداشت شدیم.  
سال ۱۳۹۴، سازمان «فضا زیست» برای دادن تأییدیه ما را به «سیستان و بلوچستان» فرستاد تا به صورت پایلوت در ۶۰ عمه شهری و روستایی این استان، فیلتر را گمارش کنیم. محیط زیست پس از اینکه بوسیله لباس رندوم عملکرد فیلتر را پایش کرد، ۲ هفته کشش کشید تا اختراع مان را تأیید بطی ء و اخبار کرد تا ۸۵ درصد گرد و غبار و ذرات معلق داخل هوا را جذب می بطی ء. از بسیاری از سازمان ها و نشریه های دیگر مانند سازمان «مدیریت بحران» نیز فیروز بوسیله اخذ تأییدیه شدیم. »  ارزآوری و اشتغالزایی تو سرای برزن 

خدیجه شهنازی از اشتغالزایی و ارزآوری محصولاتی که در سرای کوچه تولید می کنند، می گوید: «جالب اینکه در ادامه متوجه شدیم، فیلتری که ساخته ایم علاوه به خشکی امدن گرد و غبار، موجب بالا عدول کردن کارکرد کولر و کاهش استفاده آب همچنین می شود! «آبفا» پس از آزمایش تأیید کرد این فیلتر به مقیاس ۲۰ درصد کاربرد آب و ۱۵ درصد کاربرد برق را کاهش داده و گرید انرژی مایه را از G G به F ارتقا می.  
دهد این موضوع موفقیت بزرگی بخاطر ما. بود اسم اختراع مان "را ماسک" کولر گذاشتیم و خوشبختانه موفق شدیم آن را به کشورهای دیگر همچنین صادر کنیم که ۱۰ هزاره فیلتر تنها به «کشور» عراق صادر. شد درون داخل سرای محله شهرک دانشگاه، ۳۵ محصول تولید می کنیم که فیلتر کولر، ماسک، فیلتر لوله فاضلاب و فیلتر رادیاتور از عموم آنها. است در روزهای پیک «ویروس»کرونا ، برای تولید ماسک، شبانه روز فرمان می کردیم که برای ۶۰ نفر اشتغالزایی شده. بود ۴۰ نفر شیفت روز و ۲۰ نفر شیفت شب فقره می. کردند امروز که تولید کم شده است، برای ۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ابداع کرده. »

 ایم از سیستان تا شهرک

دانشگاه پس از توضیحات شهنازی درباره شرکت دانش بنیان صافدم، اقبال به همسرش می رسد تا درباره تولید ماسک درون روزهای کرونایی و چگونگی حضورشان در سرای برزن شهرک دانشگاه: «بگوید سال ۱۳۹۴ که بوسیله «درخواست دبیر مقابله با» ریزگردها ها بوسیله استان سیستان و بلوچستان رفتیم، قرار شد در صورت عملکرد خوب فیلترهای ما، بودجه ای برای تولید آن در اختیارمان قرار. دهند پس از تأیید شدن محصول در مهر ماه همان سال، از ما درخواست شد تا حداقل ۱۰ هزاره مغز از این فیلترها را تولید کنیم و آماده داشته.  
باشیم ما مواد اولیه و دستگاه را تهیه و ۸۰ نفر نیروی کار جذب. کردیم ولی با تأخیر داخل اختصاص بودجه، یک سالی خودمان نفقه و کالاهایی تولید شده را در یک انبار اجاره ای دپو. کردیم تا اینکه یکی از متخصصان به من پیشنهاد عدالت با توجه به صنعتی بودن منطقه ۲۱ و آلودگی هوا، فرمان فیلتراسیون را در این منطقه قفا. کنم با پیشنهادی از طرف شهرداری منطقه، برای یگانگی صاعقه سرای خیابان کوچک شهرک دانشگاه، همدستی خویشتن را با این منطقه آغاز. » کردم تولید روزمره ۲۵ هزار ماسک در روزهای

کرونایی مدیر باهم اتحاد کردن بصیرت بن صافدم، درباره تولید ماسک به همشهری محله می: «گوید داخل اسفند ماه سال گذشته، با شیوع ویروس کرونا نیاز به ماسک افزایش پیدا. کرد داخل چنین شرایطی، از ما التماس شد به تولید ماسک. بپردازیم تولید ماسک ما از ۱۳ اسفندماه یومیه ۵۰۰ مغز آغاز شد و تا اختتام فروردین ماه به ۲۵ هزار عدد رسید و با پایان سفیر نخست کرونا تولید ما غصه کاهش پیدا. کرد دستگاه تولید ماسک را خودم نقشه کشی کرده و ساختم و از بابت قطعات نیز هیچ وفاق به خارج از سرزمین. ندارد این وسیله تنها دستگاهی است که می تواند روزمره ۵۰۰ هزار تا یک میلیون ماسک کامل مکانیزه تولید. کند دستگاه های چینی موجود، حداکثر روزمره ۱۰۰ هزار ماسک می توانند تولید. کنند همه مراحل تولید تا بسته بندی داخل نایلون توسط وسیله ادا می. شود تو سفیر کرونا که ارج ماسک ۱۵ هزار تومان بود، ما ماسک را با نرخ هزار و ۷۰۰ تومان می. فروختیم «ماسک پلیسه ای شیلد» دار طراحی کردم که باز بی آرامی توسط همین مایه تولید می. شود این طرح از ماسک برای اولین وهله داخل جهان تولید می. شود اگر حمایت شویم می توانیم به آسانی روزمره ۵۰۰ هزار ماسک استاندارد و بهداشتی تولید. »
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه گروهی از پژوهشگران بریتانیایی، اتریشی و اسپانیایی پیامدهای بیماری تو حدود ۶۰۰ طفل ذیل ۱۸ سال مبتلا بهویروس جدید کرونا را معاینه کردند و دریافتند فقط یک چهارم از آنها بیماری بنیان ای قبلی دارند.

این یافته ها تو تضاد آشکار با نتایج در بیماران بزرگسال کووید-۱۹ است که اکثریتشان دارای بیماری زمینه ای هستند.

این گروه همچنین دریافتند که بسیار از ۶۰ درصد از کودکان با آزمایش مثبت کرونا نیاز به درمان در بیمارستان و ۸ درصدشان احتیاج بوسیله محافظت اختصاص معین کرده بودند.

از ۵۸۲ طفل مورد بررسی، فقط چهار کودک مردند.

از طرف دیگر، ۹۰ نوزاد یا ۱۶ درصد هیچگاه علامتی را علامت ندادند.

مارک تبروگ از انستیتوی گریت اورموند استریت بهداشت کودک داخل یونیورسیتی کالج لندن گفت با اینکه این نتایج را نباید به پری اشتراکی فراگیر داد، ولی با این وجود این نتایج اطمینان بخش هستند.

به گفته این پژوهشگران اکثریت عمده کودکان و افراد کمسن فقط بیماری خفیف را امتحان می کنند.

با این وجود، شمار سزاوار سرزنش توجهی از کودکان دستخوش بیماری شدید می شوند و نیاز به مراقبت اختصاص دارند و این موضوع را باید هنگام پروگرام ریزی و اولویت بندی منابع محافظت بهداشتی با پیشرفت پاندمی باید در نظر داشت.

شایع ترین علائم تو میان کودکان تو این معاینه تب (۶۵ درصد)  و به دنبال آن عفونت فوقانی تنفسی (۵۴ درصد) بود، اما ۲۵ درصد هم دچار ذات الریه شدند.

سن یک عامل خطرساز شناخته شده پا بر جا بخاطر بیماران کووید-۱۹ است و کودکان از خلال شروع پاندمی نسبت بوسیله بزرگسالان کمترین شدت مصیبت را داشته اند.

ولی این تجسس نشان رحم که شمار قدری از کودکان همزمان با کووید-۱۹ دچار ویروس های تنفسی دیگر هم بودند و این کودکان با سه برابر احتمال بیشتر نسبت بوسیله کودکانی که فقط کووید-۱۹ دارند، به مدخل مراقبت های اختصاص حاجت علنی می کنند.

این پژوهشگران می گویند این یافته ها بوسیله خصوص تو جزئی از جمله زمستان آینده هنگامی که عفونت های سرماخوردگی و آنفلوانزا شیوع می یابد، وقار پیدا می نرم.
درون حال مجهز نهضت هایی میان قضا و قدر هند و چین حیات دارد؛ به نحوی که مقامات امنیتی ناحیه هند، چروک را بوسیله جاسوسی از شهروندان هندی با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص گجت های قابل حمل متهم می کنند.

در این رابطه، فهرستی نیز منتشر شده است که شامل اپلیکیشن های مختلفی می شود. بوسیله گفته مقامات هند، چنین اپلیکیشن هایی پرخطر محسوب می شوند و احتمال سرقت داده ها شهروندان هندی را به همراه دارند. جالب است بدانید در میان اپلیکیشن ها می استعداد اپلیکشین های شرکت شیائومی را نیز مشاهده کرد.

یکی از اپلیکیشن های مجبوب داخل فهرست، اپلیکیشن تیک تاک است که البته تو ایران نیز کاربران بسیاری دارد و تقریبا شبیه به اینستاگرام است. بازی کلش آو کینگز (Clash of Kings) همچنین داخل فهرست اپلیکیشن های پرخطر از نگاه مقامات هندی دیده می شود.

درون گذشته نیز مقامات هندی دست به چنین اقداماتی خورده و خواستار مسدود شدن دسترسی به اپلیکیشن زوم شده بودند. زوم اپلیکیشنی برای برقراری چت تصویری است و کاربران بسیاری تو سراسر دنیا دارد.

با این حال، عجیب ترین موارد موجود داخل فهرست عرضه شده توسط مقامات هندی را اپلیکیشن های شرکت شیائومی تشکیل می دهند. اصولا اپلیکیشن های Mi Store و Mi Community بخاطر مصرف و عرضه بازخورد بوسیله محصولات شیائومی استفاده می شوند. با این حال، مقامات هندی معتقد هستند که اطلاعات کاربران از قاعده این دو اپلیکیشن بوسیله سرقت می رود.

گویا فراغت است هر یک از ۵۲ اپلیکیشن موجود درون سیاهه مورد تجسس دقیقی قرار گیرند. با این حال، مقامات هندی می گویند اپلیکیشن های ذکرشده تنها داده ها شهروندان هندی را نمی دزدند؛ بلکه با مدیریت اینترنت مصرفی می توانند باعث آسیب رساندن به شرایط شبکه اینترنت هند در وضعیت خاص شوند. درون ادامه می توانید به سیاهه ارائه شده توسط راه اندازی های امنیتی هند دسترسی داشته باشید. به گفته مقامات امنیتی هند، این اپلیکیشن ها باید سریعا مسدود شوند و دسترسی شهروندان هندی بوسیله آن ها کمیت شود.TikTokMi StoreMi CommunityWeiboWeChatSHAREitClash of KingsDU recorderYouCam Makeup360 SecurityDU Battery SaverDU BrowserDU CleanerDU PrivacyClean Master – CheetahCacheClearDU apps studioBaidu TranslateBaidu MapQQ LauncherQQ Security CentreQQ PlayerQQ MusicQQ MailQQ NewsFeedWeSyncQQ InternationalES File ExplorerMi Video call-XiaomiParallel SpaceSelfieCityMail MasterVault-HideVigo VideoBigo LiveUC NewsUC BrowserBeautyPlusXenderClubFactoryHeloLIKEKwaiROMWESHEINNewsDogWonder CameraPhoto WonderAPUS BrowserVivaVideo- QU Video IncPerfect CorpCM BrowserVirus Cleanerبیشتر بخوانید:انتقادهای جدی مایکروسافت از مقیاس درآمدی اپ استور اپلاپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۳۱ خرداد)گوگل وضع جدیدی برای ابتیاع پول اعانه اپلیکیشن ها در خارج از هوا اپلیکیشن نمایش می دهدگوگل سرویسی قرین پینترست به اشتهار Keen طراحی می کندفیسبوک سرو رقیب استریت ویو گوگل مپس را فروش