کتونی

علائم آلرژی غذاییممکن است از خفیف تا موکد باشد. حتی یک طعام که علائم خفیفی را ساختن می کند، ممکن است تو زمانی دیگر، علائم شدیدتری داشته باشد.

تو حالی که هر ماده غذایی می تواند منجر به واکنش شود  ولی  حدود ۹۰ درصد آنها ناشی از این مواد است. دانه مرغ، شیر، بادام زمینی، ماهی، خرگوش،   غله و  سویا.

علایم می تواند دربرگیرنده درگیری پوست، دستگاه گوارش، جهیز قلبی عروقی و دستگاه تنفسی  باشد و همچنین  استفراغ و یا درد معده، تنگی نفس، سرفه مکرر، خار یا افت موکد تنگ کردن خون، اسپاسم مری و مشکل در بلع، تورم زبان، اختلال درون صحبت کردن و یا نفس کشیدن، کهیر یا درگیری های پوست، علایم سرماخوردگی یا عاطفه شکست را به همراه داشته باشد.

علائم مربوط به غذا در عزت دو ساعت و البته  اغلب درون عرض چند دقیقه، پس از استفاده بروز می کند. در بعضی موارد بسیار نادر، واکنش امکان پذیر است تا چهار تا ریه زمانه یا حتی بیشتر طول بکشد. واکنش های با تأخیر بیشتر به طور معمول در کودکان دیده می شود که بیشتر به صورت اگزما است.

آلرژی غذایی امکان پذیر است داخل هر سنی خلق شود ولی بیشتر درون عهد طفولیت رک می شود و یکی از گوناگون شایع آلرژِی در نوزادان حساسیت به پروتئین شیر گاو است که به قیافه تهی سازی خون درون مدفوع به موجب هیجان روده ها ابراز می بطی ء.
  • ۹۸/۰۸/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی