کتونی

گوشیNova 7iرا می توانید ازفروشگاه آنلاین مانتراسلتهیه کنید.

گوشی 183 گرمی هرچند از سنخ پلاستیک است اما با داشتن چهارچوب رنگی منحصربفرد، شکل و شمایل متفاوت و ترتیب را بوسیله خود گرفته است.

ابعاد این گوشی 6.4 اینچی 159.2 تو 76.3 تو 8.7 میلیمتری طراحی شده که درنتیجه با یک ثمر خوش مشت مواجه هستیم.

گوشی Nova 7i بوسیله رخ دو سیم کارته ساخته شده ولی حضرت دوم با ذهن جانبی به اشتراک گذاشته شده است.

با داشتن 8 گیگ رم و 128 گیگ ذهن عملکرد فوقانی خلال اجرای ورزش ها خواهید داشت و وزن سزاوار سرزنش باعث می شود تا هنگام اجرای بازی بوسیله صورت طولانی مدت، مشت خسته نشود.

وضوح نمایش 2310 تو 1080 پیکسل مدح شده و در هر اینچ 398 پیکسل تراکم دارد.

تراشه Kirin 810 هفت نانومتری قوی ترین در میان رده ها محسوب می شود که امتیاز 283.500 را روی متمایز AnTuTu v8 خمود است.

مغز گوشی 8 هسته ای مدح شده که شامل دو هسته 2.27 گیگاهرتزی Cortex A76 و شش هسته 1.88 گیگاهرتزی Cortex A55 است.

گرافیک Mali-G52 MP6 همچنین باعث روان شدن بازی ها بدون لگ روی این هیولای میان رده شده است.

ماژول 4 گانه دوربین روی Nova 7i، در میان گوشی های هم رده خویشتن یک سر و گردن بالاتر است و یکی از بهترین عملکردها را در تقدیر دوربین تماشاگر هستیم.

مزیت مهم دیگر Nova 7i شارژ سریع است که با استفاده از فناوری شارژ 40 واتی می توان 70 درصد گوشی را تو 30 دقیقه شارژ کرد.

این نکته بخاطر علاقه مندان به ورزش روی گوشی زیاد اساسی است تا بتوانند حداکثر لذت را از این گوشی لاکچری و قوی ببرند.

حسگر اثرانگشت روی تکمه پاور، جک هدفون 3.5 میلیمتری، بلوتوث 5.1 قابلیت های دیگری است که روی Nova 7i تعبیه شده است.



سرو HMS به جای سرویس گوگل

هواوی به دلیل بایکوت آمریکا مجبور شده است تا به رخساره رسمی خدمات و سرو گوگل را از روی Nova 7i بردارد و به جای آن سرویس خود به نام HMS را مبتنی بر اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.0.1 جایگزین کند.

در ایران کاربران برای دسترسی به اپلیکیشن های مردمان دچار شاق نبوده و درون نهایت بخاطر استفاده از اپ هایی مشابه اسنپ و ... می توانند از نسخه تحت وب این برنامه ها مصرف کنند.

چگونگی رفع برخی محدودیت های گوگلی از روی گوشی Huawei Nova 7i

همان نعوظ که می دانید گوشی Nova 7i فوریه امسال و عاری درخت سرو و خدمات گوگل رونمایی شد.

جهیز عامل این گوشی اندروید 9.0 با رابط کاربری EMUI 9 است اما با حیات اندرویدی بودن، کاربران قادر به استعمال رسمی از سرو ها و خدمات گوگل نیستند.

مشکل ممنوعیت سرویس های گوگل روی گوشی های جدید هواوی باعث شده است تا هم سازنده و هم کاربران بوسیله این خیال بیفتند که چگونه می توانند فدایی از این ممنوعیت ها را کنار بزنند.

کاربران تو وهله اول قادر به استفاده از اپلیکیشن های مشابه گوگل ازطریق دانلود و انتصاب از AppGallery هواوی هستند.

AppGallery هواوی متشابه گوگل پلی بوده و لبریز از اپلیکیشن ها و برنامه های تک نیاز کاربران است.

 اپلیکیشن Chat Partner

آلمانی ها سیاق حلی را خلق کرده تا ازطریق اپلیکیشن واسط بتوان همچنان از برنامه های گوگل روزی برد.

طبق روش حل آلمانی باید اپلیکیشن Chat Partner را نصب کرده و قدم به گام مراحل را جلورفته تا بتوان از خدمات و درخت سرو های گوگل روی گوشی هواوی بهره برد.

همچنین ویدئویی در این رابطه تولید شده که می توان بوسیله صورت تصویری این راه محلول را دیده و بوسیله عمل گذاشت.

 راه حل مصرف از اپلیکیشن های مادون وب

اپلیکیشن هایی مانند جی میل، اسنپ، تپسی و یوتیوب نسخه پایین تر وب دارند. بنابراین کاربران بدون نیاز به نصب اپلیکیشن به قیافه مستقل می توانند مادون وب از خدمات آن ها استعمال کنند.

 استفاده از جمیع میدان

کافه بازار رویه حل دیگری برای جایگزینی با درخت سرو گوگل محسوب می شود که در آن هزاران اپلیکیشن برازنده نصب و اجرا است.

 سایت دانلود APK

از یکسره سایتهایی که فایلهای نصبی اندروید را دراختیار کاربران بدون گوگل پلی راحتی می دهند، سایت apkpure است که تقریبا مرور گوگل پلی بوده و کافی است با سرچ، اپ مدنظر را دانلود و روی گوشی هواوی خود نصب کنید.



  هواوی موبایل جهیز (HMS) جایگزینی برای گوگل موبایل سیستم (GMS)

هواوی در سال 1398 درون تشریفات معرفی Huawei Mate 30 از HMS  یا HUAWEI Mobile Services  رونمایی کرد.

مجموعه اپلیکیشن های هواوی زیر پلتفرم HMS با تنوع خویشتن می توانند احتیاج کاربران را رفع کنند؛ بوسیله گونه ای که دیگر احتیاجی به اپلیکیشن های گوگل نخواهید داشت.

 اپ های HMS، یک تجربه جدید از عمر دیجیتالی

اپلیکیشن های HMS  با فراهم آوردن فناوری های هوش مصنوعی، زندگی دیجیتالی بهتری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

 HUAWEI Browser

مرورگر هواوی، یک مرورگر زنهار و پرکاربرد تو گوشی های هوشمند است که امتحان استفاده از اینترنت با سرعت بالا، درخت سرو جستجوی با کیفیت و حراست کامل از حریم خصوصی کاربران را به همراه دارد.

HUAWEI Mobile Cloud

اپلیکیشن HUAWEI Mobile Cloud مواجب تأمین ایمنی تمامی داده ها، از تأیید اعتبار و انتقال داده تا ذخیره اطلاعات را به خشکی امدن عهده داری دارد. این دستور کار می تواند داده هایی قرین تصاویر، فیلم و اطلاعات مخاطبان را به طور کاملا مصون ذخیره کرده و با هماهنگ سازی داده های Multi-End Data، به کاربران این اطمینان را می دهد که اطلاعات را با خیالی آسوده و امن مدیریت کنند.

 HUAWEI Themes

پروگرام HUAWEI Themes با میلیونها کاربر فعال ماهانه در جهان، تجربه ای جدید از شخصی سازی تصاویر، صفحه قفل چندکاره، آیکون هایی با امکان تنظیم شخصی و نقشه کشی زیبا را برای کاربران به ارمغان می آورد. علاوه پهلو این، سرویس موبایل هواوی یک تجربه تمام و غنی از مشغولیت های صوتی و تصویری را به کاربران گوشی های HUAWEI Mate 30 خواهد داد.

 HUAWEI Music

کاربران این سری از گوشی ها می توانند با استفاده از HUAWEI Music، از طیف گشاد ای از موزیک ها و دهکده ها میلیون قفسه موسیقی، لیست آهنگ های محبوب و کتاب های صوتی، درون هر جا و هر زمان لذت ببرند.

 HUAWEI Video

HUAWEI Video به همراه شرکای جهانی خود، بهترین تجربه از صوت و تصویر را دراختیار کاربران استراحت می دهد. این اپلیکیشن انبوهی از برنامه ها را با کیفیت بسیار فراز برای کاربران فراهم می یواش و هم اینک در کشورهایی مانند چین، استرالیا، ایتالیا و اسپانیا متد اندازی شده و در مجموع دارای 130 میلیون کاربر فعال است.

  HUAWEI Reader

اپلیکیشن HUAWEI Reader با ایالت ها باهم اتحاد کردن تجاری در گره باهم اتحاد کردن می نرم که متجاوز از یک میلیون نسخه ی با چونی از نشریات کلاسیک و پرفروش ترین تاریخ ها و مقاله ها را دردسترس استراحت می دهند. HUAWEI Reader به زودی تو سطح جهانی راه اندازی می شود و هدف آن ارائه یک پلتفرم دیجیتال بخاطر افزایش سطح تجسس کاربران است.

 HUAWEI Assistant

کاربران می توانند برای دسترسی سریع بوسیله خدمات مختلف و نیز جست وجوی جهانی، اطلاعات موقعیتی و اطلاع دادن مهم از این اپلیکیشن استفاده کنند. سرویس اعلام مهم تو این برنامه، 30 زبان را تو 82 ملک جهان عرشه پوشش خود صبر داده است.

 HUAWEI AppGallery

HUAWEI AppGallery بوسیله شکل منطقه ای و جهانی کار می کند. بدین صورت که مطابق با موضع مکانی کاربر، انتخاب کشورها و با درنظرگرفتن معیار گوشی، بوسیله لباس هوشمند وصیت هایی را بخاطر کاربران گوشی های هواوی نمایش می دهد.

 HUAWEI Quick App

Huawei Quick App امکان دسترسی کاربران گوشی های هواوی را بوسیله مجموعه ای از نرم افزارهای آماده به کار (بدون نیاز به نصب) و انبوهی از بطی ء افزارهای کاربردی رایگان را فراهم می یواش.

 گوشیNova 7iرا می توانید از فروشگاه آنلاین مانتراسل تمهید کنید.بیشتر بخوانید:همیار آکادمی؛ مجموعه تخصصی آموزش های تصرف و کار اینترنتیمعرفی صرافی آنلاین نوبیتکس، راسته خرید و فروش ارز دیجیتال رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوماموسسه ثبت شریک و برند ذهن ناببا واقعیت فروش مجازی همکاران جهیز آشنا شوید
  • ۹۹/۰۸/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی