کتونی

نیسانSGHAROOOON از لوگوی متاخر خویشتن داخل کراس اور برقی آریا رونمایی کرد. از این بوسیله بعد لوگوی جدید درون کامل وب سایت های تبلیغاتی و سایر تبلیغات نیسان مشاهده خواهد شد. وب سایت اتوبلاگ در این بنیان از مسئولان نیسان پرسید: «آیا لوگوی جدید تو خودروهای آینده برای بازار آمریکا مصرف می شود» که سخنگوی این شرکت، تأیید کرد. اشتیاق می رود به زودی شاهد این لوگو تو خودروهای متاخر نیسان فرانتیر، سری Z و سایر محصولات متاخر نیسان باشیم.

لوگوی جدید دارای ظاهری مدرن و با مدل سازی مسطح است. طرح پرزرق وبرق کرومی در پس زمینه این لوگو از بین رفته است و سایه ای از خاکستری تخت جایگزین آن می شود. داخل فونت جدید بیشترین تغییر به حرف «A» A تعلق دارد، اما همه ی حروف نازک تر و دارای فاصله ی بیشتر نسبت به قبل هستند و سایه ای افتاده. دارند درون اطراف این خوش نویسی همچنین تغییرات جالبی به چشم می. خورد درحالی که عرضه سه بعدی این لوگو که درون خودروهای پا بر جا ظاهر می شود کاملا مشابه است، نسخه ی دوبعدی آن به دلیل مصرف از نیم دایره های سفیدرنگ و نوار مرکزی اندکی متفاوت به نظر می. رسد درون اصل فقط حروف و نیم دایره ها به عنوان لوگوی بی حالت دیده می شوند و سایر سرنوشت ها به عنوان پس بنیاد هستند که فقط درون نسخه سه اتیه مشخص و ممتاز خواهند.

شد مقاله های:مرتبط مدال تجاری نیسان و خودروهای اسپرت Z معرفی کردن شدشاسی بلند برقی نیسان آریا رونمایی

شد طراحی لوگوی قبلی نیسان به سال ۲۰۰۱ باز می گردد، هرچند که همین لوگو همچنین داخل گوهر نسخه ای بوسیله روزرسانی شده از مدل سازی این شریک شدن درون دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ حیات و در این سال ها با تغییرات مختلفی رو به رو. شد در هر صورت، این بنیادی ترین تحول از زمان ایجاد لوگوی اصلی این برند به شمار می رود که دست خط نیسان درون یک نوار دایره ای محاصره شده.

اند شما تو این بن چه نظریه دارید؟ آیا لوگوی متاخر نیسان پیشرفتی نسبت به گذشته داشته است؟زومیت را داخل شبکه های مدنی دنبال:کنید اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر:بخوانید مازراتی گیبلی هیبرید معرفی شدشرکت ادغامی فیات کرایسلر و پژو سیتروئن، استلانتیس نامیده می شودشاسی اهتزاز برقی نیسان آریا رونمایی شدمرسدس AMG GT سری بلک رونمایی شدسیستم تهویه مطبوع بوگاتی شیرون می تواند یک آپارتمان را خنک
  • ۹۹/۰۴/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی