کتونی

این دو گوشی به تزیین عده مدل SM-G۷۷۰F و SM-N۷۷۰F را یدک می کشند و البته درون مورد نوت ۱۰ لایت سامسونگ چیز زیادی نمی توان گفت، اما خوشبختانه داخل وفاق با مشخصات معیار لایت گلکسی اس ۱۰ می نبوغ با قاطعیت بیشتری اظهارنظر کرد.

باید خاطرنشان کنیم که گلکسی اس ۱۰ لایت شاید یک نام دیگری برای گلکسی A۹۱ باشد. این گوشی در ته رنگ های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. داخل ربط با دیگر مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت هم می توانیم بوسیله محدودیت های گلکسی A۹۱ اشاره کنیم.

این یعنی باید مراد بهره گیری از اسنپ دراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از شارژ زننده ۴۵ وات را داشته باشیم. در پنل پشتی هم ظاهرا دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی وظیفه ی عکس برداری را پهلو عهده دارند و در بالای نمایشگر هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این گوشی ظاهرا از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد که این یعنی بزرگ تر از نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی اس ۱۰ پلاس است و بی آرامی اندازه نمایشگر مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ خواهد بود. ارشد تر بودن نمایشگر و بهره گیری از نمایشگر بزرگ تیز نسبت به گلکسی اس ۱۰ پلاس منجر به افزایش دلربایی این گوشی خواهد شد. در هر صورت به زودی خبرهای بیشتری داخل مورد آن منتشر می شود.

منبع: GSM Arena
  • ۹۸/۰۷/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی