کتونی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایرنا، علی رسولیان در حاشیه امضای این تفاهمنامه به حجم بالای خراسان رضوی در مرزوبوم سنگ های قیمتی اشاره کرد و گفت: فرآوری ۸۵ درصد عقل های قیمتی ملک در استان خراسان رضوی انجام می شود و ذخایر معدنی استان درون این بن قابل توجه است همچنین بود حرم مطهر رضوی به نشانی عامل مهمی برای رونق بازار جزء عقل های قیمتی است.

وی ادامه انصاف: حدود ۳۰ میلیون زائر داخلی و بین سه تا چهار میلیون گردشگر خارجی که در طول سال بوسیله استان می آیند همه متقاضی سنگ های قیمتی هستند و ما می توانیم تو کشورهای عربی، همسایه و اروپا بوسیله عارض جدی پیشگاه مشخص کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد شهر جهانی سنگ های پر پشت است و امیدواریم بتوانیم بازارچه سنگ های قیمتی را در این روستا ساختن  و آزمایش، فرآوری و نیز معامله این سنگ ها را در یک مجموعه کامل شبیه بازارچه گردآوری کنیم.

رسولیان دنباله داد: بنا شد در این ماخذ کارگروهی به زوجیت معاونت اقتصادی استانداری و دبیری سندیکا حجر های زیاده چرب یا شیرین در استان تشکیل شود. ایمیدرو نیز متعهد شد تو این زمینه با مایه ها تعامل لازم را صورت دهد و نگرش بازارچه و تسهیلات مرتبط با فعالیت بنگاه های این بخش را تامین کند.

وی اضافه کرد: کمی از این تسهیلات هزینه اکتشاف سنگ های پر پشت است که ایمیدرو با معاون دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدخل خصوصی کار اکتشاف آن را انجام خواهد انصاف.
  • ۹۹/۰۳/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی