کتونی

AایلانGHAROOOON ماسک، مدیرعامل تسلا مطالبه می یواش که دوربین خفا ریزی تو کابین سدان برقی تسلا مدل ۳ و شاسی اهتزاز استاندارد Y نصب شده است تا داخل آینده امکان نظارت بر خرابکاری های احتمالی در روبوتاکسی های خودران را مجهز کند. این دوربین که والاتر از آینه نظر عقب درون خودروهای الکتریکی تسلا معیار ۳ و تسلا مدل Y قرار دارد، با نظریه هایی که هدف آن را نظارت بر رفتار سرنشین تا پایش حرکت چشم راننده نشانی می کنند، به سوژه ای بخاطر گمانه زنی های گسترده در اینترنت تبدیل شده است.

ایلان ماسک هفته سیال تأیید کرد که این باطراوت وسایل غیرفعال، اقدامی ضدخرابکارانه است و برای زمانی طراحی شده که خودروهای الکتریکی تسلا قادر به فعالیت به عنوان خودروهای کاملا خودران در سرویس ابونمان سواری آینده باشند.



ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از کاربران توئیتر با ترویج تصویری از خود در جلوی دوربین، تشریح عدالت:تا زمانی که تسلا خواه ایلان ماسک بوسیله من نگویند این دوربین برای من چه کاری انجام می دهد، آن را خلوت می کنم.

ماسک پاسخ داد:این دوربین روشن نشده و بوسیله معنای نظارت بر خرابکاری در آینده رباتیک است. همچنین خودرو از دریچه های ساطع بهره می برد؛ بنابراین جاسوسی، بها محدودی دارد.



کلیه ابزار نقلیه تسلا که پس از اکتبر ۲۰۱۶ باریک شده اند دارای ابکی افزار پیشرفته ای هستند که قابلیت عملکرد اتوپایلوت دارند و این همکاری قصد دارد در نهایت از طریق به روزرسانی نرم افزاری، استعداد های رانندگی کاملا خودران را بخاطر آن ها ارائه دهد.

هنگامی که نرم ادوات خودران در دسترس استراحت گیرد، مالکین خودروهای تسلا قادر خواهند بود ابزار نقلیه خود را به «شبکه تسلا» اضافه کنند؛ اپلیکیشنی مصنوع شده توسط تسلا بخاطر خدمات اشتراک موتور و مشابه اوبر که به طور بالقوه مالکین خودرو را قادر می سازد تا وقتی بوسیله خودروی خویشتن نیاز ندارند، از آن ها سود ببرند. 

دوربین جلوی اتاقک در این حالت امکان نظارت بر اقدام سرنشینان را در غیاب شوفر خواهد داشت و امکان وقوف خرابکاران را مجهز می کند تا مالکین هزینه هرگونه خسارتی را متحمل نشوند.

ایلان ماسک درباره برنامه های آینده تسلا اقرار داشت:هنگامی که نبوغ کاملا خودران توسط قانون گذاران تأیید شود، بدان معنی است که شما قادر خواهید حیات خودروی الکتریکی تسلا را از تقریبا هر جایی فرا بخوانید. هنگامی که شما را سوار کرد، شما قادر خواهید وجود تا زمان رسیدن به مقصد، تو داخل خودرو بخوابید، تجسس کنید خواه کارهای دیگری را ایفا دهید. شما همچنین می توانید با تنگ کردن دادن یک دکمه در اپلیکیشن تسلا روی گوشی های تلفن همراه هوشمند، خودروی خویشتن را به ناوگان اشتراکی تسلا اضافه کنید و باعث شود درحالی که در محل فرمان یا تعطیلات هستید، درآمد برای شما کسب کرده و به طور درخورتوجهی بعضی مخارج بالقوه مانند وام ماهانه یا خرج اجاره را جبران کند. مقاله های مرتبط:اظهارات جسورانه ایلان ماسک درباره آینده فناوری خودران تسلاایلان ماسک: ترقی هوش جعلی پیشرفته باید زیرنظر قانون باشد

هنگامی که هفته جاری تو توئیتر از ایلان ماسک پرسیده شد «چه زمانی قابلیت شبکه تسلا در دسترس استراحت می گیرد»، او گفت که امسال در حال مطالعه است؛ اما مقبول آن توسط شیوه گذاران و سازمان های نظارتی مبصر هنوز نمایان نیست.

تو تلاش های قبلی برای گلچین مرام بکارگیری دوربین در کابین، یکی از کاربران توئیتر موفق به فعال سازی سخت افزار شد و میزان پوشش آن را داخل در کابین واضح کرد. ماسک همچنین داخل رشته توئیتی با ارسال فداکار تصاویر، مجدداً عملکرد دوربین را بوسیله نشانی معیاری برای بیمه مالکین خودرو تأیید کرد. یکی از کاربران توئیتر نوشت، «این به ظن زیاد بخاطر روبوتاکسی ها است، که اگر افرادی خودروی شما را خراب کنند، دوربین تصاویر آن ها را ضبط کرده و آن ها مجبورند خسارت را بپردازند و احتمالاً به برهان رفتار مجرمانه، اسیر شوند» و ماسک این گپ را تائید کرد.

غم حالا خودروهای برقی تسلا از دوربین خارجی بهره می برند که هنگام حرکت خودرو فیلم داخل کابین را بایگانی می بطی ء و تو حالت متوقف یا Sentry Mode به نشانی دوربین امنیتی کار می کند؛ تنظیماتی که ضمن آژیر اعطا کردن بوسیله ارباب خودرو برای تهدیدات احتمالی، بوسیله سارقان می گوید دوربین های خودرو روبرو هستند. بیشتر بخوانید:تسلا مقیاس 3 با تیونینگ RevoZport معرفی کردن شدپورشه تایکان 4S، مسافت هزاره کیلومتر را در عرض ۹ روزگار خلال کردهزینه های تسلا میزان S S با راندمان ۷۲۴ هزاره کیلومترطراحی خودرو خودران نسبت به خودروی الکتریکی دشوارتر استکارما از پلتفرم-E Flex خودروهای الکتریکی رونمایی
  • ۹۹/۰۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی