کتونی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، روز دوشنبه دهم آذرماه، دلار تا آستانه سطح ۲۵  هزار و ۵۰۰ تومانی هم رشد کرد ولی درون اواخر روز به مادون ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان بازگشت. به گفته فعالان، میزان خریدها در میدان ارز بیشتر شده بود، ولی معامله گران بی گدار هم بوسیله آب نزدند و آماده بودند که درون قیافه تبدیل موجب بازار، موقعیت فروش بگیرند. در این طور شرایطی می توان گفت، بازار هم چنان نسبت بوسیله رشد قیمت محتاط است و تا زمانی که علائم مطمئنی را مشاهده نکند، خریدهای مبصر را قیافه نخواهد عدل.

پیش بینی بازار سکه | مخاطره ابتیاع کدام سکه پشته است؟

بازار ارز امروز یک سیگنال بنیانی از افزودن قیمت شهود کرد و آن هم مراجعت نرخ حواله درهم بوسیله بالای ۷ هزار تومان حیات. داخل صورتی که ناجور فردا به بالای ۷ هزار  و ۲۰۰ تومان برود، می توان کام نمو بیشتر درون بازار داخلی را داشت. با این حال، چنانچه خط ۷ هزاره تومانی درهم از مشت برود، بازگشت دلار به مسیر نزولی همچنین دور از دسترس نخواهد حیات. روز دوشنبه، ارزش دلار درون هرات افغانستان همچنین صعودی شده بود و این مساله تیمار انتظارات بازیگران بازار داخلی را زیر تاثیر قرار عدل. تحلیل گران فنی نیز عنوان می کنند، کانال ۲۴ هزاره تومانی به عنوان کف قیمت دلار ادا کرده است و تخیل اینکه قیمت این ارز به کف خورده است، موجب شد که امروز مدل خریدها کمی بیشتر از روزهای قبل شود.

دلار باز هم گرانبها شد؛ ورود بوسیله کانال ۲۵ هزار تومان | جدیدترین مقدار ارزها در ۱۰ آذر ۹۹

درون روزی که دلار افزایشی بود، معامله گرانبها تو بازار سکه فعال تیز شدند و توانستند قیمت این فلز گران مقدار را بوسیله بالای سرحد ۱۱ میلیون تومانی ببرند. با عبور سکه از این مرز، وقاحت خرید بیشتر شد و ارزش در حوالی ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزاره تومان قرار گرفت. مبلغ تو شرایطی تصاعدی شد که نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی تا ساعت ۴ بعدازظهر رویه نزولی داشت. در واقع سکه امروز به قضیه زر نگرش نگذاشت و تکثیر مقدار دلار را قطعی تر گرفت. بی محلی سکه بوسیله اونس طلا و افزایشی بیشتر از میزان رشد دلار سبب شد که حباب سکه تا ۷۰۰ هزار تومان تکثیر مشهود درنگ. درون حالی که دلار امروز۱.۳ درصد افزودن یافته بود، بازدهی مبلغ به بالای ۳.۵ درصد رسید. مبلغ با این رشد، تو صدر جدول بازدهی روزانه فراغت گرفت. حتی شاخص کل بورس بی آرامی امروز نتوانست، بالای ۳ درصد افزایش پدیدار درنگ.



نمو سنگین قیمت مسکوک در روز دوشنبه و اضافه حباب آن موجب شده است که ریسک بیع سکه نسبت بوسیله دلار بیشتر شود.
  • ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی