کتونی

لنوو ساعاتی پیش چند محصول جدید رونمایی کرد که دو تک از آن ها تبلتهستند؛ یکی از این تبلت ها در دسته ی تبلت های پریمیوم جای می گیرد و دیگری خصوصی کودکان است. محصول دیگر لنوو، ساعت رومیزی جالبی است که از اسپیکر سه واتی مصرف می درنگ.

بررسی محصولات متاخر را با تبلت ها آغاز می کنیم، جایی که لنوو همچنان درون سعی است بخشی از سهم بازار را به خود خاص دهد. بازار تبلت های اندرویدی مدت ها است از رونق افتاده و اپل توانسته با تبلت های سری آیپدکه دارای سیستم عامل اختصاصی iPadOS هستند توجه افراد زیادی را جلب درنگ. لنوو می گوید تبلت رده بالای جدیدش قدرتمندترین و پریمیوم ترین تبلت اندرویدی میدان است؛ با همه ی این ها خاطر نمی کنیم این علیه بتواند درون بازار توانایی رقابت با آیپد پرو را داشته باشد.

Lenovo Tab P11 Pro

لنوو تب معلول ۱۱ پرو (Lenovo Tab P11 Pro) تبلت رده بالای جدیدی است که مجموعه ای از نبوغ های کاربردی را داخل قالب بدنه ای باکیفیت عرضه می دهد و به عطا پیشرفت های لنوو را داخل صنعتی تبلت بوسیله رخ می کشد. تب P11 پرو مجهز به ورق نمایش ۱۱٫۵ اینچ OLED با وضوح ۲٬۵۶۰ تو ۱٬۶۰۰ پیکسل است که از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ کاربرد می بطی ء. این تبلت لنوو خیر عزب ازلحاظ بصری بلکه ازلحاظ صوتی همچنین دستگاهی بسیار باکیفیت است و از استانداردهای روز پشتیبانی می بطی ء.

لنوو می گوید تب P11 پرو اقتدار پشتیبانی از HDR10 و دالبی ویژن را دارد. در این دستگاه از چهار اسپیکر پیدایش JBL کاربرد شده است که از اتاقک های بزرگ ۲٫۵ سی سی بهره مند هستند. این اسپیکرها به لطف پشتیبانی از استاندار دالبی اتموس، امتحان ی صوتی لذت بخشی را به کاربران تبلت جدید لنوو ارائه می دهند. 

در تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو از تراشه ی اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه چهار یا ۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی متناسب ارتقا ازطریق کارت میکرو SD استعمال شده است. اسنپدراگون ۷۳۰ قطعا نوک تیز ترین تراش ی راسته نیست و تو دسته ی تراشه های میان رده جای می گیرد، بااین حال از غلبه کافی برای انجام بسیاری از کارها برخودار است. تب پی ۱۱ پرو لنوو از باتری ۸٬۶۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده می کند که موافق ادعای مشارکت سازنده با یک بار شارژ تا ۱۵ ساعت دوام می آورد.



لنوو به همراه تبلت، صفحه کلید مجزایی نیز عرضه می کند که دارای تاچ پد است. این چهارچوب ویژه که از پایه نیز استفاده می کند به همراه قلم لمسی Lenovo Precision Pen 2 دردسترس قرار می گیرد. عرضه ی قاب و خامه لمسی ازسوی لنوو به وضوح علامت می دهد این شرکت ازطریق تب P11 پرو داخل پی رقابت یمین با تبلت های رده بالای بازار نظیر آیپد پرو اپل،گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ و تبلت های سری سرفیس مایکروسافت است.

تبلت جدید لنوو درون پهناور ترین سرنوشت خود، ۷٫۷ میلی متر ستبری دارد و بدنه ی آن از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. پنل پشتی تبلت، طراحی دوبخشی دارد که جذابیت خاصی به آن القا کرده است. درون پنل پشتی تبلت متاخر لنوو گواه دو دوربینمجزا هستیم که با چینش عمودی قرار پژمرده اند و محتوی یک دوربین عادی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین زبر عریض پنج مگاپیکسلی هستند. 

لنوو درون پنل جلویی تب جای پا ۱۱ پرو از دو دوربین هشت مگاپیکسلی استفاده کرده است تا این تبلت، توانایی تشخیص چهره ی کاربر را داشته باشد. به لطف قابلیت نمره چهره ی تب معلول ۱۱ پرو می توانید مستقیما قفل را باز کنید. لنوو نیز حسگر اثر انگشت را با دکمه ی پاور یکپارچه کرده است تا کسانی که به امتیاز چهره علاقه ندارند، از آن استفاده کنند.

تبلت Lenovo Tab P11 Pro صبر است با ارزش ۷۰۰ یورو تو اروپا، آسیا و خاورمیانه تو ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) عرضه شود. این تبلت هنگام عرضه در بازار ایالات متحده ی آمریکا ۵۰۰ دلار ارج خواهد داشت. 

Lenovo Tab M10 HD Gen 2

لنوو تب ام ۱۰ HD جن ۲ (Lenovo M10 HD Gen 2) دیگر تبلت شناساندن شده ی لنوو است که برخلاف مقیاس اثر ۱۱ پرو، به نعوظ ویژه برای کودکان مخلوق شده. این تبلت بدوی تبلت دنیا است که از قابلیت Kids Space گوگل استفاده می درنگ. Lenovo M10 HD Gen 2 زیاده چرب یا شیرین برابربا ۱۳۰ دلار دارد و ماه آینده ی میلادی دردسترس تعلق مندان صبر می گیرد.

تب های Play و Read داخل قابلیت Kids Space گوگل محتوی بازی هایی هستند که توسط معلمان موردبررسی فراغت گرفته و تأیید شده اند و می قابلیت به رایگان به آن ها دسترسی پیدا کرد. تب های Watch و Make حاوی محتوای ویدئویی سرویس یوتیوب کیدز (YouTube Kids) هستند که کودکان را ترغیب می کنند فعالیت های مختلف در دنیای واقعی ایفا دهند. والدین می توانند اپلیکیشن Family Link را روی گوشی شان گمارش و ازطریق آن انفراد برای زمان مصرف ی نوزاد شان از تبلت تعیین کنند. 

لنوو Tab M10 HD از صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ IPS LCD با وضوح 720p نصیب می گیرد و به اسپیکرهایی فراهم شده است که از میزان دالبی اتموس بهره مند هستند. تو پنل جلویی تبلت از دوربین پنج مگاپیکسلی بخاطر امتیاز چهره استفاده شده است. درحال حاضر جزئیات دوربین اصلی محصول را نمی دانیم.

در تبلت موردبحث لنوو از تراش ی مدیاتک P22T به همراه دو گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی با درگاه میکرو SD استعمال شده است. لنوو کانفیگ دیگری از این تبلت را به چهار گیگابایت ذهن ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی مهیا می درنگ که احتمالا تهیه کردن آن برای بسیاری از افراد کار منطقی تری است، در مدت رم بیشتر دارد.

بدنه ی تبلت Tab M10 HD لنوو از جنس آلومینیوم ساخته شده و تو آن شاهد استفاده از باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی هستیم. فرایند شارژ تبلت ازطریق آستان USB-C عمل می شود. همچنین ازطریق شارژر پوگو پین می قابلیت دستگاه جدید لنوو را شارژ کرد.

Lenovo Smart Clock Essential

 لنوو اسمارت کلاک اسنشال (Lenovo Smart Clock Essential) زمانه جدید لنوو است که برچسب نرخ ۵۰ دلاری را یدک می کشد و تاریخ نمایش ی آن برای ماه آینده ی میلادی گلچین شده است. در این ساعت شاهد کاربرد از صفحه نمایش LED خوانا هستیم که زمان و اطلاعات دیگری همانند دمای محیط و پیش دماغ آب وهوا را نشان می دهد. لنوو تو این ساعت از یک چراغ تیمار کاربرد کرده که مخصوص محیط های تاریک است.

قابلیت های هوشمند Lenovo Smart Clock Essential ازطریق امر صوتی قابل دسترسی هستند. دستیار صوتی گوگل اسیستنت که در این ساعت محضر دارد می تواند متجاوز از ۴۰٬۰۰۰ دستگاه مربوط به ساختمانی ی هوشمند را کنترل کند. می توانید از دستیار صوتی ساعت بخواهید که موسیقی پخش نرم (این روزگار دارای اسپیکر سه وات است). همچنین می توانید گوشی خود را به محضر USB روزگار منتقل کنید تا فرایند شارژ گوشی آغاز شود. بیشتر بخوانید:آیپد بعدی اپل از طراحی مشابهی با آیپد پرو 2020 برخوردار خواهد بودWW9800T، سامان لباسشویی فراهم به هوش مصنوعی سامسونگ، شناساندن شدکاربران گلکسی نوت 20 از خلق سایه سبزرنگ روی نمایشگر وقوف می دهندآنر دو تبلت متاخر پد 6 و پد ایکس 6 را در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی می کندلنوو 5 لپ تاپ جدید خانواده Yoga را رونمایی کرد
  • ۹۹/۰۶/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی