کتونی

سرپرست به عنوان شرکت ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش تو حوزه ی IT و موبایل که کارش را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، روز چهارشنبه با برگزاری مراسمی، پروگرام های آینده ی خود را تشریح کرد. حمید شاهرخ نیا، مدیرعامل حامی، اطلاع دادن کرد این انبازی در دو سال اخیر، با قفا سرگذاشتن استانداردهای اولین درزمینه ی خدمات پس از فروش، در پی اجرای استانداردها و معیارهای جهانی درزمینه ی سابق الذکر است.

سرپرست در پی آن است تا با اجرای استانداردهای جهانی در مملکت ی خدمات پس از فروش، مرکزی یکپارچه بخاطر نمایش ی خدمات و سرویس های پس از فروش برای استفاده کنندگان ساختن کند. این مرکز علاوه پهلو عرضه ی خدماتی یکپارچه بوسیله کاربران، مشکلات این حوزه را برای نمایش کنندگان کالا، ارگان های دولتی و نظارتی، برندها و صاحبان کسب وکار و اصناف بیش از پیش کاهش می دهد. درواقع، کسب وکارها می توانند به جای نگرانی از نحوه ی ارائه ی خدمات پس از ابتیاع و کیفیت این خدمات، تمرکز خویشتن را برای عرضه ی بهتر محصولات متمرکز کنند.



درواقع، برون سپاری در مرزوبوم ی ارائه ی سرویس و خدمات پس از سودا را باید خلق بستری بخاطر ارائه ی خدمات تخصصی و صنف ای تر به مشتریان خواند. حامی در نظر دارد در دستور کار ای سه گانه ساله، در جایگاهی از خدمات پس از ابتیاع استراحت گیرد که نیاز برای رجوع ی حضوری مصرف کنندگان محصولات مرزوبوم ی IT و موبایل کشور را به صفر برساند. درحقیقت، حامی در پی آن است تا خدمات پس از فروش را در شرایطی ارائه نرم که کاربران درصورت بروز مشکل، به ترک منزل یا نگرش حکم خود نیازی نداشته باشند.



افزون براین، باید به برنامه های سرپرست بخاطر به کارگیری فناوری های نوین و هوش مصنوعی اشاره کرد. این مشارکت درون رویت دارد با بهره گیری از فناوری های نوین، امکان مصرف از تکنسین های رمزی و دفاتر مفید مجازی را بخاطر مشتریانش فراهم کند.بیشتر بخوانید:رویداد ITWeekend 6 بیست تیر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شوددومین حوالی رویداد انقلاب بلاک چین برگزار می شودمراسم کلیدگذاری و متد اندازی شبکه اصلی ققنوس برگزار شدعملکرد روبه رشد همکاران سیستم تو سال ۹۷ با عبور از سرحد ۵۲ هزاره مشتریدیجی رخت نکست، بازوی نوآوری دیجی کالا با مرام توسعه ادراک جعلی افتتاح شد
  • ۹۸/۰۴/۰۲

نظرات (۱)

سلام. مطالب خوبی دارید. مشخصه برای وبلاگتون زحمت میکشید. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی