کتونی

انویدیا حدود ۱۳ سال پیش نصیب و قسمت خویشتن را در چند حوزه ی انواع برای تدوین استراتژی آتی امتحان کرد. آن ها دو دستور کار ی عظیم در سطح مدل سازی و توسعه ی محصول پیاده سازی کردند که با برندهای تگرا و تسلا معرفی شد. مرام از نقشه کشی برندهای جدید، پیداکردن بازارهایی جدید بخاطر همکاری انویدیا بود. دلیل طراحی استراتژی متاخر هم این بود که تیم سبز تو حصه تراشه ها کاهش موکد ابعاد کسب وکار را تجربه می کرد. همین عوامل باعث شده وجود که انویدیا در بازارهای کمتری فعالیت بطی ء و بیشتر بخاطر پیداکردن دست خط به دنیای استفاده کننده، به همکاری هایی همچون AMD و اینتل وابسته باشد.

تگرا داخل عهد گوشی های هوشمند ابتدایی دوهسته ای، نمو مناسبی امتحان کرد. برند مذکور به نرم کردن دانا حوزه ی جدیدی از بازار شد و اینک درون بخش فعالیت های تیم سبز درون مرزوبوم ی خودروهای خودران و یادگیری ماشین اهمیت زیادی دارد. برنامه های انویدیا داخل بازارهای مذکور، نتایج رضایت اندکی بی آرامی داشته و با دستاوردهای مثبتی همچنین همراه بوده اند. ناگفته نماند بازهم درآمد مدخل پردازنده های گرافیکی سمت مصرف کننده، نقش پررنگ رطوبت در مجموع کسب وکار تیم سبز دارد.انویدیا سرمایه گذاری هایی طولانی مدت تو مدخل های هوش مصنوعی و دیتاسنتر کرده است

برند تسلا از محصولات انویدیا که امروزه به صیت امپر شناخته می شود (به دلیل درگیری با تسلا موتورز، امتیاز برند از انویدیا گرفته شد)، مسیری متفاوت از برندهای دیگر همکاری را در پیش گرفت. انویدیا برای توسعه ی کسب وکار درون مملکت ی دیتاسنتر، بوسیله نوعی همه چیز را از پایه ساخت و حتی تصمیم بوسیله طراحی و نوآوری کاملا جدیدی در مملکت ی هدف گرفت. آن ها مفهومی به اشتهار CUDA را توسعه دادند که پایه های پا بر جا توسعه ی پلتفرم را شکل داد. فعالیت های توسعه ی انویدیا در این حوزه، بوسیله رشد مقدر شدن های دیگر همچون شعور مصنوعی و موارد وابسته مانند بینایی کامپیوتری بی قراری کمک می یواش.

کارشناسان رقیق افزار و خصوصا حوزه های پردازش گرافیکی به این مولود روان اند که دستاوردهای انویدیا تو مدخل هایی همچون مقیاس دهی (Upscaling) ویدئویی، نقش مهمی در پیشرفت طاس صنعتی پردازشی دارد و تو آینده، تأثیر عظمت بر مفهوم کلی پردازش محتوا خواهد داشت. شاید در طولانی مدت، توان های مقیاس دهی در پردازنده های گرافیکی انویدیا و AMD به رخساره یکپارچه عرضه شوند و کاربر به رخ زنده امکان پیکربندی تنظیمات آن ها را داشته باشد. نکته ی مهم برنده اینکه فناوری استاندارد دهی تأثیر درخور توجهی هم پهلو بهبود محتوای قدیمی می گذارد. درنهایت، شرکت هایی همچون انویدیا و AMD در آینده امکان محک و بازاریابی زورمند روی فناوری را خواهند داشت. آن ها می توانند کاربران را مجاب کنند که با ابتیاع پردازنده های گرافیکی مدرن، خودشان محتوای قدیمی را به رزولوشن های بیشتر میزان دهی کنند. درنتیجه، استفاده کننده دیگر بخاطر تماشای فیلم باستانی در رزولوشن 4K یا تا اینکه 8K به انتظار برای عرضه ی نسخه ی جدید استودیو فیلم سازی نیازی نخواهد داشت.



کسب وکار انویدیا در حوزه ی دیتاسنتر بستگی یدکی با مدل دهی مبتنی پیاده شدن درایت مصنوعی ندارد و دیتاسنتر بازارهای بسیار متنوعی را محتوی می شود. به عنوان مثال، انواع کسب وکارها مشتری دیتاسنتر می شوند و تا اینکه شرکت های اکتشاف نفت و گاز بی قراری درون مجموعه ی مشتریان وجود دارند. حاضر ساختن ابزارهای ابری برای مجازی سازی پردازنده های گرافیکی اندوه بخشی از خدمات انویدیا در حوزه ی دیتاسنتر محسوب می شود. تنوع خدمات تا حدی می رسد که حتی زیرساخت های پس انداز و پردازشی مرتبط با تحقیقات کشف علاج کووید ۱۹ نیز از خدمات دیتاسنتر خرابه استفاده می کنند. انویدیا در جزئی از جمله اخیر شرکت Mellanox را سودا که درآمد را در جزء دیتاسنتر تا اندازه چشمگیری افزایش انصاف. البته درآمد تیم سبز داخل زیرمجموعه ی دیتاسنتر بدون احتساب درآمد عضو جدید هم رکورد درخورتوجهی ثبت می کرد.مقاله های مرتبط:گزارش عملکرد انویدیا در خلع اول سال مالی ۲۰۲۱ منتشر شدعملکرد فراتر از قطع انتظار انویدیا در سه گانه ماهه دوم سال مالی 2020

گزارش اخیر انویدیا که درآمد فصل دوم سال مالی ۲۰۲۱ را نشان می دهد، جزئیات جالبی از رشد درآمد در دیتاسنتر دارد. فراموش نکنید گزارش های فصلی سال مالی لزوما با ارزیابی متداول سالانه هماهنگ نیستند؛ هرچند برخی همکاری ها تلاش می کنند تا سال مالی هماهنگ با سال تقویمی داشته باشند.

کل درآمد انویدیا در فصل گذشته به ۳/۸۶۶ میلیارد دلار رسید که نمو ۲۶ درصدی درمقایسه با فصل قبل و رشد ۵۰ درصدی درمقایسه با پیرامون ی قرین سال گذشته را نشان می دهد. منفعت تمام عیار تیم سبز در دوره ی مذکور تیمار ۶۲۲ میلیون دلار گزارش شد.

جریان های رشد درآمدی در هریک از زیرمجموعه های دیوار نشان می دهد که همه گیری ویروس کرونا، چه تأثیری بر تک تک زیرمجموعه های شرکت گذاشته است. طبق پیش بینی اکثر کاربران و کارشناسان، درآمد مقدر شدن بازی (Gaming) رشد مناسبی سپری کرد. درمقابل، درآمد پاره مجازی سازی حرفه ای (Professional Virtualization) که در ابتدای همه گیری رشد یافته بود، بوسیله مرور کاهش یافت.

رشد خارق العاده ی بخش دیتاسنتر به دو دلیل رخ داد: ۱. فروش شرکت Mellanox؛ ۲. چرخه های خرید و پیاده سازی سخت افزارهای جدید تو مرزوبوم های یادگیری ماشین و هوش قلابی. اگر همگی گیری ویروس کرونا، خصوصا در ایالات متحده، با تعطیلی های کامل مدت بیشتر همراه شود، احتمالا شاهد کمبود نسبی کسب وکار مرتبط با پردازش خواهیم بود. البته حاصل گیری نهایی وابستگی زیادی به خاصیت کسب وکارها به شرایط متاخر دارد. به هرحال اکنون به دید می رسد بسیاری از تاثیر های کوتاه مدت کسب وکارها، درحال تبدیل بوسیله پروگرام های بلندمدت هستند.

انویدیا دستور کار هایی قطعی دارد تا نسخه های مصرف کننده از پردازنده های امپر را در آینده ای نه چندان دور شناساندن کند. تاریخچه رونمایی محصولات نیز فصل کنونی پیش بینی می شود. هر دو غول اصلی بازار پردازنده های گرافیکی پیش بینی می کنند که اضافه فروش و در آمد داخل بخش استفاده کننده تا فرجام سال امتداد ظاهر یواش. AMD که دستور کار هایی جدی دارد و در دو حصه RDNA2 و کنسول های بازی، انتظار افزودن درآمد قطعی را می کشد.بیشتر بخوانید:قیمت انویدیا GeForce RTX 3090 بوسیله همراه دو تصویر از این گرافیک روشن شدحجم معاملات بازرگانی الکترونیکی ۱۰۳ درصد رشد کرد۵۰ صف شغلی در ماه جاری ملزم به مصرف از کارتخوان هستندبیش از ۱۴۵ هزاره نفر در کنکور کارشناسی سال ۹۹ غایب بودندعملکرد فراتر از حد کام انویدیا داخل سه ماهه دوم سال مالی 2020
  • ۹۹/۰۶/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی