کتونی

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، روحانی "صباح احمد جابر الصباح" شاه کویت، نخست وزیر را مکلف کرد وزاری جدید را معرفی بطی ء.

امیر کویت نیز "ناصر صباح الاحمد الصباح" دستیار اول نخست وزیر و وزیر دفاع و "خالد الجراح الصباح" معاون نخست وزیر و وزیر ناحیه کویت را از منصب های خود برکنار کرد و "صباح جاوید الحمد الصباح" معاون مطلع وزیر و وزیر خارجه را مأمور رسیدگی به امور وزارت دفاع و "انس خالد ناصر الصالح" معاون نخست وزیر و وزیر امور شورای وزیران را مامور رسیدگی بوسیله امور وزارت کشور تا زمان تشکیل وزارت متاخر کرد.

شیخ "شکسته بند المبارک" مطلع وزیر کویت پنجشنبه گذشته استعفای طالع این کشور را بوسیله شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح تقدیم کرد.

سخنگوی قضا و قدر این کشور اخبار کرد که نخست وزیر بخاطر تسهیل روند تغییرات در کابینه، استعفای اقبال خویشتن را تقدیم امیر کویت کرده است.

استعفای اقبال کویت تو شرایطی قیافه گرفت که نیمه آبان ماه شماری از شهروندان این کشور با تجمع در یکی از راسته های شهر کویت، خواستار مقابله با دعوا و حل و عزل مشکل افراد فاقد انقیاد شدند.

اعتراض ها در کویت پس از آن آغاز شد که دو نفر از جوانان بدون انقیاد در نتیجه ناگواری اوضاع مشت بوسیله خودکشی زدند. افراد بدون متابعت کویت که بوسیله انباشتگی "البدون" معروف هستند جمعیتی زیاد از ۱۰۰ هزار تن را تشکیل می دهند و از بسیاری از حقوق اجتماعی خویشتن محرومند.

شریک کنندگان در تجمعات اعتراضی با گلایه از وخامت اوضاع، خواستار سازش تزیین آموزشی، نوسازی بیمارستان ها، توقف پارتی بازی و فساد، گذشت محکومان سیاسی، جلوگیری از تباره به آزادی بیان، حل مشکل بیکاری و مبارزه با شورش شده بودند.
بخاطر بدوی بار، نتایج یک معاینه نشان می دهد که چگونه هورمون های گلوکوکورتیکوئیدی مانند کورتیزول، سطوح قند و چربی را به طور متفاوتی هنگام ۲۴ ساعت شب هنگام روز و در جریان سیری و ناشتا، استراحت و فعالیت و شب و روز کنترل می کنند.

استیناف جدید که روی موش ها انجام شده است، علامت می دهد که چرخه ی متابولیکی وابسته به زمان، با رژیم غذایی پرکالری دستخوش تغییر می شود. از آن جایی که گلوکوکورتیکوئیدها به عنوان داروهایی بخاطر تداوی بیماری های التهابی مورد مصرف قرار می گیرند، این یافته ها علامت می دهند که پاسخ بیماران لاغر و چاق دربرابر درمان های استروئیدی یکسان نیست. این پژوهش همچنین نشان دهنده ی عملکرد بیولوژیکی ریتم های روزانه ی ترشح هورمون (نشت متجاوز قبل از بیدار شدن از رویا و سیری، ترشح اندک در طی رویا و ناشتا) و نیز دوچرخه های روزانه ی پس انداز یا آزاد شدن قند و روغن در کبد است.

هر سلول بدن مردم پایین تر تأثیر یک ساعت درونی راحتی دارد که ریتم های شبانه یکروز ۲۴ ساعته ای را دنبال می کند. این ریتم ها به وسیله ی دوچرخه ی طبیعی روز و شب و عمدتا بوسیله کمک نور خورشید و تاحدودی نیز بوسیله وسیله ی عادات اجتماعی تنظیم می شوند.

داخل یک سیستم سالم، هورمون های گلوکوکورتیکوئیدی، هر روز صبح از غدد فوق کلیوی نشت می شوند. ترشح گلوکوکورتیکوئیدها پیش از بیدار شدن علت می شود که بدن اسیدهای چرب و قند را بوسیله عنوان منبعی از انرژی مصرف یواش تا ما بتوانیم فعالیت های روزمره ی خود را آغاز کنیم. هنگامی که ریتم شب هنگام یکروز دچار اختلال می شود (مثلا طی شب کارگر خواه پرواززدگی) یا زمانی که سطوح گلوکوکورتیکوئیدها دگرگونی می کند (مثلا تو سندرم کوشینگ خواه مصرف ی بالینی طولانی مدت از این داروها)، اختلالات متابولیکی شدیدی مثل چاقی، دیابت نوع۲و بیماری ریه چرب ممکن است ابراز کند. بنابراین، کمال مطلوب پژوهشگران از اجرا مطالعه ی حاضر، درک قله های یومیه ی تراوش هورمون استرس، تأثیر این هورمون ها روی زمانه خفیه بدن و نقش آن ها در چرخه های روزمره ی متابولیسم بود.

اعمال متابولیکی گلوکوکورتیکوئیدها درون کبد

پژوهشگران برای مطالعه ی اعمال متابولیکی گلوکوکورتیکوئیدها تو کبد، با استفاده از تکنیک های پیشرفته، فعالیت گیرنده ی آن ها را که گیرنده ی گلوکوکورتیکوئیدی نامیده می شود، تک بررسی صبر دادند. آن ها شش موش ها را هر چهار روزگار در طول روز و شب تجزیه و تفریق کردند. موش ها یا در شرایط طبیعی قرار داشتند یا از رژیم های غذایی پرچرب تغذیه می کردند. آن ها بعد از فن شناسی های پیشرفته ژنومیک، پروتئومیک و بیوانفورماتیک استفاده کردند تا نشان دهند که گیرنده ی گلوکوکورتیکوئید، کی و کجا اثرات متابولیکی خویشتن را اعمال می بطی ء.مقاله های مرتبط:زیست شناسی لپتین، هورمون گرسنگی تشخیص داده شدشناسایی انواع چاقی برپایه یک پژوهشبیماری کبد چرب: از علائم، تا علاج و پیشگیری

پژوهشگران تأثیر حاصل از افزایش رسوخ گلوکوکورتیکوئیدها را در چرخه ی ۲۴ ساعته متابولیسم کبد تشریح کردند. آن ها توانستند نشان دهند که چگونه گلوکوکورتیکوئیدها متابولیسم را در جریان ناشتا (وقتی موش ها رویا بودند) و تو جریان اشباع (وقتی آن ها فعال بودند)، با اتصال به ژنوم که وابسته بوسیله زمان بود، انتظام می کنند. علاوه به خشکی امدن این، آن ها نشان دادند که چگونه اکثر فعالیت های ریتمیک ژنی به وسیله ی این هورمون ها کنترل می شود. وقتی این کنترل از بین می رفت، سطوح خونین قند و چربی زیر تأثیر راحتی می گرفت. این امر توضیح می دهد که کبد چگونه سطوح خونین قند و چربی را به طور متفاوتی طی روز و شب کنترل می کند.

پژوهشگران در کود ی بعد، از آن جایی که گیرنده ی گلوکوکورتیکوئیدی یک هدف دارویی رایج در ایمنی درمانی است، اثرات ژنومیک آن را پس از اماله داروی دگزامتازون مورد معاینه راحتی دادند. دگزامتازون یک گلوکوکورتیکوئید مصنوعی است که این گیرنده ها را فعال می کند. دکتر فابیانا کوآگلیارینی توضیح می دهد:ما با این آزمایش دریافتیم که پاسخ به دارو در موش های مسطح با موش های لاغر تفاوت دارد. این اولیه بار است که نشان داده می شود رژیم غذایی می تواند پاسخ دارویی و هورمونی لیف های متابولیکی را تبدیل دهد.

علم های جدید برای درمان بیماری های متابولیکی و کرونوتراپی

گلوکوکورتیکوئیدها گروهی از هورمون های استروئیدی غریزی یا تقلبی شبیه کورتیزول هستند. آن ها دارای خاصیت ضدالتهابی و سرکوب کننده ی سیستم ایمنی هستند و می توانند فعالیت سیستم ایمنی را کنترل کنند. به همین دلیل است که آن ها در پزشکی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. بنیادی ترین ایراد این گروه از داروها آن است که گلوکوکورتیکوئیدها به موجب توانایی تعدیل متابولیسم قند و روغن سبب ایجاد عوارض جانبی شدیدی می شوند: بیماران ممکن است دستخوش چاقی، هیپرتری گلیسریدمی، کبد چرب، ضیق خون بالا و دیابت نوع۲ شوند.

دریافتن این موضوع که گلوکوکورتیکوئیدها چگونه چرخه های ۲۴ ساعته ی فعالیت ژنی را درون کبد و به تبع آن سطوح قند و روغن خون را کنترل می کنند، بینش های جدیدی درمورد کرونوتراپی و توسعه ی بیماری متابولیکی فراهم می کند. ما می توانیم ربط جدیدی را بین سبک زندگی، هورمون ها و فیزیولوژی تو سطح مولکولی تعریف کنیم که نشان می دهد افراد پهناور ممکن است دربرابر نشت روزانه ی هورمون ها خواه داروهای گلوکوکورتیکوئیدی خاصیت متفاوتی داشته باشند. این مکانیسم ها پایه ای برای طراحی رویکردهای درمانی آینده خواهد بود.

این پژوهش داخل مجله ی Molecular Cell منتشر شده است.بیشتر بخوانید:حذف بیماری ها از خون به معاون آهن رباقلب سالم در بدن سالم؛ دوازده خوراکی که باعث مشکلات قلبی می شوندهوش تقلبی با بررسی جست قلب نامنظم، خطر اجل را پیش بینی می کنداسترس چگونه روی اشتها و معادل تاثیر می گذارد؟نوعی نوار چسب دوطرفه می تواند جایگزین بخیه های جراحی شود
در حال حاضر، سامسونگ فقط فروشنده ی حسگر تصویر است که حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی برای گوشی هوشمند ساخته است. با اینکه کره ای ها خودشان این حسگرها را می سازند، داخل حال مهیا گوشی هایشان از این حسگرها مصرف نمی کنند. ناگفته نماند تاکنون، تنها شیائومی از این حسگر در می میکس آلفا ومی نوت ۱۰ پرو کاربرد کرده است و بوسیله دید می رسد نتایج نخستین بسیار درخورتوجه بوده است.

طبق کدی که کاربران Xda Developers تو آخرین نسخه ی برنامه ی دوربین سامسونگ یافته اند، احتمالا سامسونگ در آینده یکی از گوشی های هوشمند خود را به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت خود مجهز خواهد کرد.مقاله های مرتبط:آیا به دوربین های ۴۸ مگاپیکسلی در گوشی های هوشمند نیاز داریم؟صفحه ارائه SAMOLED بوسیله سامسونگ گلکسی اس 11 می آید

تو اپلیکیشن دوربین نسخه ی سومین بتا One Ui 2.0 که برای گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ منتشر شده است، کدی صریح شده که پشتیبانی دوربین از صراحت خروجی ۱۰۸ مگاپیکسلی را مدال می دهد. افزون براین، شایعات مختلفی از قرارگرفتن این حسگر در گلکسی اس ۱۱ شنیده شده است؛ اما هیچگاه چیز در کد مذکور ثابت نمی یواش این خروجی به طور ویژه متعلق به گلکسی اس ۱۱ باشد. تنها نکته ای که با اطمینان می قابلیت گفت، این است که حداقل یکی از گوشی های آینده ی سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مصرف خواهد کرد. همچنین، این کد نسبت تصویر ۲۰ بوسیله ۹ را نشان می دهد که شایعات پیشین درباره ی نسبت تصویر ۲۰ بوسیله ۹ گلکسی اس ۱۱ را تأیید می بطی ء.



در تصاویر زیر، می استعداد مشاهده کرد سامسونگ پشتیبانی از رزولوشن ۱۲۰۰۰ در ۹۰۰۰ پیکسل را اضافه کرده است؛ یعنی درمجموع ۱۰۸ میلیون پیکسل یا ۱۰۸ مگاپیکسل. مانند می میکس آلفا و می نوت ۱۰، احتمالا سامسونگ از تجمیع پیکسل ها بخاطر بهبود عکس ها در نور کم استفاده می کند؛ یعنی گوشی گلکسی اس ۱۱ با کاربرد از این حسگر به نعوظ پیش تخیل خروجی تمام ۱۰۸ مگاپیکسلی نمی دهد؛ بلکه تصاویر ۲۷ یا ۱۲ مگاپیکسلی با ترکیب ۴ خواه ۹ پیکسل و تبدیل آن ها بوسیله یک پیکسل واحد، باعث می شود هر پیکسل بوسیله طور مؤثرتری بزرگ تر از پیکسل های تکی باشد.



داخل گذشته، سامسونگ پشتیبانی از رزولوشن یا حسگر را افزودن نمی کرد؛ مگر اینکه قصد داشت از آن ها در دستگاه آینده ی خود کاربرد کند. این بدین برهان است که مهندسی و توسعه ی نرم افزاری قبل از آزمایش ابدار افزاری ارزش خاصی ندارد. پس وقتی پشتیبانی از قابلیت یا رزولوشن خاصی را نمایان می کنیم، بیش محتمل است که آن را داخل یکی از گوشی های آینده ی سامسونگ ببینیم که زور ای ها قصد دارند آن را رونمایی کنند.بیشتر بخوانید:بررسی گلکسی A70 سامسونگقرارداد انحصاری سامسونگ با Dowoo برای تولید صفحات سرتیز ای گوشی های تاشدنیگلکسی A51 سامسونگ تو رندرهای جدیدی دیده شدصفحه نمایش SAMOLED به سامسونگ گلکسی اس 11 می آیدسامسونگ حق امتیاز اختراع گوشی تاشدنی با صفحه نمایش دوگانه را به ثبت رساند
در این فیلم که اسپیس ایکس روی توئیتر پست کرده است دوربین های هموار به بخش تویی دماغه موشک ثانیه جدا شدن ماهواره مخابراتی عرب ست 6A را نشان می دهند. نیز دوربین ها نمایی از انحنای آبی اکراه زمین، خور درخشان و فضای تهی را هم نشان می دهند.

 این دماغه پس ازآن داخل اقیانوس بازیابی شد و در ماموریت اتیه اسپیس ایکس برای فرستادن ۶۰ ماهواره استارلینک در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) بوسیله فضا بوسیله امر خواهد رفت. اسپیس ایکس نمایش اینترنت پهن باند ماهواره ای را از ۲۰۲۰ شروع می درنگ اسپیس ایکس ۶۰ ماهواره اینترنتی را داخل مدار زمین قرار می دهد
ColorOS 7، طایفه بعد اینده رابط کاربری اختصاصی اوپو، قرار است ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) رسما بخاطر گوشی های این همکاری و گوشی های ریل می شناساندن شود. اوپو اعلام کرده است می خواهد جلسه خاصی در دهات پکن برای معرفی کردن جدیدترین نسخه ی کالر OS برگزار کند و جزئیات مربوط به آن را کاملا شرح دهد.

تاکنون جزئیات رسمی مربوط بوسیله ColorOS 7 منتشر نشده است؛ با این حال، اوپو اخیرا تصویر خاصی داخل فضای رمزی منتشر و ازطریق آن به برخی از ویژگی های اصلی نسخه ی جدید این رابط کاربری رمز کرده است. ناگفته نماند جدیدترین نسخه ی رابط کاربری کالر OS مبتنی به خشکی امدن جهیز عامل اندروید ۱۰ خواهد بود.



در تمثال منتشرشده ی اوپو به فداکار از ویژگی های گیمینگ و چندرسانه ایِ کالر OS 7 اشاره شده است که امکانات خاص ای دراختیار گوشی های مجهز بوسیله این رابط کاربری راحتی می دهد. ویدئو اوج که مربوط بوسیله کالر OS متاخر است، حال و هوایی گیمینگ دارد و می تواند به رخساره غیررسمی به معنی انتشار نسخه ی جدید استعداد Game Boost به همراه کالر OS 7 روی گوشی های اوپو باشد. کالر OS 7 بوسیله عنوان نسخه ی ارتقایافته ی کالر OS 6 از ویژگی های متاخر دیگری همچنین برخوردار خواهد وجود. اوپو می گوید ColorOS 7 انیمیشن های جدیدی بخاطر شارژشدن گوشی خواهد داشت و در پنل اعلان، از آیکون های جدیدی نصیب خواهد گرفت. 

در اسکرین شات های منتسب به نسخه ی جدید کالر OS می توانید ببینید اپلیکیشن ها داخل صفحه ی اصلی جای پژمان اند و اثری از منو جداگانه برای آن ها دیده نمی شود. البته این موضوع نمی تواند به معنی حذف تمام منو اپلیکیشن ها باشد؛ در برابر در نسخه ی فعلی کالر OS کاربران می توانند به سلیقه منو اپلیکیشن ها را کوشا خواه غیرفعال کنند. اسکرین شات های زیر، به منت هوا رابط کاربری کالر OS 7 را بوسیله تصویر می کشند.

اگر اوپو بخواهد رویکردی شبیه بسیاری دیگر از شرکت ها اتخاذ کند، داخل کالر OS 7 کاربرد از تم تاریک را همچنین تماشاگر خواهیم بود. حالت تاریک اخیرا بوسیله شدت محبوب شده است و افزون پیاده شدن سازندگان رابط کاربری، سازندگان اپلیکیشن های مختلف نیز تمایل زیادی به آن مدال می دهند.مدهو شث، مدیرعامل ریل می، ماه پیش داخل مصاحبه ای اعلام کرد نسخه ی ویژ ه ی کالر OS 7 برای گوشی های ریل می تجربه ای شبیه به اندروید خالص را عرضه خواهد داد. مدیرعامل ریل می تاکنون زمان دقیقی برای انتشار رابط کاربری کالر OS 7 روی گوشی های این شرکت اخبار نکرده است.

ریل می پیش تر اخبار کرده است نیت دارد ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) کنفرانسی در کشور هند برگزار و گوشی ریل می X2 پرو را معرفی یواش. احتمال می دهیم ریل می تو سیلان برگزاری همین کنفرانس، معیار کنجکاو گوشی هایی را روشن درنگ که راحتی است کالر OS 7 را قبض کنند. در بین گوشی های اوپو، احتمال می دهیم رینو 10x زوم یکی از نخستین استاندارد هایی باشد که به جدیدترین نسخه ی کالر OS حاضر می شود. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این موضوع چیست؟

مقدار بوسیله روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر بخاطر معامله کم ارزش و آگاهانه ی انواع گوشی اوپو را داخل بخش محصولات زومیت بیابید. تو این بخش، مقایسه ی مشخصات فنی انواع گوشی های اوپو و برند ریل می درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد حیات.مشاهده مسوده گوشی های اوپو

بیشتر بخوانید:سرویس Google Play Points آغاز به کار کردکورتانا با صدای جدید مردانه به نسخه اندروید و iOS اوت لوک می آیدتلفن های هوشمند چگونه بخاطر تسلط بر زندگی بشر به تکامل رسیدند؟نسخه متاخر اندرویدی آفیس با ادغام ورد، اکسل و پاورپوینت منتشر شدرابط کاربری گوگل هوم بوسیله روزرسانی شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دویچه وله، پائولینو برای حفاظت از جنگل های آمازون مبارزه می کرد.

پائولو پائولینو، کوشا اهل هوا زیست در ایالت مارانهائو در برزیل به مشت شجر برهای غیرقانونی به فاجعه گلوله به قتل رسید. این وقوف را مقامات محلی و سازمان مدافع حقوق بشر "نجات بین الملل" تأیید کردند.

یک کوشا هوا زیست دیگر که همراه پائولو وجود زخمی شد و با این حال توانست فرار یواش. این دو فعال محیط زیست تن گروه "نگهبانان بیشه" بودند که می کوشند جلوگیری کننده از ریشه کندن و معادل غیرقانونی درختان مناطقی بشوند که در آن اقوام اهل زندگی می کنند. دادرسی مجرمان

به گفته دفتر موسسه "استقلال بین الملل" درون مارانهائو، دو فعال هوا زیست که از دوده گوجاجارا هستند از روستای خود خارج شده بودند تا از جنگل آب بیاورند. در آنجا "دستکم پنج مرد مسلح" آنها را محاصره کردند. به گفته مقامات محلی، پس از این واقعه یکی از درخت برها ناپدید شده است. خبرها مبنی بر اینکه این شخص غم لحظه حمله به فعالان محیط زیست کشته شده، تاکنون تأیید نشده است.

سرجیو مورو، وزیر دادگستری برزیل، در توییتر نوشت: پلیس تحقیقاتی را در مناسبت با قتل پائولو پائولینو آغاز کرده است. مورو نوشت "سوق دادن مسئولان این روانی به پای میز محاکمه اهمیت دارد".

سازمان گرین پیس همچنین حمله مرگبار به دو فعال محیط زیست برزیلی را محکوم کرده است. این سازمان اخبار کرد که پائولینوی ۲۶ ساله و همراه آسیب دیده او "جوان ترین قربانیان دولتی هستند که از رعایت اصول قانون اساسی سرپیچی می کند". گرین پیس نصیب و قسمت برزیل را "ناتوان از ادای وظایفش تو حفاظت از فعالان اهل و مناطق آنها" خواند. نگاهداری از آمازون در موافق معادل غیرقانونی درختان

سارا شنکر که چند ماه پیش به نمایندگی از جانب سازمان "نجات بین الملل" از آمازون دیدن کرده بود، بوسیله خبرگزاری فرانسه گفت: پائولینو با وجود اینکه مدام نامه های تهدیدآمیز اخذ می کرد مصمم به مبارزه اش برای نگاهداری از جنگل ها دنباله داد. اینکه قضا و قدر برزیل به مستمری خود عمل نمی کند، باعث می شود که آدم بومی خودشان "کار باطراوت و خطرناک" نگاهداری از بیشه را بر عهده بگیرند.

قسمت قسمت کردن "نگهبانان نیستان" را طایفه ارشد گوجاجارا در شهر مارانهائو بنیان نهادند. اعضای این اولاد بسیار از ۱۴ هزاره نفر هستند. کمال مطلوب فعالان این دسته حفاظت از مناطق متعلق به اقوام بومی تو برابر قطع درختان و گسترش زمین های کشاورزی است. این قسمت قسمت کردن از جمله به آتش نشانی برای اطفای اتش در بیشه ها معاون می درنگ. خشونت بیشتر در مناطق پایین تر حفاظت بومیان

منتقدان دولت برزیل، رئیس جمهور این کشور، ژاییر بولسونارو را مسئول افزایش خشونت درون مناطق مورد حفاظت بومیان می دانند. به گفته منتقدان، بومیان جنگل آمازون دیگر نمی توانند آزادانه در ناحیه خویشتن لول کنند. هیچ گونه حفاظتی نیز از آنان صورت نمی گیرد و با کسانی که به نعوظ غیرقانونی وارد مناطق بومیان می شوند مقابله نمی شود.

رئیس جمهور برزیل از ماه ها پیش به دلیل دادرسی محیط زیستی مناقشه برانگیزش تک انتقاد شدید است. این اتهام متوجه اوست که ترجیح می دهد مناطق آمازون مورد تاراج سوداگران صبر گیرد.

بولسونارو درون بستگی نزدیک با لابی صنعت کشت برزیل است و تردید دارد که آدم ها مسئولیتی نسبت به شرایط محیط زیست داشته باشند.
علائم آلرژی غذاییممکن است از خفیف تا موکد باشد. حتی یک طعام که علائم خفیفی را ساختن می کند، ممکن است تو زمانی دیگر، علائم شدیدتری داشته باشد.

تو حالی که هر ماده غذایی می تواند منجر به واکنش شود  ولی  حدود ۹۰ درصد آنها ناشی از این مواد است. دانه مرغ، شیر، بادام زمینی، ماهی، خرگوش،   غله و  سویا.

علایم می تواند دربرگیرنده درگیری پوست، دستگاه گوارش، جهیز قلبی عروقی و دستگاه تنفسی  باشد و همچنین  استفراغ و یا درد معده، تنگی نفس، سرفه مکرر، خار یا افت موکد تنگ کردن خون، اسپاسم مری و مشکل در بلع، تورم زبان، اختلال درون صحبت کردن و یا نفس کشیدن، کهیر یا درگیری های پوست، علایم سرماخوردگی یا عاطفه شکست را به همراه داشته باشد.

علائم مربوط به غذا در عزت دو ساعت و البته  اغلب درون عرض چند دقیقه، پس از استفاده بروز می کند. در بعضی موارد بسیار نادر، واکنش امکان پذیر است تا چهار تا ریه زمانه یا حتی بیشتر طول بکشد. واکنش های با تأخیر بیشتر به طور معمول در کودکان دیده می شود که بیشتر به صورت اگزما است.

آلرژی غذایی امکان پذیر است داخل هر سنی خلق شود ولی بیشتر درون عهد طفولیت رک می شود و یکی از گوناگون شایع آلرژِی در نوزادان حساسیت به پروتئین شیر گاو است که به قیافه تهی سازی خون درون مدفوع به موجب هیجان روده ها ابراز می بطی ء.
به گزارش میزان، مهتر پلیس فتای استان البرز گفت: نوجوانی که با کاربرد از فضای مجازی علت هتک ناموس معلمش شده بود، برده شد. 

سرهنگ محمد اقبالی رئیس پاسبان فتای استان البرز گفت: شخصی که خویشتن را معلم دبستان معرفی کردن کرد بوسیله این پلیس مراجعه و اعلام کرد ورق مصنوعی درون اینستاگرامبا هویت وی ایجاد شده که با پاشیدن یک سری مطالب ضمن هتک حیثیتش قصد اخاذی از او را دارد، به نحوی که به فکر آبروریزی به ارتکاب آمده بوسیله ناچار مجبور شده از ادامه محضر داخل مدرسه مذکور شیوه باز زند. به برهان حس موضوع مراتب درون رخصت کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

این مسئول انتظامی گفت: تو وارسی ها کاشف بوسیله اجرا آمد شخصی ناشناس با یک صفحه ای جعلی با معرفی کردن خویشتن به عنوان یک خانم با شاکی چت کرده و با اغفال او از مطالب عاشقانه ردوبدل شده اسکرین شات تهیه کرده و با ساختن ورقه جعلی و فالو کردن معرفت آموزان مکتب مذکور به نوعی موجب هتک ناموس شاکی شده است. 

وی در ادامه افزود: در این راستا اقدامات فنی، اطلاعاتی تیره ای اجرا شد. بازپرس با هویت «ع م» شناسایی، داخل یک عملیات غافلگیرانه اسیر و به این پاسبان منتقل شد. 

سرهنگ اقبالی گفت: با وارسی های بیشتر مشخص شد متهم یکی از شاگردان شاکی است که به برهان اختلافی که با وی داشته اقدام به ایجاد صفحات جعلی علیه وی کرده و منظور به خشکی امدن هم زدن آرامش او را داشته است. 

این مقام انتظامی هشدار قسط: متاسفانه در زندگی هر انحصاری افرادی وجود دارند که خواسته یا ناخواسته با وی دچار مشکل می شوند و قصد بر هم زدن آرامش او را دارند. یکی از روش هایی که در اول به حافظه شخص خطور می نرم سوء استفاده از فضای مجازی است. هموطنان گرامی بایستی بوسیله این نکته توجه کافی و وافی داشته باشند. 

مهتر پاسبان فتای استان البرز به شهروندان معزز توصیه کرد: هتک حیثیت افراد تو بستر فضای مجازی مانند پخش محتواهایی بسان صدا و تصویر بوسیله صورت فیلم، عکس و متن چه با تغییر و چه بدون تغییر و با توجه به این که رضایت فردی نیز در کار نباشد موجبات خسارت و هتک جاه افراد را فراهم می آورد و به خشکی امدن بن قوانین فرمانده پیگرد قانونی دارد.
آقا عباس موسوی در اظهاراتی با اقرار این که گروه های تروریستی مانند داعش و شخصیت هایی مانند ابوبکر بغدادی و امثال وی که در راس قسمت قسمت کردن های تروریستی قرار دارند بوسیله ادعا و اعتراف خود آمریکایی ها توسط خود آنها به حیات آمده اند، گفت : این گروه ها و افراد بخاطر آمریکایی ها تاریخ مصرف دارند و هرگاه تاریخ کاربرد آنها به فرجام برسد آنها را از بین می برند.

این دیپلمات کشورمان با پافشاری بر این که گروه تروریستی داعش را جوانان جریان مقاومت و امت ها و طالع های سوریه، عراق با پشتیبانی لجستیکی ایران و مردم متدین منطقه با ایستادگی خود از بین بردند ادامه انصاف: اما متاسفانه هنوز تفکر تروریسم و فرقه گرایی حی است و کشورهایی چون آمریکا از آنها برای اهداف خویشتن کاربرد می کنند بنابراین ما کشته شدن ابوبکر بغدادی را پایان داعش نمی دانیم.

وی ادامه داد: گرچه داعش را شکست داده ایم، اما بانگ می دهیم که این تفکر هنوز زنده است و مقدور است بقایای آنها توسط آمریکایی ها در منطقه سازماندهی شوند چنانچه که مشت به عملیات تخریبی شوند.

موسوی در گفت وگو با خبرگزاری صداو سیما با بیان این که ما این اقدامات آمریکایی ها را که همراه با سروصدای زیادی بود خیلی عجیب و غریبه نمی دانیم، دنباله رحم: آنها عموما  با نزدیک شدن به موسم انتخابات حربه های این چنینی را برای مصارف داخلی خویشتن رو می کنند.

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: به نظر ما اقدام آمریکایی ها، اقدام بزرگی نبوده است و همانطور که رمز شد داعش توسط ما و کشورهای منطقه شکست داده شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که دشمنان منطقه بخاطر آینده منطقه باز چه نقشه هایی در سر دارند.
اپل واچ روزگار هوشمند اختصاصی اپل است که از محدودیت های متنوعی بهره می گیرد و جزو محبوب ترین زمانه های دنیا به شمار می آید. یکی از قابلیت های مهم این روزگار هوشمند، «تشخیص سقوط» خواه Fall Detection معروفیت دارد که تاکنون توانسته است جان افراد یدکی را استخلاص دهد. 

اگر اپل واچ از عادت توان Fall Detection تشخیص دهد که کاربر از ارتفاع روی زمین افتاده است، با اورژانس و نیز مخاطبان اضطراری او وابستگی می گیرد و همه ی آن ها را متوجه می کند. قابلیت یادشده می تواند درون مواقع حساس این چنینی، بسیار کارآمد باشد و تا اینکه جان کاربر را خلاصی دهد. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان Fall Detection را داخل اپل واچ فعال کرد، در ادامه ی این آموزش زومیت را پیوند کنید.کوشا سازی Fall Detection

پس از فروش اپل واچ، وقتی مراحل آماده سازی ساعت را می گذرانید از شما خواسته می شود توان Fall Detection و خدمات اضطراری را فعال کنید. اگر در آن زمان قابلیت یادشده را کوشا نکرده اید یا این که میل دارید از کوشا بودن آن اطمینان حاصل کنید، ابتدا متوجه اپلیکیشن Watch تو آیفون شوید.

اگر نتوانستید اپلیکیشن Watch را در آیفون تان پیدا کنید، انگشت خود را روی نمایشگر بوسیله سمت پایین بکشید تا ابزار جست و رود Spotlight اپل مشخص شود. در این ابزار عبارت Watch را جست و مجرای لنف کنید تا اپلیکیشن موردبحث بالا بیاید:



با ورود به اپلیکیشن واچ، وارد تب My Watch شوید و به جانب پایین اسکرول کنید تا به بخش Emergency SOS برسید:



با ورود به جزء Emergency SOS نوار تحول وضعیت کنار Fall Detection را لمس کنید تا این توان فعال یا غیرفعال شود. با فعال سازی این قابلیت، چنانچه ساعت امتیاز دهد که دچار حادثه شده اید و زخم دیده اید، آلارمی را روی ورقه صریح می کند؛ اگر کاربر به آلارم یادشده پاسخ ندهد، ساعت با اورژانس و مخاطبان اضطراری ثبت شده داخل گوشی تماس محکم خواهد کرد.



البته افزون به خشکی امدن رویه بالا، امکان فعال سازی Fall Detection از طریق خود اپل واچ غصه وجود دارد. بدین سرود می توانید وارد اپلیکیشن Settings شوید، سپس پس از ورود به بخش SOS، وارد Fall Detection شوید. در اینجا می توانید نوار تغییر وضعیت بر Fall Detection را فعال کنید. تعیین مخاطبان اضطراری

همانطور که رمز کردیم، اگر اپل واچ امتیاز دهد که کاربر دچار صدمه شده است، در کنار اورژانس با مخاطبان اضطراری نیز ربط خواهد گرفت. مخاطبان اضطراری از ابتدا تعیین نشده اند و کاربر خودش باید آن ها را گلچین کند. تعیین مخاطبان اضطراری باید از طریق اپلیکیشن Health ادا شود.

بدین مشیت در آیفون به ظهر اپلیکیشن Health بگردید و هوشیار آن شوید؛ قرین دفعه ی قبل، اگر نتوانستید این اپلیکیشن را نمایان کنید، انگشت خود را روی صفحه بوسیله سمت پایین بکشید تا ابزار جست و جوی Spotlight بالا بیاید:



پس از دخول به اپلیکیشن Health در گوشه ی سمت راست ارتفاع روی آواتار خویشتن ضربه بزنید:



تو صفحه ی بازشده بوسیله سمت پایین اسکرول کنید تا بوسیله گزینه ی Medical ID برسید:



منوی Medical ID فهرست تمامی اطلاعاتی را که درمورد خودتان به گوشی ارائه داده اید، نشان می دهد. برای اضافه کردن مخاطبان اضطراری، روی گزینه ی Edit در گوشه ی جانب راست بالا ضربه بزنید:



در ورق ی بازشده به جانب پایین اسکرول کنید تا بوسیله بخش Emergency Contacts برسید. پس از ورود به این بخش، روی گزینه ی Add Emergency Contact ضربه بزنید. درون ضمن می توانید روی گزینه های قرمزرنگ «-» ضربه بزنید تا افراد حاضر در فهرست مخاطبان اضطراری، حذف شوند:



پس از ضربه کوفتن روی Add Emergency Contact دانا فهرست مخاطبین خواهید شد و در آن جا خواهید توانست افرادی که می خواهید، بوسیله عنوان مخاطب اضطراری برگزینی کنید. بعد باید گلچین کنید که مخاطب موردبحث چه نسبتی با شما دارد:



پس از اضافه کردن مخاطبان اضطراری، روی گزینه ی Done داخل گوشه ی سمت راست بلندی ضربه بزنید:



با اجرا مراحل بالا، مخاطبین اضطراری موردنظرتان ذخیره خواهند شد. چنانچه ساعت تشخیص دهد که از جایی سقوط کرده اید و کبود شدگی دیده اید، مخاطبان اضطراری شما نیز همراه با اورژانس از این اتفاق مسبوق خواهند شد. در ضمن اپل واچ، لوکیشن شما را نیز برای مخاطبین اضطراری می فرستد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد قابلیت Fall Detection اپل واچ دارید؟اگر به مطالب آموزشی دلبستگی مند هستید، حتما به صفحه ی ویژه ی این دسته از مقالات داخل زومیت سری بزنیدبیشتر بخوانید:هزینه ساخت هر آیفون و سر تعیین ارج آنApple Pay محبوب ترین اپلیکیشن صیقل موبایلی لقب گرفتقابلیت Semantic Rendering چگونه عملکرد دوربین آیفون 11 را بهبود می بخشد؟آیفون 11 سهم اپل را در بازار اروپا، ژاپن و استرالیا افزایش داده استاظهارنظر رئیس اجرایی بانک گلدمن ساکس درباره اپل کارت