کتونی

AآنGHAROOOON نعوظ که گزارش های اخیر می گویند پس از ۱۶ سال، نیکون سرانجام تولید دوربین محبوب اف ۶ (Nikon F6) را برای همیشه ایستا کرده است. F6 آخرین دوربین پرچم دار SLR نیکون پیش از مهاجرت به دوربین های دیجیتالی حیات. گزارش ها نیز از اسکان تولید دوربین DSLRنیکون D5 و فلاش SB-300 و چند لنز قدیمی معارفه می دهند.

منبع پا بر جا گزارش وب سایت شناخته شده ی نیکون رومرز است؛ این خبرگزاری می گوید اطلاعات مربوط به توقف تولید محصولات یادشده را از یکی از فروشنده های نیکون تو آلمان دریافت کرده. این فروشنده و دیگر فروشنده های مهیا داخل اروپا اخیرا نامه ی جدیدی از نیکون گرفتن کرده اند. ظاهرا در این نامه بوسیله اسکان تولید چند ثمر رمز و گفته شده که امکان سفارش آن ها بود ندارد؛ این محصولات شامل موارد زیر هستند: Nikon F6Nikon D5Nikon SB-300NIKKOR AI-S S 50mm/f.1 2NIKKOR 24mm/f.2



8 با درنظرگرفتن عرضه ی نیکون D6 به بازار، فرود امدن D5 به پایان حرکت دورانی ی عمر اش قانون دان به نظر می. رسد بوسیله علاوه توقف تولید لنزها و فلاش قدیمی نیکون در شرایط فعلی به هیچ اسکناس دور از صدای زیر مردانه. نبود نیکون در سعی است فرایند تولید محصولاتش را میسر خیس یواش و فداکار هزینه ها را کاهش.

دهد با همه ی این ها نمی شد پایان تولید F6 را پیش دماغ کرد؛ زیرا که نیکون سال ها بوسیله فروش این دوربین ادامه داده. وجود تا چند وقت پیش، درفش دار SLR موردبحث با ارزش ۲٬۶۰۰ دلار بوسیله بیع می. رسید در زمان تصنیف شدن این مقاله «عبارت تکمیل» موجودی در صفحه ی بیع دوربین نیکون F6 در فروشگاه های آنلاین به چشم می. 

خورد در معلول سرایت گزارش رسانه ی نیکون رومرز، خبرنگاران بخاطر کسب جزئیات بیشتر با نیکون ارتباط مستقر کردند اما این شریک شدن فعلا ترجیح داده است درخواست خبرنگاران را بی پاسخ. 

بگذارد دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این اطلاع چیست؟بیشتر:بخوانید پاناسونیک امید ندارد توجه کاربران MFT المپوس بوسیله محصولاتش جلب شود۵ گام برای استفاده از تنظیمات دستی در عکاسی با دوربیندوربین زایس ZX1 با حافظه SSD و سیستم عامل اندروید، ۶ هزار دلار ارزش داردنگاهی به تایم لپس های میکروسکوپی برگزیده درون هم چشمی «های دنیای کوچک، داخل» حرکت نیکوننگاهی به آثار برگزیده مسابقات فوتومیکروگرافی نیکون در سال (۲۰۱۹ مدخل)
  • ۹۹/۰۷/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی