کتونی

اسلکدر جدیدترین آمار خود دعوی کرد که روزانه ۱۲ میلیون کاربر فعال دارد. پلتفرم همکاری مستخدم اسلک اکنون جزو پرطرفدارترین پلتفرم ها محسوب می شود و آن ها توقع می کنند که کاربرانشان بیش از کاربران رقیب یعنی Microsoft Teams، در پلتفرم فعالیت می کنند.مقاله های مرتبط:مایکروسافت تیمز با ۱۳ میلیون کاربر یومیه اسلک را ظهر قاعده گذاشتچرا مایکروسافت می تواند اسلک را به عرشه بکشد؟

آمار قبلی اسلک با موضوع کاربران کوشا روزانه، ماه ژانویه منتشر شد که تعداد آن ها را ۱۰ میلیون نفر نشانی می کرد. مایکروسافت در ماه ژوئیه آمار مشابهی منتشر و ادعای پست سر گذاشتن اسلک را با ۱۳ میلیون کاربر روزانه مطرح کرد. به هرحال گستردن آمارها درگیری بین دو شرکت و پلتفرم را به فاز شدیدتری برد.

اسلک امروز ادعا می کند که آمار کاربران فعال، بخاطر مدال دادن تأثیرگذاری پلتفرم کافی نیست. آن ها از عبارت Deep Engagement برای نشان دادن باهم اتحاد کردن کاربران داخل پلتفرم استفاده می کنند و آن را گواهی بر نفوذ عمیق تر به خشکی امدن بازار می دانند. شرکت مطالبه می کند که کاربران درخت سرو پولی روزانه بسیار از ۹ ساعت به سرو همواره هستند و حدود ۹۰ دقیقه نیز فعالیت مستمر و جناب حاد دارند.

برایان الیون، کمک مبصر اسلک، داخل پستی وبلاگی دوروبر آمار کاربران فعال نوشت:چنین مصرف ی حاد ای بوسیله چه معنا خواهد بود؟ این آمار، به قیافه میانگین پنج میلیارد فعالیت هفتگی درون پلتفرم را نشان می دهد. فعالیت هایی که شامل خواندن و نوشتن پیام، بارگذاری و نظر اعطا کردن روی فایل ها، ایفا جست وجو و بنیانی پر حرارت از همه، تعامل با اپلیکیشن ها می شود.

اسلک با وجود آمار کم نسبت به تیمز، کاربران فعال تری دارد

اسلک درون پست وبلاگی خود اشاره ی مستقیمی به پلتفرم مایکروسافت تیمز نمی کند، اما به هرحال اطلاعات پس بنیان ای نمایش شده توسط سخنگوی شرکت، نشان از درک شدت هم چشمی از سوی آن ها دارد. به عنوان مثال، گزارش اخیر سرویس Okta علامت می دهد که از میان مشتریان Okta که از آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند، استفاده از اسلک از ۱۱ به ۳۱ درصد تکثیر یافته است. این افزایش از اکتبر ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۱۹ ثبت شد. سرویس Productiv غصه بررسی ی موردی روی دو سرو اجرا عدل و اثبات کرد که یک کاربر داخل استفاده از اسلک، ۱۰ برابر درگیری و استفاده ی فعالانه ی بیشتر نسبت بوسیله تیمز دارد.

در مدخل دیگری از گزارش اسلک مطالبه می شود که در بخش پایگاه مشتریان، سطوح مشابهی از تکثیر درگیری و کاربرد فعالانه دیده می شود. میان ۵۰ مشتری گران کردن آن ها که حداقل ۷۰ درصد از آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند، از ابزارهای هماهنگی آفیس با اسلک روزی می برند. همگی ی آمارها و تجسس های مذکور این امکان را به اسلک می دهد تا مشتریان و کاربران خود را با وجود تعداد کمتر، فعال خیس و دلبستگی مندتر از سرویس رقیب نشان دهد.

الیوت در مدخل دیگری از پست وبلاگی می نویسد:با حیات اضافه تعداد کاربران فعال روزانه ، ما موفقیت را با ارزشی می سنجیم که کاربران از اسلک قبض می کنند. ارزش مذکور با درگیری فعالانه و ژرف آن ها سنجیده می شود. بوسیله زبان ساده اگر کاربران از سرویس استفاده ی فعالانه نداشته باشند، نمی توان آن را ابزار همکاری موفقی دانست.بیشتر بخوانید:کیبورد جدید مایکروسافت با کلید مخصوص آفیس و ایموجی معرفی شدMicrosoft To Do اندروید با چندین فردی جدید بوسیله روزرسانی شدبرنامه Your Phone مایکروسافت با استعداد همگام سازی ارتباط های اندروید در ویندوزویندوز 10 با پردازنده مبتنی بر آرم؛ خواست چه امتحان ای را داشته باشیم؟برنامه مایکروسافت برای اتصال آدم مناطق فقیرنشین جهان به اینترنت
  • ۹۸/۰۷/۲۲

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی