کتونی

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

این دو گوشی به تزیین عده مدل SM-G۷۷۰F و SM-N۷۷۰F را یدک می کشند و البته درون مورد نوت ۱۰ لایت سامسونگ چیز زیادی نمی توان گفت، اما خوشبختانه داخل وفاق با مشخصات معیار لایت گلکسی اس ۱۰ می نبوغ با قاطعیت بیشتری اظهارنظر کرد.

باید خاطرنشان کنیم که گلکسی اس ۱۰ لایت شاید یک نام دیگری برای گلکسی A۹۱ باشد. این گوشی در ته رنگ های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. داخل ربط با دیگر مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت هم می توانیم بوسیله محدودیت های گلکسی A۹۱ اشاره کنیم.

این یعنی باید مراد بهره گیری از اسنپ دراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از شارژ زننده ۴۵ وات را داشته باشیم. در پنل پشتی هم ظاهرا دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی وظیفه ی عکس برداری را پهلو عهده دارند و در بالای نمایشگر هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این گوشی ظاهرا از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد که این یعنی بزرگ تر از نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی اس ۱۰ پلاس است و بی آرامی اندازه نمایشگر مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ خواهد بود. ارشد تر بودن نمایشگر و بهره گیری از نمایشگر بزرگ تیز نسبت به گلکسی اس ۱۰ پلاس منجر به افزایش دلربایی این گوشی خواهد شد. در هر صورت به زودی خبرهای بیشتری داخل مورد آن منتشر می شود.

منبع: GSM Arena
به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرماندهنیروی هوایی ارتشدرباره برنامه های عریض این نیرو برای مشارکت فعال داخل راهپیمایی مجلل اربعین حسینی، اظهار کرد: پهلو اساس عهده دار ذاتی نیروی فلکی لشکر جمهوری اسلامی ایران و طبق هماهنگی های صورت گرفته، هواپیمای  C۱۳۰ نیروی آسمانی ارتش با ۵۰ تخت بیمارستانی سیار، از تهران جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) عازم فرودگاه ایلام و مرز زمینی مهران شد.

 نصیرزاده در ادامه افزود: آویشن امدادی دایره بهداشت و درمان نیروی آسمانی خیل متشکل از ۸ نفر از متخصصین این نیرو به همراه نفراتی از اورژانس تهران با برگ و امکانات کامل پزشکی برای علاج و انتقال به موقع بیماران به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این امدادرسانی ۴۴ نفر مصدوم از فرودگاه ایلام بوسیله تهران انتقال داده شد که ۱۵ نفر از این بیماران برای نصیب مندی از امکانات درمانی بیشتر، توسط همکاران اورژانس تهران به بیمارستان بعثت نیروی فلکی ارتش و بعضی از مصدومین نیز به سایر بیمارستان ها نقل مکان شدند.

فرمانده نیروی هوایی لشکر در پایان تصریح کرد: نیروی آسمانی با تمام توان و امکانات خود آماده خدمت رسانی بیشتر به زوار کربلا طی روزهای آتی است.
اسلکدر جدیدترین آمار خود دعوی کرد که روزانه ۱۲ میلیون کاربر فعال دارد. پلتفرم همکاری مستخدم اسلک اکنون جزو پرطرفدارترین پلتفرم ها محسوب می شود و آن ها توقع می کنند که کاربرانشان بیش از کاربران رقیب یعنی Microsoft Teams، در پلتفرم فعالیت می کنند.مقاله های مرتبط:مایکروسافت تیمز با ۱۳ میلیون کاربر یومیه اسلک را ظهر قاعده گذاشتچرا مایکروسافت می تواند اسلک را به عرشه بکشد؟

آمار قبلی اسلک با موضوع کاربران کوشا روزانه، ماه ژانویه منتشر شد که تعداد آن ها را ۱۰ میلیون نفر نشانی می کرد. مایکروسافت در ماه ژوئیه آمار مشابهی منتشر و ادعای پست سر گذاشتن اسلک را با ۱۳ میلیون کاربر روزانه مطرح کرد. به هرحال گستردن آمارها درگیری بین دو شرکت و پلتفرم را به فاز شدیدتری برد.

اسلک امروز ادعا می کند که آمار کاربران فعال، بخاطر مدال دادن تأثیرگذاری پلتفرم کافی نیست. آن ها از عبارت Deep Engagement برای نشان دادن باهم اتحاد کردن کاربران داخل پلتفرم استفاده می کنند و آن را گواهی بر نفوذ عمیق تر به خشکی امدن بازار می دانند. شرکت مطالبه می کند که کاربران درخت سرو پولی روزانه بسیار از ۹ ساعت به سرو همواره هستند و حدود ۹۰ دقیقه نیز فعالیت مستمر و جناب حاد دارند.

برایان الیون، کمک مبصر اسلک، داخل پستی وبلاگی دوروبر آمار کاربران فعال نوشت:چنین مصرف ی حاد ای بوسیله چه معنا خواهد بود؟ این آمار، به قیافه میانگین پنج میلیارد فعالیت هفتگی درون پلتفرم را نشان می دهد. فعالیت هایی که شامل خواندن و نوشتن پیام، بارگذاری و نظر اعطا کردن روی فایل ها، ایفا جست وجو و بنیانی پر حرارت از همه، تعامل با اپلیکیشن ها می شود.

اسلک با وجود آمار کم نسبت به تیمز، کاربران فعال تری دارد

اسلک درون پست وبلاگی خود اشاره ی مستقیمی به پلتفرم مایکروسافت تیمز نمی کند، اما به هرحال اطلاعات پس بنیان ای نمایش شده توسط سخنگوی شرکت، نشان از درک شدت هم چشمی از سوی آن ها دارد. به عنوان مثال، گزارش اخیر سرویس Okta علامت می دهد که از میان مشتریان Okta که از آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند، استفاده از اسلک از ۱۱ به ۳۱ درصد تکثیر یافته است. این افزایش از اکتبر ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۱۹ ثبت شد. سرویس Productiv غصه بررسی ی موردی روی دو سرو اجرا عدل و اثبات کرد که یک کاربر داخل استفاده از اسلک، ۱۰ برابر درگیری و استفاده ی فعالانه ی بیشتر نسبت بوسیله تیمز دارد.

در مدخل دیگری از گزارش اسلک مطالبه می شود که در بخش پایگاه مشتریان، سطوح مشابهی از تکثیر درگیری و کاربرد فعالانه دیده می شود. میان ۵۰ مشتری گران کردن آن ها که حداقل ۷۰ درصد از آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند، از ابزارهای هماهنگی آفیس با اسلک روزی می برند. همگی ی آمارها و تجسس های مذکور این امکان را به اسلک می دهد تا مشتریان و کاربران خود را با وجود تعداد کمتر، فعال خیس و دلبستگی مندتر از سرویس رقیب نشان دهد.

الیوت در مدخل دیگری از پست وبلاگی می نویسد:با حیات اضافه تعداد کاربران فعال روزانه ، ما موفقیت را با ارزشی می سنجیم که کاربران از اسلک قبض می کنند. ارزش مذکور با درگیری فعالانه و ژرف آن ها سنجیده می شود. بوسیله زبان ساده اگر کاربران از سرویس استفاده ی فعالانه نداشته باشند، نمی توان آن را ابزار همکاری موفقی دانست.بیشتر بخوانید:کیبورد جدید مایکروسافت با کلید مخصوص آفیس و ایموجی معرفی شدMicrosoft To Do اندروید با چندین فردی جدید بوسیله روزرسانی شدبرنامه Your Phone مایکروسافت با استعداد همگام سازی ارتباط های اندروید در ویندوزویندوز 10 با پردازنده مبتنی بر آرم؛ خواست چه امتحان ای را داشته باشیم؟برنامه مایکروسافت برای اتصال آدم مناطق فقیرنشین جهان به اینترنت
بوسیله گزارش سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی کاراته ایران با کسب ۵ مدال عنوان قهرمانی ششمین مرحله لیگ معزز کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو را بوسیله دست آورد.

داخل این دوره از رقابت ها سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و ذبیح الله پورشیب طلایی های ایران بودند. سجاد گنج زاده بوسیله علامت نقره و بهمن عسگری همچنین بوسیله مدال برنز دست یافتند.

این بهینه عملکرد کاراته ایران داخل ۶ مرحله لیگ مرجح کاراته وان سال ۲۰۱۹ است. تا پیش از این کاراته ایران داخل مجموع مردان و زنان نتوانسته بود به ۳ طلا دست یابد.

نتایج ایران داخل ۵ وعده گذشته لیگ عزیز کاراته وان سال ۲۰۱۹ به شرح زیر است:

وعده اول، پاریس فرانسه: (۱ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز)

کود دوم، دبیامارات: (۱ طلا، ۲ نقره و ۷ برنز)

کود سوم، باختر: (۱ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز)

وهله چهارم، شانگهای چین: (۱ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز)

وعده پنجم، توکیو ژاپن: (۱ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز)
بوسیله گفته «مصطفی بیات» مدیر فرهنگسرای عترت، کنفرانس جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین(ع) داخل این سنت مشارکت دارند. او با توضیح دستور کار ها گفت: «مراسم با اجرای «مجید یراقبافان» فاتحه می شود و «حمید علیمی» مداحی می کند و «وحید قاسمی» و خردسال شاعر «مهدیار خراسانی» برنامه شعرخوانی خواهند داشت. تماشاخانه آیینی شهادت محضر رقیه(س) هم دستور کار دیگری است که درون راسته آیینی امام حسین(ع) عمل می شود.»

به گفته مدیر فرهنگسرای عترت این مراسم ابتدایی بار سال ۹۲ تو ده قم برگزار شد و از سال ۹۳ این مراسم در ۳۰ عمه از شهرها و کشورهای اسلامی و اروپایی برگزار می شود. در این تشریفات که پس ازآن از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود به دختران ۳ تا ۱۰ ساله هدایایی اهدا و از شرکت کنندگان درون قالب موکب های اربعینی خوش آمد می شود.
راسته ۸ جدیدترین نسخه ی فروشگاه اپلیکیشن همگان بازار است که با تغییرات بنیانی ای نسبت به نسخه های پیشین منتشر شده است. در این نسخه علاوه بر بهبودهای فراوان مرتبط با کارایی، کافه بازار تمرکز ویژه ای روی گشایش امنیت کاربران داشته است. ازجمله ویژگی های جدید راسته ۸ می توان بوسیله موارد مافوق اشاره کرد:

فناوری های جدید

به گفته ی کافه بازار، در تاسیس این نسخه از بازار برای تکثیر سرعت، امنیت و کارایی از «جدیدترین فناوری های اندروید» استعمال شده است. این فناوری ها قرار است از منابع سخت افزاری دستگاه از جمله باتری، حافظه و پردازنده، به صورت بهترین تری مصرف کنند. نیز تو این نسخه دسترسی های مورد نیاز بازار کاهش پیدا کرده است. بوسیله عنوان مثال، راسته ۸ با استعمال از API جدید SMS Retriever می تواند بدون دسترسی به پیامک های کاربر، عزب رمز یک بار مصرف ارسال شده با پیامک را بخواند.

سپر امنیت 

سپر امنیت بازار که قبلا به شکل محدود و آزمایشی برای گروهی از کاربران کوشا بود، در این نسخه برای همه ی کاربران فعال شده است. آنطور که کافه بازار می گوید، با مصرف از ابزارهای انواع سنجش امان برنامه ها، از یکسره ۱۰ آنتی ویروس (شامل Lookout، Kaspersky و Bitdefender)، بررسی های مستمر کارشناسان، گزارش های کاربران و سایر مراجع، رفتارهای انقلابی برنامه ها تا اینکه پس از نشر به رخساره مداوم و خودکار تک رصد و معارفه قرار می گیرند و  برنامه های مخرب  از بازار حذف می شوند. به علاوه، از قانون سپر پناه میدان به کاربرانی که پیش برنده این طور اپلیکیشن هایی را نصب کرده اند، آژیر داده می شود که آن ها را پاک کنند.

کاربران تو قیافه مشاهده ی هرگونه اقدام مخرب در یک برنامه، می توانند با کاربرد از دکمه ی «شکایت از دستور کار»، تخلف را گزارش کنند. 



گشایش رابط کاربری بازار

بنا به ادعای کافه بازار، برای دسترسی بهتر به انواع محتوای موجود داخل بازار و سهولت کاربرد ی کاربران، تغییرات وسیع ای داخل اساس طراحی نسخه ی ۸ بازار صورت گرفته است. تیم امتحان ی کاربری میدان با استعمال از چارچوب طراحی جدید، ضمن بهبود رنگ، کنتراست و ساده سازی صفحه ها، یکپارچگی و دسترسی پذیری علیه را افزایش داده است.



به نظر می رسد، کافه بازار تصمیم گرفته است تا با متابعت از گوگل، رنگ جزیی پا بر جا اپلیکیشن را تبدیل بدهد تا با رنگ بوسیله کاررفته در لوگوی جدید اندروید ۱۰ هماهنگی بیشتری داشته باشد

در این نسخه نیز تماشاگر تفکیک نیکوترین تر محتوای ویدیویی از برنامه ها و بازی ها هستیم.بیشتر بخوانید:در آستانه رویداد امشب اپل، اپ استور تو مقاطعی از دسترس خارج شدبازنگری سخاوتمندانه اپل درون الگوریتم جستجوی اپ استورهشدار کافه بازار به کاربران: اپلیکیشن CamScanner را حذف کنیدگزارش ویدیویی زومیت از رویداد تبلیغات داخل رسیدگی کافه بازارکافه بازار: توسعه هسته سیستم تبلیغات در جستار تکمیل شده است
ایسنا نوشت: نرخ اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن نسبت بوسیله هفته گذشته چندان تفاوتی نداشته است و در حدود قیمت ۴۰ هزار تومان قسط و ستد می شود.

تشخیص تسهیلات مسکن مردادماه سال ۱۳۹۸ در حال مهیا اندکی بیشتر از ۴۲ هزار تومان است و امتیاز تسهیلات مسکن فروردین ماه ۱۳۹۸ حدود ۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.

تو طبق برخی از این اوراق کمینه از ۴۰ هزار تومان عدالت و ستد می شود. نمونه آن اوراق آبان ماه سال ۱۳۹۶ که قیمتش بوسیله ۳۸ هزاره و ۸۰۰ تومان میرسد. همچنین تسه خرداد ۱۳۹۷ حدود ۳۹ هزاره تومان است.

تو عین حال اکثر تسه ها حدود ارج ۴۰ هزار تومان هستند و بوسیله همین دلیل این گزارش با توجه بوسیله این قیمت نوشته شده است.

با توجه به اینکه که های تهرانی برای دریافت قرضه ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، هزینه این تعداد اوراق آن ها هشت میلیون تومان می شود. به این مبلغ با احتساب ۲۰ میلیون تومان بدهی جعاله که بابت معامله آن باید ۴۰ برگ تسه خریداری شود، یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اضافه می شود. در نتیجه در مجموع باید برای دریافت وام ۱۲۰ میلیون تومانی بناء حدود ۹ میلیون و ۶۰۰ هزاره تومان خرج شود.

همچنین چوب بست های غیر تهرانی که درون شهرهایی با جمعیت بسیار تر از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت عمر می کنند، می توانند تا سقف ۸۰ میلیون تومان بدهی بگیرند که برای ستاندن این مبلغ باید ۱۶۰ ورق بهادار خریداری کنند و با این حساب باید حدود شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بابت معامله این اوراق بپردازند که با احتساب یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای معامله اوراق وام جعاله، در مجموع بخاطر دریافت بدهی ۱۰۰ میلیون تومانی باید هشت میلیون تومان پرداخت کنند.

علاوه بر این، که های ساکن درون سایر شهرهای با جمعیت تحت ۲۰۰ هزار نفر می توانند برای گرفتن ۶۰ میلیون تومان قرضه مسکن، ۱۲۰ برگ بهادار خریداری کنند که باید چهار میلیون و ۸۰۰ هزاره تومان بابت خرید اوراق بپردازند. نیز برای دریافت ۲۰ میلیون تومان دیگر بابت بدهی جعاله نیز باید یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کنند که در مجموع برای قرضه ۸۰ میلیون تومانی، حدود شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از سوی زوجین باید پرداخت شود.

مجردهای تهرانی همچنین می توانند تا سقف ۶۰ میلیون تومان و مجردهایی که تو مراکز استان های بالای ۲۰۰ هزاره نفر انباشتگی دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان و درون نهایت غیر چوب بست های بی حرکت در سایر مناطق تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام قبض کنند که بوسیله ترتیب هر کدام باید ۱۲۰، ۱۰۰ و ۸۰ تجهیزات بهادار اوراق تسهیلات بناء را از فرابورس ایران خریداری کنند.

با این احصائیه مجردهای تهرانی باید برای ابتیاع این اوراق چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، افراد ساکن در مراکز استان بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سکه چهار میلیون تومان و افراد قسمت قسمت کردن ثالث مسکوک سه میلیون و ۲۰۰ هزاره تومان پرداخت کنند. البته در صورت تمایل برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی جعاله باید مسکوک یک میلیون و ۶۰۰ هزاره تومان دیگر غم بپردازند.

اوراق تسهیلات مسکن نبوغ معامله در فرابورس ایران را دارد و ارزش نامدار هر برگ پنج میلیون ریال است. مدت اعتبار اوراق تسه حداکثر تا دو دوره جگر ماهه قابل تمدید است. این اوراق با توجه به این که چقدر تا زمان اعتبارش باقیمانده، بها متفاوتی دارد. در صورتی که مدت حیثیت این اوراق بوسیله اتمام رسیده و دارنده اوراق از تسهیلات آن استفاده نکند، تشبیه کردن معاملاتی آن راکد خواهد شد و وجوه پرداختی دیگر به دارنده اوراق بازپرداخت نخواهد شد.

اکسید مهر

به گزارش همشهری، بوی مهر، بوی مهربانی، بوی لبخند، بوی درس و مدرسه و میل کودکانه داخل پیاده روها، بوی نمره های ۲۰، بوی دفتر حساب و فتنه های ناتمام، بوی دوستی و محبت فضای شهر را پر کرده است. پاییز با آغاز مهر با خود شور آورده است درختان آماده می شوند تا با شوق، برگ های رنگارنگشان را زیرا که کاغذهای رنگی بر عادت کودکانی که مشتاقانه به دبیرستان می روند بریزند. واژه ها بر تخته های سیاه جان می گیرند و پروانه می شوند تا در حین های هیجان خورده کودکان پرواز و فضای لرزان کلاس را گرم کنند.

امروز اولین روز از ماه نرمی و مطلع فصل پاییز، ماه تحصیل، تلاش، مشق و دبیرستان است و با به صدا درآمدن زنگ های مدارس، سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ با حضور بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار  دانش آموز  استان های شمال غرب آغاز شد. مشاهده بصیرت آموزانی که با لباس های یکسان دست در دست پدران و مادران در خیابان ها راهی مدارس بودند؛ خاطره روزهای شیرین فراگیری و مدرسه را برای بسیاری از بزرگسالان زنده کرد. سال تحصیلی اردبیل با ۲۵۰ هزار معرفت آموز  مدیر کل آموزش و پرورش استان: ۳۳۰۰ واحد آموزشی با بیش از ۱۰ هزار کلاس درس در استان میزبان معرفت آموزان اردبیلی هستند

امروز بعد از مدت ها مجاهدت برای آمادگی بازگشایی مدارس، زنگ سال تحصیلی جدید بوسیله ندا درآمد و دانش آموزان عازم مدرسه ها شدند. هرچند برای شروع تحصیلی قوم ها دغدغه های زیادی داشته اند، با تمام این احوال آموزش و یادگیری و مسئولان و والدین علم آموزان  خود را بخاطر چنین بهره مهیا کرده اند. آمار دانش آموزان و مدارس

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، درون سال تحصیلی جدید ۳ هزار و ۳۰۰ واحد آموزشی با بسیار از ۱۰ هزار کلاس فراگیری در استان پذیرای ۲۵۰ هزار دانش آموز و ۱۹ هزار نیروی فرهنگی خواهد وجود. «احمد ناصری» با بیان این که پوشش تحصیلی در پیش دبستانی به دلیل اجباری نبودنحدود ۸۱ درصد است، عنوان می کند: این مقیاس تو مقطع بدوی تقریبا ۱۰۰ درصد، مقطع متوسطه نخست ۹۴ درصد و داخل مقطع متوسطه دوم ۸۰ درصد است. وی می افزاید: ۲۰ درصد مدارس استان غیردولتی و ۴۵ واحد آموزشی هیات امنایی تو استان دایر است که استقبال از این مدارس متجاوز اما ظرفیت محدود است. ناصری با اشاره به توزیع کتب درسی می گوید: بیش از ۲ میلیون شیطان تاریخ برای آغاز سال تحصیلی جدید توزیع و غیر از دانش آموزان گرداگرد شروع متوسطه استراحت شده تاریخچه های درسی دانش آموزان درون سایر مقاطع از طریق مدارس تامین شود که با شرکت مدارس داخل این شالوده اقدام شده است. دغدغه سرویس

هماهنگی سرویس مدارس از دیگر دغدغه های فدایی والدین داخل مبدا سال تحصیلی است. والدین انتظار دارند درخت سرو تحت نظارت مستقیم سازمان طاس آموزش و پرورش باشد تا بتوانند با تصوری آسوده نمدار فرزندان خود را سرو مدارس بسپارند. به گفته مدیر طاس آموزش و یادگیری استان، حدود ۲۰ هزار دانش آموز بخاطر استفاده از درخت سرو مدارس اعلام آمادگی کرده اند که بخاطر این نقل و احاله ۲ هزاره مایه خودرو تمهید دیده شده است. این سرویس ها با شریک شدن خانواده ها و هم گذاری اولیا و مربیان فعالیت خواهند کرد.

ناصری داخل مورد تعطیلی مدارس در ایام سرد سال و به دلیل برودت محیط بی قراری بیان می نرم: در همه شهرستان ها با هماهنگی فرمانداران و روسای آموزش و یادگیری و جمع بندی آموزش متوسطه، تعطیلی مدارس با هماهنگی روابط اشتراکی و رسانه ها اطلاع دادن می شود تا دانش آموزان و خانواده های آنها از این بابت مشکلی نداشته باشند. وی تاکید می درنگ: مطابق فرمول اعلام تعطیلی مدارس که شامل مفروضات هواشناسی و مشاهدات میدانی است، با تصمیم مدیران آموزش و پرورش و فرمانداران هر منطقه تعطیلی ها حداکثر تا ساعت ۲۲ هر شب و ۶ بامداد هر روز اخبار می شود. تقلا ما پهلو این است تا هماهنگی های بهتری درون این خصوص نسبت بوسیله سال های قبل داشته باشیم. شکل فرم گران مدارس 

تامین شکل فرم هم از دیگر دغدغه های والدین است. در این زمینه آنها تاکید می کنند مدارس هر سال رنگ جزیی و طرح لباس فرم را عوض می کنند و والدین نمی توانند فرزندان خود را متفاوت با بقیه همکلاسی ها روانه دبیرستان کنند. این در حالی است که هر مشت لباس فرم حداقل ۱۲۰ هزار تومان هزینه دارد و اگر مدارس طرح لباس فرم را عوض نکنند، بصیرت آموزان می توانند از شکل های سال گذشته استفاده کنند، بدون این که تمایزی بین آنها و بقیه دانش آموزان باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید کنار این که لباس فرم مدارس فقط در ۲۴۰ مدرسه استان انجام می شود و بیع آن قهری نیست، اظهار می کند: استفاده از شکل فرم با امتیاز شورای دبیرستان ایفا می شود و اگر اولیا نظر و پیشنهادی داشته باشند، می توانند در کنفرانس اولیا مطرح کنند تا داخل سال های سپس داخل غرض گیری ها اعمال شود. ناصری عنوان می درنگ: ۵۷ هزاره بینش آموز استان شامل ۲۲ درصد از شکل فرم استفاده می کنند. کمبود نیرو

وی با رمز به خروج ۱۱۰۰ معلم بازنشسته از مدارس در سال تحصیلی جدید عنوان می یواش: امسال ۴۷۰ معلم و سرباز معلم بوسیله چرخه تعلیم و تربیت استان جذب شده اند و با حکم واگذاری ۱۱۰۰ نیروی فرهنگی موافقت شده است. ناصری به مانور بازگشایی مدارس درون ۲۳ شهریور به نشانی یک طرحابتکاری رمز می بطی ء و می گوید: به خشکی امدن اساس این مانور، تمامی مدیران، معاونان و معلمان و حتی برخی بینش آموزان در مدرسه محضر یافتند تا آمادگی خود را برای مطلع هرچه بهتر بسنجند تدریس تعبیر مادری

مدیر کچل آموزش و تدریس استان در تک طرح حلقه بخاطر تدریس زبان مادری در استان بیان می کند: موافق برنامه زمان بندی شده، مدارس هفته ای ۲ ساعت زمان آزاد برای فوق برنامه ها دارند. چنانچه محتوای تدریس زبان بی سواد تدوین شود و شورای مدرسه برای پرورش اصطلاح مادری داخل ۲ ساعت زبر برنامه را صلاح بداند، از سال های دیگر این طرح می تواند ادا شود و امسال به دلیل آماده نبودن محتوا نظریه محو. ناصری نیز بوسیله هزینه کرد ۵ میلیارد تومانی این تجهیزات در اردبیل رمز می کند و می گوید: جوان بر ۵ میلیارد تومان عرض برای فروش تجهیزات بهداشتی و ورزشی برای مدارس نواحی و مناطق اردبیل هزینه شده است. این تجهیزات از محل سرمایه های تملک مایملک و پیشگیری و کاهش آسیب های مدنی استان اردبیل با دستور یمین استاندار اردبیل خریداری شده است. وی با اشاره به تجهیز مدارس به جهیز های نوین بهداشتی و ورزشی بخاطر کاهش آسیب های مدنی تاکید می کند: با نزدیک شدن به ماه بازگشایی مدارس، تمام ابعاد و جوانب را تو مدارس سنجیده ایم و با تجهیز همگی مدارس، امیدواریم امسال نرمی پرشوری را داخل مدارس شاهد باشیم. استانداردسازی سامانه گرمایشی

مدیر طاس نوسازی مدارس استان اردبیل غم بوسیله همشهری می گوید: تا اول سرما داخل سال جاری، بخاری های نفتی غیراستاندارد از مدارس استان برچیده می شود. «طالع لطفی» با اشاره به برنامه خداحافظی با بخاری نفتی و مصرف ۷۰ درصدی از سامانه گرمایشی مقیاس تو استان می افزاید: در این اساس ۳۱۵ دبستان شناسایی شده اند و درون مناطقی که دارای گاز و صاعقه هستند گرمخانه های هرمتیک نصب شده است، اما در مناطقی که دسترسی به مدفوع و برق نیست تقلا می شود از گرمخانه نفتی استاندارد استفاده شود. وی اشعار می بطی ء: اعتبار استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس از اعتبارات ملی تامین شده و امسال طولانی سامانه های گرمایشی مدارس کچل استان اردبیل استانداردسازی خواهند شد.

لطفی عنوان می درنگ: امسال ۳۲ پروژه دربرگیرنده ۱۹ مدرسه با ۱۱۴ کلاس، ۵ فضای ورزشی و ۸ نمازخانه مستقل در حیاط مدارس با حرمت بالغ کنار ۴۲ میلیارد تومان در استان تحویل داده شده است. مدیر کچل نوسازی مدارس استان اردبیل داخل تک شریک خیرین هم می گوید: ۳۰ درصد از مدارس دولتی موجود در استان اردبیل با انبازی خیرین احداث شده است و آنها با امن های خود داخل مدرسه سازی صحنه های ماندگار و جاودانه ای خلق کردن می کنند.

این مسئول از مقدمه عملیات اجرایی ۱۰ باب مدرسه در اردبیل خبر می دهد و می گوید: ۷ دبستان در شهرستان اردبیل، ۲ مدرسه در شهرستان هیر و بقیه بوسیله قیافه پراکنده در روستاها تو حال پیدایش هستند که به محض تکمیل مراحل پیدایش به چرخه فضاهای آموزشی می پیوندد. وی تاکید می کند: بازسازی مدارسی که داخل استان شرایط مناسبی ندارند یک رجحان مهم است و در این مبنا در صدد مطمئن اعتبارات کافی و لازم هستیم تا بتوانیم هرچه سریع مرطوب پروژه های نیمه کامل را به اتمام برسانیم و برای توسعه پروژه های آموزشی به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم. تشکیل ستاد انتظام راسته تو مرزوبوم نوشت ادوات 

رئیس هم گذاری فروشندگان لوازم التحریر استان اردبیل غم با اظهار این که در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بسیار از ۲۰۰ نوشت افزارفروش و کتاب فروش دارای مجوز در استان به دانش آموزان خدمات ارائه خواهند عدالت اشعار می درنگ: از اواسط شهریور تاکنون ۱۶۰ هزار جلد دکه ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۰۰ و ۴۰ تجهیزات نقاشی داخل استان با نرخ کم قیمت ارائه شده است. «یوسف سرایی» می افزاید: ستاد تنظیم بازار با همدستی اتحادیه نوشت افزار، انجمن ایمنی از مصرف کنندگان و اداره تجارت استان اردبیل تو استان فعال شده است و بازرسان به صورت نامحسوس در شهرها بوسیله کنترل وضعیت راسته مشغول هستند.

مهتر اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر استان پل ارتباطی آدم و مسئولان در راستای گزارش هر متد تخلف، اعم از کم فروشی یا گران فروشی در عرضه لوازم التحریر را سامانه ارتباطی ۱۲۴ نشانی کرد و از مردم گرایش در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از عادت این سامانه بوسیله سازمانبازرگانی وقوف دهند. سرایی در خصوص نبود تخلف در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تاکید می بطی ء: سال گذشته هیچ گزارشی مبنی بر تخلف نوشت افزارفروشان و تاریخچه فروشان در استان به دست ما نرسید. اجرای طرح های عملیاتی خلق کنف خرد آموزان 

فرمانده انتظامی استان اردبیل هم با اشاره بوسیله این که همزمان با آغاز جزئی از جمله مدارس طرح های عملیاتی ایجاد امان علم آموزان از سوی نیروی انتظامی اردبیل ایفا می شود اظهار می درنگ: از جمله محوری ترین طرح ها اجرای طرح «زنگ طرب» از سوی نیروی انتظامی است.  سردار «هوشنگ حسینی» از خلق فضای آموزشی امن برای دانش آموزان و دانشجویان در استان شناسایی می دهد و می گوید: عمده ترین شعار ما این است که برای تامین امنیت و آسایش در مدارس استان بوسیله شکل مناسب و قابل مقبول عمل کنیم و مدارس و دانشگاه ها جزو موارد محوری هستند.

این مسئول با رمز بوسیله کشف ۵ هزار و ۴۲۱ مغز مستقر گویا چرخنده و دستگیری عاملان توزیع این سفت ها و پلمب ۱۵ واحد صنفی داخل استان بیان می کند: ۵ نفر از اراذل و اوباشی را که جلو مدارس پرسه می زدند گرفتار کردیم که تمامی این موارد علامت از لول های قابل قبول نیروی انتظامی دارد. حسینی ابرام می کند: ایجاد ایمنی و آرامش درون بین علم آموزان یک اولویت اساسی و رادیکال است و در صدد هستیم با کمال مطلوب تحقق این اهداف به شکل مناسب عمل کنیم و اقدامات لازم را در این ماخذ ترقی دهیم. ویژگی جاه بخاطر ترمیم مدارس

«جواد زنجانی» فرمانروا اردبیل می گوید: برای بازسازی و ترمیم مدارس خسته شهرستان اردبیل با فردی اعتباری مواجهیم. با این که خیرین در مدرسه سازی مشارکت مطلوبی دارند همچنان کمبود مدرسه عاطفه می شود و برای رفع این مشکل باید بیش از پیش مجاهدت شود. وی تاکید می کند: برای رفع کمبودها باید طرح کارشناسی شده ساماندهی و جابه جایی مدارس با استفاده از ظرفیت و توان تو استان و همچنین با اولویت ایمنی تدوین شود. ۵۹۸ هزار دانش آموز درون ۵ هزار دبستان آذربایجان غربی

معاون سوادآموزی اداره بی مو آموزش و پرورش استان: در سال تحصیلی جدید ۳۵ هزار نفر در طرح های سوادآموزی باهم اتحاد کردن می کنند

بوی نرمی شهرها و روستاهای آذربایجان غربی را پر کرده است و نزدیک به ۶۰۰ هزار دانش آموز سال تحصیلی استان را از امروز آغاز کردند. به گزارش همشهری، این سال تحصیلی به گفته مسئولان همراه با انقلاب سوادآموزی همراه خواهد وجود و ۳۵ هزار بی سواد آموزش خواهند رویت.   افزایش تعداد دانش آموزان 

مدیر کل آموزش و درس آذربایجان غربی از آمادگی کامل مدارس شهری و روستایی آذربایجان غربی برای آغاز تحصیل خبر می دهد و می گوید: امسال ۵۹۸ هزار معرفت آموز داخل ۵ هزاره مدرسه در بکلی آذربایجان غربی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را آغاز کردند. «ابراهیم محمدی» تعداد معلمان و فعالان فرهنگی آذربایجان غربی را نیز ۳۶ هزار نفر عنوان می کند و می افزاید: امسال تعداد خرد آموزان استان بوسیله ویژه در مقطع اول ابتدایی افزایش داشته اند.

داخل مقطع ابتدایی افزایش ۲ هزار نفری جمعیت بصیرت آموزی را تماشایی هستیم.  وی از ثبت نام ۹۶ درصد خرد آموزان استان در سامانه سناد شناسایی می دهد و می گوید: بیش از ۸۷ درصد ابلاغ سیستمی همکاران صادر شده است و مشکلی از بابت ساماندهی و سازماندهی وجود ندارد. محمدی درباره افزودن پوشش پیش دبستانی تو استان و پوشش یافتن نوآموزان مناطق ۲۰ کیلومتری مرزی و حواشی شهرها اشعار می کند: با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان، مساعدت استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این طرح ارتکاب شد و خواهان تداوم این طرح هستیم. برخی دستگاه ها به مملکت پیش دبستانی دخول پیدا کرده اند که از دیدن قانونی بی عیب محو و هیچ دستگاهی عبث ورود به این مملکت و تشکیل کلاس ندارد، ولی ما تو این زمینه فقط خواستگار ثبت موضوع در سامانه هستیم و نقیض فعالیت آنها نیستیم. کمبودی برای توزیع کتب درسی نداریم

معاون آموزش متوسطه دایره کچل آموزش و فراگیری آذربایجان غربی می گوید: کتاب های درسی بخاطر اجرای پروژه مهر ۹۸ درون مناطق استان توزیع شده است و کمبودی در این بنیان حیات ندارد.   «مهین منافی» نشانی می بطی ء: تاریخچه درسی مقطع نخستین به تعداد ۳۴۵ هزاره بسته در مناطق توزیع شده است که بیش از ۹۵ درصد از تاریخ های تک حاجت است و تا چند روز آینده بقیه کتاب ها نیز توزیع می شود. تاریخ های مقطع متوسطه اول از لفظ مراکز توزیع و تاریخ فروشی ها توزیع شده و کتاب های مقطع متوسطه دوم همچنین داخل مناطق توزیع شده است.

وی با بیان این که به جز کتاب جدیدالتالیف «فکر کردن و سبک عمر» دختران باقی کتاب ها در مدارس توزیع شده است اقرار می درنگ: در بسرنوشت شوم دچار کردن تاریخ های فنی و صنف ای و کار و علم همچنین همگی کتاب ها بوسیله جز چند کتاب جدیدالتالیف تخصصی بقیه توزیع شده است. نرخ واقعی کتاب درسی خیلی بیشتر از مبلغ روی زرنگ است و این مسکوک بیشتر هزینه توزیع و نیروی انسانی است. منافی اصرار می کند: حدود بها ها بخاطر هر بسته تاریخچه آموزشی داخل مقطع مقدماتی از ۱۶ هزار تومان تا ۲۸ هزار تومان و درون متوسطه نظری از ۴۵ هزاره تومان تا ۶۰ هزار تومان است. کمک آموزش متوسطه اداره کل آموزش و فراگیری آذربایجان غربی عنوان می کند: درون مورد کتاب های رشته های کار و دانش با توجه به جدول دروس و استانداردهای مهارتی خارج از آموزش و پرورش، چندی از کتاب های اختصاصی با تربیت هنرستان و معلم دبیرستان بر شالوده استاندارد مهارتی از کتاب فروشی ها تهیه می شود. گام های بنیانی برای جوهر کنی بی سوادی 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم با بیان این که برای منبع کنی بی سوادی و افزایش بها سواد درون استان همه مردم در کنار مسئولین اجرایی باید سعی کنند می گوید: فلسفه تشکیل شورای آموزش و پرورش مشارکت اعطا کردن مردم داخل برنامه های آموزشی و تربیتی و نظارت مردم در پروگرام های فرهنگی و آموزشی است و باید زمینه این امر بیش از پیش برای انسان مهیا و تو نهایت، مشارکت لازم در این امر حاصل شود. «علی مصطفوی» با تقریر این که در بنیان سوادآموزی رتبه خوبی نداریم عنوان می کند: درون این خصوص چنانچه آموزش و تدریس را مسئول بدانیم، نتیجه مطلوب بوسیله مشت نخواهد آمد و چنانچه انبازی مردم و مایه های دیگر نباشد، آموزش و یادگیری به تنهایی درون این فرمان موفق نخواهد شد. داخل حوزه سوادآموزی تا زمانی که انسان مشارکت لازم را نداشته باشند و پای حکم نیایند، مسئولین و مدیران اجرایی نمی توانند چنان که باید کار خاص و تاثیرگذاری عمل دهند. لذا باید دست به دست حزن داده شود و برای ریشه کنی بی سوادی گام های اساسی برداشته شود. ۶۲۹ هزار نفر باسواد داخل ارومیه

کمک سوادآموزی موسسه کچل آموزش و یادگیری آذربایجان غربی با بیان این که ظرفیت ابلاغی درون بن سوادآموزی در استان برای سال جاری بیش از ۳۵ هزار نفر است تاکید می کند: از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۳ نفر داخل دوره سوادآموزی، ۸ هزاره و ۸۷۵ نفر تو پرگیر استقامت و ۸ هزار و ۷۱۵ نفر داخل اطراف واگذاری هستند. «علی اکبر صمیمی» با بیان این که ۶۲۹ هزار نفر باسواد تو ارومیه وجود دارد می افزاید: تعداد بی سوادان درون گروه اهل سنت ۱۰ تا ۴۹ سال ۴۷ هزار و ۷۸۷ هزار نفر است. وی با رمز به این که درصد باسوادی در ارومیه ۲/۹۲ درصد و میانگین استانی ۷/۹۰ درصد است عنوان می یواش: ۱۱۳ درصد از سوادآموزان ارومیه درون سال گذشته تحت پوشش آموزش های سوادآموزی قرار گرفتند. ۸۲۰۰مدرسه آذربایجان شرقی؛ میزبان بینش آموزان امسال ۷۸۰ هزار دانش آموز در استان بوسیله دبیرستان می روند

سیدمرتضی احمدپورتبریز – خبرنگار:هر سال فاتحه مهر دانش آموزان آذربایجان شرقی همراه با سایر دانش آموزان سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند. تعداد دانش آموزان در استان در سال های اخیر مسئله افزایشی داشته و تعداد بینش آموزان در مقاطع مختلف بوسیله عارض متناوب رو به رشد بوده است. در حالی که در سال گذشته تعداد دانش آموزان حدود ۷۵۰ هزار نفر بود، امسال به ۷۸۰ نفر رسیده است که این تعداد دانش آموز نیازمند خدمات آموزشی مفت هستند. این تو حالی است که امسال استان با چالش های متعددی داخل حوزه فضای آموزشی و تعداد نیروی انسانی
روبه رو است. دغدغه های آغاز سال جدید

درصد جالب توجهی از مدارس استان که تا ۴۰ درصد هم گفته می شود، تخریبی است و امسال حدود ۳ هزار نفر معلم و کادر آموزشی بازنشسته می شوند.  از سوی دیگر فضای فیزیکی اطراف مدارس از عموم شیار کشی های عابر پیاده، لکه گیری و اصلاح معابر اطراف مدارس مشکلاتی دارند که درون طولتابستان نیز مسئولان آموزش و پرورش بخاطر محلول این مشکلات آژیر داده بودند.  کمبود فضای ورزشی تو مدارس و مشکلات جسمی از یکسره اضافه معادل که ۲۲ درصد دانش آموزان استان را محبوس خود کرده است، یکی دیگر از مشکلات و چالش های پیش رو در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ است. سرویس های مدارس و مشکلاتی که در یک ماه شروع مهر بصیرت آموزان و والدین را توقیف می بطی ء اندوه هر سال موجب ترافیک و راهبندان درون ۱۵ روز اول در اطراف مدارس می شود.   تشکیل ستاد مهر از ۲۲ تیرماه

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان خاوری به همشهری می گوید: از ۲۲ تیرماه ستاد مهر در این سازمان کل آغاز بوسیله فرمان کرده و درون ۳۹ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش اقدامات مدیریتی برای آغاز سال تحصیلی عمل شده است. این ستاد تا اول مهرماه به صورت گسترده با شریک شدن فرهنگیان فعال بوده است.   «جعفر پاشایی» با اشاره به محضر ۷۸۰ هزاره بینش آموز در شروع مهربانی تو مدارس استان نشانی می نرم: از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر در مدارس غیردولتی و بقیه در مدارس دولتی مشغول به تحصیل هستند. ۴۱ هزار و ۵۰۰ معلم و کادر آموزشی هم درون مدارس دولتی و ۱۰ هزاره نفر تو مدارسغیردولتی به عنوان کادر آموزشی حضور خواهند داشت.  

وی در پاسخ به نحوه اعاده کمبود ۳ هزار نیروی انسانی متقاعد درون سال جاری اظهار می درنگ: امسال حدود ۱۲۵۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را جذب کرده ایم و ۱۶۵۰ نفر همچنین از مربیان با سابقه نهصت سوادآموزی و نیروهای حق التدریسی جذب شده اند تا چالش ارشد کمبود نیروی انسانی رفع شود و هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.  وی دنباله می دهد: امسال ۸۲۰۰ مدرسه میزبان معرفت آموزان خواهند وجود و تلاش می کنیم تا ۱۳ آبان مدرسه ارشد طالقانی در تبریز را اندوه به جمع مدارس این قصبه تکثیر کنیم تا بخشی از نزول فضای آموزشی داخل سطح متوسطه این شهر تکرار شود.  این مسئول درباره شرایط مدارس زمین بیس بال و گلی در استان همچنین استعمال از سیستم گرمایشی در مدارس شهرهای مختلف این منطقه بیان می نرم: امسال هیچ مکتب زمین بیس بال و گلی ای در استان نداریم؛ هرچند تعدادی از دانش آموزان مجبور به استفاده از مدارس کانکسی هستند، تعداد این مدارس روند نزولی دارد. از سوی دیگر بوسیله مدیران مدارس اعلام کرده ایم داخل هر مدرسه ای که امکان مصرف از گرمایش گازسوز وجود دارد نباید از بخاری های نفتی استفاده شود و درون استفاده از بخاری های گازی تیمار ایمن وجود داشتن این وسایل قبل از کاربرد چک می شود.  

مدیر کل آموزش و پرورش نیز به مشکلات جسمانی و چاقی ۲۲ درصد دانش آموزان استان رمز می کند و می گوید: امسال با دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای کنترل سلامت دانش آموزان تفاهم کرده ایم. از لفظ دیگر اضافه فضای ورزشی تو مدارس و اردوهای بیرون مدرسه ای را برای نشاط و تحرک بیشتر با همکاری شوراهای اسلامی ولایت و روستا و خیران درون تقدم فراغت داده ایم.  وی مشکلات مربوط به سرویس مدارس را با همکاری انجمن های اولیا و مربیان و ثبت شهرت زودهنگام سرویس ها رو به کاهش اعلام می نرم و می گوید: انتظار داریم امسال با همکاری خود اولیا در این زمینه مشکلات هماهنگی سرویس مدارس و تردد خودروهای والدین تو اطراف مدارس بوسیله حداقل برسد. احتیاج کلاس های استان به بهسازی، تخریب و بازسازی

مدیر کچل ترمیم مدارس استان با اشاره بوسیله شرایط نوسازی مدارس استان می گوید: امسال تا اول مهر ۷۱ پروژه آموزشی را تحویل آموزش و پرورش استان داده ایم تا دانش آموزان در مدارس خطرآفرین فراگیری نکنند و در این زمینه از تمام توان خیران هم استفاده می کنیم به نحوی که حدود ۱۰۰میلیارد تومان از معاون های خیران را جذب کرده ایم یا در حال جذب هستیم.   «پیام صدقی» ادامه می دهد: حدود ۲۴ هزار کلاس درسی فیزیکی در استان مورد استعمال قرار می گیرد که از این کلاس ها ۱۰ هزار کلاس یعنی حدود ۴۰ درصد نیازمند بهسازی، تخریب و بازسازی هستند.  وی عنوان می نرم: البته این موضوع به معنای عدم امکان تحصیل دانش آموزان نیست؛ بلکه ۱۴ هزار کلاس تدریس به صورت کامل مصون سازی شده و داخل ۱۰ هزاره کلاس فراگیری نیاز به ایمن سازی بود دارد. در مدارسی حزن که خطرآفرین هستند و در معرض تخریب و حادثه اند دانش آموزان حضور نخواهند داشت و دستور کار های عمرانی ترمیم مدارس در سال تحصیلی جدید امتداد دارد.  صدقی با اشاره به دخول سالانه ۲ هزاره نفر به جمعیت خرد آموزی بخانه برگشتن سهند نشانی می نرم: با انبازی مسئولان این شهر توجه به مدرسه سازی و فضاهای متاخر در فاز یک تا ۴ این شهر امتداد دارد و امسال شاق جدی از دید فضای فیزیکی آموزشی داخل این شهر نداریم. آموزش اصطلاح ترکی در مدارس آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با رمز به آمادگی تمام استان برای استقبال از سال تحصیلی متاخر اعتراف می کند: قدردان تلاش کامل دست اندرکاران توسعه علمی و پرورشی استان هستم و امیدوارم سال تحصیلی متاخر نیز با آمادگی کامل و تمهید مقدمات مناسب، آغاز شود.   «محمدرضا پورمحمدی» با اشاره به ابهت شغل معلمی در مذهب مبین اسلام بیان می کند: توسعه همگی جانبه هر اجتماع ای، وابسته به تعلیم و تربیت صحیح است و امیدوارم تمامی مسئولان زیبایی آموزشی کشور، نهایت تقلا خود برای تحقق این بنیانی را بوسیله کار گیرند.  وی همچنین با اشعار این که جایگاه معلمی و استادی، هموار تک توجه و احترام اقشار متنوع مردم بوده و است، پیش روی می نرم: صیانت از رله فعلی معلمان و افزودن تجلیل آنان در جامعه، امری ضروری است و باید همواره تلاش های این قشر بوسیله عنوان الگوهایی چیره برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

مدیریت ارشد استان، پیگیر حل مشکلات فرهنگیان است و از تمامی مدیران مربوطه در این حوزه همچنین صدای زیر مردانه دارد برای محلول مشکلات این قشر جدیت کنند.  پورمحمدی با قدردانی از شریک شدن مدیران مدارس استان درون پارسایی از اخذ مواجب و کمک مردمی اجباری برای ثبت اشتهار اصرار می بطی ء: ما همواره نیازمند شریک شدن مردم و خیران در جزء های متنوع هستیم ولی با دستیار قهری به مدرسه، همواره مخالفیم. آمادگی مایه های اجرایی برای استقبال از مهربانی 

دستیار هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان خاوری بی قراری با اشاره به این که وسیله های اجرایی استان آمادگی طولانی برای استقبال از سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس را دارند، اعتراف می درنگ: با توجه به افزایش ترافیک خیابان های حقیقی تو آغازین روزهای بازگشایی مدارس، فرهنگ سازی برای افزایش استفاده از وسائط نقلیه اشتراکی امری ضروری است.

«جواد رحمتی» با تاکید به خشکی امدن اتخاذ تدابیر کم ارزش برای پرهیز از تداخل زمانی آغاز فعالیت مدارس و ادارات در چند هفته شروع سال تحصیلی متاخر بیان می نرم: پاسبان هدایت و رانندگی اگر برنامه ای تو این زمینه داشته باشد داخل اسرع لحظه اعلام درنگ و اقدامات لازم بخاطر شناسایی رسانی مناسب را انجام دهد.  از سوی دیگر موضوع درخت سرو مدارس از یکسره بحث های جدی ای است که باید تک توجه وسیله های مسئول قرار گیرد و از ایاب و ذهاب دانش آموزان توسط افراد فاقد صلاحیت، جلوگیری و با فعالان غیرمجاز در این بخش نیز اصابت قانونی شود. رحمتی از خانواده ها درخواست می کند از افزار نقلیه عمومی مصرف کنند و بخاطر فرهنگ سازی هرچه بیشتر در جامعه و همچنین آموزش فرزندان خویشتن تلاش کنند. کمک هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان خاوری همچنین از تشکیل ستاد مهربانی تو تمامی شهرستان های استان بخاطر استقبال از دانش آموزان درون آغاز سال تحصیلی متاخر شناسایی می دهد و بر ضرورت مصون سازی و استانداردسازی حریم مدارس تاکید می نرم.   افزودن ۳۰ درصدی ترافیک در مهر 

«یونس منفرد»، رئیس نماینده راهور آذربایجان شرقی، تیمار با بیان این که برابر پیش بینی عمل محزون ترافیک در مهرماه ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت، اظهار می یواش: تمام تکاپو بخاطر کمتر شدن ترافیک در مهرماه است بوسیله طوری که کامل نیروها را بخاطر این روزها بسیج کرده ایم و شناور کردن ۲ شایسته کردن مطلع مفید داخل دهه اول مهرماه جزو درخواست های ما همچنین است. نمایش خدمات به بیش از ۱۰۰ دبیرستان تبریز در آستانه ماه مهر

شهردار منطقه ۷ تبریز از تداوم اجرای «طرح استقبال از نرمی» به رخساره ضربتی از لفظ واحدهای خدمات شهری و فضای سبز، عمران و ترافیک درون آستانه بازگشایی مدارس و نمایش خدمات بوسیله زیاد از ۱۰۰ دبستان و مرکز آموزشی شناسایی داد.   «اکبر پورخردمند» می گوید: آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت، پاک سازی و شست وشوی دیوارها و تنظیف و پاک سازی پیاده روها، خیابان ها و معابر پا بر جا و فرعی منتهی بوسیله مدارس، ممنوعیت عمل حفاری در روزهای پایانی شهریور تا اوایل مهر و شست وشوی خیابان ها و آبرو مسیرهای منتهی بوسیله مدارس نیز نوسازی و مرمت معابر، احداث سرعت انسداد و خط کشی در محدوده مقابل و اطراف مدارس از مهم ترین اقدامات این منطقه در اجرای طرح استقبال از مهربانی انجام شد.

وی می افزاید: با به کارگیری طولانی نیروهای واحدهای زیرمجموعه و ماشین آلات منطقه مجاهدت شده است داخل مرزوبوم فضای سبز و سیما و منظر شهری همچنین نقاشی دیواری مدارس، تحقیق بوسیله فضاهای سبز و بازپیرایی گلکاری و رسیدگی به وضعیت اثر جزیی آمیزی، بازسازی اسباب بازی و ورزشی امحای دیوارنویسی و سفیدکاری، شیار کشی حیاط مدارس، طراحی اشکال هندسی تو داخل مدارس، تخلیه علف های هرز، مرمت و اثر جزیی آمیزی باکس ها، اثر جزیی آمیزی میله ها و نرده های مقابل مدارس، حذف موانع فیزیکی و نازیبایی های بصری، اجرای نقاشی های نو ملیح و شایان با سنین علم آموزان در حیاط بعضی از مدارس صورت گیرد. طرح استقبال از مهر از ۲۰ شهریور آغاز شده و تا اوایل مهرماه و بازگشایی مدارس دنباله دارد. تمام مدارس و مراکز آموزشی تبریز هم تحت پوشش این طرح صبر دارند. اجرای طرح استقبال از مهر در تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره بوسیله اجرای طرح استقبال از نرمی از اوایل شهریور تو تبریز می گوید: این طرح با آسفالت ریزی و لکه گیری معابر گرداگرد مدارس با ارائه خدمات تصحیح فضای فیزیکی اجرا می شود و پیاده شدن زمینه نیازسنجی و وارسی های عارض گرفته خدمات ایمن سازی لازمهم اجرا می شود.   «محمدرضا قربانیان» ادامه می دهد: بر اساس این طرح تو چند مرحله عملیات تنظیف و پاک سازی مدارس و گلکاری و درختکاری محوطه داخل مدارس، پاک سازی و شست وشوی جوی آب و رنگ آمیزی جدول ها و معابر اطراف مدارس عارض می گیرد.  وی با اشاره به التماس انجمن های اولیا و مربیان مدارس و آموزش و پرورش برای ایمن سازی پرگیر مدارس تاکید می بطی ء: احداث سرعت گیر و شیار کشی تو محدوده موافق و دوروبر مدارس از سوی همکاران معاونت های عمران انجام می شود؛ البته درخواست ما از رانندگان توجه بیشتر بوسیله علم آموزان هم زمان با آغاز سال تحصیلی است.