کتونی

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حسام عقبایی اظهار کرد: بازار دربست خانه از یک اصل اساسی پیروی می کند؛ مقدار اجاره بها از قیمت خانه نشأت می گیرد.

وی دنباله داد: داخل همه کشورهای دنیا اصلی ترین شاخص ارزش اجاره بهای مسکن، ارزش مسکن است. وقتی می گوییم قیمت مسکن افزایش می یابد، قاعدتاً این رشد درون ارزش اجاره بها نیز تأثیرگذار است و نمی توانیم بگوییم نرخ کرایه بهای مسکن افزایش نمی یابد.

وی با تأکید بر این که اضافه نرخ کرایه بها را نداشته باشیم کار بعیدی است، تصریح کرد: به خصوص این که مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش نکرده ایم تا ارج کرایه بها کاهش یابد. آیا تولید مسکن استیجاری داشته ایم؟ آیا تسهیلات بانکی که سال گذشته وعده آن را داده بودیم تا امروز یک ریال از آن را به مستأجران پرداخت کرده ایم؟

مباشر مهتر اتحادیه مشاوران املاک گفت: امسال نیز بازهم همین وعده داده شده اما تاکنون تسهیلات مذکور بوسیله کسی پرداخت نشده است. بنابراین نشانه هایی مبنی بر این که قیمت کرایه بها و عواملی که بتواند از موجبات کاهش نرخ دربست بها باشد مشاهده نمی شود.

عقبایی بیان کرد: ضمن این که تو زمان مهیا تناسبی بین نمایش و تقاضا تو بازار کرایه خانه حیات ندارد و عرضه از دعوی عقب تر است. دعوی در میدان وجود دارد اگرچه شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) باعث شد تا بسیاری از مردم درون زمان درگذشت خود در فروردین امسال نتوانند جابجا شوند.

وی افزایش کرد: امکان بازدید مستأجران در دو ماه اخیر حاضر نبوده و موجر و مستأجر توافق کرده اند کوچیدن را به پس ازآن از مهار ویروس کرونا موکول کنند. با توجه به این موارد حدس می دهیم تمدید قراردادهای اجاره مسکن که موعد آنها خزنده امسال بوده، افزایش یابد.

وی درعین حال گفت: مگر این که تو مواردی موجر به خشکی امدن قاعده قیمت جدید اجاره قیمت با مستأجر بوسیله ارامش نرسد، یا مستأجر بخواهد برود، خواه مالک بخواهد خودش یا فرزندش در واحد استیجاری ساکن شود. اضافه حقوق و خلاء های درآمدی موجران

وی با اشاره به این که نرخ اجاره بها امسال بیشتر از تورم متأثر خواهد شد تا ارج مسکن، اظهار کرد: با توجه به این که دربست داری حرفه ای در سرزمین نداریم، نگاه عموم موجران بوسیله ساختمانی دربست ای معیشت، تنخواه ای خواه کسب درآمد است. لذا وقتی می خواهند قرارداد اجاره را توشیح کنند بوسیله مگر قناعت کلان و جریان هوا عمومی کشور، در طی مذاکره با مستأجران می گویند سال گذشته پفک را مثلاً ۵۰۰ تومان می خریدیم امسال ۲۰۰۰ تومان، بنزین ۱۰۰۰ تومان وجود امسال ۳۰۰۰ هزاره تومان و ... موجران انتظار دارند طولانی خلاءهای درآمدی را بوسیله نحوی از عادت مستأجران جبران کنند.

مباشر مهتر اتحادیه مشاوران املاک با تأکید به خشکی امدن این که قاعدتاً این خلاء فقط از طریق دربست نرخ قابل اعاده نیست، افزود: از سوی دیگر رشد نرخ ساختمانی نمی تواند در برخی مواقع متناسب با رشد اجاره قیمت بوسیله صورت متوازن تکثیر یابد. چراکه باید مستأجران نبوغ پرداخت کرایه بهای موردنظر موجران را داشته باشند.

عقبایی یادآور شد: سال ۹۸ قیمت ساختمان بسیار از چندین درصد افزایش یافت، اگر صبر بود کرایه بها اندوه همین نمونه افزودن یابد دیگر مستأجری در شهرهای بزرگ نبود و همه باید درون چادر زندگی می کردند. موجران خوشبختانه این حساسیت را داشتند (گرچه برخی از آنها اندوه بی انصاف بودند). با ۲ برابر کردن بها اجاره ارزش (بر اساس اضافه قیمت ساختمانی) دیگر مستأجری حیات نخواهد داشت که بتواند چنین نرخ کرایه بهای را پرداخت کند.

وی با اشاره به این که میزان افزایش نرخ اجاره بها در سال ۹۸ حدود ۳۰ درصد بود، گفت: این ۳۰ درصد هم عدد درشتی وجود در مدت رشد درآمد مستأجران در این وزن نبود. امسال به طور متوسط حدود ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان، کارمندان و کارگران -که بخت بدون رأی نمایندگان کارگری آن را با رأی گیری تعیین و ابلاغ کرد-  افزایش یافت، باید بوسیله این جریان توجه شود که این تکثیر حقوق در تمام سبد خانوار (سبد بهداشت، سبد آموزش، سبد درمان و...)  با تورم موجود در کشور بنشیند.

وی دنباله قسط: اگر طاس سکه افزایش حقوق بخاطر اجاره بهای خانه خانوار در نظر خمود شود بازهم این مقیاس کفاف افزایش کرایه ارج را نمی دهد. لذا باید قبل از انتها فروردین ماه استاندارد افزودن حقوق ها فاحش شود تا بخاطر مشاوران املاک داخل بحث چانه زنی موجر و مستأجر مبنایی وجود داشته باشد.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک، تأکید کرد: در برهه ای مناقشه افزایش ۵۰ درصدی حقوق تأمین اجتماعی مطرح بود، فراوان از موجران چاله این را کَنده بودند که صبر است حقوق، حقوق بگیران چند مقابل شود پس اجاره ارزش را اضافه می دهیم. از سوی دیگر اظهارات معاون وزیر راه مبنی کنار این که به مستأجران تسهیلات صیقل می شود و رقم آن بی آرامی علنی نیست، باعث ادعا گری برای موجران شده تا کرایه ارج را افزایش دهند.

عقبایی بیان کرد: اما با توجه به این که افزایش حقوق ۲۱ درصد بوده و فعلاً تسهیلاتی غم برای مستأجران وجود ندارد، فرصت چانه زنی برای این که نرخ کرایه بها منصفانه افزودن یابد، بود دارد.

وی اضافه کرد: بنابراین پیش بینی می کنم درمجموع طی نیمه سال مقدمه ۹۹ میزان تسلسل قراردادهای اجاره بها نسبت به سال گذشته افزایش می یابد، درون مملکت بها ها نیز ارزش اجاره بها در شهرهای ارشد زیرخط تورم و در شهرهای کوچک بی آرامی اجاره مقدار رشد محسوسی به برهان توازن بین نمایش و توقع نخواهد داشت. امر تخلیه مستاجران با کرونا آمد
AایلانGHAROOOON ماسک، مدیرعامل تسلا مطالبه می یواش که دوربین خفا ریزی تو کابین سدان برقی تسلا مدل ۳ و شاسی اهتزاز استاندارد Y نصب شده است تا داخل آینده امکان نظارت بر خرابکاری های احتمالی در روبوتاکسی های خودران را مجهز کند. این دوربین که والاتر از آینه نظر عقب درون خودروهای الکتریکی تسلا معیار ۳ و تسلا مدل Y قرار دارد، با نظریه هایی که هدف آن را نظارت بر رفتار سرنشین تا پایش حرکت چشم راننده نشانی می کنند، به سوژه ای بخاطر گمانه زنی های گسترده در اینترنت تبدیل شده است.

ایلان ماسک هفته سیال تأیید کرد که این باطراوت وسایل غیرفعال، اقدامی ضدخرابکارانه است و برای زمانی طراحی شده که خودروهای الکتریکی تسلا قادر به فعالیت به عنوان خودروهای کاملا خودران در سرویس ابونمان سواری آینده باشند.



ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از کاربران توئیتر با ترویج تصویری از خود در جلوی دوربین، تشریح عدالت:تا زمانی که تسلا خواه ایلان ماسک بوسیله من نگویند این دوربین برای من چه کاری انجام می دهد، آن را خلوت می کنم.

ماسک پاسخ داد:این دوربین روشن نشده و بوسیله معنای نظارت بر خرابکاری در آینده رباتیک است. همچنین خودرو از دریچه های ساطع بهره می برد؛ بنابراین جاسوسی، بها محدودی دارد.



کلیه ابزار نقلیه تسلا که پس از اکتبر ۲۰۱۶ باریک شده اند دارای ابکی افزار پیشرفته ای هستند که قابلیت عملکرد اتوپایلوت دارند و این همکاری قصد دارد در نهایت از طریق به روزرسانی نرم افزاری، استعداد های رانندگی کاملا خودران را بخاطر آن ها ارائه دهد.

هنگامی که نرم ادوات خودران در دسترس استراحت گیرد، مالکین خودروهای تسلا قادر خواهند بود ابزار نقلیه خود را به «شبکه تسلا» اضافه کنند؛ اپلیکیشنی مصنوع شده توسط تسلا بخاطر خدمات اشتراک موتور و مشابه اوبر که به طور بالقوه مالکین خودرو را قادر می سازد تا وقتی بوسیله خودروی خویشتن نیاز ندارند، از آن ها سود ببرند. 

دوربین جلوی اتاقک در این حالت امکان نظارت بر اقدام سرنشینان را در غیاب شوفر خواهد داشت و امکان وقوف خرابکاران را مجهز می کند تا مالکین هزینه هرگونه خسارتی را متحمل نشوند.

ایلان ماسک درباره برنامه های آینده تسلا اقرار داشت:هنگامی که نبوغ کاملا خودران توسط قانون گذاران تأیید شود، بدان معنی است که شما قادر خواهید حیات خودروی الکتریکی تسلا را از تقریبا هر جایی فرا بخوانید. هنگامی که شما را سوار کرد، شما قادر خواهید وجود تا زمان رسیدن به مقصد، تو داخل خودرو بخوابید، تجسس کنید خواه کارهای دیگری را ایفا دهید. شما همچنین می توانید با تنگ کردن دادن یک دکمه در اپلیکیشن تسلا روی گوشی های تلفن همراه هوشمند، خودروی خویشتن را به ناوگان اشتراکی تسلا اضافه کنید و باعث شود درحالی که در محل فرمان یا تعطیلات هستید، درآمد برای شما کسب کرده و به طور درخورتوجهی بعضی مخارج بالقوه مانند وام ماهانه یا خرج اجاره را جبران کند. مقاله های مرتبط:اظهارات جسورانه ایلان ماسک درباره آینده فناوری خودران تسلاایلان ماسک: ترقی هوش جعلی پیشرفته باید زیرنظر قانون باشد

هنگامی که هفته جاری تو توئیتر از ایلان ماسک پرسیده شد «چه زمانی قابلیت شبکه تسلا در دسترس استراحت می گیرد»، او گفت که امسال در حال مطالعه است؛ اما مقبول آن توسط شیوه گذاران و سازمان های نظارتی مبصر هنوز نمایان نیست.

تو تلاش های قبلی برای گلچین مرام بکارگیری دوربین در کابین، یکی از کاربران توئیتر موفق به فعال سازی سخت افزار شد و میزان پوشش آن را داخل در کابین واضح کرد. ماسک همچنین داخل رشته توئیتی با ارسال فداکار تصاویر، مجدداً عملکرد دوربین را بوسیله نشانی معیاری برای بیمه مالکین خودرو تأیید کرد. یکی از کاربران توئیتر نوشت، «این به ظن زیاد بخاطر روبوتاکسی ها است، که اگر افرادی خودروی شما را خراب کنند، دوربین تصاویر آن ها را ضبط کرده و آن ها مجبورند خسارت را بپردازند و احتمالاً به برهان رفتار مجرمانه، اسیر شوند» و ماسک این گپ را تائید کرد.

غم حالا خودروهای برقی تسلا از دوربین خارجی بهره می برند که هنگام حرکت خودرو فیلم داخل کابین را بایگانی می بطی ء و تو حالت متوقف یا Sentry Mode به نشانی دوربین امنیتی کار می کند؛ تنظیماتی که ضمن آژیر اعطا کردن بوسیله ارباب خودرو برای تهدیدات احتمالی، بوسیله سارقان می گوید دوربین های خودرو روبرو هستند. بیشتر بخوانید:تسلا مقیاس 3 با تیونینگ RevoZport معرفی کردن شدپورشه تایکان 4S، مسافت هزاره کیلومتر را در عرض ۹ روزگار خلال کردهزینه های تسلا میزان S S با راندمان ۷۲۴ هزاره کیلومترطراحی خودرو خودران نسبت به خودروی الکتریکی دشوارتر استکارما از پلتفرم-E Flex خودروهای الکتریکی رونمایی
جدیدترین گزارش مؤسسه ی پژوهشی کانالیس (Canalys) نشان می دهد حساب رایانه های شخصی ای که در سه گانه ماهه ی نخست سال ۲۰۲۰ روانه ی بازار شده اند، در مقایسه با همین بازه ی زمانی در سال گذشته ی میلادی ۸ درصد سقوط کرده است. از سال ۲۰۱۶، این نخستین بار است که شمار رایانه های شخصی عرضه شده درون سه ماهه ی نخست سال میلادی، تا این حد هبوط می بطی ء. این موضوع در حالی اتفاق افتاده است که گزارش ها از افزودن شدید تقاضا بخاطر رایانه های شخصی خبر می دهند.

براساس گزارش کانالیس، درون سه ماهه ی فاتحه سال ساری میلادی مدل دعوی بخاطر رایانه های انحصاری با رشدی درخورتوجه مواجه شد؛ از طرف به سبب شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همدستی ها، کارمندان مجبور شده اند پروژه های کاری را با رایانه ی انحصاری پایگاه تو ساختمانی پیش ببرند. همچنین، تعطیلی دانشگاه ها باعث شده است بسیاری از دانشجویان به رایانه بوسیله منظور شریک در کلاس های مجازی حاجت پیدا کنند. عالمگیر کووید ۱۹ غصه زمان با اضافه نمونه تقاضا، باعث بروز مشکلات مهمی در زنجیره ی تأمین شریک ها شده است؛ زیرا فداکار از خطوط تولید تعطیل شده اند. این مشکلات در زنجیره ی تأمین دلیل اصلی افت احصائیه مایه های عرضه شده بوسیله بازار داخل سه گانه ماهه ی منتهی به مارس ۲۰۲۰ بوده است.

مدیر بخش تحقیقات داخل مؤسسه ی کانالیس دراین باره می گوید:صنعت رایانه های انحصاری بوسیله قفا همگی گیری ویروس کرونا و تعطیلی های حاصل از آن، نمو درخورتوجهی تجربه کرده است؛ به حدی که فروشگاه های عرضه کننده درون سه گانه ماهه ی نخست سال ۲۰۲۰ به سرعت سندیت شان را تمام کردند. همچنین، سازندگان رایانه های انحصاری سال ۲۰۲۰ را با مشکلاتی دیگر درزمینه ی تأمین پردازنده های اینتل شروع کردند؛ مشکلاتی که به دلیل انتقال نه چندان کم ارزش پردازنده های اینتل به لیتوگرافی ۱۰ نانومتری اتفاق افتادند. زمانی که کارخانه های تولیدی چین نتوانستند فعالیت خود را به دلیل تعطیلات سال جدید چینی از شیوه بگیرند، تأمین پردازنده های اینتل به طرز کار پر اب زیرفون تبدیل شد.

کانالیس می گوید انتظار ندارد روانی تقاضا برای رایانه های شخصی در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۲۰ به همین منوال سرمد بماند. یکی دیگر از تحلیلگران این مؤسسه درباره ی این موضوع می گوید:شمار کمی از کسب و کارها بخاطر تجهیز دفاتر کاری پایگاه در مملکت ی فناوری پول خرج خواهند کرد و درمقابل، بسیاری از ساختمانی ها بوسیله لطافت بوسیله مایه متاخر حاضر شده اند. رکود جهانی جدیدی آغاز شده است؛ به گونه ای که کسب و کارها ورشکسته خواهند شد و میلیون ها نفر به شمار افراد بیکار خواهند الحاقیه.

آمار عرضه ی رایانه های شخصی به بازار درون سه ماهه ی نخست ۲۰۲۰ از نگاه مؤسسه ی کانالیس (محتوی سیستم های دسکتاپ، نوت بوک ها و ورک استیشن ها)ردیفنام شرکتشمار دستگاه های ارائه شده در سه ماهه ی مقدمه ۲۰۲۰سهم از راسته در سه ماهه ی نخست ۲۰۲۰شمار دستگاه های ارائه شده داخل سه ماهه ی نخست ۲۰۱۹سهم از بازار در سه ماهه ی نخست ۲۰۱۹رشد سالانه۱لنوو۱۲ میلیون و ۸۳۰ هزار واحد۲۳/۹ درصد۱۳ میلیون و ۴۲۱ هزار واحد۲۳ درصد۴/۴- درصد۲اچ پی۱۱ میلیون و ۷۰۱ هزاره واحد۲۱/۸ درصد۱۳ میلیون و ۵۸۰ هزار واحد۲۳/۳ درصد۱۳/۸- درصد۳ دل۱۰ میلیون و ۴۹۶ هزاره واحد۱۹/۶ درصد۱۰ میلیون و ۳۸۳ هزار واحد۱۷/۸ درصد۱/۱ درصد۴اپل۳ میلیون و ۲۱۹ هزاره واحد۶/۰ درصد۴ میلیون و ۷۲ هزاره واحد۷ درصد۲۱- درصد۵ایسر۳ میلیون و ۱۲۵ هزار واحد۵/۸ درصد۳ میلیون و ۵۷۴ هزار واحد۶/۱ درصد۱۲/۶- درصد-شریک شدن های دیگر۱۲ میلیون و ۳۱۱ هزار واحد۲۲/۹ درصد۱۳ میلیون و ۳۱۶ هزار واحد۲۲/۸ درصد۷/۵- درصد-مجموع۵۳ میلیون و ۶۸۲ هزاره واحد۱۰۰ درصد۵۸ میلیون و ۳۴۶ هزاره واحد۱۰۰ درصد۸- درصد

عملکرد تولیدکنندگان رایانه های انحصاری درون سه گانه ماهه ی نخست امسال تا حد زیادی درمقایسه با سال پیش دگرگونی نکرده است. لنوو با عرضه ی ۱۲/۸ میلیون دستگاه به بازار، باردیگر بیشتر تسهیم را ازآنِ خویشتن کرده و در رتبه ی مطلع جای پژمان است. اچ معلول و دل دو شرکت دیگری هستند که به نظم با ارائه ی ۱۱/۷ و ۱۰/۵ میلیون مایه به بازار، رتبه های دوم و ثالث را بوسیله دست آورده اند. براساس گفته های کانالیس، بیشترین افت در دستگاه های عرضه شده مربوط به همکاری اپل است. تو سه ماهه ی اول امسال، شمار رایانه هایی که اپل به بازار نمایش کرده، افت ۲۰ درصدی امتحان کرده و به ۳/۲ میلیون واحد رسیده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این گزارش چیست؟بیشتر بخوانید:چرا و چگونه کامپیوتر شخصی را به تنظیمات کارخانه بازگردانیم؟از کامپیوتر خود برای کمک به تفحص و ساخت دارو بخاطر ویروس کرونا کاربرد کنیدآناتومی گجت: پاور خواه منبع تغذیه کامپیوترآموزش ایجاد خداوندگار وب لینوکس با کامپیوتر قدیمیآمار فروش کامپیوترهای شخصی پس از هفت سال نمو کرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعادتمند اشناب  با رمز بوسیله حضور سلبریتی ها داخل دستور کار های این شبکه بوسیله عنوان مجری و رویکرد این شبکه مرزوبوم کاربرد از چهره ها در سال سیال اعتراف کرد: از این پس رویکرد ما این است که چنانچه چهره یا سلبریتی ای قرار بود در شبکه بوسیله عمل بپردازد، حضور ایشان تو پهلو مجریان تلویزیون باشد. به این نظم هیچ سلبریتی ای از این پس به تنهایی دستور کار ها را عمل نخواهد کرد.

وی تو توضیح نمونه های اجرای این رویکرد توضیح عدل: درون ویژه برنامه تحویل سال شبکه هم محمد علیزاده درون پهلو هیراد حاتمی (از مجریان شبکه پنج) این برنامه را اجرا کرد. اکنون مانور «پنج بازیگر» تنها برنامه ای است که یک بازیگر به انزوا آن را ارتکاب می بطی ء که آن هم پیش از این روی آنتن بوده است.

اشناب در ادامه با اشاره بوسیله رویکرد شبکه تو معرفی کردن قهرمانان انسانیت هم اظهار کرد: یکی از دستور کار های قطعی ما در شبکه، معرفی قهرمانان مردمی است که پیش از این هم تو سال گذشته و تو اسفندماه این طرح را برگزار کردیم. مردم این قهرمانان را دوست دارند و بازخورد خوبی حزن در اجرای این طرح داشتیم. معرفی کردن قهرمانان بشریت و فرق با «فرمول یک»

مدیر شبکه پنج درون پاسخ به اینکه این طرح چه تفاوت هایی با طرح «معرفی چهره های مردمی» درون دستور کار «فرمول یک» از شبکه یک دارد، گفت: تو پروگرام «نوروز داخل نحو است» افراد بوسیله تفکیک سازمان ها و نهادهای خدماتی استان تهران درون معرض آگاهی و انتخاب مردم قرار می گیرند. درحالی که طرح «معرفی چهره های انسانیت» درون شبکه یک، شخص پایه است و سراغ اشخاص ویژه در سراسر کشور می رود. حرفه پایه و صنفی بودن وجه تمایز طرح ماست و قرار است این طرح را بوسیله صورت یک جشنواره سالانه ادامه دهیم.

وی افزودن کرد: ما می خواستیم این درک قدری از جامعه را که فکر می کنند کسی در سرزمین به درستی فقره نمی کند، تصحیح کنیم. باور اشتباهی که رسانه های وابسته به عربستان و غرب در صدد ایجاد آن هستند. به طور نمونه از سازمانی مثل آتش نشانی که تلاش کیفی و شکنجه یدکی متحمل می شوند خواستیم کارکنان میزان سازمان را معرفی کنند و بعد با پیدایش مستند و پخش آن، به رأی مردم گذاشتیم.

اشناب تصریح کرد: موافقت دیگری که اواخر سال گذشته شروع کردیم توجه بوسیله وجوه فرهنگی هنری شهرستان های استان تهران حیات که در برنامه «اینجا تهرانه» شهرستان های استان تهران را یک به یک معرفی می کنیم. این برنامه فضایی استیج گونه با حضرت انسان در یکی از سالن های مبصر شهرستان دارد تا با شخصیت های فرهنگی شهرشان بیشتر آشنا شوند. این دستور کار که دارای رویکردی مفرح است در دو شهرستان غرب استان تولید شد و ان شاءالله با پایان کرونا تولید و پخش آن ادامه روشن خواهد کرد.

مدیر شبکه پنج همچنین به رویکرد دیگر شبکه اشاره و پیش روی کرد: موضوع سومی که تو زمستان ایده اولیه آن شکل گرفت مناظره هوای تهران است که معمولاً با آلودگی هوا در اواخر آذرماه و زمستان اول و اواخر زمستان پایان یافته و تا خزان سال بعد بوسیله فراموشی سپرده می شود. ما در شبکه پروژه ای را تعریف کرده ایم با نام «هوای تهران» که در آن فراغت است موضوع آلودگی محیط را رها نکنیم و ضمن فرهنگسازی، مستمرا از دستگاه هایی که مسئولیت دارند ردیابی و مطالبه کنیم. نخستین سریال تولیدی شبکه پنج تو رمضان ۹۹

اشناب همچنین با رمز بوسیله ساخت سریال «پدر پسری» بخاطر ماه رمضان گفت: اولین سریال تولیدی شبکه پس ازآن از حدود دو سال کلکسیون «بابا پسری» است که امیدواریم با اسطوره خوب شخصیت هایی شیرین مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

مدیر شبکه پنج داخل پایان درباره تولید پروگرام های جدید در شبکه نیز گفت: ترجیح ما این است که برندهای موجود را تقویت کنیم چرا که تعدد عنوان درون فضای شبکه کار اغلب بوسیله هدر دادن منابع و سردرگمی مخاطب می انجامد.
بوسیله گزارش روزنامه نگار همشهری آنلاین، کربستوفر همیلتون لله ارشد فلسفه کیش در کینگزکالجلندناست. او داخل کتاب «چگونه رنج بکشیم» از کلکسیون تاریخ های دبیرستان زندگی از طرز های رو داخل رو شدن با رنج های زندگی کردن نوشته است. مدرسه زندگی، موسسه ای داخل لندن است که آلن دوباتن، فیلسوف و نویسنده بریتانیاییآن را پیدایش کرده است.

مکتب زندگی علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی، کتاب هایی منتشر می کند که همه آن ها یک محدودیت مشترک دارند: کاربرد فلسفه، ادبیات، هنر، روانشناسی و ... در زندگی است. اینکه چطور می نبوغ علوم انسانی و هنر را داخل زندگی به کار بست، زندگی را ارتقا عدالت و تسلی یافت.

کتاب چگونه رنج بکشیم، رنج را داخل ابعاد متنوع عمر تجسس کرده و اسلوب هایی برای مواجهه با آن ها پیشنهاد داده است؛ از رنج درون قوم و عشق، تا بیماری و داخل آخر رنج فانی بودن.

همیلتون داخل مقدمه تاریخ می نویسد که هر چند ما همه با رنج آشناییم اما به ندرت به چراییش فکر کردن می کنیم. اگر بخواهیم بفهمیم که چطور می توان با رنج ها، به شکلی سازنده برخورد کرد، باید شروع بوسیله این خیال کنیم که چرا زندگی انسان با رنج همراه است. او می گوید این گوهر که نمی توان از رنج اجتناب کرد، زیاد خلاصی مقدر شدن است. چرا که این امکان را برایمان حاضر می کند که با دیدی واقع گرایانه به زندگی نگاه کنیم و به شکلی منطقی فکر کنیم و ببینیم چطور می توانیم رنج هایمان را درک کنیم و تا اینکه از آن ها بوسیله درستی مصرف کنیم.  

آیا عشق، امید، ایمان، خنده، متکی و میل به عمر قیمت درمانی دارند یا نه؟در بخشی از این کتاب، فصل آسیب پذیری خواه رنج جسمی درباره مواجهه با بلای ناگهانی و تمرکز کنار کام به زندگی درون زمان بلای ناگهانی آمده است: «یکی از کسانی که این نکته-یعنی بزرگی شادی و خنده چه با دوستان و چه بی آن ها- را با جان و دل به کار بست، نورمن کازینزر (روزنامه نگاره سیاسی، ادیب و استاد دانشگاه آمریکایی۱۹۹۰-۱۹۱۵) وجود.

کازینزر درون اثر کلاسیکش، آناتومی یک بیماری، ستایش می کند که پس از سفری به اتفاق جماهیر شوروی در سال ۱۹۶۴به بیماری بسیار نادر، عملا لاعلاج و فوق العاده حاد کلاژن دچار شد. کلاژن ماده ای است که سلول های بدن را به بی قراری می چسباند و کازینزر گرفتن که کلاژن بدنش دارد از دست می جوی. به قول خودش «چسب بدنم داشت باز می شد و اجزای بدنم داشت وامی رفت.» به او گفته بودند که نصیب و قسمت بهبودش یک در پانصد است. کازینزر که دید کار چندانی از پزشکان برنمی آید خودش را از بیمارستان مرخص کرد و اتاقی تو یک هتل گرفت.» 

کازینزر خیر منکر نفوذ کردن پیشرفت های عظیم در معرفت پزشکی مدرن وجود و نه ادعا کرد بدون این درمان ها می استعداد گشایش یافت. ولی پارسا بود که نگرانی کنف بدن در مقابل بیماری را کاهش و روحیه خوب آن را افزایش می دهدنویسنده داخل این جزء توضیح می دهد که کازینزر جایی خوانده وجود که افکار و احساسات منفی نفوذ منفی پیاده شدن هیکل دارند. پس این ایده را آزمود که آیا «عشق، امید، ایمان، خنده، اعتماد و میل به عمر مقدار درمانی دارند خواه نه؟» کازینزر در به خشکی امدن درمان، دستور کار ای ترتیب عدل تا خودش را خوشدل یواش و بیشتر بخندد: «رفت سراغ فیلم های کمدی مشابه کلکسیون فیلم های برادران مارکس. علائم بیماریش بوسیله شکل باورنکردنی کمتر شدند. نهایتا بهبودش را کاملا به دست آورد.» 

آن طور که دبیر تاریخچه در این بخش می نویسد، کازینزر نه خطا تاثیر پیشرفت های عظیم درون علم پزشکی مدرن بود و خیر مطالبه کرد عاری این علاج ها می توان بهبود یافت. او نه معتقد بود که بیماری لزوما محصول افکار و احساسات سلبی است و خیر اینکه با عزب افکار مثبت می توان دست به معالجه زد:«ولی معتقد است که نگرانی ایمنی بدن در مقابل بیماری را کاهش و روحیه خوب آن را تکثیر می دهد.» و اینکه «هدفی فوق العاده لباس گرفته و عزیمت بوسیله زندگی کردن از مهمترین مواد بی تجربه بخاطر عمر بشرند. من وظیفه خور شدم که این مواد می توانند نماینده قدرتمندترین نیروهای در دسترس انسان باشند. خلاقیت، نیت به زیستن، امید، ایمان و عشق...خاصیت عظیمی بر شفا یافتن و سلامتی دارند. عواطف مثبت تجربیاتی هستند که به ما عمر می بخشند.»

چگونه رنج بکشیم را سما قرایی ترجمه و نشر هنوز منتشر کرده است.
ASGHAASGHAASGHAASGHAدرOOOONOOOONOOOONOOOON میان محصولات آئودی، RS7 محبوبیت بالایی دارد. این خودروقدرتمند چهاردر با بدنه ی مبصر و حالت کوپه، گزینه ای ممتاز برای علاقه مندان معیار های لوکس و اسپرت است. نسخه ی ۲۰۲۰ از RS7 با آستانه قیمت ۱۱۴ هزاره دلار، به تازگی تو میدان جهانی عرضه شده است. روز گذشته، همکاری تیونینگ ABT نیز، دومین پکیج بهینه سازی فنی و ظاهری را برای این خودرو معرفی کرد.



پیش تر، رینگ های ۲۲ اینچ و تکثیر غلبه پیشرانه تا ۶۹۰ اسب بخار بخاطر مدل جدید RS7 توسط ABT عرضه شده بود؛ اما این شرایط برای مهم ترین برند تیونینگ فولکس واگن، کافی نیست. نسخه ی دوم، با کد RS7-R R قدرت ۷۳۰ اسب تبخیر و گشتاور ۹۲۰ نیوتن متر از پیشرانه ی ۴ لیتری V۸ اخذ می. درنگ چرخ های جدید با لاستیک های ۲۸۵ میلی متر ساخت میشلن نیز به RS7 اضافه شده. است فراتر از تقویت موتور، اگزوزهای چهارگانه-R RS7 R همچنین متفاوت از معیار ی دوگانه تو نسخه ی. قبلی هستند بدنه ی خودرو نیز داخل این پروژه ، بهینه سازی. شده است اسپویلر روی کاپوت عقب، دیفیوزرهای تربیت کننده ی فضا و بالچه های کوچک از مواد فیبرکربن در قسمت های مختلف سپر جلو و عقب، افزایش.



شده اند در فضای داخلیخودرو-آئودی RS7 R، حاصل کار ABT با ادوات فیبرکربن تو داشبورد و فقره به نوع دوستی دیده. می شود چرم کدر خصوصی این انبازی هم در تقدیر های متنوع اتاقک. وجو دارد درون سمت راست داشبورد، کد ۱۲۵ مصرف شده که تیر ی ویژگی تولید این خودرو و تیراژ نهایی. آن است شرکت ABT اسپرت لاین توسط (یوهان اَبت) Daniel Abt راننده ی مشهور آلمانی در سال ۱۸۹۶ مبنا. نهاده شد این کلکسیون با سابقه ی ۱۲۴ ساله، امروزه توسط نوادگان یوهان اَبت دایره. می شود بوسیله همین دلیل، امضای (دنیل اَبت شوفر ی فعلی تیم فرمول E آئودی و پسر یکی از مالکان) شرکت ABT روی کنسول میانی حک شده است تا اصالت شرکت سازنده و تأکید آن بر رعایت مشخصه های یک خودروی اسپرت مفت پیست و جاده، نشان.



داده شود قیمت بازپسین و آمار فنی از-R عملکرد RS7 R. منتشر نشده است نسخه ی استاندارد RS7 با پیشرانه ی ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر/در زمان ۳ ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و نهایت سرعت. ۳۰۵ کیلومتربرساعت دارد احتمالا طی ماه های آینده، RS7 با پیشرانه ی هیبریدنیز توسط آئودی. رونمایی خواهد شد علاقه مندان ABT نیز، در-R انتظار تولید RS6 R براساس.RS6 آوانت:خواهند بود بیشتر بخوانید مرسدس AMG GT63S با تیونینگ ویلزاندرمور رونمایی شدبی ام و M5 با تیونینگ جی پاور و ۸۰۰ اسب تبخیر قدرت معرفی شدنگاهی ژرف به آئودی کواترو، هنرپیشه رالی در دهه ۱۹۸۰حراج مرسدس بنز.کلاسیک 560 SEL 6 0 AMGتصاویر کادیلاک اسکالید لیموزین
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، وی که این فیلم را در جلسه ارایش اش پخش کرده بود به سرعت با تمسخر سایرین روبرو شد چرا که اندکی از یک سریال تلویزیونی است.

خبر را اینجا بخوانید: مضحکه نتانیاهو؛ فیلم را با کرونا اشتباه گرفت
گلکسیفولدGHAROOOON نخستینگوشی تاشدنی سامسونگ و یکی از بدوی گوشی های تاشدنی دنیا وجود که با هیاهوی بسیار شناساندن شد؛ اما مشکلاتی بر سر روش این محصول رک شدند تا آن را موفقیت چشم انسداد در بازار دور کنند با. وجود همه ی مشکلاتی که بخاطر گلکسی فولد پیش آمد، سامسونگ مشت از تلاش برنداشت و نسخه ی بهبودیافته ی این دشت را نیز روانه راسته کرد درحالی. که افراد زیادی انتظار داشتند دومین گوشی تاشدنی سامسونگ با برند گلکسی فولد شناساندن شود، اما جبر ای ها گلکسی زد فلیپ را رونمایی کردند معرفی. 

گلکسی Z فلیپ بوسیله معنی فرجام فرمان سری گلکسی فولد نیست؛ بلکه علامت می دهد احتمالا سامسونگ عزیمت دارد هنگام سال های اخیر متصل دو مدل گوشی تاشدنی با فرم فاکتور مختلف، تولید و ارائه کند با. درنظرگرفتن این توضیحات، گلکسی فولد ۲ Samsung (Galaxy Fold 2 یکی) از موردانتظارترین گوشی های پیش رو به احصائیه می آید که تاکنون هذیان یدکی را درموردش شنیده ایم به. رطوبت رندرهای جدیدی از گلکسی Fold 2 برای به نمایش گذاشتن جوانب متنوع این گوشی منتشر شده اند فراموش.



نکنید رندرهایی که داخل این مقاله می بینید غیررسمی هستند و با اتکا به شایعات پیشین تولید شده اند بنابراین. این رندرها هیچگاه گونه جزئیات جدیدی را درمورد سراب بعدی گوشی های سری گلکسی فولد بوسیله نمایش نمی گذارند درواقع. رندرهای موردبحث می توانند در زمانی زننده هرآنچه که تاکنون از طرحی احتمالی گلکسی فولد ۲ می دانیم را درون طبق چشمان شما صبر دهند با. 



نگاهی طاسی به رندرهای گلکسی فولد ۲ وارد می شویم که احتمالا سامسونگ قصد دارد از مدل سازی شبیه نسل اول مصرف و بهبودهای مهمی را در آن اعمال کند براساس. رندرهای جدید، نمایشگر ثانویه ی گلکسی فولد ۲ اندازه ای مبصر پر حرارت دارد و تو جزء بالایی آن انشقاق برای میزبانی از دوربین سلفی به چشم می خورد ظاهرا. سامسونگ ترانه دارد از دوربین سلفی گوشی های قوم ی گلکسی اس ۲۰در گلکسی فولد ۲ استفاده بطی ء به. علاوه نمایشگر اصلی گلکسی فولد ۲ میزبان حفره ای برای جای دادن دوربین سلفی خواهد بود در. 



رندرهای گلکسی فولد ۲ می بینیم که این گوشی هوشمند بوسیله لولایی جدید مهیا شده است بوسیله. لطف این لولا، هنگام بسته شدن گلکسی فولد ۲، تقریبا هیچگاه متد فاصله ای در بین دو نمایشگر ابدی نخواهد ماند گمان. می دهیم سامسونگ بخاطر دستیابی بوسیله این هدف از لولای گلکسی Z فلیپ استعمال کرده باشد شایعه. 

های اخیر می گویند سامسونگ منظور دارد تو مدل بعدی گلکسی فولد که (فعلا دارای کدنام Champ است از)دوربین سلفی درون عرشه نمایشگر استفاده کند رسانه. های مختلف خلال سال های اخیر بوسیله دفعات انگشت شمار از تلاش سامسونگ بخاطر دستیابی به این هدف خبر داده بودند درون. پیاده شدن این موضوع گفته می شود سامسونگ گوشی گلکسی فولد ۲ را با بانوا پایین پر حرارت از نمونه اولیه در دسترس قرار خواهد داد شما.

کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد رندرهای گلکسی فولد ۲ دارید؟ قیمت

گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در مدخل محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات متخصص گوناگون گوشی های سری S S ،J ،M و A A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی تو بخش محصولات در دسترس شما خواهد.حیات مشاهده لیست گوشی های سامسونگبیشتر:بخوانید مشخصات فنی گلکسی M11 به همراه رندرهای این گوشی برملا شدندافت ۴۰ درصدی ابتیاع خانواده ی گلکسی اس 20 سامسونگ نسبت بوسیله میزان های اس 10مشخصات سخت افزاری گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ فاش شدراهنمای خرید بهینه گوشی تا 3 میلیون تومانطرح نخستین فیات کرایسلر برای خودروهای آینده دوج رد
وان پلاس داخل ماه سپتامبر گذشته هنگام برگزاری مراسم رونمایی سری گوشی وان پلاس 7T اطلاع دادن کرد که روی نوعی سرویس پرداخت موبایلی فقره می بطی ء. این مشارکت چینی در همان زمان گفته وجود که سرویس موسوم به وان پلاس پی (OnePlus Pay) استراحت است داخل سال ۲۰۲۰ از روش برسد. داخل همین راستا رسانه های چینی روز گذشته از آغازبه امر رسمی سرویس موردبحث اطلاع داده اند؛ البته وان پلاس Pay درون حال حاضر فقط برای کاربران حاضر درون ملک چین فعال است.

گرچه وان پلاس هنوز به قیافه رسمی از آغاز فعالیت سرویس صیقلی موبایلی اش سخن به میان نیاورده است؛ اما براساس گزارش منتشرشده از سوی رسانه ی GizChina، امکان دسترسی به سرویس پرداخت موبایلی وان پلاس جای پا با مراجعه بوسیله اپلیکیشن Wallet در گوشی هایوان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو وجود دارد. کاربران این گوشی ها نیز می توانند دکمه ی پاور را دو بار دنبال سر هم فشار دهند تا بوسیله سرعت به سرو وان پلاس پی دسترسی ظاهر کنند. این کاربران پس از وارد کردن مفروضات کارت بانکی و فعال سازی سرویس وان پلاس پی می توانند با کاربرد از گوشی شان صیقلی های مختلف را انجام دهند. امکان کاربرد از سرویس وان پلاس پی در مراکز فروشی که دارای پایانه های POS فراهم به فناوری NFC هستند بود دارد. 



چند اسکرین شات از سرویس وان پلاس پی

سرو پرداخت موبایلی وان پلاس درون حال فراهم از کارت های پس انداز چندین بانک پشتیبانی می یواش که دربرگیرنده گوانگفا، مینشنگ و بانک توسعه ی شانگهای پودونگ (SPDB) هستند. وان پلاس اثر همچنین از کارت های اعتباری بانک های گوانگفا و SPDB پشتیبانی به عمل می آورد. گرچه درخت سرو موردبحث درون حال حاضر تنها با گوشی های وان پلاس 7T و 7T پرو امر می کند، اما مراد می رود دیگر گوشی های وان پلاس نیز به زودی به وان پلاس اثر مجهز شوند. طبق گفته های رسانه ی GizChina گوشی های پیشین وان پلاس نیز تو صف دریافت قابلیت وان پلاس پی هستند.

وان پلاس گفته است که خواست دارد داخل آینده امکان دسترسی به سرویس صیقلی موبایلی جدیدش را در مناطق دیگری از گیتی هم امکان پذیر کند که از بین آن ها می توان به هند و ایالات متحده ی آمریکا اشاره کرد. چینی ها تاکنون نگفته اند که عزیمت دارند درون چه زمانی سرویس وان پلاس پی را در اختیار کاربران کشورهای دیگر قرار دهند. 

صیقلی از طریق موبایل تو بازارهای ارشد و مهمی همانند چین، هند و آمریکا تو بین کاربران محبوبیت بالایی دارد. رقبای وان پلاس نظیر اپل، شیائومی، سامسونگ و هواوی هر یک دارای سرویس های مشابهی هستند و کاربران آن ها مصرف ی زیادی از سرویس هایشان دارند. گرچه وان پلاس پی نخستین بار خلال برگزاری رویدادی در ملک هند معرفی شد، ولی بوسیله دید نمی رسد این سرویس بوسیله رخساره ویژه روی این بازار متمرکز باشد. با درنظرگرفتن این توضیحات، آغازبه حکم وان پلاس اثر در راسته محلی وان پلاس یعنی چین، تصمیمی منطقی به نظر می رسد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین زمینه دارید؟بیشتر بخوانید:مشخصات سخت افزاری وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو معین شدتصاویر جدیدی از وان پلاس 8 پرو رک شدلوگو جدید وان پلاس رونمایی شدوان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو ۲۷ فروردین ۹۹ رونمایی می شوندبه روزرسانی جدیدی برای وان پلاس 5 و وان پلاس 5T عرضه شد
ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از سفر مردم تو طول ایام نوروز ویژگی هایی اعمال کرده؛ این محدودیت ها شامل تب سنجی در مبادی ورودی شهرها و قرنطینه ی افرادی می شود که مشکوک به بیماری کووید ۱۹ تشخیص داده می شوند. ویژگی ادخال به شهرها و استان ها نیز تنها داخل ۱۳ استان اعمال شد. در ورودی برخی شهرها، معترف مصونیت از مسافرین درخواست می شود و خودروی غیربومی در ۱۳ استان متد داده نمی شود. ذکر این نکته لازم است که تب سنجی نمی تواند احتمال ناقل بودن افراد مشغول را معین کند و در فداکار موارد نیز، مبتلایان به ویروس کرونای جدید، علامت تب را نشان نمی دهند. بااین حال، محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران گفته است براساس آمار روز گذشته، از یک میلیون نفری که در مبادی خروجی تهران تب سنجی شده اند، از ادامه ی سفر بیش از ۱۵۰۰ نفر جلوگیری شد.مقاله های مرتبط:ویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه احاله و سیلان شیوعهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، پیش از آغاز تعطیلات نوروز از کاهش ۷۰ درصدی سفرها در تمامی حوزه های هوایی، جاده ای و ریلی خبر داده و گفته بود، بیش از ۵۰۰ هزاره بلیت قطار و هواپیما تاکنون لغو شده است. استان های مختلف نیز از کاهش بیش از ۷۰ درصدی سفرها خبر می دهند. بااین حال هنوز ظرفیت سفرها به منظور قطع زنجیره ی کرونا زیاد است. معاون استاندار خراسان رضوی می گوید از تاریخ ۲۵ اسفند تا اول فروردین ماه امسال یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفر بوسیله مشهد سفر کرده اند که این آمار داخل مقایسه با سال گذشته حدود ۷۵ درصد کاهش را نشان می دهد. کریم همتی، سرپرست جمعیت هلال احمر نیز با بیان اینکه از ۱۹ استان سرزمین داخل روزهای گذشتهبیش از ۸/۵ میلیون نفر با زیاد از ۲/۸ میلیون خودروخارج شده اند، گفت:درون این حجم بالای خروج، حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا شبیه تب از لفظ گروه های غربالگری و تب سنجی هلال احمر داخل مبادی برون رفت این استان ها خبر شدند. فقط در روز ۲۹ اسفند حدود هزار نفر با علائم کرونا شناسایی شدند.فقط در روز ۲۹ اسفند حدود هزاره مسافر در جاده ها با علائم کرونا اطلاع شدند

وی تو دنباله گفت که باید دورهمی را به خشکی امدن بگذاریم، سفرهای بی تک را کنار بگذاریم؛ میانگین آلوده شدن، سه نفر است اما کسی که علائم دارد می تواند تا ۱۰ نفر را آلوده یواش و چنانچه به سفرها امتداد دهیم، این وضعیت و مصیبت می تواند تا پس از فروردین اندوه دنباله داشته باشد.

علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت مصیبت کرونا تو کلان شهر تهران دیروز از بستری شدن تعدادی از مسافرین نوروزی به دلیل بروز علائم بالینی کرونا درون مراکز درمانی شهرستان ها و مراکز استان ها خبر داد. وی گفت که این موضوع نگرانی های جدیدی در بن کنترل بیماری کرونا مهیا می نرم.

کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز امروز درباره ی گستردن بلای ناگهانی کووید ۱۹ درون ناحیه پس از ۲۵ روز از شناسایی آن گفت:هیچگاه خال ی پاکی در کشور درون مورد کووید ۱۹ نداریم و هیچگاه جای کشور عاری از کروناویروس جدید نیست. این ویروس در همه جای کشور با شیوع و شدت متفاوت حیات دارد. بنابراین افرادی که سفر می کنند، خواه ویروس را با خود به آن منطقه خواهند سرما یا هنگام بازگشت ویروس را سوغات خواهند آورد.افرادی که سیر تکاملی می کنند، یا ویروس را با خود بوسیله آن منطقه خواهند سرما یا هنگام بازگشت ویروس را هدیه خواهند آورد

به خشکی امدن همین اساس هم از امروز وارد فاز دیگری در اعلام آماردهی استان ها شدیم و سیستم را به این سمت برده ایم که بیماریابی سریع مرطوب انجام شود و بر همین ماخذ هم طی روزهای آینده، مقداری موارد شناسایی مصیبت افزایش خواهد یافت. درون مجموع زمان حال در همه جای ملک موارد مظنون، محتمل و مشکوک به بیماری بر اساس خوداظهاری افراد و همچنین یافته های آزمایشگاهی وجود دارد.

با تمامی این اوصاف، این آمارها تنها مربوط بوسیله سفرهای جاده ای و علی الخصوص سفر با سواری انحصاری است و بوسیله دید می رسد در مورد سفرهای هوایی و ریلی محدودیتی اعمال نشده است. علاوه پهلو این، مشاهده ی سامانه ی سودا بلیت های هواپیما و ترن نشان می دهد که به دلیل کاهش اکید تعداد سفرها، تقلیل های اغوا کننده ای نیز اعمال شده است. این موضوع را نویسنده هم گذاری مشارکت های هواپیمایی غم تأیید کرده و گفته که قیمت ها از حداقل ارج مصوب غصه کمتر شده است. تقلیل ها بوسیله میزانی بالا است که در مسیرهای پرمسافر، تعداد کمی صندلی برای رزرو جاویدان مانده است.



ظاهرا تنها مراقبتی که در مورد عروج با این وسایل حمل و نقل اشتراکی در زمان شیوع ویروس کرونا ایفا می شود، تب سنجی مسافران پیش از سوار شدن است.

مدیرعامل شرکت طرز آهن جمهوری اسلامی ایران، ۲۷ اسفندماه از حجم بالای فسخ بلیت قطار و سفرهای ریلی معارفه داده بود. دبیر سندیکا شرکت های هواپیمایی بی آرامی گفته که بیش از ۸۰ درصد پروازهای داخلی و سفرهای هوایی مردم برای تعطیلات نوروز کاهش داشته و به خاطر کمبود تقاضا، پروازها تو برخی مسیرها کمیت شده و بعضی شرکت های هواپیمایی هم پروازها به برخی شهرها را متوقف کرده اند.



درمورد سفرهای غیرجاده ای تنها ستاد مقابله با کرونا می تواند تصمیم بگیرد. رئیس جمهور درون این مورد گفت:فقط این ستاد می تواند بگوید این سطر پروازی قطع، این دست خط قطاری وزن باشد و این مسیر اتوبوس نباشد. هیچ استاندار و مقام محلی و فردی داخل منطقه آزاد، هیچ کس عبث غرض گیری تو این مورد را ندارد. اگر هم استاندارهای برومند نظری دارند این نظر را از طریق وزیر کشور بفرستند، درون ستاد ملی مطرح شود هر موردی که لازم حیات تصمیم گیری می شود، بنابراین، این امر به صورت متمرکز مورد توجه قرار بگیرد.

باتوجه به اینکه بخاطر پایین آوردن خطر ابتلا بوسیله بلای ناگهانی کووید ۱۹ تو سفرها نیاز است که کنترل های جدی اعمال شود تا افراد مشکوک به داشتن علائم بیماری بوسیله دیگر نقاط ناحیه تردد نکنند، باید دید که چرا محدودیت ها عزب محدود به سفرهای جاده ای شده است؟ آیا گمان ابتلا بوسیله کرونا عزب درون سفرهای جاده ای وجود دارد؟

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۲۳ هزاره و ۴۹ نفر داخل کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۱۸۱۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸۳۷۶ نفر همچنین بهبود یافته اند.بیشتر بخوانید:عالمگیر ویروس کرونا پاشیدن نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج را متوقف کردمرکز جست رود گوگل دسترسی به اطلاعات مربوط به بیماری کویید 19 را آسان خیس می کندآمازون فقط پند کالاهای ضروری را در فرانسه و ایتالیا می پذیردهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۴ فروردین ۹۹]وب سایت گوگل بخاطر کرونا وضع اندازی شد؛ ارائه ی آمار نفس بوسیله لحظه از شمار مبتلایان و ضایعات