کتونی

اپل یکی از همدستی های محبوب دنیای فناوری است که سالانه تعداد بسیار زیادی از محصولات خود را برای کاربرانش ارسال می کند. تا کنون، این باهم اتحاد کردن به طور مستقیم دستگاه های هوشمندش را از گره خواه انبارهای محلی ارسال می کرد؛ اما براساس جدیدترین شناسایی منتشر شده درون فضای مجازی، قرار است این مسئله تغییر بطی ء.

گفته می شود اپل تو سیاست تجاری جدید خود منظور دارد از فروشگاه های اپل به نشانی مکانی بخاطر ارسال محصولات این شرکت به خریداران استفاده درنگ. با این روش، دیگر لازم حلق برای رساندن دشت به دست خریدار از محصولات موجود درون چروک یا انبارهای محلی مصرف کرد. با این کار، اپل می تواند زمان ارسال محصولات را نیز به حداقل برساند و بدین ترتیب، مشتریان خود را بیش از گذشته شادمان نگه دارد. اپل بخاطر تحویل پند ها با FedEx و UPS همکاری جدیدی آغاز کرده است و تمایل می جوی بیشتر محصولات تو همان روزی به دست خریدار برسند که پند داده می شوند.مقاله های مرتبط:چگونه تشخیص دهیم پردازنده A9 آیفون 6 اس ما ساخت سامسونگ است خواه TSMC ؟اپل یک کمپانی را به اندیشه روبرو کردن محصولات این شرکت، 50 میلیون دلار جریمه کرد

به رویت می رسد کاربران از دگرگونی اخیر اپل خوشحال خواهند شد؛ زیرا اکنون باید کمتر منتظر الحاق ثمر مدنظر خود بمانند. بر اساس مطالب منتشر شده در خبرگزاری Bloomberg، اپل از ۳۰۰ فروشگاه موجود در ایالات متحده ی آمریکا و کانادا برای ارسال محصولات خود بوسیله خریدارانی استعمال می نرم که درون بور ی ۱۶۰ کیلومتری هستند.

به رویت می رسد این باهم اتحاد کردن کار خود را تو این اساس آغاز کرده است و اکنون، چند فروشگاه از اوایل سال ساری به این کار مشغول هستند. بااین حال، فروشگاه ها استراحت است هفته ی سپس مرحله ی بعد اینده اعمال این تغییرات و عرضه ی وسیع ی محصولات این مشارکت را دقیقا قبل رونمایی آیفون جدید ایفا دهند.

سیستم فروش اپل پس از تفریق آدرس مشتری، میوه را از نزدیک ترین فروشگاه برای او ارسال می درنگ

برابر گفته ی بلومبرگ، ضابطه ی ارسال محصول اپل درواقع با تغییر تویی روبه رو شده است؛ بنابراین، مشتریان نمی توانند فروشگاهی را انتخاب کنند که ثمر مدنظر آن ها از آنجا ارسال می رسد. جهیز فروش اپل با تفریق آدرسی که خریدار وارد کرده، از نزدیک ترین فروشگاه میوه مدنظرش را ارسال می کند.

به طور کلی، این تغییری مثبت است که باعث می شود محصولات این شرکت، بوسیله ویژه آیفون جدید اپل، سریع تیز از همیشه بخاطر مشتریان پیک شود. شیوع ویروس کرونا باعث شده است که مراجعه ی حضوری به فروشگاه های اپل بسیار کمتر از گذشته شود و این سیاق می تواند رونقی دوباره به این مکان ها بدهد.

حالا تنها یک هفته تا رونمایی آیفون ۱۲ باقی مانده است و مطمئنا افراد بسیاری می خواهند این دستگاه را بخرند. جهیز جدید فروش اپل می تواند به این باهم اتحاد کردن کمک کند تا سریع تر فرایند نمایش ی دشت جدید خود را ادا دهد. این امر برای اپل توجیه اقتصادی همچنین دارد؛ زیرا زمان حال هزینه ارسال محصولات کاهش پیدا کرده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی شیوه ی جدید ارسال محصولات اپل به مشتریان چیست؟ چرا این همکاری سریع مرطوب این کار را ادا نداده بود؟بیشتر بخوانید:مدیر سابق اپ استور: اپل از قوانین شبیه سلاح علیه رقبا استعمال می کندآیا اپل هوم پاد مینی 2 را شناساندن می کند؟xCloud بالاخره برای iOS بی قراری عرضه می شودچرا استعداد پایش اکسیژن خون اپل واچ سری 6 به تأییدیه FDA نیاز ندارد؟تعداد کارمندان دورکار دائمی مایکروسافت تکثیر معین می کند
  • ۹۹/۰۷/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی