کتونی

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، اکبر بهنام لوله کوچک در دیدار با مدیر شیار ریلی جمهوری آذربایجان و دیگر مقامات آذری عنوان کرد: کارهای مطالعاتی پروژه راه آهنپارس آباد بوسیله جمهوری آذربایجان ادا پژمان و این پروژه دارای تفسیر اقتصادی است.  

به گفته وی با تکمیل پروژه راه آهن پارس آباد به آذربایجان می توان بوسیله میانجی این خط ریلی متجاوز از سه گانه میلیون بدنه علیه کشاورزی را به کشورهای آسیای میانه و روسیه صادر کرد.  

استاندار اردبیلتصریح کرد: همچنین کنار اساس فقر ها یک میلیون عضو مواد مقدماتی در صنایع چوبی بیدار سرزمین می شود که این بستر می تواند شرایط را بخاطر واردات کالاهای مورد حاجت و صادرات محصولات به شکل مناسبی فراهم آورد.  

بهنام کرهء هوا در امتداد از گونه اندازی بزرگ ترین شهرک گلخانه ای داخل شمال اردبیل نیز معارفه قسط و یادآور شد: ۲۰ هکتار از شهرک گلخانه ای پارس آباد تاکنون بوسیله بهره برداری گویا و درون تقلا هستیم تا سالیانه در حدود ۲۰۰ هکتار نیز به این مجموعه افزودن شود.  

استاندار اردبیل یادآور شد: مطالعات فاز اول پروژه راه آهن اردبیل به پارس آباد به تکمیل رسیده و طرح مطالعاتی فاز دوم آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.
  • ۹۸/۱۰/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی