کتونی

به گزارش همشهری آنلاین همانطور که پیش بینی می شد سعید آذری مدیرعامل فولاد نسبت بوسیله اتحاد انتها بازی دیشب این  تیم مقابل فولاد نفوذ نشان عدالت. اذری با انتشار پستی اخبار کرد که با محمود روحی با روشی مدنی برخورد خواهد کرد. 



فلسفه مربی آموزش است، جاه است و احترام به رقیب و احترام به مانوس.

دیروز روز خوبی بود که متاسفانه بد تمام شد . فلسفه و ایستگاه مربی ، معلم و استاد درون اندوه کوبیده شد با الفاظی که آدم حتی از شنیدنش حیا دارد چه برسد بوسیله گفتنش . خانواده و نوامیس هر کس خط قرمز اوست و اینکه یک معلم و مربی که آموزش دهنده است داخل حالیکه از خود بیخود شده است پا را روی اخلاق و اصول بگذارد و با هتک حرمت به نوامیس کلیه ارکان تیم رقیب سعی بر خالی کردن روحی روانی خود کند و در کاهش فشار باخت دست بوسیله حرکات ناشایستی بزند که کلیت اخلاق و انسانیت را نابود نرم را هیچگونه نمی استعداد تعبیر کردن کرد . ای کاش روحی ها قبل از این هم توهین های ناموسی کمی تفکر میکردند . البته دیروز روز سنگینی وجود بخاطر آن مرد توهین کننده ، کسی که نتوانست خودش را کنترل درنگ و فاتحه با ورزشکار آویشن مانوس کارش به بگو و مگو کشید ، مشخص بود توهین به خانواده تیم رقیب برایش مهم ازاله و به آسانی و مانند نقل و نبات در پایان بازی فحش و دشنام نثار حریف میکند . البته ما میدانیم ،فرهنگ با وارستگی آن مجلس با این مشت رفتارها متنوع است و هوادار با هویت و اصیل آن حلقه نیز کاملا با چنین رفتاری شور است. این را گذشته نشان داده چون در همین مکتب بزرگان اخلاق مداری که استوره های این هوادار بوده اند یادگیری یافته اند که مایه مباهات بوده اند .

هوادار ، قهرمان، مربی شناخت و رقیب و هر آنکس که این ناسزاهای ناموسی را شنیدید ، خانمها و آقایانی که بدبختانه شاهد چنین صحنه های زشتی بودید ، غلام به جای آن آقا و آنهایی که شما میدانید از شما عذر خواهی میکنم و قول میدهم با روشی اجتماعی با این بی اخلاقی برخورد کنم . باشد که دیگر شاهد بروز بی اخلاقی و از خود بی خود شدن های اینگونه نباشیم.
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی