کتونی

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پرشین هتل، کلکسیون حرفه ای و لبالب مخاطبی است که این سایت معتبر با بهره گیری از پرسنل خلاق باعث شده تا بهترین سایت رزرو هتل باشد.
رزرو هتل از پرشین هتل، به این دلیل است که این مجموعه با داشتن مدیریت و کادر حرفه ای توانسته تمام خواسته های گردشگران ائم از ( رزرو هتل اصفهان، رزرو بلیط و رزرو کم ارزش ترین هتل های ایران ) را به دهش برآورده کند. رزرو هتل شیراز و رزرو هتل تهران هم از دیگر شهر های پر مخاطب برای سیر است. زیرا ولایت های نام برده شده از بهم خورده ترین دهکده های ایران محسوب می شوند. از این رو انتخاب هتل در این شهر ها برای گردشگران بسیار سخت می باشد. چگونه پرشین هتل پاسخگوی این همه خواستگار است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم همین پاسخ گویی به مکان و همیشه در دسترس بوده که باعث شده پرشین هتل یکی از محبوب ترین سایت ها باشد. زیرا مدیر با بس و خلاق پرشین هتل با دوست نقاط خواربار کادر خود توانسته است هر کدام از پرسنل را تو منصب های متنوع بوسیله کار بگیرد تا بهترین بهره وری را داشته باشند. کلکسیون ی ۴۰ نفره پرشین هتل با مباهات پاسخ گوی مخاطبان خود می باشد تا رزرو هتل تهران، رزرو هتل اصفهان، رزرو هتل شیراز و دیگر شهر های ایران را به بهینه لباس ممکن ارائه کنند. مدیریت مجموعه با لطف و عنایت پروردگار توانسته است ۱۲ سال خدمت صادقانه بوسیله زائران علی ابن موسی الرضا داشته باشد. از این رو این سایت محبوب با ۲۰ نفر کارشناس دلسوز و مشفق در تمامی ساعات شب هنگام روز پاسخ گوی زائران و گردشگران برای رزرو هتل های ایران هستند.

چگونه پرشین هتل رزرو هتل شیراز با قیمت کم ارزش را انجام می دهد؟

از آن جایی که پرشین هتل سایتی معروف است بیشتر هتل های تهران، هتل های شیراز، هتل های اصفهان و دیگر هتل های ایران تمایل بوسیله شریک با این مجموعه حرفه ای را دارند. همین دلیل باعث شده تا رزرو هتل شیراز از پرشین هتل با قیمت مناسب امکان پذیر شود. بجهت مدیریت این سایت با قبض قرارداد بین خود و هتل های شیراز تبصره ای را قرار داده تا با ۷۰ درصد تخفیف، رزرو این هتل های شیراز را انجام دهد. شیراز بی آرامی با بیشترین آمار گردشگر در خلع بهار و پاییز یکی از پر مخاطب ترین دهات های ایران به احصائیه می جوی. با رزرو هتل اصفهان، رزرو هتل شیراز و رزرو هتل تهران برنامه ریزی سفرتان را به درستی ارتکاب دهید. تفاوت میان رزرو هتل تهران و هتل های ایران

برای این که مغایرت شهر تهران و دیگر شهر های ایران را بگوییم کمی شاق است. بجهت تهران بیشتر تیر تجاری دارد تا سیاحتی. ولی شهر های دیگر ایران متشابه ( مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان و… ) از جاذبه های سیاحتی بیشتری برخوردار بوده و رزرو هتل اصفهان و رزرو هتل شیراز مخاطبان بیشتری دارد. داخل شهر تهران رزرو هتل تهران بدون مانوس کمی شیرهدار است. زیرا تاجران نمی دانند کدام هتل تهران را رزرو کنند تا دور از ترافیک و نزدیک به جا های مورد نظرشان باشد. همین امر باعث شد تا پرشین هتل با تفکیک هتل های ارزان تهران و هتل های گرانبها تهران روش کار درستی را پیش روی مخاطبان خود بگذارد. با حیات شماره هایی که پرشین هتل در دیدن پژمان گردشگران می توانند به کارشناسان پاسخ گوی پرشین هتل متصل شده و معلومات کافی داخل رابطه با رزرو هتل تهران را گرفتن کنند. ۰۲۱۸۶۰۹۴۷۱۳ و ۰۹۱۹۸۹۰۶۵۷۲ شماره تماس های پرشین هتل هستند.

رزرو هتل اصفهان نزدیک به پل خواجو

به به! پل خواجو و ترتیب های شبانه اش. چقدر دلچسب و دلنشین است اقامت در یک هتل اصفهان که نزدیک بوسیله این پل باشد. وقتی گردشگران تو یکی از هتل های اصفهان نزدیک به این جاذبه اقامت دارند می توانند در جاه ۴ دقیقه به این پل نامی و زیبا برسند. درون ادامه به نام برخی از هتل های اصفهان نزدیک بوسیله پل خواجو اشاره می کنیم. بخاطر رزرو هتل اصفهان می توانید بوسیله سایت پرشین هتل رجوع کرده و هتل خواجو اصفهان را رزرو کنید. هتل خواجو اصفهان یکی از نزدیک ترین هتل های اصفهان بوسیله پل خواجو می باشد. این هتل اصفهان ۴ بازیگر بوده و با سرامیک های فیروزه ای سفید، تو کف لابی و مهمانخانه خود نمای زیاد شکیلی به هتل خود داده است. هتل خواجو اصفهان با لوکس ترین آینه و شمعدان طبقات خویشتن را مزین کرده که از دیگر محاسن این هتل اصفهان می باشد. لوستر های فیروزه ای این هتل اصفهان هم باعث شده تا زیبایی های این هتل اصفهان بیشتر جلوه کند. با رزرو هتل اصفهان از طریق پرشین هتل از جشن های پل خواجو و دیدنی های این شهر دوست داشتنی بهره مند شوید.
تحقق این شعار با توجه به اقتصاد فرهنگ در سایه بازآفرینی نرخ های موجود، افزایش چونی زندگی در شهر و فراهم کردن بستر توسعه قلمرو عمومی، نگاه ویژه ای بوسیله آغاز توسعه روستا از برزن پسکوچه های آن دارد. منطقه ۱۱ از یکسره مناطقی است که اولین شلنگ را بسیار محکم در راستای تحقق این رویکردها برداشته است.

پهنه فرهنگی رودکی
با توجه به ارزش های هویتی و مکان های آموزشی شاخص، مستطیلی حدفاصل تماشاخانه شهر، خیابان انقلاب، خیابان حافظ و خیابان نوفل لوشاتو به عنوان پهنه فرهنگی رودکی تعریف شد که به درنگ گاهی برای فعالیت های فرهنگی متنوع در گذرهای پیاده باشد.
اجرای ارائه های خیابانی درون محوطه تئاتر ولایت و اجرای موسیقی های خیابانی با همکاری هنرمندان داخل «گذر شهریار» از چندی پیش آغاز شده است.

اجرای پروژه پلازای گونه آهن
یکی از اتفاقات خوب در منطقه ۱۱ تغییر کارکرد راسته تاریخی روش آهن به نشانی دروازه ورودی پایتخت از پایانه حمل ونقل به «پلازا»ی شهری با مرام میزبانی از مسافران و برپایی آیین های مختلف است. اجرای طرح ساماندهی راسته راه آهن با آزادسازی حدود ۲ هزارمترمربع موجب شد تا با توجه به شرایط کیفی سزاوار سرزنش هشیاری بازار و دادرسی های کلان شورای شهر و شهرداری پایتخت، این میدان به عنوان یکی از پلازاهای شهر تهران برازنده مصرف شهروندان شود.

پاکسازی چهارراه ولی عصر(عج)
جمع آوری دستفروشان از چهارراه اما عصر(عج) مطالبه چند ساله ای که ضمن ساماندهی و نظم کمی پیاده راه ها آرامش اشتراکی را برای شهروندان به ارمغان آورد.

ایجاد سطر گردشگری داخل حصار ناصری
شهرداری با آماده سازی ۴ کیلومتر از مسیر گردشگری حصار ناصری در منطقه، زمینه بهره مندی شهروندان را از اماکن دیدنی و تاریخی تهران قدیم مهیا کرده است. حدود یک سال است که برای گردشگران در ایام تعطیل امکان بازدید از این اماکن و با استفاده از دوچرخه حاضر شده است.



مرمت و بازسازی اماکن تاریخی
تصحیح هتل و «بوتیک حنا»: هتل حنا یکی از بناهای تاریخی عهد پهلوی واقع در محله «لولاگر» حیات که با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱بهسازی و به یک مرکز اقتصادی فرهنگی دگرگونی شد. این مکان گردشگری امروز به یک پاتوق فرهنگی تبدیل شده و بخاطر ۶۰ نفر اشتغالزایی ابداع کرده است.  
بهسازی کافه «بامداد»: کافه بامداد با ۱۰۰ سال قدمت یکی دیگر از بافت های تاریخی ارزشمند منطقه ۱۱ است که تعمیر و زیباسازی شد.

ترقی زیرساخت های حمل ونقل عمومی تو منطقه
ساکنان منطقه ۱۱ درون هر ۳۵۰ متر بوسیله یکی از ایستگاه های محموله ونقل عمومی اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی دسترسی دارند و پوشش صددرصدی ۳۵۰ متری ایستگاه های حمل ونقل عمومی در منطقه جابه جایی آدم را تسهیل کرده است.

زیباسازی میدان ها
پیرایش شهری راسته های تاریخی و قدیمی منطقه ۱۱ از جمله وحدت اسلامی، میدان رازی و بازار قزوین با هدف ساماندهی سیمای بصری منطقه و افزایش حس تعلق خیال به خیابان کوچک پروژه ای است که سال ها پیش در راسته حسن آباد اجرا شد و هم اکنون در میدان های دیگر داخل حال اجراست.
رنگ آمیزی برزن های خیابان کوچک فروزش
درون سال های اخیر، گلایه های متعددی از انباشت زباله های خانگی و آلودگی زیست محیطی شاگرد از آن به سرای کوچه برای پیگیری از سوی شهرداری قلمرو مطرح می شد. بخاطر محلول این مشکل در سرای کوچه تصمیم گرفته شد با تشکیل گروهی متشکل از نمایندگان هر کوچه به چاره اندیشی و حل این مشکلات بپردازند. با تشکیل گروه «همیاران سبز محله»، به جای زباله های رها شده در ورودی خیلی از کوچه ها، گلدان های سیمانی بزرگ صبر داده شد و اهالی کوچه به اثر جزیی آمیزی دیوارها پرداختند تا کوچه جای بهتری بخاطر زندگی شود.
تبدیل بوستان خواجه دهی به مرکز پرورش تراب: گلستان «خواجه دهی» که ۱۱ سال پیش در محله راه آهن تأسیس شد، متأسفانه بوسیله سبب فراغت گرفتن در انتهای کوچه خواجه دهی، پس از راه اندازی به پاتوق افراد بی خانمان و معتادان متجاهر تبدیل شد اما با پیگیری های قیافه خمود در محله سیاق آهن و نگاه ویژه شهرداری، این بوستان امروز به مرکز پرورش گل و گیاه تبدیل شده است.
کمپین زیست محیطی در کوچه راه آهن: طرح جاده دوطرفه یکی از طرح های مظفر محلی است که با شرکت انسان برزن راه آهن در مملکت بازیافت زباله ها اجرا می شود. در این کمپین امروز ۸۰۰ عضو فعالیت دارند که ۲۵۰ نفر از اعضای فعالش را کودکان این برزن تشکیل می دهند. در یک سال گذشته جوان کنار ۳۱ قامت خاشاک تفکیک شده در محله جمع آوری شده که درآمد حاصل از آن صرف کردن حل مشکلات محله شده است.
اما جمعی از اهالی این ده هم سفالگرند. در لب کوزه گری اشتغال سنتی اهالی سبو کنان بوده و بیش از۵۰ کارگاه سبو گری در این منطقه دائر است. کوزه کنان از سال های گذشته تاکنون یکی از مراکز واقعی سفالگری نه عزب در استان، بلکه تو کشور و تا اینکه یک محل شناخته شده بین المللی نیز است. مردم این شهر سابقه چندین هزار ساله در این هنر- صنعت دارند. بر همین اساس شهرداری کوزه کنان، داخل کنار اقدامات عمرانی شهری، به توسعه سفالگری بی قراری همت گمارده است. «رضا پورمهدی»، شهردار کبیر این شهر، داخل گفت وگو با همشهری بوسیله تشریح دستور کار های شهرداری برای توسعه سبو گری و همچنین  فداکار فعالیت های عمرانی درون این بطرف خانه پرداخته است که صحبت هایش را درون دنباله می خوانید.   قدمت سفالگری در تنگ کنان

تنگ کنان یکی از شهرهای با قدمت پشته در زمینه صنعت سفالگری است. طی یکی ۲ سال اخیر تماشایی توجه شهرداری بوسیله احیای این صنعت بوده ایم. پورمهدی با بیان این یادداشت اظهار می کند: تنگ کنان، همان طور که از نامش پیداست، با صنایع دستی بوسیله ویژه سفالگری خود نامی است و داخل این منطقه محصولاتی سفالی مانند کوزه به صورت انبوه داخل سال های نه چندان دور تولید می شده و کارگاه های زیادی همچنین در این دهات کوشا بوده اند.  

وی ادامه می دهد: داخل حفاری های مختلف این شهر، کوزه های بزرگی از زمان های بسیار دور به دست آمده است. این حفاری ها حتی در زمین های کشاورزی و اراضی همجوار محلات قدیمی تنگ کنان هم صورت گرفته و آثار سفالین قشنگ و سزاوار سرزنش توجهی کشف شده است. این مسئول درباره اقدامات شهرداری تنگ کنان اقرار می کند: برای صیانت از فرهنگ، هنر و معماری سبو کنان و جلوگیری از تخریب بیشتر، شهرداری اقدامات متعددی را از ۲ سال پیش تاکنون آغاز کرده که از جمله آنها توجه بوسیله جا های تاریخی آن و احیای کوزه گری است.

شهردار تنگ کنان درباره فایده توسعه سفالگری در اشتغال این منطقه نشانی می کند: با توجه بوسیله مشکل عمومیت بیکاری درون این ده و اضافه مهاجرت بوسیله مرکز استان و دیگر شهرهای بزرگ، دستور کار ریزی مسئولان شهری بخاطر رفع مشکلات شهروندان ضروری بوده و بر همین اساس مجاهدت داریم سفالگری بوسیله قاعده های نو احیا شود و شغل بیشتری را جذب بطی ء. تلاش بخاطر تکثیر کیفیت 

پورمهدی درباره انتقادات مطرح شده نسبت به چونی پایین برخی تولیدات این شهرستان پیش روی می کند: توجه بوسیله صنایع دستی یکی از ترجیح های شهرداری کوزه کنان است و برای کمک به سفالگران داخل حال احداث مرکز فرآوری تولید گور لخته شدن به رخ صنعتی هستیم. ساختمان این مرکز احداث و دستگاه ها و کوره هایی هم بخاطر آن خریداری شده است بنابراین تو آینده نزدیک افتتاح خواهد شد تا محصولات سفالگران با چونی بهتر به راسته ارائه شود.

وی تاکید می یواش: سعی کلکسیون شهرداری برای صنعتی سازی هنر و صنعت سفالگری در این قصبه است. درون این بن توافقنامه ای با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با مرام تقویت و توسعه این هنر امضا شده است. به متعاقب این توافقنامه اعتباری حدود ۷۰۰ میلیون ریال برای فروش دستگاه های متاخر کوزه گری تخصیص یافته است که درون نتیجه آن محصولات تولیدی هنرمندان این شهر بوسیله رخساره صنعتی تولید و با چونی بهتر به بازار عرضه خواهد شد.

 این مسئول به انتقادات مخبر شده بوسیله خرمهره سبو کنان و مشکلات طعم جزیی و لعاب طرز کار آن بی آرامی اشاره می کند و می گوید: درون حال مهیا لعاب کار کننده تولیدات کوزه گرانبها به قیافه علمی عمل می شود و ۲ کارگاه بزرگ نیز با این عادت راه اندازی شده است. در امتداد همچنین توسعه کارگاه های صنعتی لعاب مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش را تو برنامه داریم. شهردار کوزه کنان از اجرای برنامه هایی بخاطر رونق گردشگری با استفاده از حجم سفالگری کوزه کنان هم معارفه می دهد و می گوید: این شهر از مناطق گردشگرپذیر استان تیمار به شمار می رود و قرار است بخاطر رونق صنعت تنگ گری، مراحل ساخت تنگ از بار مقبره تا آماده شدن در نمایشگاهی دائمی داخل معرض دید عموم راحتی داده شود. درون قیافه توسعه زیرساخت های سفالگری می توان گردشگری را نیز توسعه قسط و شاق کاهش درآمد تولیدکنندگان این ایالت و رکود میدان صنایع دستی آن را حل کرد. اقدامات عمرانی در شهر

درباره اقدامات عمرانی غم با شهردار بالغ تنگ کنان گفت و کردیم. پورمهدی درباره دستور کار های این اداره درون سال ساری اظهار می بطی ء: بی مو نفقه های عمرانی پیش بینی شده برای شهرداری این دهات یک میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان است که بر مبنا اولویت به احداث و تکمیل فدایی پروژه ها اختصاص خواهد یافت. اساسی ترین برنامه های عمرانی شهرداری عبارتند از: تکمیل و تجهیز مسکن آتش نشانی با نفقه ۲۰ میلیون تومان، احداث سیل بند با هزینه ۵۰ میلیون تومان، احداث قبرستان و غسالخانه جدید شهر با هزینه ۵۰ میلیون تومان و احداث سرویس های بهداشتی جدید در مناطق مختلف شهر.

این مسئول ادامه می دهد: همچنین ساختن شهرک دامپروری به مسکوک ۵۰ میلیون تومان، احداث سردخانه برای محافظت محصول به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، احداث ایستگاه دومنظوره سوخت، احداث و تکمیل خانه فرآوری خاک و فعالیت های عمرانی موردی و کوچک هم در رخصت کار است که تا پایان سال محقق خواهد شد.  وی اقرار می کند: آسفالت ریزی و لکه گیری معابر خانه دادن هم در سال جاری برای ۱۵ هزار متر مربع با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده که از اول سال تاکنون ۷ هزار متر مربع آن ادا شده است. ۸ هزار متر مربع باقیمانده هم تا پایان جزئی از جمله موثر آسفالت و لکه گیری خواهد شد.
داشتن موهایی پرپشت و زیبا تأثیر اضافی داخل زیباتر و جوان تر بوسیله نظر رسیدنِ ما دارد و همهٔ ما خودی داریم موهای تندرست و زیبایی داشته باشیم. امروزه محصولات انواع و رنگارنگی در راسته ارائه می شود که همگی توقع می کنند تأثیری اعجاز آسا در درمان ریزش مو دارند و می توانند موهای زیبا و تراکم را به ما کادو بدهند. اما نکته اصلی در تداوی زکام مو تشخیص علت حقیقی و زمینه ای آن است و بدون دانستن جهت ریزش مو نمی توانیم آن را تداوی کنیم. داخل امتداد اختصار ای از سیاق های موجود برای تشخص انگیزه ریزش تاک را اقرار می کنیم و فدایی از روش های موجود بخاطر درمان ریزش مو را شرح می دهیم.

حتما بخوانید:خواص آب پیاز برای مو؛ آب پیاز چگونه بوسیله نمو مو معاون می کند؟تزریق معلول آر پی (PRP)؛ موارد استفاده، روش عمل و مالیات جانبی آنبرای نمو سریع تاک چه کار باید کنیم؟ امتیاز سبب ریزش مو

برای درمان زکام تاک ابتدا باید علت اصلی آن را پیدا کنیم تا بتوانیم این بغرنج را به رخساره ذات ای حل کنیم. معمولا پزشک برای تشخیص جهت ریزش مو ابتدا از معاینهٔ فیزیکی کاربرد می کند و سؤالاتی را درمورد سابقهٔ پزشکی و سابقهٔ خانوادگی تان می پرسد. پزشک می تواند آزمایش هایی را نیز برای فاحش شدن علت ریزش تاک تجویز کند، از یکسره:

آزمایش خون: ایفا آزمایش خون می تواند بوسیله تشخیص بیماری ها و وضعیت پزشکی مرتبط با ریزش تاک دستیار نرم. تست کشش (pull test): در این آزمایش، پزشک به آرامی بعضی از موهای شما را می کشد تا مشخص شود که چند کدر مو از حقیقت استثنا می شود. با ایفا این آزمایش فاحش می شود که فرآیند ریزش موها در چه مرحله ای قرار دارد. نمونه برداری از پوست عادت (scalp biopsy): درون نمونه برداری از پوست سر، پزشک با خراشیدن پوست شیوه خواه با استفاده از چند تار موی کنده شده، نمونه هایی از پوست سر را جدا می کند تا ریشهٔ موها را تجسس کند. این آزمایش علامت می دهد که آیا عفونت، انگیزه ریزش مو شده است. میکروسکوپ نوری: در این متد پزشک از ادوات خاص ای برای بررسی موهای کنده شده از ریشه استفاده می کند. با استفاده از میکروسکوپ می قابلیت اختلالات احتمالی موجود در ساقهٔ مو را مشاهده کرد. بعضی از وضع های موجود بخاطر درمان زکام مو

درمان های مؤثری برای بعضی از انواع زکام مو وجود دارد. با کاربرد از این متد های درمانی می توانیم رویش موها را افزایش داده و ریزش مو را وارونه کنیم خواه دست کم، سیلان کم پشت شدنِ بیشتر موها را آهسته کنیم. در چندی از گوناگون ریزش مو مانند ریزش موی مبلغ ای یا طاسی منطقه ای (آلوپسی آره آتا، alopecia areata) ممکن است که به علاج نیازی نداشته باشیم و موهای ازدست رفته ظرف یک سال مجدد رشد کنند.

داخل ادامه به شناساندن برخی از رویه های موجود برای درمان ریزش مو می پردازیم که شامل تداوی های دارویی و سیاق های جراحی برای تحریک رویش مو و کُند کردن زکام مو است. ۱. درمان ریزش مو با مصرف دارو

اگر ریزش تاک به برهان مصیبت ماخذ ای ایجاد شده باشد، برای درمان ریزش مو حتما باید آن بیماری را درمان کنیم. درون این موارد ممکن است که لازم باشد از داروهایی مانند پردنیزون (prednisone) برای کاهش هیجان و سرکوب سیستم زنهار بدن کاربرد کنیم. گاهی نیز مصرف داروی خاصی موجب ریزش مو می شود. درون این صورت پزشک به شما وصیت می کند که دست ناچیز ۳ ماه مصرف آن دارو را متوقف کنید.

داروهایی همچنین برای تداوی طاسی دارایِ الگو (ارثی) بود دارد. این داروها عبارت اند از: ماینوکسیدیل (Minoxidil) (یا Rogaine)

برای تهیهٔ ماینوکسیدیل به تجویز و نسخهٔ پزشک نیازی ندارید و مردان و زنان می توانند این دوا را استعمال کنند. این دوا بوسیله صورت مایع یا کف (فوم) وجود دارد و باید آن را هر روز روی پوست قاعده خود بمالید (پس از مصرف دارو حتما دست های تان را بشویید). در ابتدا مقدور است که استفاده ماینوکسیدیل جهت ریزش تاک شود. گاهی نیز موی جدیدی که می روید، کوتاه تر و کم پهنا تر از موی سابق است. برای جلوگیری از زکام موی بیشتر و رویش مجدد موها باید دست کم ۶ ماه این دارو را استعمال کنید. برای حفظ کردن تأثیرات این دارو باید مصرف آن را ادامه دهید.

مالیات جانبی احتمالی ماینوکسیدیل دربرگیرنده سوزش پوست سر، رویش موهای ناخواسته ای تو تقدیر های مجاور پوست سر مانند رخساره و دست ها و تُندتپشی یا تاکی کاردی است (تُندتپشی یا تاکی کاردی tachycardia، افزایش تعداد ضربان بیرونی متجاوز از ضربان قلب نرمال و معمولا متجاوز از ۱۰۰ ضربه در دقیقه است). فیناستراید (Propecia)

فیناستراید دارویی تجویزی برای مردان است. این دارو به صورت جماز هایی است که روزانه مصرف می شود. در بسیاری از مردانی که فیناستراید مصرف می کنند، ریزش تاک کاهش می یابد و چندی نیز شاهد رویش موهای جدیدی هستند. برای حفظ تأثیرات این دوا باید کاربرد آن را ادامه دهید. البته این دارو برای مردان والاتر از ۶۰ سال به اندازهٔ سایر مردان مؤثر نیست.

مالیات جانبی فیناستراید دربرگیرنده کاهش غبطه جنسی و عملکرد جنسی و افزایش کار بزرگ ابتلا بوسیله سرطان پروستات است (البته این عوارض بوسیله ندرت مشاهده می شود). زنان باردار یا زنانی که ممکن است باردار باشند باید از مشت سرقت کردن بوسیله درست های خردشده یا شکسته شدهٔ فیناستراید پرهیز کنند. داروهای دیگر

بخاطر مردان از داروی خوراکی دوتاستراید (dutasteride) نیز استعمال می شود. بخاطر زنان همچنین می توان برای درمان زکام تاک از قرص ضدبارداری واسپیرونولاکتون استفاده کرد. ۲. تداوی زکام تاک با جراحی پیوند مو



در رایج ترین نوع ریزش موی دائمی، تنها موهای قسمت جلوی عادت پایین تر تأثیر صبر می گیرد و می ریزد. در روش وحدت تاک خواه جراحی ترمیمی از موهایی که برای مان باقی باقی مانده بهترین استعمال را می بریم.

در اجرا جراحی کاشت مو، فنی غشا یا جراح نظم تکه های کوچکی از غشا عادت را که هریک دارای یک تا چندین تار مو هستند از پشت یا کنارهٔ طریق برمی دارد. گاهی نوار بزرگ تازگی از پوست که دارای چندین گروه مو است برداشته می شود. سپس متخصص پوست خواه جراح زیبایی فولیکول های تاک را یک به یک در قسمت های طاس عادت می کارد. تعدادی از پزشکان توصیه می کنند که پس از جراحی پیوند مو برای بوسیله حداقل رساندن ریزش مو از ماینوکسیدیل کاربرد کنید. ممکن است که بخاطر الحاق به نتیجهٔ مطلوب به متجاوز از یک جراحی نیاز داشته باشید. زکام موی ارثی درنهایت، با بود جراحی نیز به پیشرفت خویشتن ادامه می دهد.

روش های جراحی موجود بخاطر تداوی ریزش مو پُرهزینه هستند و ممکن است دردناک باشند. خطرات احتمالی روش های جراحی دربرگیرنده خون ریزی و باقی ماندن جای ضرب است. ۳. علاج ریزش مو با استفاده از لیزردرمانی

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) استفاده از مایه لیزر سطح پایین (low-level laser device) را برای درمان ریزش موی ارثی مردان و نسوان تأیید کرده است. چند مطالعهٔ محدود علامت داده است که لیزردرمانی تراکم موها را افزودن می دهد. البته بخاطر نشان اعطا کردن اثرات بلندمدت این سیاق درمانی باید مطالعات و ازمایش های بیشتری انجام شود. پهلو آمدن با ریزش مو و استفاده از روش های آرایشی

اگر از درمان ریزش مو ناامید شده اید، می توانید از رویه هایی شبیه تراشیدن موهای باقی الباقی در پیرامون سر خواه سایر استاندارد موها و محصولات آرایشی استفاده کنید. برای استاندارد می قابلیت از روسری، کلاه گیس و اکستنشن مو برای پوشاندن کم پشتی و طاسی سر و ایجاد ظاهری طبیعی استفاده کرد. برای معارفه از راه ها و ایده های بیشتر می توانید با آرایشگری چاره کنید. به نعوظ کلی از این راه حل های غیرپزشکی می توان برای پوشیدن ریزش موی موقتی یا دائمی استفاده کرد. آماده شدن پیش از مراجعه به پزشک



می توانید ابتدا به پزشک خانوادگی تان مراجعه کنید و شاق و نگرانی های تان را با او در میان بگذارید. او نیز ممکن است که شما را به فنی پوست ارجاع بدهد. کارهایی که می توانید پیش از مراجعه به پزشک ادا بدهید فهرستی از مفروضات انحصاری اساسی خود را تهیه کنید. این سیاهه شامل نگرانی های رادیکال یا تغییراتی است که به تازگی در عمر شما ایجاد شده است. فهرستی از تمام داروها، ویتامین ها و مکمل های غذایی مصرفی خود را تدارک کنید. سؤالاتی را که می خواهید از پزشک بپرسید، فهرست کنید.

زمانی که تو مطب پزشک هستید، محدود است. بنابراین آماده کردن فهرستی از سؤالاتی که می خواهید بپرسید علت می شود که از زمانی که دارید بهترین استفاده را ببرید. سؤالات خویشتن را به ترتیب از رادیکال ترین تا ناچیز وقار ترین فهرست کنید تا تو صورتی که زمان کافی بخاطر پرسیدن همهٔ آنها نداشتید، بتوانید سؤالات رادیکال تر را بپرسید. تعدادی از سؤالات اساسی مربوط بوسیله ریزش مو عبارت اند از: علت احتمالی ریزش موی غلام چیست؟ آیا علت های دیگری تیمار بود دارد؟ چه آزمایش هایی را باید ایفا بدهم؟ آیا ریزش موی غلام دائمی است یا موهایم دوباره بوسیله حالت قبل برمی گردد؟ چقدر طول می کشد تا مجدد بوسیله حالت قبل برگردد؟ بهترین نحو موجود برای درمان ریزش موی من کدام است؟ آیا باید ویژگی هایی را تکریم کنم؟ آیا باید به فنی مراجعه کنم؟ هزینهٔ درمان ریزش مو چقدر است و آیا بیمهٔ من هزینه های آن را پوشش می دهد؟ آیا داروی ژنریک و ارزان تری وجود دارد که بتوانم به جای دارویی که تجویز کرده اید، استفاده کنم؟ آیا برای اضافه مفروضات غلام درمورد زکام مو بروشور خواه جزوه ای دارید که بتوانم با خود بوسیله ساختمانی ببرم؟ چه وب سایت هایی را توصیه می کنید؟ کارهایی که پزشک ایفا می دهد

پزشک همچنین سؤالاتی را از شما می پرسد. آمادگی برای پاسخ دادن به سؤالات پزشک موجب می شود که در زمان صرفه جویی کنید و بتوانید به نکات و مواردی بپردازید که می خواهید نفس بیشتری بخاطر شان بگذارید. پزشک ممکن است که سؤالات کوچکتر را از شما بپرسد: ریزش موی شما از چه زمانی اول شد؟ ریزش موی شما پایا خواه گاه به گاه است؟ آیا ملتفت رشد ضعیف موها، شکستگی مو یا ریزش مو شده اید؟ زکام موی شما خرده ای یا کلی است؟ آیا در گذشته نیز ریزش مو داشته اید؟ آیا کسی داخل قوم و بستگان درجه نخست شما دچار ریزش تاک بوده است؟ چه داروها یا مکمل هایی را به نعوظ منظم استفاده می کنید؟ فکر می کنید که چه چیزی ریزش موی شما را کم می کند؟ فکر کردن می کنید که چه چیزی ریزش موی شما را بیشتر می کند؟ درون ادامه بخوانید: ۱۲ خوراکی طبیعی بخاطر جلوگیری از ریزش مو
خودروهای لوکسبدون دلیل لقب لوکس را یدک نمی کشند و معمولا آپشن ها و امکاناتی دارند که داخل خودروهای عادی اصلا مشاهده نمی شود. بخاطر مثال در خودروهایی مانند رولز رویس و بنتلی، تودوزی سفارشی خواه یک روزگار آنالوگ مشت ساز داخل خودرو می تواند زمان ساخت خودرو را بوسیله دو برابر افزودن دهد. تو ادامه به شناساندن ۹ آپشن عجیب و زبر العاده تو خودروهای لوکس موجود در راسته امروز می پردازیم. ۱. ساعت های گران قیمت



بیشتر افرادی که یک رولز رویس یا بنتلیخریداری می کنند، معمولا جزو قشر یک درصد و ثروتمند هستند. این افراد همگی چیز را درون بهترین حالت می خواهند و به همین دلیل برای خودروی خویشتن همچنین هزینه یدکی صرف کردن می کنند. برای مثال زمانی که بنتلی بنتایاگا به بازار معرفی شد، یک آپشن ۱۶۰ هزار دلاری بخاطر آن زیبنده توصیه بود. این آپشن یک ساعت عقربه ی مکانیکی Breitling است که روی داشبورد خودرو انتصاب می شود. این روزگار به صورت خودکار کوک می شود و یک سواری نیز وظیفه ی تنظیم و کوک کردن آن را کنار عهده دارد. ۲. پرده برای شیشه ها



افراد مشهور داخل تک حریم خصوصی خود دستخوش مشکلاتی هستند و خیلی پیش می آید که عکاسان دائما آن ها را تعقیب کنند. بوسیله همین برهان رولز رویس فانتوم و بنتلی مولسان به پرده هایی مجهزند که به نعوظ کامل دید را از بین دستگیر و با بسته شدن آن ها در هیچ شرایطی نمی توان فضای داخل کابین را دید. این پرده ها برقی هستند و حتی فلاش دوربین همچنین نمی تواند از آن ها عبور نرم. همچنین با فشار یک دکمه فضای راننده از فضای عقب با یک پرده جدا می شود. بنتلی این پرده ها را در مدل مولسان به عنوان یک آپشن ۱۶ هزاره دلاری عرضه می کند. ۳. یخچال



بخاطر کسانی که فرع به نوشیدنی خنک دارند، امکان سفارش یخچال بین صندلی های متعاقب در برخی خودروهای لوکس وجود دارد. درون خودروهایی همانند مرسدس بنز اس کلاس، بنتلی مولسان، رولز رویس فانتوم و ولوو XC90 Excellence امکان سفارش یخچال وجود دارد. در مرسدس بنز اس کلاس، نصب یخچال تنها ۱۱۰۰ دلار خرج دارد ولی در ولوو XC90 یخچال تنها درون تیپ Excellence قابل وعظ است که ۱۰۶ هزار دلار ارزش دارد. یخچال بنتلی مولسان تنها تو نسخه ی مولینر عرضه می شود و این آپشن ۱۰ هزار دلار مقدار دارد. ۴. جالیوانی های لوکس



سوار بودن بر یک خودروی لوکس یعنی باید سرو نوشیدنی همچنین خاص باشد. فداکار خودروسازان مثل بنتلی و ولوو جالیوانی های لوکسی نمایش می کنند. تو ولوو XC90 Excellence شیشه الات های کریستالی از برند Orrefors در جالیوانی ها قرار دارند که احتمالا اندکی از آپشن یخچال باشند. این لیوان ها به انزوا بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار برای هر جفت قیمت دارند. ۵. میز غذاخوری



اگر بخواهید در یک خودروی لوکس غذا تمایل کنید، باید از آپشن میز غذاخوری تاشو هم استفاده کنید. پکیج تمام میز غذاخوری به همراه تمام امکانات تو بنتلی بنتایاگا ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار قیمت دارد.۶. تودوزی و تزئین سفارشی کابین



خودروسازانی مثل پورشه، استون مارتین، رولز رویس و بنتلی برای اینکه محصولاتی خاص تر داشته باشند، بوسیله مشتریان خود امکان شخصی سازی داخل خودرو را می دهند. این موارد دربرگیرنده تودوزی و تزئینات چوبی و فلزی درون کابین می شود. درون بنتلی می توان نوع چوب داخل کابین را گزینش کرد و تا اینکه می توانید خودتان تخته تک نظر را به کارخانه دهید تا درون کایین خودرو از آن استفاده کنند. معمولا خودروسازان قیمت این نوع کارها را اعلام نمی کنند تا مبادا مشتریان با دیدن قیمت آن ها منصرف شوند.۷. روکش و کفپوش های سفارشی

مقاله های مرتبط:خودرو جدید و ۱.۳ میلیون دلاری بنتلی تا آخر سال ۲۰۱۹ معرفی کردن می شودرولز رویس Wraith Eagle VIII معرفی شد

چرم حصه جدایی ناپذیر از تودوزی خودروهای لوکس است، ولی در خودروهایی متشابه رولز رویس و بنتلی می استعداد روکش های مختلفی مشابه پشمی تیمار نصیحت عدالت. این آپشن بسته به رنگ، نوع و مدل خودرو بین ۹۷۴ تا ۲۹۹۴ دلار مقدار دارد. در محصولات پورشه، مرسدس بنز و بی ام و همچنین روکش سفارشی می تواند بین ۲ تا ۵ هزاره دلار نرخ داشته باشد. ۸. درهای برقی



چنانچه نمی خواهید انرژی خود را صرف انعقاد درهای خودرو کنید، این آپشن طرز حل مناسبی است. درهای دارای جهیز سافت کلوز که در ایران اصطلاحا به آن ها وکیوم تو گفته می شود، به صورت خودکار و با یک سواری برقی سپرده می شوند و تنها کافی است آن ها را به سمت خود بکشید. در خودرویی مثل رولز رویس حتی این فقره همچنین نیاز نیست و با زدن یک کلید، در بوسیله طور خودکار بسته خواهد شد. این آپشن امروزه در خودروهایی مانند بی ام و سری ۷ و مرسدس بنز اس کلاس به رخ استاندارد وجود دارد. ۹. تزئین ستاره در سقف



اگر پندار می کنید نورپردازی چند رنگ در خودرو موضوع جالبی است، بهتر است شما را با نورپردازی سقف رولز رویس فانتوم آشنا کنیم که طرحی نظیر یک فلک پر هنرپیشه در شب دارد. این آپشن که به صورت سفارشی روی محصولات رولز رویس گمارش می شود، از فیبرهای نوری تشکیل شده که در زوایای مختلفی صبر دارند؛ به این ترتیب از هر زاویه ای که بوسیله سقف نگاه کنید ستاره ها درخشش متفاوتی خواهند داشت. این آپشن ۱۲ هزار دلار قیمت دارد.بیشتر بخوانید:۱۰ خودروی جذاب جرمی کلارکسونمرسدس بنز A45 و CLA 45 رونمایی شدندلکسوس LS 500 سری اینسپریشن رونمایی شدبنتلی کنتیننتال جی تی، رکورد سرعت پایکس پیک را شکستبهترین خودروهای شاسی بلند آفرود سال ۲۰۱۹
دکتر بشیر خالقی  بوسیله ایرنا گفت: وضعیت عرضه خدمات درمانی در مملکت بهداشت و درمان درون کشور به خصوص در حوزه استفاده از پزشک اشتراکی با چالش جلوه گر شده است.

وی اظهار کرد: درحالی که درون برخی از مناطق با هبوط پزشک رک هستیم درعین حال در فدایی مناطق سرزمین کثرت پزشکان خویشتن جریان ساز شده است.

پاسبان مردم خلخال و کوثر در کمیسیون شورای اسلامی بابیان اینکه توزیع عادلانه پزشک بهینه راهکار برای انتظام اصولی خدمات رسانی به بیماران درون حوزه بهداشت و درمان است، اضافه کرد: افزایش تعداد پزشک به نحو احسن درون سرزمین ایفا شده اما داخل توزیع و پراکنش آنها با شاق مواجه هستیم.

او گفت: معضل لیس ماندگاری کامل مدت پزشکان در مناطق محروم نیازمند پژوهش و بررسی است تا بتوان راهکاری منطقی در خصوص رفع گوهر ای معضل و نیز هبوط پزشک در مناطق کمینه برخوردار معین کرد.

وی اعتراف کرد: بهینه راهکار برای رفع خلاء نزول پزشک فنی این است که پزشکان در مناطق محروم از سهیمه مردمان استخدام استفاده کرده و سه گانه مقابل زمان یادگیری درون منطقه ای که مدرک اخذ شده به بیماران خدمان درمانی ارایه دهند.

خالقی افزود: بسیاری از مردم مطالبه پزشک متخصص از مسئولان مناطق خویشتن دارند بنابراین بهترین راهکار این است که سهیمه بومی برای ورود به عرصه تخصص پزشکی بخاطر پزشکان اهل تو نظر گرفته شود تا بتوان خدمات پزشکی در حوزه تداوی را تخصصی تیز کرد.

تن کمیسیون بهداشت و علاج مجلس با پیش روی اینکه دایرکردن مطب برای بسیاری از پزشکان عمومی صرفه اقتصادی ندارد تاکید کرد که باید در این زمینه همچنین چاره جویی شود.
احتمالا شما بی قراری مثل من تک شعار گچ های پرت شده از جانب معلم تان قرار اندوهناک اید. خب بوسیله هرحال این حزن تکنیکی وجود برای جمع کردن حواس مخاطب! اصلا تخیل کنید خودتان مشغول خطبه هستید و افراد آن طور که تصور می کردید، گوش نمی دهند. وضعیت خجالت آوری است، نه؟ چه می کنید؟ همراه ما باشید، می خواهیم به شما بگوییم که به جز کمال مطلوب گیری مخاطب با تکه های گچ، رویه های دیگری بی آرامی وجود دارند که با معاون آنها می توانید تمرکز و توجه مخاطبان تان را طلبیدن کنید.

مقصد های بازخوردی را زیر دیدن بگیرید

بازخورد، نفوذ های کلامی و غیرکلامی از سوی مخاطب است که به سخنران معاون می کند تا آنچه را که می گوید، تغییر داده خواه تصحیح کند.

بازخورد واکنشی است که شنوندگان تو طبق فرستنده ی پیام مدال می دهند. بازخورد تیر ای بخاطر سخنران است تا آنچه را که گفته شده، تغییر دهد یا اصلاح کند. بازخورد می تواند بوسیله شکل تاثیر های کلامی و غیرکلامیِ شخصی به سخنرانِ مجهز باشد یا واکنش های کلامی ای که به شکلی الکترونیکی از سوی مخاطبانی گسترده یا از سیاق دور دریافت می شود. بازخورد کلامی و غیرکلامیِ انحصاری بازخورد کلامی

شما شاید در طول سخنرانی با طرح پرسشی ساده، از مخاطبان بازخورد بخواهید. مخاطبان شاید بوسیله شکل کلامی واکنش نشان دهند یا شاید شیوه تحرک دهند یا دست شان را اوج ببرند. به علاوه، مخاطبی شاید پرسشی بپرسد خواه به شما بگوید که مطلبی را دانا نشده است. همچنین ممکن است بازخوردهای مستقیمِ مثبت یا منفی ای از سوی مخاطبانی دریافت کنید که با آنچه می گویید برابر یا مخالف هستند. بوسیله بازخورد کلامی گوش دهید و آن را منشور کنید. بازخورد غیرکلامی

وقتی در طبق مخاطب هستید، رفتار غیرکلامی می تواند نشانه ای مهم از حساسیت مطلب، میزان دقت، هیجان، موافقت، سردرگمی و لگن باشد. بازخورد غیرکلامی شاید آواهای صوتی عمدی شبیه نالیدن یا تشویق (مانند مشت کوفتن) باشد. با این حال، بخش یدکی از بازخورد غیرکلامی، زبان بدن فیزیکی ناخودآگاه است که می تواند برای شما بازخورد به همراه آورد. در اینجا، بوسیله نمونه هایی از زبان بدن که مخاطبان به شکل آگاهانه یا شقه آگاهانه بروز می دهند، رمز می کنیم: خستگی: کج شدنِ عادت به یک سو خواه نگاه مستقیمِ چشم ها به سخنران که کم ناچیز نامتمرکز می شود، از آماج های خستگی است. ناباوری: اغلب با برگرداندن نگاه یا لمس گوش خواه خاراندن چانه نشان داده می شود. وقتی کسی نسبت به آنچه دیگری می گوید، قانع نشده است، توجه اش هموار سرگردان است و چشم هایش برای مدتی طولانی به جای دیگری خیره هستند. تماس چشمی بادقت: آیا مخاطبان، بوسیله نعوظ مستقیم و بادقت به شما نگاه می کنند خواه نگاه شان بوسیله اطراف است؟ ارتباط چشمی ثابت می تواند مدال دهد که فرد عاشق است و درباره ی موضوع سخنران مثبت می اندیشد. با این حال، چنانچه حافظه فرد درگیر چیزی باشد، تا اینکه اگر یمین به شما نگاه کند، ممکن است تیر ای باشد که توجه اش به جای دیگری است. موقعیت و حالت بدن: مخاطبان معمولا درحالی که مشتاقانه گوش می دهند، عارض سندیت بوسیله سوی سخنران است؛ چنانچه افرادی علاقه مند نباشند، شاید موضع بدن شان را از جانب سخنران به یک طرف ناراست کنند.

اگر درون طول سخنرانی ارتباط چشمی تان را با مخاطب تان حفظ کنید، می توانید نشانه ها را ببینید و پیام تان را با آنها هماهنگ کنید. مخاطب تان به شما چه می گوید؟ همه ی بازخوردهای غیرکلامی باید با دانش زمینه ی فرهنگی سخنران و مخاطب پردازش شوند. به فکر داشته باشید که افرادی با فرهنگ های گوناگون، واژه بدن را بوسیله ضابطه های متفاوت توجیه می کنند. برای نمونه، ارتباط چشمی ممکن است گمراه کننده باشد؛ چون هنجارهای فرهنگی پیرامون آن بوسیله شکلی گسترده متنوع هستند. بستگی چشمی مستقیم شاید برای سخنران آمریکای شمالی نشانه ی دقت باشد؛ ولی در ادب دیگری نوعی مواجهه بوسیله شمار رود. چندی از حرکات مشت که برای گروهی کاملا پذیرفته شده است، شاید برای مخاطبان دیگری نشانه ی بی احترامی باشد. بازخورد الکترونیکی از سوی مخاطبان گسترده یا از راه دور

شما با نصیب گیری از سامانه ی پاسخ گویی مخاطب که می توانید به شکلی مخصوص هنگام خطبه ببینید یا برای مخاطب نمایش دهید، خاصیت هایی از سوی مخاطبان دریافت کنید. همچنین می توانید با طرح پرسش های چندگزینه ای، پایدار و غلط، خواه عددی، از سوی مخاطبانی که دارای تلفن هوشمند هستند، بازخورد اخذ کنید. آنگاه بازخوردِ مخاطب به وسیله ی نرم افزارِ پاسخ مخاطب بوسیله رایانه ی شما ارسال شده و پردازش می شود. برای مخاطبان گشاد یا نحو دور می توانید برنامه ریزی کنید که پرسش های گوناگون خواه نظرسنجی هایی جالب طرح کنید تا از آنها بازخورد بگیرید و پیام تان را بر همین بنیان تطبیق دهید. ضروری است که پرسش ها ساختارمند باشند تا به بازخوردی که می خواهید برسید. بخاطر نمونه، چنانچه درصد اضافی از مخاطبان تان به پرسشی، پاسخ نادرستِ معینی می دهند، بااطلاع می شوید که باید آن مفهوم را به شکلی متفاوت توضیح دهید. برعکس، اگر درصد اضافی از مخاطبان با دیدگاهی موافق هستند، می توانید از آن بازخورد برای تطبیق پیام تان روزی بگیرید. زمان بازخورد دادن

تاکتیک های تقویم که سخنرانان و مخاطبان برای تسهیل تدریس به فرمان می گیرند، اغلب در سه گروه ی ابتدایی، سازنده و تلخیصی جای می گیرند. ارزیابی ابتدایی، که پیش-تخمین یا تخمین تشخیصی نیز نامیده می شود، پیش از مبدا یا شفاعت ایفا می شود تا زمینه ای ایجاد کند که از طریق آن، رشد فردی را می توان قطع گیری کرد. ارزیابی مستمر معمولا در طول دوره یا پروژه ارتکاب می شود. ارزیابی بی وقفه که نام دیگرش «ارزیابی آموزشی» است، برای درس کمکی به کار می جوی. برای نمونه، در یک محیط آموزشی، تقویم مستمر شاید از سوی یک لله (یا همتا) یا یادگیرنده باشد؛ که در مورد کار دانشجویان بازخورد ارائه می دهد و لزوما از این بازخورد بخاطر اهداف نمره دهی استفاده نمی شود. تقویم مستمر می تواند بوسیله شکل آزمون های مقیاس تشخیصی باشد. ارزیابی پایانی (یا تراکمی) معمولا تو پایان یک دوره، پروژه خواه سخنرانی انجام می شود. در محیط آموزشی، عموما از ارزیابی های پایانی استعمال می شود تا به دانشجویان نمره ای برای دوره داده شود. همین نعوظ پس از یک خطبه یا ارائه، ارزیابی پایانی می تواند به شکل بازخورد مثبت، تشجیع خواه تحسین حضار با برخاستن از صندلی شان حاضر شود. حفظ توجه مخاطب

بخاطر حفظ توجه مخاطب، سخنران باید سه گانه گنجایش ی مهمِ «فرایند درک» را در نظر بگیرد: آمادگی برای درک، گزینش محرکی مشخص برای تمرکز توجه و وضعیت دوراندیشی کنونی آمادگی برای درک

سخنران مسئول حفظ صحنه است. سخنران این فرمان را با مقدمه ای داخل ۲۵ تا ۳۰ دقیقه ی نخست ادا می دهد. چنانچه سخنران بتواند توجه مخاطب را از همان آغاز سخنرانی جلب کند، بعد می تواند آن توجه را هدایت کرده و به لفظ جزء های مهم پیام هدایت نرم که بوسیله شکل دون امکان پذیر است: اطمینان مولود کنید که اتاق، بدون سروصدا و سایر حواس پرتی هاست تا خیال تان اسودگی باشد که مخاطب، متمرکز روی سخنرانی است؛ نه اینکه حواسش به آنچه درون اتاق رخ می دهد، باشد. اغلب صندوق یا میزبانی، سخنرانان را معرفی کردن می درنگ. این معرفی کوتاه بنیادی است؛ چون باعث ایجاد قدر برای سخنران می شود و مخاطبان را آماده می کند تا توجه شان را به شکل مفت به وی طلبیدن کنند. بوسیله یاد داشته باشید که نخستین کارکرد مقدمه «فراخوانی توجه مخاطب» و سپس هدایت بلافاصله توجه اش به پیام واقعی سخنرانی است. انتخاب محرکی معین برای تمرکز

سخنران درون حین سخنرانی می خواهد که مخاطب روی پیامش تمرکز کند و در نتیجه، توجه وی را با بهره گیری از صدا، بدن و حالاتش، به آنچه که بنیانی است، هدایت می کند. این فرمان با تأکید پهلو نکات مهم، از طریق دگرگونی سرعت گفتار، میزان بلندی خواه زیروبمی صوت امکان پذیر می شود. یکروز گیری هدفمند از تنوع کلامی بوسیله مخاطب معاون می کند که بداند چه چیزی رادیکال است تا توجه اش را بوسیله آن نکات جلب کند. افزون بر این، حالت های بدن سخنران می تواند توجه را به گنجایش های مهم پیام دعوت کند (بخاطر نمونه، با اشاره کردن، راه رفتن به یک روشنایی یا لمس ابزاری کمکی یا فاحش). مقیاس های دیگر عبارت اند از: سخنران بخاطر اینکه بفهمد توجه مخاطب را بوسیله کجا دعوت کند، می تواند خلاصه ای سریع و درونی از ایده ای را تو رویت بگیرد. بهره گیری از جملات راهنما، قرین «زمان حال این موضوع را در نظر بگیرید…» یا «نکته ی مهمی که می خواهم به یاد داشته باشید.» و… هنگام به کارگیری ابزار کمکی مانند نمایش پاورپوینت، از محرک های صوتی یا جلوه های بصری جذاب بخاطر عالی کردن نقاطی نمودار بهره بگیرید. وضعیت دوراندیشی کنونی

سخنرانان باید تیر های غیرکلامی مخاطبان را ببینند تا ملتفت شوند که آیا تمرکز سندیت از سخنرانی پرت شده است یا نه. اگر مخاطبان به ساعت های شان نگاه می کنند، پیامک می دهند خواه به افراد دیگر می نگرند، سخنران باید شرایط کنونی را دریابد و توجه را مکرر بوسیله پیام سخنرانی اش جلب یواش. بخاطر تحول وضعیت هشیاری کنونی مخاطب و کسب مجدد توجه اش، کارهای زیر را بیازمایید: با پرس وجویی برای تهییج بوسیله اندیشیدن، مخاطب را بوسیله چالش بکشید. درخواست کنید که بخاطر رأی گیری خواه پاسخ دادن، دست های شان را بالا ببرند یا بخواهید که از سامانه ی پاسخ گویی مخاطب خواه کلیکر مصرف کنند و سپس نتایج را اعلام کنید یا پرسشی مرتبط بپرسید تا وادار به اندیشه کردن شوند. بخاطر تغییر سرعت تو ارائه ی پیام، داستانی ستایش کنید. داستانی بسازید که به موضوع مرتبط است و بخاطر مخاطب هیجان انگیز است و با پایانی غافلگیرکننده بکوشید تا توجه مخاطب را به پیام جلب کنید. از مفهوم یا نکته ی اصلی، نمونه هایی اصلی بیاورید که مستقیما مرتبط و برای مخاطب جذاب هستند؛ مقایسه ای با چیزی که اخیرا تو جامعه محلی خواه جامعه عارض داده، انجام دهید. فکر کردن پردازی مخاطب را برانگیزید خواه آنها را به سفری تصوری ببرید تا حواس گوناگون شان را تحریک کنید. هر چه حساسیت های بیشتری برانگیخته شوند، تمرکز کنونی بر پیام سخنرانی افزایش می یابد.

راهبردهای زیادی هستند که سخنران می تواند به کار گیرد تا توجه مخاطب را حفظ کند؛ ولی مهم ترین شان، توانایی خلق کردن و حفظ ارتباطی واقعی با مخاطبان است. سخنران نیازی ندارد گریبان ی انسان ها را بچسبد تا توجه سندیت را حفظ کردن کند. دریافتن حداکثری



برای بوسیله حداکثر رساندن دریافتن مخاطب، از راهبردهای شفاهی عمومی و رویکردهای دیگری یکروز بگیرید که بر بن تجربه های پیشین مخاطب تان لباس پژمرده اند. عناصر دریافتن

درک شامل حس و دانستن درباره ی یک شیء، ایده، مفهم یا فرایند است. در اصل، شما می خواهید که مخاطب به درکی نظیر شما برسد. اگر شما می توانستید صرفا واحدهای حافظه تان را با مخاطب تان تبادل کنید تا آن را بارگذاری کنند، این فرمان فرایندی بسیار آسان بود؛ اما هنوز بوسیله این طور قابلیتی نرسیده ایم. امروز، شما از واژگان یکروز می گیرید تا افکارتان را تشریح دهید. داخل اینجا رمز می کنیم که شما چطور می توانید از راهبردهای گوناگونِ زبانی بهره بگیرید تا دریافتن مخاطب را به حداکثر برسانید. به کارگیری دانش قبلی درباره ی مخاطب

آنچه از قبل درباره ی ویژگی های جمعیتی، پیشینه و تجربیات زندگی مخاطبان می دانید، به امر ببرید. از خودتان بپرسید: «مخاطبم از قبل چه چیزی را می داند یا درک می کند؟» از این معرفت می توانید برای حداکثرکردن درک آنها بهره بگیرید. تفویض زبان و واژه نامه: شما باید توضیح تان را از سطح درستی آغاز کنید: «مخاطبانم چه واژگانی را می فهمند و پیش از توضیح مفاهیم دیگر، چه چیز را باید توضیح دهم؟» مقایسه بر بن علم مشترک: به طی عرضه همانندی دو چیز، ارتباطی با دانسته های پیشین مخاطب برقرار کنید. برای حداکثرکردن فهم، باید چیزهایی را که از قبل آشنا هستند، با چیزهای جدید و ناشناخته مقایسه کنید. سپس، می توانید توضیح کنید که آنها چطور قرین یا متفاوت هستند. با یکروز گیری از جهت و ریشه، تغییر را مجسم سازی کنید: چیزی از کجا آمده است و چطور بوسیله شرایط یا شرایط کنونی رسیده است؟ به مخاطب کمک کنید تا تغییر از یک حالت یا وضعیت را به حالت یا شرایط دیگر تجسم کند. دسته بندی و گروه بندی چیزهای مانند تا مفهومی شکل بگیرد: نخست، باید نمونه هایی بیاورید که برای مخاطب آشنا هستند و آنها را درون دسته بندی مشابهی قرار دهید. سپس، می توانید به سراغ اشیا خواه ایده هایی بروید که کمتر آشنا هستند و با به کارگیری برچسبی یکسان، آنها را طبقه بندی یا دسته بندی کنید. تا اینکه می توانید به مخاطب معاون کنید که با تعمیم، یک دسته بندی انجام دهد. برای نمونه، می گوییم شما یک صنوبر، یک بید و یک کاج می بینید. با مقایسه ی این سه شیء متوجه می شوید که آنها از نظر تنه، تقسیم و برگ با هم تفاوت دارند؛ با این حال، با مقایسه ی بیشتر علنی می شود که آنها چند چیز مشترک دارند: تنه، شاخه و برگ ؛ بنابراین، شما با تعمیم، بوسیله مفهوم درخت می رسید. توالی و ریشه: در اینجا شما بوسیله مخاطب کمک می کنید تا فرایند خواه توالی رویدادهایی را پهلو حسب زمان حساسیت یواش. می توانید بوسیله طور شفاف، هر دامنه یا رویدادی را برحسب زمانی که رخ داده اند، فهرست بندی یا شماره گذاری کنید. افزون بر به کارگیری واژه نامه توالی، می توانید از روش های تقویت حافظه مانند یادآوری با انگشتان استفاده کنید تا به شنوندگان کمک کنید مواردی را به تزیین نیکو کنند. استفاده از راهبردهای اشتراکی اتخاذ دیدگاه: اتخاذ دیدگاه را محک کنید تا بتوانید استاندارد ها را بوسیله شکلی چهارچوب بندی کنید یا دوباره نظم دهید که مخاطبان بفهمند. بخاطر اینکه مفاهیم خویشتن را دوباره چهارچوب بندی کنید تا مخاطب بفهمد، باید ببینید که آنها چطور گیتی را از رویت شناختی سازمان دهی می کنند. چنانچه توضیح اولیه ی شما به خشکی امدن مخاطبان مشخصی مؤثر نیست، چهارچوبش را معاوضه کنید و بر جنبه های متفاوتی از آنچه توضیح می دهید، تمرکز کنید. اعاده: با اعاده و نصیب گیری از چکیده های درونی، فهم قبلی را از مفاهیم گسترش دهید. این کار باعث اطمینان می شود که مخاطب ایده ای مهم را که برای فهم طاس پیام ضروری است، از دست نداده است. طرح استفسار: از مخاطبان بپرسید که آیا آنچه را که می گویید، عاقل اند و توضیح تان را برای شفاف سازی آنچه دریافتن نشده، اصلاح کنید. تفسیر و بازگویی: آنچه را که بخاطر مخاطب گفته اید، تفسیر و بازگویی کنید و با طرح نمونه های گوناگون، ایده را دوباره اقرار کنید. مخاطبان متفاوت شاید ایده ای را نفهمند؛ اما شاید ایده ی دیگری را که به نعوظ مستقیم مرطوب به بصیرت قبلی شان برمی گردد، حساسیت کنند.

به تعبیر ساده، باید بیاموزید که مخاطب چطور جهان را مفهوم سازی می کند تا از آن دانش برای حداکثرکردن درک مصرف کنید. مهارت های بازگویی، طرح پرسش، اتخاذ دیدگاه و تعبیر کردن را به فقره ببرید تا وقتی صحبت می کنید، حساسیت مخاطبان بیشتر شود. اعتبارسازی

ارسطو سه گانه سیاق برهان را برای اعتبارسازی در نظر گرفته است: اولیه، اشتقاقی و پایانی اعتبارسازی از طریق شخصیت و صلاحیت

ارسطو، فیلسوف یونانی کلاسیک، سه سیاق برهان تو نظر پژمرده است: لوگوس، اتوس، و پتوس.

لوگوس درس منطقی پیام است؛ پتوس جاذبه های احساسی است که سخنران به کار می گیرد؛ و اتوس ویژگی اخلاقی سخنران است که بخاطر مخاطب موهوم است. تمرکز ما بر اعتبار، با اتوس مرتبط است؛ شخصیت و صلاحیت اخلاقی سخنران. برای اعتبارسازی باید روی سه مرحله تمرکز کنید: ۱) احترام اولیه که آن چیزی است که مخاطب از شما می داند و درون واقع، دیدگاهش پیش از خطبه است. ۲) حیثیت مشتق، یعنی وقتی در حال سخنرانی هستید، مخاطب چطور شما را درک می درنگ و ۳) اعتبار پایانی که تأثیر نهایی است و مخاطب وقتی در حال ترک تالار سخنرانی است، از شما می پذیرد. اعتبارسازی اولیه

ما اینجا نگاه می کنیم که شما به عنوان یک بی نظیر چه کسی هستید؛ مخاطب در مورد تخصص شما چه می داند و آیا پندار می کند سزاوار سرزنش متکی هستید خواه خیر. می توانید ناموس اولیه را برندسازی شخصی خود بدانید: چه کسی هستید و مخاطب درباره تان چه می داند. شهرت شما شاید عزیز پهلو خودتان باشد؛ ولی چنانچه نباشد، احتمالا بر شروع ی پیش از خطبه تکیه خواهید کرد. اغلب میزبان یا واسطه ای شما را شناساندن می بطی ء و اطلاعاتی درباره ی پیشینه تان ارائه می دهد. اگر هیچ واسطه ای وجود ندارد که چنین شروع ای بگوید، احتمالا اول ای کوتاه درباره ی خودتان خواهید گفت که به موضوع و انگیزه شما برای سخنرانی مرتبط باشد. اعتبارسازی بدوی دستیار می کند تا مخاطب را بخاطر آنچه تو طول سخنرانی ارائه خواهد شد، آماده کنید. اعتبارسازی مشتق

اینجا شما می خواهید بدانید که مخاطب چطور داخل طول سخنرانی شما را حس می بطی ء. شما در طول سخنرانی، با آنچه انجام می دهید، حیثیت می سازید. احترام شما در چشم مخاطب وابسته به این است که چطور لباس می پوشید؛ چه واژگانی بوسیله کار می برید و بوسیله طور کلی، چطور خودتان را در طول سخنرانی حفظ می کنید. چنانچه از شواهد پشیتبانی نیرومند مصرف کنید و آن را برای مخاطب توضیح دهید، صلاحیت مفروض شما استحکام خواهد شد. اگر صادقانه و خالصانه با مخاطب وابستگی درست کنید، درک از شخصیت تان تحکیم می شود. چنانچه با توکل به لحظه و جسورانه واج بگویید و تو عین حال، دغدغه ای اصلی بخاطر مخاطب نشان دهید، اعتبار خویشتن را افزایش می دهید.

بُعد مهم دیگری از جاه در کشش سخنرانی، اقتدار شما برای ابداع زمینه ای مشترک با مخاطب است. شما می توانید با بازگویی جنبه هایی از پیشینه تان که مشابه مخاطب است، بنیان ی مشترکی فراهم کنید. همچنین شاید از شیوه طرح نمونه هایی که شما و مخاطب از آنها تجربه های مشترکی دارید، زمینه ای مشترک بسازید.

با ایجاد پیوندی با مخاطب، زمینه ی مشترکی فراهم کنید تا به مخاطب معاون کنید شما را بهتر بشناسد. بخاطر نمونه، با عموم ی «غلام مانند شما هستم؛ دغدغه های شما را دارم.» مخاطب بیشتر به شما اعتماد می کند. اعتبار پایانی

شما به عنوان سخنران باید ربط ای دوستانه با مخاطب ثابت قدم کنید تا آنها در مقایسه با آغاز سخنرانی، با اثری خوب خواه بهتر سخنرانی را ترک کنند. وابستگی ی دوستانه زمانی عارض می دهد که دو یا چند نفر احساس کنند که با هم همگام هستند خواه داخل کشش موج مشابهی راحتی دارند؛ برای اینکه عاطفه می کنند شبیه بی قراری هستند یا اینکه یکدیگر را به خوبی درک می کنند. آنچه شما می فرستید، مخاطب تا حدی برمی گرداند. برای نمونه، وقتی سخنرانی می کنید، آنها شاید متوجه شوند که دارای ارزش ها، باورها، بینش یا رفتارهای مشابهی تو بن ی بازی یا سیاست هستید و نسبت به قبل از شروع سخنرانی، بیشتر از شما خوش شان بیاید. همچنین با ایجاد ربط ای دوستانه با مخاطب، می توانید اعتباری برای خطبه بعد اینده خویشتن تصرف کنید. چنانچه با مخاطب تان صادق و بااخلاق باشید و ارزش ها و باورهای تان را صادقانه بخاطر سندیت بازگو کنید، رابطه ای می سازید که فراتر از سخنرانی کنونی خواهد وجود.

از خودتان بپرسید، «مخاطبم به من توکل خواهد کرد؟» ما واقعا در تک ویژگی ها یا منابع یا سخنران گپ نمی کنیم، بلکه منظورمان نگرش درون حافظه شنوندگان است. شما شاید اعتبار فوقانی از دیدن شنونده یا گروهی از شنوندگان داشته باشید؛ ولی اعتبارتان در نظر شنونده ی دیگری ناچیز باشد. پیام تان را به سیاق ای اعتراف کنید که به آسانی به یاد آورده شود

رمرگذاری (یا ثبت)، ذخیره و یادآوری، سه کود ی حقیقی در لباس گیری و بازیابی ذهن هستند.

ذهن اشاره به فرایندی دارد که داخل آن اطلاعات کدگذاری، ذخیره و بازیابی می شود. از دیدگاه پردازش اطلاعات، سه گانه مرحله ی اصلی در لباس گیری و بازیابی حافظه وجود دارد: کدگذاری و ثبت: به اطلاعاتی که از جهان بیرون کسب می شوند، اجازه می دهد تا به شکل محرک شیمیایی یا فیزیکی بوسیله حواس ما برسند. ذخیره: ثبتی دائمی از اطلاعاتِ کدگذاری شده می سازد. بازیابی، فراخوانی خواه یادآوری: اطلاعاتِ ذخیره شده در فایده به نشانه ای، برای مصرف تو یک فرایند خواه فعالیت، فراخوانده می شوند.

اگر صرفا می توانستید واحدهای حافظه ی خویشتن را بوسیله ذهن مخاطبان نقل مکان کنید، سخن گزارش دادن دیگر کارایی نداشت. واگذاری حافظه ی ترکیبی انسان و ماشین هنوز امکان پذیر نیست و ما هنوز با مخاطب به چنان خلط ای نرسیده ایم؛ اما می توانیم ایده های مان را پرورش دهیم و آن را به روال ای عرضه دهیم که انتقال داده ها تسهیل شود. اصول ذهن ی پشتیبان ۱. جهت گیری بصری و فضایی (روش لوکی)

یکی از قدیمی ترین اسلوب های کمکی حافظه در بلاغت کلاسیک است. این امر از قاعده سیستم یادآوردنده، امکان به خاطر سپردن موارد را فراهم می بطی ء که شامل پیوند دادنِ معنی آنها با مکان های فیزیکی مشخصی است. برای نمونه، شما می توانید تصویری ذهنی از یک ساختمان خواه یک روستا برای مخاطب تان بسازید و سپس، ایده ها و موضوع های گوناگون را با هر منطقه ی فضایی پیوند دهید. بعد می توانید وقتی تو مورد هر موضوعِ مرتبط با مکان صحبت می کنید، مخاطب را از آن منطقه عبور دهید. ۲. مرتب سازی

می توانید سرمشق یا طرحی سازمانی بسازید و بعد ایده ها، اشیا یا فرایندها را با بهره گیری از این طرح برای شنوندگان با قاعده کنید. اگر این سرمشق خواه طرح را تو طول سخنرانی به طور منظم دنبال کنید، به یاد آوردن آسان تر است و تزیین را تقویت می کند؛ چه ترتیبی غریزی باشد یا ترتیبی که خودتان بخاطر سخنرانی خلق کردن کرده باشید. مثلا، به پول فکر کنید. شما طرحی از ارج برای ۲۰۰ تومان تا هزار تومان دارید. می توانید همگی ی مبلغ ها و وجه ها را از کمترین تا زیادترین ارزش به ترتیب درون جای خویشتن قرار دهید. بعد ساده پر حرارت است که حساب کنید و به یاد بیاورید که چقدر پول دارید. ۳. مجموعه های محدودکننده

می توانید مجموعه های تمام را به مجموعه های کوچک تری تقسیم کنید. خلال شاخه این کلکسیون ها، موارد مانند را با هم تو یک گروه قرار دهید. چون تازه ترین استیناف ها پیشنهاد می دهند که ظرفیت حافظه کوتاه مدت بوسیله اندازه ی ۴-۵ تک است؛ باید سیاهه های بلند را به گروه های معنادار و کوچک تازگی تغییر کنید. ۴. یکدلی

میان ایده های جدید، مفاهیم خواه ایده های همانند پیوندهایی بسازید. باید مطمئن شوید که پیوند شما واقعا برای مخاطبان معنادار است و درون قاب معنی آنها جا می گیرد. برای نمونه، برای یک شهروند انگلیسی زبان، به خاطرسپردن لقب ها به انگلیسی یا سایر زبان های اروپایی آسان تیز است؛ در مدت در این اصطلاح ها، اسامی با معانی روزمره ی فرد اتصال زده اند و نیز افراد زیادی هستند که چنین نامی دارند؛ اما بخاطر چنین فردی متجاوز بغرنج است تا اسامی را به چینی به خاطر بسپارد؛ چرا که هیچ اتصال شناخته شده ای با آن ندارد. همین مفهوم، به طور عکس، برای یک شهروند چینی بی قراری صادق است. همچنین، متجاوز آسان تر است که مکان ها، اشیا یا اتاق هایی در یک ساختمانی را به جای عدد، با اسم به فکر کردن بسپاریم؛ چون اسامی ارزش تداعی بالاتری نسبت بوسیله اعداد دارند. ۵. اثر

شما همچنین می توانید با «نقاشی» ذهنی از تصویری رک برای مخاطب، یک مناسبت احساسی قوی برای آنها ساختن کنید. شاید تصویری از چیزی را داخل ذهن مخاطب تان به شدت قشنگ یا زشت وصف کنید. مفهومی که برجسته، نامأنوس، تحرک دهنده یا صرفا غیرمعمول باشد، اسودگی تر به اندیشه سپرده می شود. ۶. بازگویی

شاید ایده های رادیکال را جبران کنید تا به مخاطب کمک کنید که به خاطر بسپارد و چکیده های خفیه را غصه در دیدن بگیرید تا مکرر آنچه را می خواهید مخاطب به خاطر بسپارد، تکرار کنید. ۷. یادآورنده

سیاق های تقویت حافظه اغلب کلامی هستند؛ مانند شعرهای بسیار کوتاه یا واژگانی اختصاص که بخاطر کمک به حفظ کردن (شبیه فهرست ها) به فرمان می جریان. برای نمونه، چنانچه می خواهید مخاطب فهرستی را به فکر کردن بسپارد (سگ، نامه، سیزده، کاموا، پنجره) می توانید یک جهیز یگانگی بسازید؛ بخاطر نمونه، داستانی در مورد «سگی که تو پاکتی گیر کرده بود و برای گربه ی سیاهِ بدشگونی پیک شد که با کاموا بر دریچه بازی می کرد.» در تصویرسازی دیگر، می توانید سگی را داخل پاکتی مجلل تصور کنید و پس ازآن گربه ی سیاهِ بدشگون (خواه هر چیزی که مخاطب را بوسیله یاد مغز «سیزده» می اندازد) را تجسم کنید که پاکت عظیمی را می خورد.

درحالی که ما منتظریم تا فناوری ارتباطات و ادراک مصنوعی، انتقال مستقیم ذهن را امکان پذیر سازند، می توانیم با بهره گیری از این اصول که در گذر زمان تایید شده اند، پیام ها را بوسیله شکلی سهل نمدار به خاطرِ مخاطبان بسپاریم.

کلکسیون آموزش سخنرانی و فن بیان مهارت سخنرانی و تدبیر بیان را بیاموزید و مخاطبان را تار و مبهوت خویشتن کنید.

24،000 تومان20،000 تومان مشاهده ثمر
در سال های گذشته، سمینارهای انگیزشی پرشماری با موضوع موفقیت برگزار شده است. صرف رویت از اینکه چنین سمینارهایی با معیارهای سمینار انگیزشی مطلوب همخوان هستند خواه خیر، پرسش مهمی مطرح می شود: این طرز سمینارها تا چه قطع اقتدار برآورده کردن نیاز جوانان تو حوزۀ کسب وکار را دارند؟ آن هم جوانانی که پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی با چالش های پیشِ رو درون بازار کار روبه رو خواهند شد. سئوال بنیادی پر حرارت این است که تأثیر این سمینارها بر عملکرد جوانان، مثبت و سازنده است (آن طرز که مطالبه می شود) یا منفی و مخرب؟ در ادامه بوسیله این سؤالات پاسخ می دهیم. چرا سمینار موفقیت؟

تعداد بی شماری از افرادی که جذب سمینارهای مرسوم این روزها شده اند، تجربۀ ناموفقی داشته اند. آنها بوسیله دلیل ناکارآمد بودن چنین سمینارهایی از صرف کردن زمان شان عاطفه پشیمانی می کنند. همین روانی باعث شد من بوسیله عنوان عضوی از خانوادۀ کارآفرینان و کسی که همواره آموزش داخل حوزۀ مدیریت کسب وکار دغدغه ام بوده است، وظیفۀ خود بدانم که طرز حلی نمایش کنم.

در مقالۀ پیشِ رو، نخست، به معاینه این قبیل سمینارها، علل برگزاری و تاسیس آنها و همچنین معاینه نمونه تأثیر مثبت یا مخرب وجود داشتن آنها پرداخته ام. سپس با تکیه پهلو مطالعات و تجربیاتم در این سال ها، راهی برای حل مشکلات آموزشی در حوزۀ مدیریت تصرف وکار، پیشِ روی خوانندگان گذاشته ام.

امروزه سمینارهای مختلفی با عنوان «سمینار موفقیت» برگزار می شود. برگزاری این سمینارها بوسیله جریان ای جدی و پررنگ تبدیل شده است. همگی روزه تبلیغات افراد سخنور و شومن هایی (Showman) را کنار درودیوار شهر می بینیم که با کلمات جذاب، افراد بسیاری را به سمت خود می کشانند تا متد موفقیت کوتاه مدت (بخوانید: راز موفقیت یک شبه!) را به آنها بیاموزند.

چرا این افراد چنین سمینارهایی برگزار می کنند؟ چرا تعدادی افراد نیرنگ این حرف های سطحی و بی پشتوانه را می خورند؟ این پرسش ها بیانگر سیلان ای بنیادین و حائزاهمیت است. چطور فریب نخوریم؟!

یکی از دلایل پررنگ تر شدن این معضل، خلأ بزرگی است که به برهان تئوریک و غیرکاربردی بودن ترتیب رسمی آموزش کشور تو این حوزه حاکم شده است. تو چنین شرایطی، کسانی مورد توجه صبر می گیرند که فقط سخن پردازان متبحری هستند؛ این افراد می توانند ایده های بوسیله مشهود جذاب ولی سطحی و حتی خیالی شان را کاربردی جلوه دهند.

علت دیگر مدل معنی فرمانده بر تفکر افراد جامعۀ ماست. متأسفانه نگاه اشتراکی اجتماع به جانب سطحی گرایی سوق پیدا کرده است؛ مطالب سطحی برای افراد زیاد دوست داشتنی نم از مطالب عمیق و مفهومی است. باوجود این، فقط مطالعۀ ژرف و مفهومی می تواند راهگشای افراد تو حل مشکلات کسب وکار خواه زندگی باشد. پدیدۀ سطحی گرایی داخل اکثر کشورهای دنیا وجود دارد اما کسی درون کشورهای اروپایی عزب با شومن بودن نمی تواند نظر افراد را به خود احضار یواش. اکثر شهروندان اروپایی درون پی افرادی عمیق با ذهنی حساب دان هستند و سخنانِ بدون پشتوانۀ تجربی و علمی را نمی پذیرند. در مقابل، متأسفانه سطحی گرایی درون کشور ما بسیار گسترده است و پیامدهای برنگ خون بسیاری تو حوزه های مختلف بوسیله بار آورده است.

دلیل دیگر را باید در مسئلۀ تخصص گرا نبودن سخنوران و ناآشنا بودن با مقولۀ آموزش علمی و تخصصی خیز وجو کرد. مثلا بیشتر مدرسان و سخنوران حوزۀ معامله داخل ایران، کسانی هستند که پیش ازاین تو یک یا چند حوزۀ متفاوت، تجربۀ فروش کالا یا خدمات داشته اند و چه بسا فروشندگان خوبی حزن بوده اند. این در حالی است که این تجربیات به هیچ اسکناس برای آموزش مباحث مربوط به بیع کافی نیست. هرچند تجربیات این افراد می تواند بسیار گران باشد، تنها در یک یا چند حوزۀ خاص به دست آمده است.

این افراد با سخنرانی جذاب خود، عزب به تقریر شرحی مختصر از چند عنصر فنیِ ابتدایی و ارائۀ فرمولی از کلیشه های متداول (که مدعی اند برای هرکس و در هر مملکت ای استفاده دارد) بسنده می کنند. از سوی دیگر، همان طور که می دانیم، علم معامله دربرگیرنده هزاران مبحث فنی، تخصصی، حرفه ای و مطالعاتی می شود که از جنس بازاریابی و معیار ذهنی اند. این مباحث داخل چنین سمینارهایی نادیده گرفته می شوند و سخنورانِ ناآشنا سهل انگارانه از کنارشان می گذرند.

علت دیگر بوسیله خصوصیت خاندان بالغ ما باز می گردد: عقب انداختن برای موفقیت! اینکه این محدودیت طایفه جوان چه دلایل و ریشه هایی دارد، در جای خود برازنده بررسی است. مسئلۀ اصلی اینجاست که این ویژگی جوانان را شومن ها و سخنوران به عنوان نقطه ضعف، عذر فراغت می دهند و به کار می گیرند. جوانانی که بوسیله ظهر میانبرهای رسیدن به موفقیت هستند، به سمت سمینارهای یک روزه و خلاصۀ کتاب هایی جذب می شوند که این افراد معرفی و تبلیغ می کنند. داخل نتیجه، توجه جوانان بوسیله مطالب سطحی و ناکارآمدی سوق داده می شود که خیر تنها فایده ای دربر ندارد بلکه در نهایت، کام و انگیزۀ آنان برای دستیابی بوسیله موفقیت را نیز سرکوب می کند. تشخیص واقعیت از توهم

چگونه توهمی به اشتهار «شومن» و راهِ بوسیله اصطلاح، میانبر را ازواقعیت اموزش مدیریت کسب و کار تمیز دهیم؟

چنان که پیش ازاین رمز شد، مسئلۀ پیشِ رو دارای علل مختلفی است، مانند نظم آموزشی ناکارآمد، دلایل جامعه شناختی، و مختصات و خواسته های نسل جوان. دشواریِ مقابله با این شاق برعهدۀ مؤسسات و مدارس کسب وکاری است که می کوشند مطالب عمیق و کاربردی برای محلول مشکلات کسب وکار افراد در دنیای پا بر جا ارائه کنند. موسسه آموزش عالی آزاد بهار یکی از همین مؤسسات است. این مؤسسه برای شکل پذیری این هدف و راهنمایی مدیرانی تأسیس شده است که بتوانند با کاربرد از آموزش های صحیح، نسخه ای کارآمد برای کسب وکار خود تجویز کنند و به آن جامۀ عمل بپوشانند.

از سوی دیگر، چندین سال پیش، بینش مدیریت در کشور ما اقبال عمومی نداشت و فقط رشته های مهندسی و پزشکی مهم تلقی می شدند. مدیران یا باید ذاتا خصوصیات مدیریتی از خود ابراز می دادند خواه از آموزش های تجربی بهره می گرفتند. از چند دهه قبل، به نرم کردن بینش مدیریت به رسمیت شناخته شد و تقسیم های گوناگون آن جزئی از رشته های دانشگاهی شدند. باوجود این، آموزش ها در دانشگاه ها صرفا تئوریک بودند. این قضیه باعث می شد که پرورش مدیران متخصص داخل حد مطلوبی نباشد. بخاطر برطرف کردن این خلأ بزرگ داخل نظام آموزشی، مدارس کسب وکار خلق شدند و خوشبختانه تابه امروز با موفقیت داخل این مسیر پیش رفته اند.

امروزه مسئلۀ توهم خرد به مسئله ای دست پاچه و جدی تبدیل شده و فضای کسب وکار را آلوده کرده است. مؤسسات آموزش عالی، از جمله مؤسسۀ بهار، وظیفۀ ارائۀ راه حل این مشکل را بر دوش خویشتن احساس می کنند. ترکیب دانش و تجربه در بهار

تو مؤسسۀ بهار بخاطر محلول مسئلۀ توهم دانش، تمرکز خود را پیاده شدن روی خیساندن معرفت و تجربه نهاده ایم و کوشیده ایم این اصل را مراعات کنیم. تو توضیح این اصل باید گفت: اساس موفقیت مدارس کسب وکار (Business schools) در جهان، آشتی میان دانش و تجربه است. داخل راهِ رسیدن به موفقیت در کسب وکار، این دو عامل جدایی ناپذیرند. در جامعه، از سویی با افرادی درس کرده روبه رو هستیم که فقط چند سال تجربۀ عملی دارند و از سوی دیگر، افراد متجاوز باتجربه ای را می شناسیم که تحصیلات و بینش لازم تو حوزۀ مربوط بوسیله خود را ندارند. چارۀ فرمان این است که افراد تحصیل کرده و همچنین باتجربه ها آموزش را به عارض ترکیبی به عهده گیرند. از این بهتر، آن است که مدرسان هر دو مزیت خرد و امتحان را ثروتمند باشند تا بتوان برنامه کامل آموزشی طرح ریزی کرد.

این نکته را هم نباید فراموش کنیم که برخی علم یا تجربۀ عملیِ مناسبی دارند ولی توانایی انتقال مطالب و ارائۀ خوبی برای جذب افراد ندارند. نباید چنین پنداشت که آموزش فقط تو لباس و روش ارائۀ مطالبِ هر خرد خلاصه می شود. باوجود این، شاق آنجا به وجود می آید که افرادی با اقتدار بسیار در عرضه (Present) ولی با دانش کمتر به بدنۀ آموزش سالم ضربه می زنند و تو نتیجه، «توهم خرد» جای بینش را می گیرد. بنابراین، باید نحوۀ کم قیمت نمایش را به افراد یادگیری کرده و نیز باتجربه ها آموخت تا آنها بتوانند دانش خویشتن را در اصالت علاقه مندان صبر دهند. سخن پایانی

مدارس کسب وکار، از یکسره مؤسسۀ آموزش ممتاز بهار، هموار می کوشند که سخنوران شان علاوه پهلو پایۀ علمی، تجربه کافی نیز داشته باشند، دنیای حقیقی را لمس کرده باشند و در کنار همۀ اینها، شیوۀ ارائۀ مطلوبی همچنین داشته باشند و بتوانند ارتباط مناسبی بین این ویژگی ها خلق کردن کنند. تنها از این طریق است که غبار توهّم دانایی شومن ها از دنیای واقعی آموزش و مدیریت تصرف وکار زدوده خواهد شد.

مقالات صوتی مجموعه یادگیری زبان اصول و سیاق هایی کاملا نظری برای یادگیری سریع و سزا زبان جدید.

26،000 تومان
20،000 تومان مشاهده ثمر
سرپرست به عنوان شرکت ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش تو حوزه ی IT و موبایل که کارش را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، روز چهارشنبه با برگزاری مراسمی، پروگرام های آینده ی خود را تشریح کرد. حمید شاهرخ نیا، مدیرعامل حامی، اطلاع دادن کرد این انبازی در دو سال اخیر، با قفا سرگذاشتن استانداردهای اولین درزمینه ی خدمات پس از فروش، در پی اجرای استانداردها و معیارهای جهانی درزمینه ی سابق الذکر است.

سرپرست در پی آن است تا با اجرای استانداردهای جهانی در مملکت ی خدمات پس از فروش، مرکزی یکپارچه بخاطر نمایش ی خدمات و سرویس های پس از فروش برای استفاده کنندگان ساختن کند. این مرکز علاوه پهلو عرضه ی خدماتی یکپارچه بوسیله کاربران، مشکلات این حوزه را برای نمایش کنندگان کالا، ارگان های دولتی و نظارتی، برندها و صاحبان کسب وکار و اصناف بیش از پیش کاهش می دهد. درواقع، کسب وکارها می توانند به جای نگرانی از نحوه ی ارائه ی خدمات پس از ابتیاع و کیفیت این خدمات، تمرکز خویشتن را برای عرضه ی بهتر محصولات متمرکز کنند.



درواقع، برون سپاری در مرزوبوم ی ارائه ی سرویس و خدمات پس از سودا را باید خلق بستری بخاطر ارائه ی خدمات تخصصی و صنف ای تر به مشتریان خواند. حامی در نظر دارد در دستور کار ای سه گانه ساله، در جایگاهی از خدمات پس از ابتیاع استراحت گیرد که نیاز برای رجوع ی حضوری مصرف کنندگان محصولات مرزوبوم ی IT و موبایل کشور را به صفر برساند. درحقیقت، حامی در پی آن است تا خدمات پس از فروش را در شرایطی ارائه نرم که کاربران درصورت بروز مشکل، به ترک منزل یا نگرش حکم خود نیازی نداشته باشند.



افزون براین، باید به برنامه های سرپرست بخاطر به کارگیری فناوری های نوین و هوش مصنوعی اشاره کرد. این مشارکت درون رویت دارد با بهره گیری از فناوری های نوین، امکان مصرف از تکنسین های رمزی و دفاتر مفید مجازی را بخاطر مشتریانش فراهم کند.بیشتر بخوانید:رویداد ITWeekend 6 بیست تیر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شوددومین حوالی رویداد انقلاب بلاک چین برگزار می شودمراسم کلیدگذاری و متد اندازی شبکه اصلی ققنوس برگزار شدعملکرد روبه رشد همکاران سیستم تو سال ۹۷ با عبور از سرحد ۵۲ هزاره مشتریدیجی رخت نکست، بازوی نوآوری دیجی کالا با مرام توسعه ادراک جعلی افتتاح شد