کتونی

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

تزلزل حکم یکی از ایرادهای شایع در خودروهااست که عوامل مختلفی می توانند سبب بروز این مشکل شوند. از رادیکال ترین دلایل لرزش امر می توان به شکستگی دسته موتور، بالانس نبودن رینگ، فلج بودن پیچ های چرخ و خراب شدن مفصل پلوس اشاره کرد، اما هیچ یک از این ایرادها نمی تواند تنها در هنگام فشردن پدال ترمز سبب ارتعاش فرمان شود. دلیل اصلی رعشه کار هنگام ترمزگیری بروز عیب داخل دیسک های ترمز است. دیسک ترمز یک ورق ی فلزی گردان است که اعتبار آن به نوع و مدل خودرو بستگی دارد و توسط لنت ترمز احاطه شده است. خلال فشردن پدال ترمز، لنت بوسیله سطح دیسک فشار وارد می نرم و این مالش سبب تولید گرما می شود. گرمای تولید شده باید بوسیله رخ یکنواخت در سطح دیسک توزیع و دفع شود.

درون طول زمان اصطکاک سبب می شود که سطح دیسک دستخوش خوردگی شود. کاهش کلفتی و تاب برج حمل دیسک دو خراج ی اجتناب ناپذیر مالش و تولید و تهی سازی گرما است. با اعمال ترمز درون سرعت های بالا، در تماس لنت با سطح دیسک، نغمه و نوسان خلق و این لرزش ازطریق اتصالات بوسیله فرمان منتقل می شود، بنابراین ارتعاش و لحن هنگام ترمزگیری دو نشانه ی اکید از ایراد دیسک ترمز است.عیب یابی

همان طور که پیش تر رمز شد، لرزه امر دلایل مختلفی دارد، ولی لرز عزب داخل هنگام ترمزگیری با گمان زیاد بیش تنها به وجود ایراد درون دیسک و متعلقات آن محدود می شود. اولین و ساده ترین ایراد شاگرد از سفت کردن نامتقارن پیچ های اتصال دیسک است. تکریم الگوی هنرپیشه ای داخل سفت کردن و دلمه شدن پیچ ها از ابراز این دشوار جلوگیری می بطی ء و برای بررسی آن کافی است به یک مکانیک رجوع کنید تا با یکروز گیری از ترک متر (گشتاورسنج) نسبت به کنترل درجه ی سفتی خم ها اقدام کند و در صورت لزوم با باز و امانت کردن دیسک ها این ایراد را برطرف یواش. توجه داشته باشید که احترام گذاردن گشتاور استاندارد هر دیسک اهمیت یدکی دارد و بوسیله طور متعارف گشتاور استاندارد روی دیسک حک شده است.



عامل بعدی که شایع ترین دلیل ساختن لرزش فرمان هنگام ترمزگیری است، طاقت برداشتن دیسک ترمز است. تاب برج حمل دیسک تو خودروهای امروزی بیش شایع برنده از گذشته است و دلیل این فرمان کاهش ستبری دیسک درون جهت کاهش وزن و استفاده سوخت است. برای نمره دیسک تحمل دار ساده ترین رویه جداکردن چرخ و چرخاندن دیسک است. اگر طی چرخاندن دیسک صدای منقطع سایش ایجاد شود یا دیسک آزادانه نتواند چرخش داشته باشد، دیسک خودرو دچار ایراد شده است. بوسیله علاوه، اگر در سطح دیسک فرورفتگی یا برآمدگی مشخص وجود داشته باشد باید نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام کنید.

اگر تاب دیسک بسیار نباشد، می توان با بازکردن آن و ماشین کاری ضمن برج حمل لایه ای زیاد نازک از سطح آن نسبت به مرمت دیسک اقدام کرد. البته نباید فراموش کرد که کاهش ضخامت هرچند اندک دیسک می تواند ویژگی های دیسک در توزیع و دفع یکنواخت گرما را مافوق تأثیر قرار دهد و این کار سبب می شود که دیسک خیلی سریع دوباره دچار بغرنج شود.آیا مرمت لرزش فرمان در خلال ترمزگیری مهیب است؟

برای پاسخ بوسیله این سؤال نیاز است که مقدمه برهان واقعی این ایراد مشخص شود. با دیسکی که خم هایش بوسیله صورت غیریکنواخت محکم شده است، می توانید ماه ها یا حتی چند سال به رانندگی ادامه دهید، البته باید توجه داشته باشید که لیس رفع ایراد و دنباله ی استفاده از خودرو درون این شرایط می تواند هزینه های تعمیر را چندین برابر کند. برای مثال، رفع این ایراد می تواند با خرج ی اندک از ۵۰ هزاره تومان انجام شود درحالی که تعویض دیسک ترمز در خودروهای تویی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه دارد که با عدم استفهام به موقع این رقم می تواند بوسیله چند برابر این ارقام نیز افزایش یابد.

اگر لرزش فرمان به دلیل افلیج بودن پیچ های تایر باشد، رانندگی با خودرو بیش خطرناک خواهد بود و استفهام در علت رفع مشکل باید هرچه سریع تر انجام شود. در شرایطی که دیسک ترمز دستخوش تاب شده است، احتمالا می قابلیت تعمیر دیسک را تا حدودی بوسیله تعویق انداخت، اما باید توجه داشته باشید که نوسان های مزمن می تواند علت خوردگی زننده نم سایر اجزای خودرو و افزایش خرج های تعمیر شود.

به طورکلی لرزش فرمان به طور یمین در کنترل خودرو تأثیرگذار است و می تواند خطرات رانندگی را تا قطع زیادی افزودن دهد. به همین علت توصیه می شود قبل از بروز حوادث و اضافه هزینه های تعمیر نسبت به رفع ایراد تو جهیز ترمز اقدام کنید و قبل از سفر اجزای مؤثر درون ایمنی خودرو را کنترل کنید.بیشتر بخوانید:خودروهای خودران یک سوم تصادفات رانندگی را کاهش می دهندآمار اجل راننده در خودروهای شهری و کوچک بیشتر از شاسی بلند استآیا خودروهای برقی به معادل ی کافی ایمن هستند؟مؤثر ترین آپشن های امان خودرو کدام اند؟۲۵ سال با سیستم ESC مرسدس بنز
شرکت Wing ظاهرا ابزار و راهکاری برای تشویق بصیرت آموزان بوسیله مطالعه داخل تابستان پیدا کرده است. آن ها تصمیم دارند تا تاریخ های کتابخانه ای را ازطریق پهپاد بوسیله دست بینش آموزان برسانند. طاسی پسک، ایده ی اولین ی این سبک از تحویل کتاب را مطرح کرد. او کتاب دار دبیرستان است و سال گذشته یکی از اولین مشتریان سرویس تحویل با پهپاد وجود که انبازی وینگ، تو کریستینبرگ راه اندازی کرد. شرکت وینگ، زیر مالکیت هولدینگ آلفابت قرار دارد و بوسیله نوعی همکار گوگل محسوب می شود.

پسک پس از تجربه ی بدوی ی مناسبی که در تحویل با پهپاد داشت، از وینگ درخواست کرد تا درخت سرو تحویل کتاب های کتابخانه ای را نیز به خدمات خویشتن افزودن کند. شرکت همچنین با پذیرش ایده ی او، اولین محموله های کتاب را داخل هفته ی پیش رو به پرواز در خواهد آورد. پسک که زمان حال در مکتب ی مونتگومری فعالیت می کند، درباره ی طرح و ایده ی جدید گفت: «من فکر می کنم کودکان از اینکه به نشانی مقدماتی افراد، کتاب های کتابخانه ای را با پهپاد دریافت خواهند کرد، بسیار هیجان زده می شوند».تحویل کالا با پهپاد اکنون در مناطق محدودی از ایالات متحده حلال است

جف بزوس در سال ۲۰۱۳ درون یکی از مصاحبه های برنامه ی 60Minutes ایده ی اولیه ی تحویل کالا با پهپاد را بوسیله رخ دموی آزمایشی مطرح کرد. از آن زمان، اکثر غول های فناوری تلاش می کنند تا نقشی در پیاده سازی سرو تحویل کالا با پهپاد داشته باشند. پس از رونمایی از ایده ی بزوس، تعدادی از آن ها مخبر این برنامه شدند. اکنون و با گذشت حدود هفت سال از رونمایی اولیه ی ایده ی پهپاد پستی، سرو مذکور تنها در بخش های محدودی از جهان ارائه می شود و هنوز تا سرویسی جامع و پرطرفدار، فاصله ی زیادی داریم. مانع حقیقی پهلو روال راه پیاده سازی فراخ ی این ایده، تنظیم گری های عرفی و شرایط دشوار تصرف مجوز است.

از شرکت های پیش شلنگ در تحویل کالا با پست می توان به پیتزافروشی زنجیره ای Domino اشاره کرد که تو سال ۲۰۱۶ و در مشارکت با Flirtey، تحویل پیتزا با پهپاد را در نیوزیلند اجرا کرد. البته سرو سابق الذکر هنوز به نیوزیلند محدود است. از شرکت های دیگر می توان UPS را نام برد که سال گذشته تأییدیه ی فدرال را برای تحویل محدود و آزمایشی کالا در ایالات متحده دریافت کرد.



وینگ سال گذشته مجوز فدرال تحویل متاع با پهپاد را محدود به منطقه ی ویرجینیا دریافت کرد. آن ها در این دستاورد، آمازون پرایم را داخل تحویل آزمایشی عمومی لوازم با پهپاد، شکست دادند. آن ها همچنین مجوز تحویل رخت تا ۱/۳ کیلوگرم را درون هلسینکی و دو ولایت استرالیا دارند. به هرحال آزمایش های نخستین بوسیله تعداد کمی از مردم محدود شده اند. ازطرفی توسعه ی فعالیت درون ایالات متحده بخاطر وینگ با چالش عظمت به نام تأییدیه ی انجکن هوانوردی فدرال روبه رو است.

مشارکت وینگ از ماه اکتبر سال گذشته، تحویل محدود مایحتاج خانگی و طعام را از Walgreens و تعدادی رستوران محلی مطلع کرد. تحویل کالا، درون منطقه ی کوچکی درون جنوب غربی ویرجینیا انجام می شود که هزاران ساختمانی را پوشش می دهد. کیت هاید، مدیر عملیات وینگ در ویرجینیا می گوید شرکتش در ماه های گذشته و اوج گیری شورش کرونا، با افزایش قابل توجه تقاضا از سوی آدم روبه رو شد. بوسیله هرحال اکثر مردم اکنون تلاش می کنند تا مایحتاج خویشتن را به رخساره اینترنتی خرید کرده و از حضور در مکان های شلوغ مثل فروشگاه های زنجیره ای خودداری کنند. او می گوید شرکتش در خزنده امسال، تنها در یک هفته بوسیله رکورد ۱۰۰۰ تحویل در کل مناطق ذیل پوشش در جهان رسید. هاید می گوید برنامه ی تحویل تاریخ به رخساره محدود در گذشته تیمار ارتکاب می شده است و طرح جدید، به نوعی آن را توسعه می دهد.مقاله های مرتبط:نگاهی به پهپاد تحویل کالای جدید آمازونپهپادهای تحویل متاع با استعداد فرود شبیه به پرنده ها مدل سازی شدند

پسک ایده ی تحویل کتاب با پهپاد را از خزان سال گذشته با جدیت پیگیری می نرم و مسری کرونا، برهان مهمی برای پافشاری بیشتر بر سرویس مذکور بود. وینگ اینک مجوز تحویل کالا درون منطقه ی کریستینبرگ را دارد و به همین دلیل از هفته ی آینده تحویل تاریخ بوسیله کودکان ساکن تو منطقه را مقدمه می نرم. پسک همدستی مباشرت با شریک دارد. او سفارش ها را ازطریق یک گوگل فرم دریافت می کند و کتاب ها را از هیئت دولت های موجود تو منطقه، تحویل می گیرد. سپرده بندی و ارسال تاریخ ها به مرکز عملیات وینگ نیز به دستیار او انجام می شود. پسک تو بهار سال ساری علاوه بر تلاش برای تحویل کتاب با پهپاد، شریک های دیگری حزن با کتابخانه ها و مدارس اجرا داد تا بینش آموزان در دوران تلاطم کرونا، از مطالعه بی بهره نمانند. به عنوان مثال اتوبوس های مدرسه که تو ماه های گذشته وظیفه ی تحویل صبحانه و نهار را به خرد آموزان هر منطقه برعهده داشتند، با همکاری کتابخانه های محلی کتاب هم به دانش آموزان تحویل می دادند.

اکنون و با شروع فصل تابستان، بصیرت آموزان به قفسه های دبستان ای دسترسی ندارند و کتابخانه های اشتراکی نیز به پندار شیوع کرونا، نوکری رسانی محدودتری اجرا می دهند. دستور کار ی جدید وینگ می تواند ۶۰۰ علم آموز حاضر تو منطقه ی سرویس را از نعمت وارسی نصیب مند کند. شاید همین برنامه عذر ای شود تا سیستم تنظیم گری قانونی برای تحوی کالا با پهپاد هم سیاست آسان تری را درون پیش بگیرد.بیشتر بخوانید:معرفی کتاب ناراست رفتاری اثر ریچارد تیلرمعرفی تاریخچه برند محبوب معلول روبرتز کوینمعرفی تاریخ «حرکت به لفظ اقیانوس آبی» اثر چان کیم و رنه مابورنیاساخت انیمیشن های استاپ موشن با استفاده از پهپاد در آسمانشکست پرونده ی حقوقی Autel و آغوش باز آسمان آمریکا برای پهپادهای DJI
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایرنا، علی رسولیان در حاشیه امضای این تفاهمنامه به حجم بالای خراسان رضوی در مرزوبوم سنگ های قیمتی اشاره کرد و گفت: فرآوری ۸۵ درصد عقل های قیمتی ملک در استان خراسان رضوی انجام می شود و ذخایر معدنی استان درون این بن قابل توجه است همچنین بود حرم مطهر رضوی به نشانی عامل مهمی برای رونق بازار جزء عقل های قیمتی است.

وی ادامه انصاف: حدود ۳۰ میلیون زائر داخلی و بین سه تا چهار میلیون گردشگر خارجی که در طول سال بوسیله استان می آیند همه متقاضی سنگ های قیمتی هستند و ما می توانیم تو کشورهای عربی، همسایه و اروپا بوسیله عارض جدی پیشگاه مشخص کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد شهر جهانی سنگ های پر پشت است و امیدواریم بتوانیم بازارچه سنگ های قیمتی را در این روستا ساختن  و آزمایش، فرآوری و نیز معامله این سنگ ها را در یک مجموعه کامل شبیه بازارچه گردآوری کنیم.

رسولیان دنباله داد: بنا شد در این ماخذ کارگروهی به زوجیت معاونت اقتصادی استانداری و دبیری سندیکا حجر های زیاده چرب یا شیرین در استان تشکیل شود. ایمیدرو نیز متعهد شد تو این زمینه با مایه ها تعامل لازم را صورت دهد و نگرش بازارچه و تسهیلات مرتبط با فعالیت بنگاه های این بخش را تامین کند.

وی اضافه کرد: کمی از این تسهیلات هزینه اکتشاف سنگ های پر پشت است که ایمیدرو با معاون دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدخل خصوصی کار اکتشاف آن را انجام خواهد انصاف.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، ابوالفضل مرادی سه گانه شنبه بیستم خرداد در دومین کنفرانس حلقه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان قزوین افزود: از این تعداد متهمان، ۱۹۲ قاچاقچی مرد و سه قاچاقچی زن بوده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت ۵۴ خودرو نیز توقیف شده است، ۱۳۹ پرونده قضایی داخل ارتباط با قاچاق رخت و ارز تشکیل شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ (۱۶۴ پرونده) با ۱۵ درصد کاهش بایگانی ها روبرو بوده ایم.

مرادی ارزش ریالی پرونده های قاچاق رخت و ارز را هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد که نسبت به مدت مانند سال قبل ۵۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: تعداد پرونده های بالای ۱۰۰ میلیون تومان ۶ تک بوده که نسبت بوسیله سال ۹۸ ، ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

مرادی یادآور شد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۶ مصوبه داشتیم که عمده ترین آن اسلوب اندازی شهرک صنفی است و باید مورد پیگیری مسئولان و مدیران قرار گیرد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، همه ما در زندگی فرد عزیزی داریم که انگیزه ایفا دادن کار یا چیز خوبی را درون ما به وجود آورده است، مثلا موجب آشپزی کردن و متصل آن فرد را با بوییدن عطر خوش یا مزه ویژه یک غذا بوسیله یاد آورده ایم؛ طعم غذایی که ممکن است دوده های متعددی را پشت قاعده گذاشته باشد تا به ما برسد.

تو خاطره بسیاری از ما که تو فرهنگِ قوم پایه ایران، جایی که در به خشکی امدن بابا مبصر و والده مبصر خود مبصر شده ایم و اغلب نزدیک آن ها بوده ایم نقش بسته است. شمایل مادربزرگ، بوسیله نشانی فرمانروا آشپزخانه بخاطر ما ایرانی ها یک نوستالژی مشترک است.

قدیمی ها عقیده داشتند هر فصلی غذای خودش را دارد! یعنی بسته به مواد خوراکی قرین سبزیجات و علیه های رسیده آن خلع تنوع غذایی بی آرامی دگرگونی می یواش. یکی از این غذاها که درست کردن آن وافر وابستگی به فصل و آب و هوا دارد آب دوغ خیار است که غیر ایرانی ها آن را «سوپ سرد ایرانی با سبزیجات خوشبو» می نامند.

آب دوغ خیار به نشانی یک غذای محبوب درون مفارقت گرما، یکی از سالم ترین غذاهاست که می تواند فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی تک نیاز شما را تامین درنگ. نعناع و پیازچه تو آن ضد دمل و ضد سوزش معده هستند. ترخون آن خوشبو و اشتهاآور است، خیار موجود در آن دارای ویتامین C است و هوس را فرو می نشاند. ماست و دوغ که از مواد اصلی هستند، حاوی کلسیم و پروتئین هستند. کشمش و گردو درون این طعام نیز سرشار از پتاسیم هستند.

بیشتر بخوانید:

این ۱۰ نوشیدنی را هیچ وقت نخورید

قبل از رفتن به میخانه یا کافه این یادداشت را بخوانید



اگر فشارخون فراز خواه چاپ گرمی دارید، حتما از ماست کم چرب خواه دوغ به جای ماست کاربرد کنید.

► شیوه مطلع مواد لازم برای تهیه آب دوغ خیار

ماست اندک چرب؛ ۲۰۰ گرم
دوغ؛ نیم لیتر
خیار؛ ۲ عدد (بینش شده با غشا)
کشمش؛ ۱۰۰ گرم
گردو (خرد شده)؛ ۱۰۰ گرم
سبزی معطر (نعناع و پونه بی آب)؛ ۲ قاشق غذاخوری
گل محمدی بی آب به مقدار لازم
آب به مقدار لازم

بیشتر بخوانید:

طرز تدارک چیزکیک یخچالی | عاری فر کیک بپزیم

گونه تهیه خورش نخودفرنگی و بادمجان | خوراکی مخالف فشارخون و تنگی حین

طرز تهیه دلمه برگ مو | تاب دادن دلمه به سهل ترین نحو وضع تهیه

► وعده اول
ماست اندک چرب را کاملا هم بزنید تا یکدست شود. در رخساره تمایل به آن خامه تکثیر کنید. آب را بوسیله ماست افزودن کنید و خلوت تیمار بزنید.

► مرحله دوم
گردو را خرد کنید و همراه کشمش، نمک و فلفل به دوغ تکثیر کنید. (می توانید بوسیله جای ماست از دوغ های آماده طعمدار یا کفیر کاربرد کنید.)

► کود ثالث
خیار را نگینی خرد کنید و همراه سبزی و گل محمدی بوسیله بقیه مواد تکثیر کنید.

► جنین چهارم
اضافه کردن سبزی خوردن تازه و معرفت شده بوسیله این غذا آن را خوشمزه می نرم. می توانید بوسیله آب دوغ خیار پیاز و کمی یخ اندوه تکثیر کنید تا تو روزهای گرم تابستانی روحتان را بزک دهد.



► روال دوم مواد لازم برای تمهید آب دوغ خیار

شیر: یک پیمانه
خامه: نصف کمیت
تربچه معرفت شده: ۴ الی ۵ عدد
گردوی خرد شده نگینی: ۱۰ الی ۱۲ عدد طولانی
سیزی بی آب معطر (نعناع، جعفری، ترخون، مرزه و ریحون): ۲ الی ۳ قاشق غذا خوری
خیار خرد شده نگینی: ۴ الی ۵ مغز
پیازچه علم شده نگینی: ۲ مغز
نمک و فلفل: بوسیله استاندارد دلخواه
کشمش پلویی: یک کمیت
ماست: ۴ پیمانه
دوغ ترش: یک لیتر

بیشتر بخوانید: 

راه تهیه دسر ماست و شکلات | چرا این دسر برای دیابتی ها کم قیمت است؟

وضع تهیه فالوده شیرازی | حال وهوای مغازه های عقب ارگ کریمخان را به خانه بیاورید طرز تهیه

► وهله مقدمه
در ظرف مناسبی نخست بوسیله مرکب کردن مواد می کنیم. مطلع ماست را به همراه خیارخرد شده باهم مخلوط می کنیم و اندوه می زنیم و بعد بوسیله نظم بقیه مواد را با هم مخلوط می کنیم و به همراه ماست و خیار کاملا هم می زنیم. فقط بهتر است پیازچه دانش شده را موقع سرو غذا مخلوط کنید. 

► مرحله دوم
مخلوط آب دوغ خیار را به مدت یک ساعت در بیرون یخچال نگه می داریم تا ترش خیس و مکان محذوف پر حرارت شود. چنانچه هنگام نوشیدن خودی داشتید خنک تر باشد می توانید بوسیله مدت نیم ساعت در داخل یخچال نگه دارید. بهتر است بخاطر خنکی اش قالب خنک تکثیر نکنید چون چنانچه بیش بریزید ممکن است مزه آب پیدا درنگ.

► مرحله ثالث
حتما هم برای خوردن آب دوغ خیار از نان خشک کاربرد کنید چون نان بدیع تو مواد خمیر می شود و مزه آن را خوشمزه نمی کند.

► کود چهارم
هنگام اضافه کردن نان خشک می توانید جعفری های دانش شده را هم اضافه کنید و رخصت دهید ۱۰ دقیقه نان خشک و پیاز چه داخل مواد بماند و بعد میل کنید.

منابع: کتاب کاله - ایرنا
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین، چند روز پس از آنکه گروهی از فراریان کره شمالی تو مناطق مرزی با کره جنوبی جزوه های تبلیغاتی میوه پیونگ یانگ پخش کردند، خواهر کیم جونگ-اون با انتشار یک بیانیه به مقام های سئول درباره پیامدهای این اقدام بانگ عدالت. پناهنده ها و فراری ها جزوه ها را با پنهان کردن در بیش از ۵۰۰ بادکنک به درون مرزهای جبر شمالی فرستادند و در آن از دستور کار های هسته ای و نظامی پیونگ یانگ انتقاد کردند.

پیش از این هم کتابچه های تبلیغاتی دشت نقض حقوق بشر در عنف شمالی درون مرزهای این سرزمین پخش شده وجود. خواهر کیم که تو دو سال اخیر به جایگاهی برجسته تو ساختار قدرت رسیده، در بیانیه خود ترساندن کرد چنانچه اقدام های تبلیغاتی پایان نیابد، اضطرار شمالی به توافقنامه صلح سال ۲۰۱۸ پای سد نخواهند ماند. جزوه های داخل بادبادک از منطقه غیرنظامی میان دو کره وارد بخش شمالی می شود. این منطقه پس از پایان مجادله ۱۹۵۰ تا ۱۹۵۳ بین همسایه های سیرت و جنوب ایجاد شد و امروز عملا یک منطقه نظامی است.



داخل بخشی از بیانیه کیم یو-جونگ که خبرگزاری رسمی اضطرار شمالی منتشر کرده آمده است: «چنانچه این کارها با نیت شیطانی به نام آزادی افراد و آزادی اظهار طبق چشم ما امتداد یابد، مقام های عنف جنوبی کثرت مهلت با بدترین پیامدها مواجه می شوند. شفاف می گویم، اگر کتابچه های تبلیغاتی همچنان ارسال شود و به جای اقدام عملی فقط شاهد عذرخواهی باشیم، مقام های سئول باید بهایی بیش سنگین بابت رفتار خویشتن بپردازند. آنگاه اعلان پانمونجوم دیگر برای ما ارزش و اعتبار نخواهد داشت.»

اعلامیه پانمونجوم در ثالث دور گفتگوهای میان رهبران دو اضطرار در سپتامبر ۲۰۱۸ به امضای کیم جونگ-اون و وون جائه-این رسید. بر این اساس، اضطرار جنوبی متعهد شده است جلوی تمام اقدام های تبلیغاتی را از سوی مرز خویشتن علیه همسایه شمالی بگیرد. این اقدام ها می تواند در قالب خواندن بیانیه های تبلیغاتی از متعاقب بلندگو در نزدیک مرز خواه فرستادن بادکنک هایی باشد که جزوه های تبلیغاتی علیه سران پیونگ یانگ داخل آنها پنهان شده است.

هر چند رسانه رسمی کره شمالی فراریان را مسئول اصلی ارسال جزوه ها و بمباران تبلیغاتی ندانسته اما در بیانیه خواهر پیشگام اکراه شمالی اشاره هایی آشکار بوسیله این گروه حیات دارد. چند هفته پیش دو مقام ارشد پیشین زور شمالی که از این کشور به همسایه جنوبی گریخته اند، درون مجلس زور جنوبی صاحب گردون شدند. یکی از این افراد، نفر دوم سفارت اجبار شمالی درون لندن است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، سعادتمند نمکی وزیر بهداشت، تداوی و آموزش پزشکی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: کرونا تمام نشده و هر لحظه مقدور است قدرتمندتر از قبل برگردد، برای اینکه ما رفتار آن را نمی دانیم که در آینده به سمت آرامش یا طغیان حرکت می کنیم. اگر الان از دبیرکل سازمان جهانی بهداشت داخل تک آینده بیماری کووید۱۹بپرسید، اطلاعی ندارد و باید برای بدترین وضعیت خودمان را آماده کنیم که چنانچه بدترین وضعیت رخ نداد، ضرر نکنیم. امام رضا(ع) شادمان زدودن که مصونیت زائران به خطر بیفتد

وزیر بهداشت تاکید کرد: به جز ضریح حرم مطهر رضوی، فضاهای باز صحن تو اختیار ستاد استانی مدیریت کرونا و مدیریت آن با آستان قدس است. هر کاری که فکر می کنند صحیح است انجام دهند. تنها دخالت ما، نظارت بر پاسداری پروتکل های بهداشتی، بور گذاری و عدم تجمعات است. اگر یک روستایی یا روستازاده به حرم مطهر رضوی بیاید و با سهل انگاری ما در سایه عشق امام رضا(ع) بوسیله این ویروس آلوده شود و جان خود را از دست دهد، ما شریک کشتار وی هستیم و چنانچه تو دنیا کسی مسبوق نشود، روز قیامت باید پاسخگو باشیم و امام رضا(ع) همچنین راضی حلق که سلامت زائران به ریسک بیفتد. دخالتی درون ساعات بازگشایی محوطه حرم مطهر رضوی نخواهیم کرد

نمکی دنباله قسط: هیچ دخالتی در ساعات بازگشایی صحن حرم مطهر رضوی، نخواهیم کرد؛ بجای به عنوان متولی سلامت کشور باید تو درگاه موجد و پیرو پاسخگو باشم و از سوی دیگر باید به عنوان سرباز به فرمانده جلیل القدر خودم یعنی مقام مظعم رهبری جواب دهم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با یک مطلب ما تو روزهای نخست کرونا، تدریس خودشان را تعطیل کردند و فرمودند که هر کسی که بوسیله دستورات و توصیه های ستاد ملی کرونا توجه نکند، گناه مرتکب شده و بایا است که همه بوسیله مصوبات این ستاد عمل کنند.

وزیر بهداشت یادآور شد: درگیر بوسیله عنوان رییس ستاد ملی مدیریت کرونا و از لفظ رییس جمهوری، به ستاد استانی کرونای خراسان رضوی اختیار می دهم که در خصوص بازگشایی ۲۴ ساعته خواه بازگشایی صحن حرم مطهر رضوی از شایسته کردن ۱۰ شب تا ۱۰ صبح، تصمیم گیری کنند؛ فقط عزب چیزی که می خواهیم، پاس بور گذاری و پروتکل های بهداشتی و حاضر بودن برگزاری تجمعات و مراسم است. البته پس ازآن از ۱۰ روز مجدد شرایط را ارزیابی می کنیم و با هیچگاه کس هم تو این مساله متلک نداریم. چنانچه بوسیله نقطه ای برسیم که ببینیم برای زائران تالم خاطری ابداع می شود، ایستادگی می کنیم.   برپایی نماز جمعه در شهرهای زرد با دو رجحان مهم

نمکی درون سرانجام گفت: در مورد نماز باشگاه و جمعه، فراغت ما بر این شد که بتوانیم درون سایر شهرها، نماز جمعه را با تکریم پروتکل های ویژه در شهرهای وضعیت زرد با دو اولویت حضور افراد کمتر از ۶۰ سال و فاصله گذاری برپا کنیم. دلیلی ندارد که افراد بیشتر از ۶۰ سال و افراد دارای بلای ناگهانی زمینه ای در امر مستحب نماز جمعه حاضر شوند. بنابراین نباید بخاطر یک امر مستحب، بایا دیگری یعنی صیانت از تندرستی را فدا کنیم.
ریزرSGHAROOOON به نعوظ معمول وسیله هایی گیمینگ با مدل سازی چشم نواز تولید می کند، ولی طی چند وقت اخیر جدیت کرده روی مرزوبوم های دیگر بی آرامی متمرکز باشد. این مشارکت روز گذشته لپ تاپ های سری بلید را بوسیله روزرسانی کرد.ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن (Razer Blade 15 Studio Edition) لپ تاپ جدیدی است که در گروه ی ورک استیشن های برازنده محموله جای می گیرد و به طور اختصاص بخاطر خالقان محتوا مصنوع شده. ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن داخل تمامی جوانب خود علامت از لپ تاپی رده رفعت و قدرتمند دارد. ناگفته نماند این شریک پیش تر در اوایل ماه آوریل لپ تاپ های قوم ی بلید ۱۵ را با استاندارد های جدید Base و Advanced به روزرسانی کرده وجود.

ریزر می گوید لپ تاپ رده بالای جدیدش خصوصی افراد صنف ای حوزه ی هنر است، از طراحان گرافیک پژمرده تا مهندسین صدا. ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن با داشتن سخت افزاری رده بالا، صفحه نمایش باکیفیت 4K و کارت گرافیک مجزا مزیت هایی متنوع بوسیله همراه می آورد و می تواند دیگر لپ تاپ های رده بالای میدان را به چالش بکشاند. 



براساس مفروضات رسمی، لپ تاپ جدید ریزر دارای خراش ی هشت هسته ای خاندان دهمی Intel Core i7-10875H است و از یک ترابایت حافظه پس انداز سازی SSD کاربرد می یواش که می توان آن را در رخساره تمایل بوسیله چهار ترابایت ارتقا داد. به علاوه ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن به صورت پیش فرض ۳۲ گیگابایت ذهن ی رمِ قابل ارتقا بوسیله حداکثر ۶۴ گیگابایت دارد. تو این لپ تاپ رده بالا از کارت گرافیک Quadro RTX 5000 انویدیا کاربرد شده است. ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن به عارض پیش تخیل با جهیز عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت دردسترس قرار می گیرد. پردازنده ی سلسله دهمی بلید ۱۵ استودیو ادیشن را پیش تر در بلید ۱۵ ادونسد (Razer Blade 15 Advanced) دیده بودیم. 

از آن جایی که هنوز نتوانسته ایم از نزدیک با ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن بازدید کنیم، نمی توانیم درمورد مدل سازی آن به شکلی دقیق دید دهیم. بااین حال در نگاه اول بدنه ی نسبتا سفیدرنگ دستگاه طراحی جذابی دارد و در بخش پشتی لپ تاپ لوگوی معروف ریزر که از سه گانه مار تشکیل شده، مشاهده می شود. موافق اعلام ریزر، لپ تاپ موردبحث ۰/۷ اینچ (۱۷/۸ میلی متر) کلفتی دارد. لپ تاپ های کم ضخامت تر حزن داخل راسته موجود هستند، اما سخت اسباب توانمند به کاررفته تو ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن باعث می شود ستبری ۱۷/۸ میلی متری آن ما را بوسیله تعجب بیندازد. تمایل داشتیم لپ تاپ جدید ریزر چاق تر از این ها باشد.



افراد حرفه ای حوزه ی تولید محتوا اهمیتی ویژه بخاطر ورق نمایش دستگاه قائل هستند و بوسیله نظر می رسد ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن می تواند نیازهای آن ها را رفع نرم. موافق اطلاع دادن ریزر، این لپ تاپ به صفحه عرضه 4K از سنخ OLED مهیا شده است. وقتی که در حال فرمان با محتوای ویدئویی، عکس های معمولی خواه تصاویر دیجیتالی هستید به صفحه نمایشی حاجت دارید که پوششی گشاد از فضاهای رنگی ارائه دهد، دقت فام بسیار بالایی داشته باشد و محتوای بصری را با فام هایی سرزنده به نمایش بگذارد.  ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن ازطریق صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچ گستره ی وسیعی از فام ها را با دقت و طراوت پشته نشان می دهد. آن طور که ریزر می گوید، ورق عرضه لپ تاپ موردبحث پوششی ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می دهد. تو اطراف این صفحه نمایش تماشایی حاشیه هایی ۴/۹ میلی متری هستیم. بوسیله علاوه این صفحه ارائه دارای زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه ای است. 

ریزر بلید جدید تنوع بالایی از درگاه ها دارد تا بتوانید انواع تجهیزات را به آن متصل کنید. داخل این لپ تاپ شاهد دو درگاه USB Type-C هستیم که یکی از آن ها از تاندربولت ۳ پشتیبانی می کند. در سمت چپ لپ تاپ دو درگاه USB Type-A، یک درگاه USB Type-C و یک جک ۳/۵ میلی متری هدفون جای گرفته اند. درون سمت حق لپ تاپ شاهد کارت سفره SD، یک حضرت USB Type-A A دیگر، درگاه ثانویه ی USB-Type C و خروجی HDMI.2 0. 



هستیم ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن با نرخ ۴٬۲۹۹ دلار دردسترس استراحت می. گیرد قیمت ثمر تو نگاه اول بیش زیاد است، به خصوص برای بازار. ایران بااین حال نباید فراموش کنید بلید ۱۵ استودیو ادیشن خصوصی کسانی است که به قدرت متجاوز زیادی در لپ تاپ خود نیاز. دارند این لپ تاپ پردازنده ای توانمند با هشت هسته و ۱۶ ترد دارد و از کارت گرافیکی با ۱۶ گیگابایت حافظه ی ویدئویی پشتیبانی می کند؛ این کارت گرافیک انویدیا، دارای استعداد رهگیری (تلالو Ray) Tracing. است این دو قطعه ی پر اب افزاری علامت می دهند بلید ۱۵ استودیو ادیشن خصوصی کارهای عادی زدودن و برای افراد حرفه ای ساخته شده. است ریزر عرضه ی لپ تاپ رده بالای خود را از روز گذشته آغاز کرده.است مشخصات فنی ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن ۲۰۲۰سیستم عاملویندوز ۱۰ پروپردازنده ی (مرکزی)CPU اینتل Core-i7 10875H هشت هسته ای سلاله - دهمی بسامد محور ی/۲ ۳ گیگاهرتز و فرکانس تقویت (شده) بوست/۵ ۱ گیگاهرتزپردازند ه ی (گرافیکی)GPU انویدیا Quadro RTX 5000 Studio Edition با ۱۶ گیگابایت ذهن ی ویدئویی GDDR6صفحه/نمایش۱۵ ۶ اینچ لمسی، ۶۰ هرتز، 4K OLED، استاندارد HDR400، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی-DCI P3حافظه ی ذخیره سازی۱ ترابایت (SSD از جنس.M 2 NVMe PCIe.3 0)x4 حافظه ی رم۳۲ (گیگابایت دو عدد ۱۶) گیگابایتی از جنس DDR4 با فرکانس ۲٬۹۳۳ مگاهرتزباتری۸۰ وات ساعتپشتیبانی از اترنت❌گیگابیتی درگاهسه (عدد USB.3 2 Gen (2-USB A، دو مغز-USB C.3 2 Gen (2 یکی از آن ها دارای تاندربولت ۳)است ارتباطاتاینتل-Wireless (AX201 وای فای.802/11a/b/g/n/ac)ax ، بلوتوث/۵ ۱وب کم۱ مگاپیکسلی 720p با پشتیبانی از متد احراز هویت ویندوز هلورنگسفیدابعاد۳۵۵ داخل ۲۳۵ تو/۱۷ ۸ میلی/متروزن۲ ۲ کیلوگرمقیمت ۴٬۲۹۹

دلار شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن

دارید؟ نرخ به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه ی گوناگون لپ تاپ های اداری و گیمینگ نیاز دارید را تو بخش محصولات زومیت. بیابید در این بخش، علاوه پهلو مشخصات فنی دقیق لپ تاپ های ایسوس، لپ تاپ های ایسر، مک بوک های اپل، گوناگون لپ تاپ لنوو و محصولات دل و اچ پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد.وجود مشاهده لیست ارزش لپ تاپبیشتر:بخوانید بررسی ریزر بلید استلث 2019ریزر شاداب وسایل سری لپ تاپ بلید پرو 17 را به روز کردهدفون ریزر Opus با عمر باتری ۲۵ ساعته رونمایی شدریزر میلیون ها ماسک تنفسی رایگان داخل سنگاپور اهدا می کندمدل 2020 لپ تاپ ریزر بلید استلث 13 اینچ معرفی کردن
هواوی یکی از شرکت های تولیدکننده ی ارشد گوشی در دنیا به احصائیه می آید و در سال های اخیر، محصولات متنوعی دردسترس مخاطبان قرار داده است. سال گذشته، ایالات متحده با مطرح کردن موضوع امنیت ملی و ارتباطات هواوی با دولت چین، این شرکت را تحریم کرد. به موجب تحریم هایی سرسختانه، شرکت های آمریکایی از باهم اتحاد کردن تجاری با هواوی منع شدند. بدین ترتیب، گوگل همچنین ارتباطات خویشتن را با هواوی قطع کرد. قطع ارتباط هواوی و گوگل به این معنی است که مایه های جدید شریک چینی بدون خدمات موبایلی گوگل (GMS) عرضه می شوند. 

برای بسیاری از کاربران درون خارج از چین، تدارک ی موبایل اندرویدی بدون گوگل پلی استور  تصور کردنی محو. این موضوع باعث شد فروش گوشی های هواوی درون خارج از مرزهای چروک با مشکلاتی جدی مواجه شود. هواوی فورا بوسیله فکر راه چاره افتاد و سرویسی ویژه با عنوان HMS (خدمات موبایلی هواوی) شناساندن کرد تا آن را GMS جایگزین یواش. یکی از بخش های اصلی HMS فروشگاه آنلاین اپ گالری (AppGallery) است. هواوی امروزه دعوی می بطی ء اپ گالری سومین فروشگاه اپلیکیشن پایه برتر گیتی است و چینی ها همچنان اراده دارند قضیه گشادگی اپ گالری را امتداد دهند و شمار اپلیکیشن های آن را بیش ازپیش افزودن دهند. 

چینی ها بوسیله منظور گشادگی بیشتر اپ گالری با ترقی دهندگان ربط پایدار کردند تا آن ها را به گستردن اپلیکیشن هایشان تو اپ گالری انگیزش کنند. هواوی می گوید در چند لمحه اخیر با احصائیه درخورتوجهی از ترقی دهندگان ایرانی بستگی قائم کرده است تا اپلیکیشن های آن ها را بوسیله اپ گالری تکثیر کند. درون همین زمینه، این شرکت به لطافت سیاهه ۱۰۰ اپلیکیشن محبوب فروشگاه اپ گالری را با تمرکز پیاده شدن کاربران ایرانی منتشر کرده است که درادامه می توانید آن را مشاهده کنید.



برای مشاهده ی شمایل بالا درون ابعاد اصلی، روی آن کلیک کنید

همان طورکه داخل تصویر بالا می بینید، امروزه بازی هایی همانند Subway Surfers در اپ گالری موجود هستند که با آن ها می توانید خودتان را سرگرم نگه دارید. دنیاگیری ویروس کرونا و قرنطینه در خانه بهترین فرصت برای تجربه ی این گروه از ورزش های موبایلی است. اپ گالری همچنین از Clash of Clans و Pou پشتیبانی می نرم. 

نیاز بوسیله مرورگرهای وب در بین کاربران اجتناب ناپذیر است. برای این منظور، هواوی تلاش کرده مرورگرهای وب را به اپ گالری افزودن کند تا کاربران گوشی هایش بدون مشکل بتوانند وب گردی کنند. طبق اطلاع دادن هواوی، امروزه امکان دانلود گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس و اپراروی گوشی های این شرکت ازطریق اپ گالری حاضر شده است. در بین اپلیکیشن ها، نام زاپیا (بخاطر انتقال فایل ها) و ADM (بخاطر دانلود فایل ها) هم به چشم می خورد. 

اکثر شبکه های اجتماعی نیز در اپ گالری یافت می شوند. هواوی داخل اطلاعیه ای که بخاطر زومیت ارسال کرده، از جناب فیسبوک، اینستاگرام، پینترست، توییتر، لیندکین و تیک تاک، واتساپ، تلگرام و حتی فیسبوک مسنجر داخل اپ گالری وقوف می دهد. به علاوه بوسیله لطف اپلیکیشن یاهو، می توانید ایمیل هایتان را سامان دهی کنید. 

اطلس یاب ها و مسیریاب ها جزو دیگر اپلیکیشن هایی هستند که در اپ گالری قرار گرفته اند. براساس اعلام هواوی، گوگل مپس، اسنپ، ویز، بلد و علامت هم اکنون درون اپ گالری موجود هستند. اپ گالری همچنین میزبان اپلیکیشن های مذهبی است. مایکروسافت ورد، اکسل، علی بابا، فیدیبو و اسپاتیفای جزو دیگر اپلیکیشن هایی هستند که امکان دانلود آن ها روی گوشی های هواوی فراهم شده است. 

امروزه افراد اضافی ازطریق همراه بانک ها تراکنش هایشان را ارتکاب می دهند. هواوی با اطلاع از این موضوع، تکاپو کرده است انواع اپلیکیشن های بانکی ایرانی را به فروشگاه آنلاین خویشتن بیاورد؛ از هف هشتاد و همراه بانک ملی خمود تا آپ و همراه بانک امت و موارد شبیه. افزون پیاده شدن این، به لطف اپ گالری می توانید اپلیکیشن های آپارات، فیلیمو، خرابه و دیجی متاع را هم روی گوشی های هواوی دانلود کنید.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی اپ گالری دارید؟ تاکنون از این فروشگاه آنلاین مصرف کرده اید؟بیشتر بخوانید:مقدور است هواوی شایسته کردن هوشمندی با برند میت معرفی کردن کندهواوی ظاهرا به دستاورد عظمت تو فناوری آنتن های 5G دست پیدا کرده استبا اپلیکیشن Anchor به سادگی پادکست بسازیدهواوی انجوی Z با نمایشگر ۹۰ هرتز و پشتیبانی از 5G رونمایی شدآنر در محصولات جدید خود از تراش های 5G مدیاتک کاربرد می بطی ء
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا سالاری فنودی شنبه سوم خرداد در حاشیه ابتدایی میتینگ کمیته فرعی هواشناسی دریایی سیستان و بلوچستان در چابهار پیش روی داشت: کنار بن مصوبات نشست مشترک مدیران ستادی سازمان های دریانوردی و هواشناسی کشور نخستین میتینگ کمیته صوری هواشناسی بحری قلمرو درون چابهار تشکیل شد تا ضمن تبیین و گلچین ساختار این کمیته، محدودیت های عملیاتی وجغرافیایی ناشی از سرگذشت پدیده های خطر آمیز جوی تعیین شود.

وی با اعتراف این که ارائه خدمات هواشناسی دریایی متناسب با نیازهای فعالین دریایی جزو اهداف کارگروه است، افزود: در ابتدای کار مقرر شد تا نهادهای دریایی شرایط جوی که منجر به محدودیت های عملیاتی در فعالیت های مختلف این بخش میشود را با جزئیات به کمیته ارائه کنند تا محصولات هواشناسی کاربردی مرطوب صادر شود.

رئیس اداره هواشناسی دریایی چابهارادامه داد: داخل این جلسه اعضای کمیته شامل نمایندگان ادارات کل هواشناسی، بنادر و دریانوردی، شیلات، فضا زیست، اقیانوس شناسی و سلطنت نیروی دریایی خیل و لشکر اعضای کمیته صوری هواشناسی بحری استان گلچین شدند و مقرر شد پاسبان وزارت کشور به عنوان ناظر در جلسات حضور یابد.

وی گفت: داخل این نشست همچنین تصمیم خمود شد تا برای ارائه خدمات بهینه هواشناسی دریایی، اطلاعات ایستگاه های هواشناسی بنادر و راه اندازی هواشناسی بخاطر دو مجموعه بوسیله اشتراک گذاری شود به طوریکه هر دو صنع بوسیله مفروضات یکدیگر دسترسی داشته باشند.

سالاری فنودی تصریح کرد: نیز مصوب شد تا جلسه زبر العاده کمیته برای پیش بینی شرایط مونسون و تاثیر آن کنار فعالیت های شیلاتی تشکیل شود.

او گفت: به خشکی امدن اساس طرح توسعه سواحل مکران هواشناسی سیستان و بلوچستان حداقل چهار ایستگاه هواشناسی بحری جدید در نوار ساحلی استان ایجاد می شود که گرید شبکه پایش هواشناسی بحری را تا پیمانه زیادی بهبود می بخشد.