کتونی

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد نیک دولت فرمانده انتظامی پاسارگاد اعتراف کرد: در اثر اخبار مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی پهلو اینکه انفراد داخل خیابان خویشتن را امام زمان معرفی کردن می کند و در حال اعلان است که موضوع به رخ ویژه در اذن کار استراحت گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی موقت به محل مورد نظر اعزام شدند و سریعا فرد تک رویت را شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

حاکم انتظامی شهرستان پاسارگاد با رمز بوسیله اینکه مستنطق ۳۶ ساله در بازجویی نخستین بوسیله ادعای دروغین خود را پلیس رب بر روی زمین و امام زمان شناساندن می کرد، امتداد قسط: مستنطق با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
به گزارش همشهری آنلاین، کیم جونگ اون ۱۲ روز است که در هیچ مراسمی همدستی ندارد . این درون شرایطی است که رسانه های عنف شمالی معمولا هر روز خبری از حضور رهبر کشورشان در سنت یا محافل مختلف منشتر می کردند.

کیم جونک اون اخیرا بوسیله مدت ۲۰ روز در هیچ محفل یا مراسمی پیشگاه نداشت که این حکم موجب بروز انواع شایعات داخل خصوص وی شد. بعد از آن مقدمه روزنامه وی بوسیله بشار اسد منتشر شد و بعد از آن حضورش در عادات افتتاح یک کارخانه تولید مرحله کشاورزی به تصویر کشیده شد تصاویر راهنما جبر شمالی پس از ۲۰ روز غیبت | کیم بالاخره داخل انظار جمله صریح شد

ولی این حضور از بار شایعات کم نکرد و حتی کنار مجموعه ای گزارش های پرسش گرایانه افزود. نتایج بررسی جای سوزن روی دست پیشقدم الزام شمالی | کیم جونگ اون جراحی کرد؟ ادعایی عجیب درباره رهبر اضطرار شمالی | اون بدل دارد؟

اینبار همچنین بعد از چشم پوشی ۱۲ روز از غیبت کیم جونگ اون، مجددا استفسار های درباره وی و قسمت عنف شمالی بوسیله رسانه ها راه خواهد یافت. مرگ و عمر «اون » و مسئله اجبار شمالی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تورج سامی در ملاقات و نظارت از واحدهای صنفی اظهار کرد: شهروندان هنگام خرید مواد غذایی بوسیله شرایط حراست و تاریخ تولید و انقضای آن توجه داشته باشند.

مسئول واحد سلامت هوا و فقره شبکه بهداشت و تداوی شهرستان عسلویه، استان بوشهر افزود: طولانی مواد خوراکی علاوه بر دوره زمانی مصرف احتیاج به نگهداری در شرایط بهداشتی خاصی دارند، ممکن است لیس رعایت این شرایط باعث فاسدشدن ماده غذایی قبل از آخر کتاب انقضاء شود.

سامی تأکید کرد: مردم طی مراجعه بوسیله مراکز عرضه مواد غذایی و فروشگاه ها نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه لازم را داشته و به محض ورود به منزل نسبت بوسیله گندزدایی اقلام خریداری شده قبل استراحت دادن در محل های موردنظر، رفتار کنند.

این کارشناس تصریح کرد: بازرسان سلامت محیط و حکم درون طولانی گشت های مشترک به صورت کامل و با دقت رفعت تاریخ و وضعیت نگهداری مواد غذایی و خوراکی را مطالعه و تو رخساره ابراز هرگونه تخلف نسبت بوسیله جمع آوری، معدوم سازی و سیر مراحل قانونی اقدام می کنند.

مسئول واحد مصونیت هوا و کار شبکه بهداشت و علاج عسلویه خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق سامانه رایگان ۱۹۰ وزارت بهداشت خواه عده ۳۷۲۶۶۹۷۴ واحد سلامت فضا و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گزارش کنند.
به گزارش همشهری آنلاین، «مرتضی سعیدی» در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سرریز این سد بوسیله عقب بارندگی های هفته قبل و جاری شدن سیلاب در حوزه سیرت فارس بوسیله جانب این شهرستان روی داد.

وی افزود: سد کاسه رود دارای سرریزی بوسیله بلندی ۶ متر و کشش ۱۴۰ متر و از جنس حجر و سیمان سال ۱۳۹۰ با مرام تجمیع سیل ها، کنترل روان آب های مملکت بالادست و جلوگیری از تخریب جاده یزد - ابرکوه مخلوق شد.

سعیدی ادامه قسط: این شهرستان تحت واکنش تداوم دو دهه خشکسالی، کاهش بارندگی و افت سطح آب های زیرزمینی صبر دارد، بنابراین آبگیری سدها و بندها، نقش تاثیرگذاری در محکمی سفره های زیرزمینی یزد دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه گفت: به دنبال بارش های اخیر و ساری شدن سیلاب داخل مملکت خصیصه فارس و برخی مناطق شهرستان، ۱۲ میلیون مترمکعب سیلاب در  ۲۳ سد و بند خاکی حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان که ۱۵/۷ میلیون متر مکعب حجم دارد، ذخیره سازی شد.

بند کاسه رود در بور ۲۰ کیلومتری و تو ۹ کیلومتری جاده ابرکوه - یزد راحتی دارد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از محفل خبرنگاران جوان، محمود سیجانی افزود: فعالان اقتصادی استان علاوه بر فعالیت در بن تولید در زمینه مسئولیت اجتماعی خود داخل مبارزه با کرونا فعالیت زیادی کردند و معاون های بسیاری را بوسیله بخش درمانی قم داشتند.

سیجانی مطمئن تسهیلات مورد نیاز بخش تولید استان قم را ضروری دانست و تقریر کرد: مطمئن مواد اولیه مورد نیاز و تسهیل واردات مواد اولیه و قطعات و سامان آلات برای این بسرنوشت شوم دچار کردن جلال زیادی دارد.

وی امتداد داد: برای این که بخش تولید به تیک برسد، باید تحریک تقاضا در جامعه انجام شود، به بخش موادغذایی به برهان شیوع کرونا آسیب رسید و این مساله به خصوص در استان قم داخل بنیان سوهان نمایان است.

این مسئول افزود: امسال به نام جهش تولید نامگذاری و پنج راهبرد برای جنبش تولید در استان قم شناسایی شد، تکمیل و راه اندازی ۱۸۰ واحد صنعتی، فعال سازی ۲۵ تولید راکد، بازسازی و نوسازی ۲۰ واحد تولیدی و افزودن ظرفیت تولید ۴۵ واحد تولیدی از عموم اهداف استان قم داخل زمینه جهش تولید تو سال ساری است.

سیجانی عنوان کرد: همزمان با عالمگیر کرونا و فردی در رفت و آمد مردم، فرصتی برای ترقی فروش اینترنتی در استان فراهم شد و توزیع اقلام بهداشتی به رخ اینترنتی بوسیله فروش رسید.

وی امتداد داد: به ظهر برگزاری نمایشگاه ساخت در در استان قم هستیم، شناسایی و تویی سازی ۱۵ ماده نخستین وارداتی را درون سال ساری شعار گذاری کردیم، اگر ماده ای ساخت در شد، باید دولت در واردات آن ماده انفراد خلق کردن نرم.

مهتر اداره صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: این راه اندازی تو سال ساری به دنبال صیقل هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان در چارچوب سرمایه در گردش، تنخواه ثابت و بازسازی و تولیدی است که اجرای این دستور کار مستلزم شرکت و همراهی بانک های قم در اعطای تسهیلات و توثیق وثایق است.

سیجانی تصریح کرد: از جمله پیشنهادات برای دستیابی به جهش تولید، عجله در تامین زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی و طرح های صنعتی از قبیل زمین، آب، برق و گاز و مطمئن و تخصیص ارز برای واردات مواد اولین و کالاهای سرمایه ای (سامان آلات و قطعات) برای واحدهای تولیدی است.

وی خاطرنشان کرد: ابداع شرایط و تسهیلات لازم برای انجام مطالعات تهاتری (تبادل متاع با متاع) داخل راستای رونق صادرات و تغییر نگرش و تسهیل امور و وحدت منابع غریزی استان قم برای سرمایه گذاری و فعال کردن واحدهای متوقف از عموم پیشنهادات برای دستیابی به جهش تولید است.
اطلاع دادن منتشرشده در اوایل ماه سیال میلادی، مدال می قسط شرکت صنایع شقه رسانای تایوان (TSMC)، حجم تولید واسط های CoWoS و تراش های پنج نانومتری خودش را به زودی بوسیله حداکثر می رساند. دیروز همچنین مشهود شد انویدیا و AMD طاس ظرفیت مازاد تولید TSMC را برای توسعه ی پردازنده ها و کارت های گرافیک جدیدشان رزرو کردند. نیز با اینکه شرکت های یادشده ترفیع های جدیدی در ترقی ی تراشه های سه گانه نانومتری کرده اند، نتوانسته اند فقره چندانی پیش ببرند؛ مربوط به بوسیله جهت شیوع مصیبت دنیاگیر کووید ۱۹، بسیاری از افزار موردنیاز یا دردسترس نیستند یا پیداکردنشان شاداب است.

برای توسعه ی تراشه های سه نانومتری هنوز کارهای یدکی باید انجام شود؛ اما وب سایت DigiTimes در آخرین جلسه ی سهام داران TSMC دریافته است این همدستی از حزن اینک اراده دارد روند توسعه ی لیتوگرافی دونانومتری را آغاز درنگ.  جزئیات مربوط به فرایند لیتوگرافی یادشده بسیار مبهم است و تنها مسئله ای که می توان از آن مطمئن بود، این است که TSMC توسعه ی این فرآیند را آغاز کرده است.

نکته ی واضع درباره ی تراشه هایی که با لیتوگرافی دونانومتری ساخته می شوند، سرعت بسیار بیشتر و کارآمدتربودنشان درمقایسه با تراشه هایی است که درحال حاضر وجود دارند. در شیار مقدم توسعه و ترفیع های TSMC، تراشه های پنج نانومتری قرار دارد که با بهره گیری از روش EUV ( لیتوگرافی ازطریق اشعه ی ماوراء بنفش) و شبیه خراش های تاسیس سامسونگ تولید می شوند. براساس گزارش وب سایت دیجی تایمز، TSMC اشتیاق دارد ۱۰ درصد از درآمدهای امسالش حاصل از تراشه های پنج نانومتری باشد.مقاله های مرتبط:جزئیات تراشه های ۳ نانومتری TSMC منتشر شد: ۲۵۰ میلیون ترانزیستور در هر میلی متر مربعگزارش مالی سه ماهه شروع سال ۲۰۲۰ همکاری TSMC منتشر شد

درحال حاضر، عین اصلی درآمدهای تراشه ساز یادشده تولید تراش های هفت نانومتری است. AMD تعداد بسیار زیادی از این جنس تراشه ها را برای غلبه بخشیدن به پردازنده های سری مستشار ۳۰۰۰ و کارت های گرافیک سری Navi سفارش داده است. حجم فراوانی از لیتوگرافی ساخت هفت نانومتری TSMC نیز به اپل اختصاص دارد. ذکر این نکته لازم است که هواوی به برهان ممنوعیت های آمریکا، امکان ابتیاع تراشه از TSMC را ندارد و بخاطر محلول این مشکل، سفارش هایش را بوسیله شرکت بین المللی ساخت نیمه رسانا (SMIC) می سپارد.

کارشناسان کام دارند تولید انبود تراشه های سه نانومتری در سال ۲۰۲۲ آغاز شود؛ بااین حال، مدت بسیاری تا آن زمان باقی باقی مانده است. البته می توان امیدوار بود که پس از عاقبت خواهش برای این تراشه ها، تماشایی افزایش بیشتر عملکرد و بازدهی باشیم. به طور کلی، مشتریان فراوانی ازجمله اپل، AMD، انویدیا و شرکت هایی از این دست در صف خرید محصولات متنوع TSMC صبر دارند. بسیاری از خطوط تولید تراشه ساز تایوانی یادشده بخاطر تولید محصولاتی همچون واسط های CoWoS و پردازنده ها و کارت های گرافیک دودمان بعد برای AMD و انویدیا رزرو شده اند.بیشتر بخوانید:انویدیا و AMD کل حجم مازاد تولید TSMC را رزرو کردندجزئیات تراشه های ۳ نانومتری TSMC منتشر شد: ۲۵۰ میلیون ترانزیستور در هر میلی متر مربعگزارش مالی سه ماهه ابتدا سال ۲۰۲۰ شرکت TSMC منتشر شدتاخیر ۶ ماهه داخل تولید تراشه های سه نانومتری TSMC با اتساع مصیبت کروناTSMC تولید متراکم تراش با لیتوگرافی ۵ نانومتری را به زودی شروع می کند
براساس اطلاعیه ی رسمی اپل، نسخه ی زیر وب سرویساپل موزیک که از چند ماه پیش در وهله ی آزمایشی بود، سرانجام به طورعمومی راه اندازی شده است. ازطریق هر مرورگر وب که خودتان بخواهید، می توانید با مراجعه بوسیله آدرس music.apple.com بوسیله نسخه ی تحت وب اپل موزیک دسترسی بی پرده کنید. نگاهی کلی به نسخه ی وب اپل موزیک علامت می دهد اهالی کوپرتینو بخاطر طراحی آن تا قطع بسیاری یدکی از نسخه ی مک الهام گرفته اند تا بتوانند همان امتحان ی کاربری را به کاربران ارائه دهند؛ تا حدی که تا اینکه نحوه ی چینش آیتم های متنوع در فروشگاه موسیقی ها نیز همچون نسخه ی مک است.

درواقع، اصطلاح مدل سازی اپل موزیک تحت وب بوسیله نسخه ی مک دلبستگی دارد. در بخش فوقانی صفحه، گزینه های مربوط به کنترل پخش موسیقی جای گرفته اند و در نوار سمت چپ، گزینه های For You و Browse و Radio به چشم می خورند. نسخه ی وب شامل پلی لیست های مختلف و جزء پیشنهاد موسیقی است. این نسخه از قابلیت Apple Music Replays همچنین بهره می گیرد؛ قابلیتی که محبوب ترین موسیقی های هر کاربر را در کشش هرسال رک می بطی ء.

دردسترس قرار دریافت نسخه ی وب اپل موزیک مدال می دهد از این پس، برای پخش موسیقی ازطریق آن لزوما به اپلیکیشن های Music یا iTunes نیازی ندارید. بدین ترتیب، می توانید با سیستم عامل های ویندوز ۱۰ و لینوکس و حتی کرومOS بوسیله سادگی با آن موسیقی پخش کنید.



اسکرین شاتی از نسخه ی مافوق وب اپل موزیک

نکته ی جالب این است که نسخه ی زیر وب اپل موزیک طی باز شدن در مرورگر سافاریروی یکی از دستگاه های اپل، گزینه ی open in Music را نیز در خویشتن دارد تا بتوانید موسیقی ها را ازطریق خود اپلیکیشن پخش کنید. درضمن در پلتفرم های دیگر، گزینه ی open in iTunes روی صفحه ظاهر خواهد شد. این موضوع علامت می دهد اپل از نسخه ی تحت وب سرویس Music به نشانی راهی بخاطر افزایش کاربران اپلیکیشن آن استفاده می کند. بوسیله عبارت دیگر، نسخه ی والا وب در نقش مکمل برای نسخه ی اپلیکیشن محور فاش خواهد شد، نه جایگزین تمام آن. اپل موزیک کوچکتر وب فداکار از قابلیت های موجود در اپلیکیشن را ندارد.

اپل ابتدایی بار، سپتامبر گذشته اعلام کرده بود نسخه ی وب اپل موزیک را راه اندازی کرده است. نسخه ی وب این سرویس در آن زمان مراحل آزمایشی را می گذارند تا مشکلاتش رفع شود. چندین ماه از سپتامبر ۲۰۱۹ می گذرد و این موضوع علامت می دهد نسخه ی عرشه وب اپل موزیک برای مدت تمام تو حال گذراندن مرحله ی آزمایشی بوده است. اپل جدیت کرد در ماه های اخیر قابلیت های بیشتری از اپلیکیشن اپل موزیک به نسخه ی پایین تر وب اضافه کند. 

این نخستین باری ازاله که اپل برای گونه اندازی نسخه ای جدید برای سرویس هایش تلاش می کند؛ چراکه مدتی پیش، از آغاز به کار رسمی نسخه ی وب اختصاص ی iCloud بخاطر دستگاه های موبایلی اطلاع داد. به علاوه، سعی کرده است نسخه ی وب اپلیکیشن های متعددی دردسترس قرار دهد که از بین آن ها می توانیم به Find iPhone و Find Friends اشاره کنیم.

تمامی اقدامات یادشده کمی از هدف پا بر جا اپل بخاطر ارائه ی اپلیکیشن های مجزا برای هر سرویس است. گرچه اتخاذ این استراتژی به انتزاعی چسبیدگی آیتونز بوسیله پایان راهاست، اقدامی حساب دان به شمار می آید؛ زیرا این شرکت خواهد توانست با این امر کاربران اشتراکی بیشتری جذب کند. گفته می شود اپل موزیک تا تابستان سال گذشته ۶۰ میلیون کاربر داشته است و از این لحاظ فاصله ی زیادی با اسپاتیفای دارد؛ اما نسخه ی تحت وب می تواند به کمترشدن این فاصله دستیار بطی ء.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی نسخه ی تحت وب اپل موزیک چیست؟بیشتر بخوانید:افزایش شمار کشورهای تحت پشتیبانی اپ استور، iCloud و چند سرویس دیگر اپلاپل ابتیاع سَری های ایرپادز پرو را به رخساره مجزا آغاز کرداپل دستورالعمل های نقشه کشی و پیدایش شیلد محافظ صورت را منتشر کرداپل احتمالا ماه آینده مدل جدید ایرپادز و مک بوک پرو را معرفی می کندآیفون SE 2020 دربرابر رقبای اندرویدی؛ میان رده ای با قوی ترین پردازنده بازار