کتونی

به لطف ظهور و گسترش فناوری، طرز های ارتباطی بی شماری برای گپ کردن با همکاران یا دوستان و آشنایان دراختیار ما قرار دارد. ازطرفی، گزینه های متعدد، ما را با چالش گزینش بهترین روش روبه رو می نرم. به عنوان شهید فرض کنید در زمان نیاز به تماس، به مخاطب ایمیل ارسال کنید و درنتیجه فرایند مکالمه، عاری دلیل خاصی طولانی شود. درون نمونه ای دیگر، به مدیر جدید خود پیامک ارسال می کنید درصورتی که باید با ایمیل، حرفه ای بودن خود را نشان می دادید.مقاله های مرتبط:فناوری توانایی برقراری ارتباط حضوری را تو ما کشته است؟تعامل و الهام بخشی بوسیله کارمندان در فضای غیررسمی

برگزینی گزینه های سهو تماسی، برای همه ی افراد چالشی مرسوم است. بسیاری اوقات، همین انتخاب اشتباه منجر به پایان روابط می شوند و شاید عواقب اعاده ناپذیری برای مسیر شغلی داشته باشند. دراین میان، ارتباطات موثر عظمت بیشتری دارند و انتخاب سیاق مناسب، حیاتی خواهد حیات. داخل امتداد ی این مطلب زومیت به معاینه روش های ارتباطی متداول و شرایط استعمال یا لیس مصرف از هریک از آن ها می پردازیم.۱- مناسبت رودررو

ارتباط مستثیم و رودررو هنوز نیکوترین سیاق ارتباطی محسوب می شود. فراموش نکنید که سایر روش ها همه تلاش می کنند تا ظاهری شبیه بوسیله این ارتباط ایجاد کنند. درنتیجه بهتر است درون همه ی موقعیت ها، ابتدا به دنبال وفاق رودررو باشید.

درباره ی موضع استفاده از نحو ارتباطی رودررو باید نکاتی را مدنظر داشت. به نشانی شهید با اینکه مراسم عمومی، فرصت های دهش برای مصاحبت کردن با دیگران است، نمی تواند آن را زمان مناسبی برای مکالمه ی رودررو با مدیر مستقیم خواه هر فرد دیگر دانست. به جای این طور موضع هایی، به دنبال مکالمه های یمین دونفره داخل فضاهایی همچون دکه کار، کافی شاپ یا تا اینکه پارکینگ نگرش فرمان باشید.



فرصت های کوتاه و پیشنهاد جلسه های سریع بوسیله مدیران، می تواند گزینه ی جالب توجهی باشد. البته پیش از آنکه عاری خبر قبلی به دفتر مدیر رجوع کنید، آشنایی کلی از رفتارها و اصول شخصی او در ارتباطات فاش کنید. درنهایت چنین نشست هایی می توانند نتایج قابل توجهی داشته باشند. تنها به یاد داشته باشید که درون یک جلسه ی بدون برنامه، همه چیز باید سریع ائتلاف بیافتد و شاید تنها ۳۰ نفس برای نمایش ی ایده ی خود فرصت داشته باشید. درنتیجه باید از قبل همه ی صحبت ها و ایده ها را آماده کنید.۲- ایمیل

درون دنیای کنونی، ارسال ایمیل یکی از پروتکل های معیار ارتباطی محسوب می شود. البته برای استفاده ی بهینه از این ابزار الکترونیکی، باید مقدمه تسلط های خویشتن را ترقی دهید. خال ی قوت ایمیل، قابلیت پیاده سازی انواع ایده ها با جزئیات رفعت است. در یک ایمیل می توانید هر پیامی را با هر سطح از جزئیات تطویل دهید. انواع موضوعات از ارائه ی ایده، درخواست، تشکر و تا اینکه ارسال دستورالعمل، به قرار ازطریق ایمیل قابل عمل هستند.

چالش واقعی درون ایمیل ها، ساختاردهی و روش نوشتن آن ها است. اگر ایمیل شما ساختار و نظم کم ارزش را نداشته باشد، هیچگاه کس تمایلی به خواندن آن نشان نمی دهد. برای اثرگذاری بیشتر، می توانید ایمیل ها را به صورتی دوستانه پر حرارت ارسال کنید. به عنوان مثالی از ساختارهای مفید درون ایمیل ها نیز می توان به کوتاه کردن جمله ها رمز کرد. قرار ازاله که در ایمیل خویشتن مقاله بنویسید، درنتیجه باید با عبارت های کوتاه و مفید، عزم خود را بوسیله نیکوترین سیاق منتقل کنید.

۳- پیامک

پیام های متنی امروزه به روش های مرسومی در دنیای کسب وکار تبدیل شده اند؛ البته کاربرد از آن ها حاجت به تسلط بالایی درون کنترل زبان و لحن دارد. در بهینه حالت، پیامک را می توان روشی آسان و دوستانه برای برقراری ارتباط دانست. در انواع موضع ها نیز می استعداد از پیامک کاربرد کرد. بوسیله عنوان شهید می توانید متنی دوستانه و بوسیله نشانه ی قدردانی بوسیله دوستی ارسال کنید یا تا اینکه برهان تأخیر احتمالی برای مجمع ی پیش رو را بوسیله مدیر اطلاع دهید. این طور پیام هایی، علائم سریعی هستند که مسئولیت پذیری را نشان می دهند.پیامک روشی سریع بخاطر نشان اعطا کردن مسئولیت پذیری است

علاوه پیاده شدن پیام رسانی سریع، می توان از پیامک برای تماس با مشتریان نیز بهره برد. فراموش نکنید که منظور از پیامک، اپلیکیشن های پیام رسان همچنین هستند. مطالعات نشان می دهد که اکثر مشتریان ارتباط مناسبی با بازاریاب هایی برقرار می کنند که از پیامک برای بستگی استفاده کرده اند. به علاوه بسیاری از آن ها این سنخ از رابطه را بهتر و صمیمانه تیز از ایمیل می دانند. حتی فدایی مطالعات مدال می دهد که مشتری های پیامکی، نرخ تبدیل بالاتری برای خرید محصولات دارند.

پیامک با تمامی نقاط قوتی که ارائه می کند، شکست هایی بی قراری دارد. مثال های متعددی از افرادی وجود دارد که پیامک ها را بوسیله مقاصد اشتباه ارسال کرده اند و خوش نویسی زندگی شغلی و انحصاری خود را نابود کرده اند. فرض کنید پیامکی را به اشتباه به جای شناخت خود به مدیرتان ارسال کنید، آیا آینده ی صراحت را انتظار خواهید داشت؟ درنتیجه پیش از ارسال هر پیامک، چند کود متن و مقصد آن را بررسی کنید. درواقع رخصت ندهید که نوک تیز بودن این روش، منجر به بی دقتی در ارتباط شود.

۴- تماس تلفنی خواه پیام صوتی

ربط تلفنی بسته به موقعیت می تواند راهگشا باشد. چنانچه بستگی معاشرت با مخاطب دارید، می توانید با او مناسبت تلفنی انحصاری داشته باشید. درمقابل اگر شناخت کافی نسبت به فرد مورد نظر ندارید، رابطه با شماره ی انحصاری انتخاب جالبی نخواهد بود. به عنوان مثال تماس با مدیر یا دستیار یک همکاری برای مصاحبه ی استخدامی، تفویض مناسبی تراشیدن.

با تکثیر استعمال از اپلیکیشن های پیام رسان، پیام های صوتی غم با استقبال مناسبی روبه رو شده اند. در برگزینی این گونه ها هم باید با دقت اجرا کنید و موقعیت و آشنایی مخاطب را درون نظر بگیرید. به نشانی مثال مدیر اداره زمان کافی برای شنوایی دادن بوسیله پیام های صوتی ندارد و به احتمال بسیار برداشت مناسبی هم از شخصیت شما نخواهد داشت.

ارتباطات به عنوان محور ی مهمی از جوامع شناخته می شود. وقتی وابستگی درون میان اعضای گروه ها از بین برود، نمی توان بوسیله آینده ی آن ها امیدوار بود. درنهایت انتخاب مفت سیاق های ارتباطی به حفظ کردن یکپارچگی قسمت قسمت کردن و جامعه دستیار می کند و بوسیله همین ترتیب، گزینش سهو می تواند روابط را وارد مراحل نگران کننده ای بکند.بیشتر بخوانید:بیوگرافی کلود شانون، استاد رمزنگاری و پدر عملی اطلاعاتفناوری اقتدار برقراری ربط حضوری را در ما کشته است؟چگونه تیم را به پذیرش فرق و تناقض تشویق کنیم؟بیوگرافی ساموئل مورس؛ هنرمند پایه گذار ارتباطات الکتریکی مدرنآیا اطرافیان اقتدار های شما را سرکوب می کنند؟
  • ۹۸/۰۳/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی