کتونی

درون حال مجهز نهضت هایی میان قضا و قدر هند و چین حیات دارد؛ به نحوی که مقامات امنیتی ناحیه هند، چروک را بوسیله جاسوسی از شهروندان هندی با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص گجت های قابل حمل متهم می کنند.

در این رابطه، فهرستی نیز منتشر شده است که شامل اپلیکیشن های مختلفی می شود. بوسیله گفته مقامات هند، چنین اپلیکیشن هایی پرخطر محسوب می شوند و احتمال سرقت داده ها شهروندان هندی را به همراه دارند. جالب است بدانید در میان اپلیکیشن ها می استعداد اپلیکشین های شرکت شیائومی را نیز مشاهده کرد.

یکی از اپلیکیشن های مجبوب داخل فهرست، اپلیکیشن تیک تاک است که البته تو ایران نیز کاربران بسیاری دارد و تقریبا شبیه به اینستاگرام است. بازی کلش آو کینگز (Clash of Kings) همچنین داخل فهرست اپلیکیشن های پرخطر از نگاه مقامات هندی دیده می شود.

درون گذشته نیز مقامات هندی دست به چنین اقداماتی خورده و خواستار مسدود شدن دسترسی به اپلیکیشن زوم شده بودند. زوم اپلیکیشنی برای برقراری چت تصویری است و کاربران بسیاری تو سراسر دنیا دارد.

با این حال، عجیب ترین موارد موجود داخل فهرست عرضه شده توسط مقامات هندی را اپلیکیشن های شرکت شیائومی تشکیل می دهند. اصولا اپلیکیشن های Mi Store و Mi Community بخاطر مصرف و عرضه بازخورد بوسیله محصولات شیائومی استفاده می شوند. با این حال، مقامات هندی معتقد هستند که اطلاعات کاربران از قاعده این دو اپلیکیشن بوسیله سرقت می رود.

گویا فراغت است هر یک از ۵۲ اپلیکیشن موجود درون سیاهه مورد تجسس دقیقی قرار گیرند. با این حال، مقامات هندی می گویند اپلیکیشن های ذکرشده تنها داده ها شهروندان هندی را نمی دزدند؛ بلکه با مدیریت اینترنت مصرفی می توانند باعث آسیب رساندن به شرایط شبکه اینترنت هند در وضعیت خاص شوند. درون ادامه می توانید به سیاهه ارائه شده توسط راه اندازی های امنیتی هند دسترسی داشته باشید. به گفته مقامات امنیتی هند، این اپلیکیشن ها باید سریعا مسدود شوند و دسترسی شهروندان هندی بوسیله آن ها کمیت شود.TikTokMi StoreMi CommunityWeiboWeChatSHAREitClash of KingsDU recorderYouCam Makeup360 SecurityDU Battery SaverDU BrowserDU CleanerDU PrivacyClean Master – CheetahCacheClearDU apps studioBaidu TranslateBaidu MapQQ LauncherQQ Security CentreQQ PlayerQQ MusicQQ MailQQ NewsFeedWeSyncQQ InternationalES File ExplorerMi Video call-XiaomiParallel SpaceSelfieCityMail MasterVault-HideVigo VideoBigo LiveUC NewsUC BrowserBeautyPlusXenderClubFactoryHeloLIKEKwaiROMWESHEINNewsDogWonder CameraPhoto WonderAPUS BrowserVivaVideo- QU Video IncPerfect CorpCM BrowserVirus Cleanerبیشتر بخوانید:انتقادهای جدی مایکروسافت از مقیاس درآمدی اپ استور اپلاپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۳۱ خرداد)گوگل وضع جدیدی برای ابتیاع پول اعانه اپلیکیشن ها در خارج از هوا اپلیکیشن نمایش می دهدگوگل سرویسی قرین پینترست به اشتهار Keen طراحی می کندفیسبوک سرو رقیب استریت ویو گوگل مپس را فروش
  • ۹۹/۰۴/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی