کتونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، جاش بارکان نویسنده آمریکایی و زیرفون عطیه بین المللی داستان کوتاه لایت شیپ و جوایز بی حد دیگری مثل مزد داستانی پترسون به واسط شوهر مکزیکی اش سال ها بین دو قلمرو آمریکا و مکزیک سفر کرده است. این نویسنده و استاد رشته نویسندگی دانشگاه هاروارد اخیراً مجموعه ای از کتاب فروشی های مهم کشور مکزیک جمع اوری کرده است که بر اساس این مجموعه کتابفروشی های زیر بهترین مکان های قلمرو مکزیک برای تهیه کتاب هستند. وی داخل جزوه خاطراتش از سفرهایش بوسیله مکزیک می نویسد: در این کشور بسیاری از کتابفروشی ها رونق اختصاص خویشتن را دارند و هیچگاه نفس تاریخ طرفداران خود را درون شهرهای مختلف از مشت نمی دهد. در شهر مکزیکوسیتی پایتخت کتابفروشی های بسیاری بود دارند ولی این پنج کتابفروشی نیکوترین آنها هستند:
 



El Pendulo
یکی از کتابفروشی های مورد علاقه من این مکان است. درون این کتابفروشی بوسیله طور منحصربه فردی کتاب ها تا سقف چیده شده اند ولی از طریق یک بالکن جالب می توانید به همگی کتاب ها دسترسی داشته باشید.
 
  



Gandhi
این کتابفروشی و هیئت دولت با دیوار و ساختمان بتونی خاص آن یکی از جاذبه های فرهنگی و گردشگری شهر مکزیکوسیتی محسوب می شود. اینجا هرچیز که درباره کتاب باشد می استعداد یافت. این کتابفروشی شاید یکی از نیکوترین نقاط جهان باشد که بتوان کتاب های اسپانیایی زبان را در آن جستجو کرد.
 
  



La Calle de Donceles
این کتابفروشی متشابه بازارهای قدیمی تنها تاریخ های دست دوم می فروشد ولی شاید چندی از این تاریخ های ارزشش از کتاب های نو کتابفروشی های دیگر مکزیکوسیتی بیشتر باشد. نقشه های قدیمی شهر، اشیای قدیمی و هر چیزی که با تاریخ مکزیک و آمریکای لاتین باشد در اینجا یافت می شود.
 
  



Centro Cultural Elena Garro 
این کتابفروشی تقریباً شاخص ترین، بزرگترین و مهم ترین فروشگاه تاریخچه های مملکت بچه در کشور مکزیک محسوب می شود. اکتاویو پاز صاحب این کتابفروشی آن را به پندار همسر فقیدش النا گارو پیدایش کرده است. در سه مرتبه بسیاری از کتاب های منتشر شده در حوزه خردسال بوسیله زبان های متنوع داخل اینجا وجود دارد. مکانی نیز بخاطر بازی و کتابخوانی بخاطر کودکان در دید گرفته شده است.
 
 



Rosario Castellanos
این کتابفروشی بوسیله مرکز فرهنگی روستا مکزیکوسیتی نیز صیت پیدا کرده است چون علاوه بر بیع کتاب نوعی هیئت دولت است. درون اینجا بیشتر کتاب هایی یافت می شود که توسط قضا و قدر مکزیک منتشر شده اند.
  • ۹۹/۰۵/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی